آموزش استفاده از لوریج یا اهرم در پاکت آپشن

تاریخ ارسال : 1401/11/03

🔥اهرم یا لوریج در معاملات بروکر پاکت آپشن💰 بروکر پاکت آپشن یک ابزار و قابلیت ویژه را به مشتریان خود ارائه می کند و معامله گران می توانند در هنگام معامله CFD ها پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن از قابلیتی مفید به نام اهرم یا لوریج بهره بگیرند. اهرم یا لوریج پاکت آپشن در واقع به گونه‌ای عمل می‌کند که انواع معامله گران بروکر پاکت‌ آپشن می‌توانند مبالغ بیشتری را از بروکر پاکت آپشن قرض بگیرند و از آن در معاملات خود استفاده کنند. در واقع به لطف اهرم پاکت آپشن معامله گران می‌توانند سرمایه گذاری با مبالغ بزرگتری انجام دهند و فراتر از سرمایه‌ای که در اختیار دارند را به معامله کردن اختصاص دهند. این یک فرصت استثنایی برای معامله گران محسوب می‌شود اما شامل ریسک معامله پاکت آپشن بسیاری نیز می‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوری بلکه احتمال ضرر کردن را نیز با استفاده از لوریج در پاکت آپشن افزایش می‌دهند

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

بنابراین باید از اهرم در بروکر پاکت آپشن با نهایت احتیاط استفاده کنید و قبل از به کارگیری آن مهارت کافی را در استفاده از آن و همینطور تحلیل بازار و نمادهای معاملاتی داشته باشید تا احیانا دچار ضررهای هنگفت نشوید.

انواع اهرم و لوریج در بروکر پاکت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوریج در سایت pocketoption🔥 بهترین ترفندهای بروکر پاکت آپشن✨ ریسک معاملات بروکر پاکت آپشن💵

لوریج یا اهرم بروکر پاکت‌ آپشن چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل میزان لوریج یا اهرمی که بروکرها ارائه می‌کنند، به‌ بازارهای معاملاتی در سایت بروکر پاکت آپشن جذب می‌شوند. اهرم یا لوریج (Leverage) ابزار مالی مفیدی است که به معامله ‌گران اجازه می‌دهد با مبلغی بیشتر از سرمایه‌ خود به معامله بپردازند.

این یعنی یک معامله ‌گر می‌تواند به یک معامله به ارزش 10000 دلار با تنها 1000 دلار وارد شود و این یک اهرم ده به یک به شمار می‌آید. با این حال باید حتما آگاه باشید که سودآوری ‌ها و همینطور ضررها با استفاده از اهرم ‌ها در پاکت آپشن چند برابر می‌شوند.

در یک وضعیت نامطلوب، در صورت حرکت بازار خلاف خواسته‌ شما، شما ممکن است حتی بیشتر از مبلغ واریز شده به حساب بروکر پاکت آپشن‌ خود را ضرر کنید. اهرم ده به یک به این معنا است که معامله ‌گران می‌توانند به اندازه معاملاتی 10 برابر بیشتر از مبلغ اختصاص داده‌ خود برای معامله دسترسی داشته باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

ریسک استفاده از اهرم در پاکت آپشن

اهرم می‌تواند به نفع شما باشد یا اینکه به ضررتان تمام شود. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption اگر شما معامله‌ای انجام دهید با یک مینی لات از 10 هزار دلار، هر پیپ ارزشی برابر یک دلار خواهد داشت.

اگر شما 5 پیپ به دست آورید، همه چیز عالی است، شما از 50 دلار استفاده کردید و 10 درصد به دست آورده‌اید. اما اگر 5 پیپ ضرر کنید، با همان سرعت 10 درصد از دست خواهید داد و می‌توانید وارد ضرر در پاکت آپشن شوید.

در حالی که فکر کردن در مورد میزان مبلغی که می‌توانید به استفاده از اهرم به دست آورید، خوشایند است اما اکثرا توجهی به میزان مبلغی که امکان از دست رفتن دارد، نمی‌شود و این می‌توانید شما را غافل گیر کرده و ضررهای هنگفتی به بار آورد.

اگر از اهرم به شکل درستی استفاده نشود، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بروکر معتبر PocketOption می‌توانند لوریج سنگینی ارائه دهند اما این دلیل نمی‌شود که شما حتما باید از استفاده کنید.

بسیاری از معامله‌ گران اغلب از اهرمی کمتر از 5 برابر استفاده می‌کنند. با اینکه در این شرایط میزان سودآوری کمتر است، اما زیان ‌آوری آن نیز بسیار کمتر است.

با این حال در هر شرایط بازار پاکت آپشن، وضعیت متفاوت است. اگر اطمینان کافی دارید که معامله‌ای سودآور خواهد بود و از ریسک آن مطلع هستید، می‌توانید سراغ اهرم های بزرگ بروید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

مثال به کارگیری اهرم در بروکر پاکت آپشن

به عنوان مثال شما می‌توانید فرض کنید که به عنوان یک معامله گر در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن یک تراکنش CFD را باز کرده‌اید و 100 دلار را به این معامله اختصاص داده‌اید. شما انتظار دارید که قیمت نماد معاملاتی مورد نظر افزایش پیدا کند.

اگر تصمیم بگیرید که از اهرم استفاده نکنید، این یعنی اهرم شما 1 به 1 است. اگر قیمت نماد معاملاتی پاکت آپشن 1 درصد افزایش پیدا کند، سودآوری شما نیز به اندازه 1 درصد افزایش پیدا می‌‌کند. با موفقیت در این معامله شما 1 دلار به دست خواهید آورد.

حالا فرض کنیم که شما همان معامله را باز کردید و 100 دلار به آن اختصاص داده‌اید. چیزی که متفاوت است این است که اهرم معامله پاکت آپشن در این معامله 1 به 10 است. این یعنی زمانی که قیمت نماد معاملاتی 1 درصد افزایش پیدا کند، سود شما 10 درصد افزایش پیدا می‌کند و به اندازه 10 دلار سودآوری می‌کنید.

نکته مهم این است که اگر قیمت طبق چیزی که انتظار داشتید و پیش بینی کرده بودید حرکت نکند چه می‌شود؟ خب این یعنی ضرر مربوطه نیز با توجه به اهرمی که استفاده کردید چند برابر می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

البته توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید بیش از سرمایه گذاری پاکت آپشن خود برای معامله ضرر کنید. در این مثال در واقع شما نمی‌توانید بیش از 100 دلار ضرر کنید و در صورت رسیدن ضررهای شما به این مبلغ، معامله شما بسته خواهد شد.

💵لوریج یا اهرم پاکت آپشن امکان سودآوری با 100 دلار تنها با 1 درصد افزایش قیمت
✨1:10 10 دلار
🔥1:100 100 دلار
💥1:1000 1000 دلار

آموزش استفاده از لوریج در سایت پاکت آپشن

یادگیری نحوه استفاده از لوریج یا اهرم در سایت رسمی بروکر PocketOption بسیار ساده است. در واقع گزینه اهرم در منوی سمت راست کابین معاملات پاکت آپشن به طور مشخصی قرار گرفته است.

به یاد داشته باشید که اهرم یا لوریج برای همه نمادهای پاکت آپشن یکسان نیست. همینطور اهرم می‌توان در زمان های مختلف از روز نیز متفاوت باشد. بنابراین قبل از استفاده از آن حتما توجه کنید که چه میزان اهرم را می‌توانید انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که اهرم یا لوریج یک ابزار بسیار قدرتمند محسوب می‌شود. با این حال باید آگاه باشید که هر چقدر می‌توانید از آن برای سودآوری در پاکت آپشن به صورت چندبرابری استفاده کنید، همینطور می‌توانید ضررهای خود را نیز چند برابر کنید.

بنابراین باید با احتیاط کامل از لوریج یا اهرم استفاده کنید و حتما قبل از شروع معامله و استفاده از استراتژی معاملاتی خود، در کنار دیگر ابزار و تکنیک های خود، باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن نیز در اختیار داشته باشید تا با ضررهای احتمالی مقابله کنید و کاملا آماده باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

انواع اهرم و لوریج در بروکر پاکت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوریج در سایت pocketoption🔥 بهترین ترفندهای بروکر پاکت آپشن✨ ریسک معاملات بروکر پاکت آپشن💵

نحوه تغییر لوریج در بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما به راحتی این امکان را دارید که لوریج یا اهرم را برای معاملات خود تغییر دهید. کافی است پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن گزینه حساب پاکت آپشن یا Account را در منوی سمت راست سایت بروکر انتخاب کنید.

حالا در منوی باز شده شما می‌توانید گزینه تغییر لوریج یا Change Leverage را پیدا کنید و میزان موردنظر خودتان که برای معامله و سودآوری پاکت آپشن شما مناسب است را انتخاب کنید.

اهرم ها می‌توانند در اندازه های مختلف برای شما در دسترس قرار گیرند مانند اهرم 1:1، 1:10، 1:100 یا حتی 1 به 1000 اما شما همیشه باید امن ترین گزینه را برای معامله خود انتخاب کنید و حتما از نحوه استفاده از آنها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن آگاهی داشته باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

مزایای استفاده از اهرم در بروکر پاکت آپشن

اهرم یا لوریج می‌توانید کمک بسیاری به مشتریان بکند تا همه سرمایه خود را در معاملات سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن صرف نکنند و از اهرم برای دریافت سرمایه و رسیدن به مبلغی معامله‌ای که می‌خواهد بهره بگیرند.

با استفاده از لوریج ها شما می‌توانید نسبت به شرایط عادی، در شرایط بهتری برای معامله قرار بگیرید. این به زبان ساده یعنی شما می‌توانید بیشترین میزان سرمایه گذاری پاکت آپشن را با توجه به سرمایه‌ای که دارید، انجام دهید.

اگر معامله شما موفقیت آمیز از آب دربیاید با سودآوری شگفت‌انگیزی روبه‌رو خواهید شد که می‌تواند تا چند ضرر قبلی شما را جبران کند. شما همینطور امکان تغییر اهرم را در هر زمانی دارید و می‌توانید با آن در حساب دمو پاکت آپشن نیز تمرین کنید.

کاهش ریسک لوریج در بروکر پاکت آپشن

برای کاهش دادن ریسک مربوط به استفاده از لوریج یا اهرم پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن، راه های بسیاری روبه‌روی شما قرار دارد اما یکی از بهترین راه ها استفاده از دستورهای توقف ضرر یا Stop Loss است.

توقف ضرر در پاکت آپشن انواع مختلفی دارد و به روش‌ های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده ‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر ارائه می‌شود تا ضررها در بازار های پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

این کار با ثبت یک دستور توقف ضرر، چند پیپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است. یک توقف ضرر می‌تواند به معاملات کوتاه یا بلند مدت متصل شود و آن را به یک ابزار بسیار مفید برای هر استراتژی پاکت آپشن تبدیل کند.

یکی از بهترین انواع دستورهای توقف ضرر در واقع توقف ضرر دنباله دار یا Trailing است که بیشترین کنترل ممکن را به معامله گران بروکر پاکت آپشن ارائه می‌کند تا ضرر معاملات خود را کنترل کنند.

این نوع توقف ضرر با تغییر و حرکت پیدا کردن قیمت جای خود را تغییر می‌دهد و قیمت را دنبال می‌کند تا شما بتوانید به راحتی به سودآوری های پاکت آپشن خود دست پیدا کنید و با نوسان های موقت و حرکات اصلاحی سودآوری های احتمالی شما از بین نرود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

انواع اهرم و لوریج در بروکر پاکت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوریج در سایت pocketoption🔥 بهترین ترفندهای بروکر پاکت آپشن✨ ریسک معاملات بروکر پاکت آپشن💵

سوالات متداول اهرم یا لوریج در معاملات بروکر پاکت آپشن

اهرم در بروکر پاکت آپشن چیست؟

به لطف اهرم پاکت آپشن معامله گران می‌توانند سرمایه گذاری با مبالغ بزرگتری را با افتتاح حساب در پاکت آپشن انجام دهند و فراتر از سرمایه‌ای که در اختیار دارند را به معامله کردن اختصاص دهند. این یک فرصت استثنایی برای معامله گران محسوب می‌شود اما شامل ریسک معامله بسیاری نیز می‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوری بلکه احتمال ضرر کردن را نیز با استفاده از لوریج افزایش می‌دهند.

ریسک استفاده از لوریج در پاکت آپشن چقدر است؟

اگر از اهرم به شکل درستی استفاده نشود، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بروکر معتبر PocketOption می‌توانند لوریج سنگینی ارائه دهند اما این دلیل نمی‌شود که شما حتما باید از استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

چطور از لوریج در پاکت آپشن استفاده کنیم؟

گزینه اهرم در منوی سمت راست کابین معاملات پاکت آپشن به طور مشخصی قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که اهرم یا لوریج برای همه نمادهای پاکت آپشن یکسان نیست. همینطور اهرم می‌توان در زمان های مختلف از روز نیز متفاوت باشد. بنابراین قبل از استفاده از آن حتما توجه کنید که چه میزان اهرم را می‌توانید انتخاب کنید.

توقف ضرر در پاکت آپشن چیست؟

توقف ضرر در پاکت آپشن انواع مختلفی دارد و به روش‌ های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده ‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر ارائه می‌شود تا ضررها در بازار های پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

چطور لوریج را در پاکت آپشن تغییر دهیم؟

کافی است پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن گزینه حساب پاکت آپشن یا Account را در منوی سمت راست سایت بروکر انتخاب کنید. حالا در منوی باز شده شما می‌توانید گزینه تغییر لوریج یا Change Leverage را پیدا کنید و میزان موردنظر خودتان که برای معامله و سودآوری پاکت آپشن شما مناسب است را انتخاب کنید.


 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد