مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید

تاریخ ارسال : 1401/07/16

💥مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید✨ حتما می‌دانید که پول انواع مختلفی را به خود جذب می‌کند. برخی افراد می‌خواهند از روش صحیح به درآمد و سودآوری دست پیدا کنند اما برخی دیگر نیز وجود دارد که می‌خواهند از گروه اول سواستفاده کنند. به لطف اینترنت، درآمدزایی از طریق معامله در پلتفرمهایی مانند سایت رسمی الیمپ ترید،‌ قانونی و معتبر است. لازم به ذکر است که بروکر معتبر الیمپ ترید تلاش بسیاری کرده است تا یک پلتفرم امن را برای مشتریان خود فراهم کند.

 

از این رو هکرها هیچ دسترسی به سرورهای پلتفرم الیمپ ترید نخواهند داشت. با این حال شما باید مثل همیشه احتیاط کنید. کلاهبرداران اینترنتی همیشه منتظر اشتباه شما هستند و از تعلل شما برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

شما باید به حفظ سرمایه خود و همینطور مدیریت ریسک حساب الیمپ ترید بپردازید و یاد بگیرید که چگونه کلاهبرداری در الیمپ ترید را شناسایی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در این مطلب به ترفندها و روش های مقابله با کلاهبرداری الیمپ ترید می‌پردازیم تا شما بتوانید در کنار بروکر معتبر الیمپ ترید، فعالیت معاملاتی امنی را تجربه کنید و نگران از دست رفتن سرمایه خود نباشید.

✨اقدامات حفاظتی در مقابل کلاهبرداری میزان اهمیت
✔استفاده از تایید دو مرحله‌ای حساب بسیار مهم
💱استفاده از ربات هایی که خودتان ساخته‌اید متوسط
💥عدم خرید استراتژی از منابع نامعتبر متوسط
💵بررسی نام سایت رسمی الیمپ ترید بسیار مهم

کلاهبرداری در شبکه‌ های اجتماعی الیمپ ترید

شبکه های اجتماعی به طور گسترده‌ای برای متصل کردن افراد به یکدیگر استفاده می‌شود. این شبکه ها محل مناسبی برای جمع شدن افرادی که دارای ذهنیت مشابهی هستند، می‌باشد.

یک نفر گروهی تشکیل می‌دهد و بقیه به آن ملحق شده و تجربیات خود را در هر زمینه از جمله معامله در الیمپ ترید و واریز و برداشت الیمپ ترید به اشتراک می‌گذارند. متاسفانه همین گروه ها می‌تواند فرصتی برای کلاهبرداران باشد.

کلاهبردارها ممکن است گروهی برای معامله گران الیمپ ترید بسازند. علاوه بر این، آنها ممکن است در شبکه های اجتماعی به تبلیغات بپردازند تا افراد بیشتری را به دام بیندازند. از این رو ممکن است افراد بیشتر و بیشتری با امید آموزش معامله در الیمپ ترید یا بودن در بین مشتریان این بروکر، به این گروه ها ملحق شوند.

معمولا کلاهبردارها بسیار فعال هستند و اغلب مطالب جدیدی برای معرفی بروکر الیمپ ترید منتشر می‌کنند. ممکن است آنها تصاویری از تراکنش های موفق به شما نشان دهند و مبالغ این تصاویر معمولا بزرگ هستند تا حد چند هزار دلار در روز.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در بین این مطالب، شما ممکن است تصاویری از مکان های جذاب و افراد مشهور مشاهده کنید. کلاهبرداران از تصاویر افراد موفق استفاده می‌کنند که با سودآوری الیمپ ترید از طریق آنها، در حال سفر دور دنیا هستند. چنین چیزی باعث جذب افرادی می‌شود که ممکن است از این کلاهبرداری ‌ها اطلاع نداشته باشند.

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید امنیت حساب الیمپ ترید ترفندهای معامله با olymptrade معامله با ربات های الیمپ ترید بهترین روش حفاظت از سرمایه الیمپ ترید

ترفندهای کلاهبرداران در الیمپ ترید

قدم بعدی این است که کلاهبرداران ادعاهای بسیاری می‌کنند که تمام دانش موردنیاز شما را برای کسب سود بزرگ در اختیار دارند. سودآوری در الیمپ ترید به اندازه‌ای که به یک سبک زندگی مجلل و خیالی که کلاهبرداران به شما نشان می‌دهند، برسید.

در این گام است که کلاهبردار ممکن است از شما بخواهد به سرمایه گذاری الیمپ ترید با او بپردازید. او معمولا به شما قول می‌دهد که پس از انتقال مبلغ و شروع معامله، به سودآوری های بزرگی خواهید رسید.

راه دیگر این است که کلاهبردار به شما خدمات خود را پیشنهاد می‌کند و از شما می‌خواهد او را به عنوان مدیر حساب الیمپ ترید خود انتخاب کنید. طبیعتا او از شما می‌خواهد قبل از هر چیز به اون مبلغی ارائه کنید.

این جنبه منفی شبکه های اجتماعی است. این شبکه‌ ها می‌توانند کمک بزرگی به معامله گران باشند. اما اگر از آنها استفاده درستی نشود، می‌تواند باعث ضرر شما در معاملات الیمپ ترید ایران شود. ساخت یک حساب فیک، ویرایش کردن چند تصویر و نشان دادن خودتان به عنوان یک معامله گر موفق سخت نیست.

حتی در هنگام معامله رمزارزها در الیمپ ترید همیشه به یاد داشته باشید که وقتی کسی از شما درخواست واریز پول کرد، این یک سیگنال هشدار برای کلاهبرداری است. همیشه قبل از هر چیز بررسی کنید که طرف مقابل شما یک معامله گر واقعی و با حساب واقعی در الیمپ ترید باشد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

نمایندگان بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

توجه داشته باشید کلاهبرداران معمولا خود را به عنوان یک نماینده یا کارمند کارگزاری الیمپ ترید  معرفی می‌کند و ارتباط خود را با شما از طریق ایمیل یا تماس تلفنی برقرار می‌کند.

سپس متوجه خواهید شد که او با پلتفرم الیمپ ترید، ویژگی‌ های آن و ابزار در دسترس الیمپ ترید آشنایی بالایی دارد. او ممکن است به عنوان یک نماینده الیمپ ترید به شما بگوید که شرکت آنها بیشترین سودآوری را در الیمپ ترید دارد و تنها آنها می‌توانند به شما برای سودآوری کمک کنند.

این افراد ممکن است به شما مدارکی از واقعی و درستکار بودن ارائه کنند. این مدارک می‌توانند مواردی فوتوشاپ شده باشند که شما را فریب می‌دهد. آنها تنها منتظر این هستند که شما به آنها اعتماد کرده و در کنار آنها به سرمایه گذاری الیمپ ترید بپردازید.

همیشه توجه داشته باشید که کارمندان واقعی الیمپ ترید فارسی به هیچ وجه با شما تماس نمی‌گیرند. آنها هیچ بحثی را در مورد حساب یا اطلاعات مالی شما شروع نمی‌کنند.

کارمندان الیمپ ترید تنها زمانی با شما ارتباط برقرار می‌کنند که شما درخواست آن را کرده باشید. این یعنی تنها زمانی می‌توانید منتظر تماس از طرف بروکر الیمپ ترید باشید که خودتان ابتدا از تیم پشتیبانی الیمپ ترید درخواست برقراری ارتباط کرده باشید.

همینطور اگر کسی به شما اعلام کرد که نماینده الیمپ ترید است شما باید در ابتدا از طریق وب سایت بروکر الیمپ ترید صحت وجود آنها را از طریق لیست رسمی ارتباطات الیمپ ترید بررسی کنید.

سواستفاده از سایت رسمی الیمپ ترید

برخی مواقع افراد سودجو از نام الیمپ ترید برای وب سایت خود استفاده می‌کنند. در این سایت ها معمولا سیگنال های الیمپ ترید را برای خرید مشاهده می‌کنید.

این یعنی شما برای دریافت سیگنال های معامله که به شما اجازه می‌دهد در پلتفرم الیمپ ترید سودآوری کنید، باید مبالغی را پرداخت کنید. سیگنال هایی که حتی با بررسی بروکر الیمپ ترید هیچ راهی برای اثبات موثر بودن آنها وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

راه دیگر کلاهبرداران این است که یک وب سایت کاملا مشابه با پلتفرم الیمپ ترید اصلی ایجاد می‌کنند. به این سایت ها حتما توجه ویژه داشته باشید چون اگر برای معامله فارکس یا معامله CFD ها در الیمپ ترید اشتباهی وارد حسابتان در این سایت ها شوید و رمزعبور خود را در اختیار آنها قرار دهید، این افراد به اطلاعات حساب شما دسترسی خواهند داشت.

البته توجه داشته باشید که سایت های مفید آموزشی نیز وجود دارد که از اسم الیمپ ترید در نام دامین استفاده می‌کنند تا معامله گران علاقه‌مند به معامله در الیمپ ترید را جذب کنند و برای آنها منابع آموزشی مناسبی فراهم کنند.

روش های واریز و برداشت الیمپ ترید شارژ حساب olymp trade واریز و برداشت با رمزارزها کریپتوکارنسی های الیمپ ترید شارژ الیمپ ترید با وب مانی برداشت olymptrade

ربات های معامله گر الیمپ ترید OlympTrade

ربات های معاملاتی برای بسیاری جذابیت فراوانی دارند. چون نصب کردن این نوع نرم افزارها بر روی پلتفرم باعث می‌شود کارتان بسیار راحت تر شود و ربات های الیمپ ترید می‌توانند به جای شما معامله کنند.

شما کافی است که طبق اولویت های خودتان پارامترهایی را برای آنها تعیین کنید و در ادامه ربات های معامله گر الیمپ ترید به طور خودکار برای شما معامله می‌کنند. با این کار زمانی که خواب هستید نیز می‌توانید سودآوری کنید!

اما این بیش از حد رویایی به نظر می‌رسد که رایگان در اختیار شما باشد. در این شرایط استفاده از اندیکاتورهای الیمپ ترید مناسب تر به نظر می‌رسد. اگر رباتی را مشاهده کردید که به صورت ماه اول رایگان یا با تخفیف و قیمت کم به فروش می‌رسد، از آن دوری کنید. چون اگر از آن استفاده کنید و معامله کنید، ربات اطلاعات شخصی شما را ذخیره می‌کند.

زمانی که کلاهبرداران به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند، به راحتی می‌توانند وارد حساب شده و موجودی آن را برداشت کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم که به این نوع پیشنهادها اعتماد نکنید.

با ربات ها معامله نکنید مگر اینکه خودتان آن ربات را ساخته باشید یا از منبع معتبری مانند سایت الیمپ ترید آن را تهیه کرده باشید.

پول آسان همیشه وسوسه کننده است اما برخی مواقع بهتر است درباره الیمپ ترید به دنبال راه سخت باشید و معامله کردن را یاد بگیرید تا اینکه سرمایه به سختی جمع‌آوری شده خود را به راحتی از دست دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

فروش استراتژی های سودآور الیمپ ترید

استراتژی معاملاتی الیمپ ترید فراوانی وجود دارد و هیچ کدام از استراتژی ها نسبت به دیگری برتری ندارد. همه چیز به اینکه چطور از آن استراتژی الیمپ ترید استفاده می‌کنند و آن را پیاده‌سازی می‌کنید، بستگی دارد.

ممکن است افراد سودجویی را پیدا کنید که یک روش و استراتژی خاص را تحسین می‌کنند و به شما وعده سودهای بزرگ حتی برای معامله کریپتوکارنسی ها در الیمپ ترید می‌دهند. حالا آنها می‌خواهند این روش جادویی را با شما به اشتراک بگذارند و برای اینکار شما باید به گروه آنها ملحق شده و حق عضویت پرداخت کنید.

پس از اینکه این کار را انجام دادید، متوجه خواهید شد که آنها هیچ چیز جدیدی برای ارائه به شما ندارند. متوجه می‌شوید که آن استراتژی از قبل به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد.

همیشه به یاد داشته باشید که اغلب معامله گران موفق وقتی به یک استراتژی سودآور دست پیدا می‌کنند،‌ آن را از بقیه مخفی نگه می‌دارند و خود به برداشت از الیمپ ترید و بهره گیری از سودآوری ها از طریق آن استراتژی می‌پردازند. به فروش گذاشتن چنین استراتژی هایی عقلانی به نظر نمی‌رسد.

امنیت حساب الیمپ ترید OlympTrade

برای امن نگه داشتن حساب های الیمپ ترید یکی از اقدامات این است که در هنگام باز کردن حساب از ایمیل رسمی خود استفاده کنید. بهتر است به جای ورود با شبکه های اجتماعی، از ایمیل اصلی خود استفاده کنید.

همینطور بهتر است انواع معامله گران الیمپ ترید از تایید دو مرحله‌ای الیمپ ترید برای حساب خود استفاده کنند. این یعنی در هر بار ورود به حساب خود، یک کد برای شما به تلفن همراه ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. این در صورتی که رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت می‌کند.

همینطور همیشه مرورگر اینترنت خود را در هنگام استفاده از پلتفرم الیمپ ترید به روز نگه دارید. در هنگام استفاده از اپلیکیشن الیمپ ترید نیز باید از آخرین نسخه آن استفاده کنید. همینطور بهتر است آنتی ویروس هایی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید تا اطمینان بیشتری به امنیت سیستم خود داشته باشید.

اگر در هر لحظه‌ای حس کردید که حساب شما ممکن است در خطر باشد یا اطلاعات آن به سرقت رفته باشد، حتما آن را با پشتیبانی الیمپ ترید در میان بگذارید تا به آن رسیدگی کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید امنیت حساب الیمپ ترید ترفندهای معامله با olymptrade معامله با ربات های الیمپ ترید بهترین روش حفاظت از سرمایه الیمپ ترید

سوالات متداول مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید

آیا الیمپ ترید کلاهبردار است؟

الیمپ ترید یک بروکر معتبر و دارای مجوز در بازارهای معاملاتی فارکس است. بروکر معتبر الیمپ ترید تلاش بسیاری کرده است تا یک پلتفرم امن را برای مشتریان خود فراهم کند. بنابراین پس از افتتاح حساب در الیمپ ترید یک تجربه امن را خواهید داشت اما باید در مورد کلاهبردارانی که خود را در نقش معامله معتبر یا کارمند الیمپ ترید جا می‌زنند،‌ احتیاط کنید.

حساب الیمپ ترید را چگونه امن نگه داریم؟

بهتر است از تایید دو مرحله‌ای الیمپ ترید برای حساب خود استفاده کنید. این یعنی در هر بار ورود به حساب خود، یک کد برای شما به تلفن همراه ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. این در صورتی که رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی الیمپ ترید چه زمانی با شما تماس می‌گیرد؟

کارمندان الیمپ ترید تنها زمانی با شما ارتباط برقرار می‌کنند که شما درخواست آن را کرده باشید. این یعنی تنها زمانی می‌توانید منتظر تماس از طرف بروکر OlympTrade باشید که خودتان ابتدا از تیم پشتیبانی الیمپ ترید درخواست برقراری ارتباط کرده باشید.

بهترین روش استفاده از ربات های الیمپ ترید چیست؟

با ربات ها معامله نکنید مگر اینکه خودتان آن ربات را ساخته باشید یا از منبع معتبری مانند سایت الیمپ ترید آن را تهیه کرده باشید.

چطور با کلاهبرداری مقابله کنیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که وقتی کسی از شما درخواست واریز پول کرد، این یک سیگنال هشدار برای کلاهبرداری است. همیشه قبل از هر چیز بررسی کنید که طرف مقابل شما یک معامله گر واقعی و با حساب واقعی در الیمپ ترید باشد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.


 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد