بهترین استراتژی های معاملاتی بروکر پاکت آپشن

تاریخ ارسال : 1401/11/03

💰استراتژی های سودآور در بروکر پاکت آپشن🔥 معامله گر نابغه دنیای بازارهای معاملاتی آقای لری ویلیامز (Larry Williams) استراتژی های پاکت آپشن و همینطور اندیکاتورهای بسیاری را توسعه داده است که می‌توان با ثبت نام در بروکر پاکت آپشن به راحتی از آنها استفاده کرد و سودآوری نمود. برای مثال اندیکاتور %R ویلیامز به معامله گران اطلاع می‌دهد که قیمت فعلی بازار در 14 دوره اخیر در چه نسبتی با بالاترین حداکثر قیمت در کابین پاکت آپشن دارد. مانند اندیکاتور تمساح یا Alligator و بسیاری دیگر، این موارد در استراتژی های و سبک های معاملاتی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. آقای لری ویلیامز در بازارهای مالی بسیار موفق ظاهر شد و دنبال کنندگان بسیاری دارد. استراتژی های بروکر پاکت آپشن او بر اساس الگوهای چارتی کندل استیک است و تحلیل تکنیکال او شامل ابزار پیچیده نمی‌شود. برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.


 

در این مطلب به انواع استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت که بخشی از آنها توسط لری ویلیامز توسعه داده شده است نگاهی می‌کنیم و با هم آنها را یاد میگیریم. اگر می‌خواهید استراتژی های پاکت آپشن را امتحان کنید، چارت کندل استیک پاکت آپشن را انتخاب کنید و بازه زمانی مناسب را برای آن تعیین کنید.

💰استراتژی معاملاتی پاکت آپشن نوع استراتژی
💥استراتژی نقطه اوج Peak Point کوتاه مدت
✨استراتژی شکاف Gap بلند مدت
💵ترکیب اندیکاتور تمساح و فراکتال کوتاه مدت و بلند مدت
💶استراتژی اسیلاتور Awesome کوتاه مدت و بلند مدت

استراتژی نقطه اوج بروکر پاکت آپشن PocketOption

در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن اندیکاتورهای ویلیامز برای اندازه گیری ترند بازار و قدرت آن به کار گرفته می‌شوند. بنابراین این استراتژی به پیدا کردن نقاط ورود به معامله مربوط می‌شود.

اکثر معامله گران بروکر پاکت آپشن قبل از استفاده از استراتژی نقطه اوج یا Peak Point صبر می‌کنند که با خط صفر تقاطع صورت گیرد و سپس وارد معامله شوند اما این می‌تواند دیر باشد.

با بهره گیری از این استراتژی در طول زمان، شما می‌توانید بر روی حرکات ضد ترند سرمایه گذاری پاکت آپشن انجام دهید. به صورتی که به سادگی پتانسیل سودآوری خود را از هر حرکت بازار دو برابر کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

این استراتژی بروکر پاکت آپشن به خوبی با آپشن های توربو Turbo عمل می‌کند. چنین معاملاتی نیازمند تصمیم گیری سریع است بنابراین باید بازه زمانی را بر روی 1 دقیقه تنظیم کنید و یک نماد معاملاتی بسیار نوسانی برای مثال جفت ارز EUR/USD یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از استراتژی نقطه اوج پاکت آپشن

این استراتژی کوتاه مدت ویلیامز بر اساس نوسان های محلی قله بین سه میله عمل می‌کند. لری ویلیامز پیشنهاد می‌کند که در هنگام استفاده از این استراتژی در جهت ترند اصلی بازار در سایت رسمی پاکت آپشن معامله کنید.

در حین یک ترند صعودی، معامله گران باید به بررسی اندیکاتور %R ویلیامز بپردازند و ببینید که چه زمانی این اندیکاتور پاکت آپشن به زیر -80 عبور می‌کند. زمانی که قیمت شروع به بالا رفتن می‌کند و اندیکاتور به بالاتر از -80 بازمی‌گردد، این می‌توانید سیگنالی از یک ترند صعودی دوباره در قیمت باشد.

اگر یک حداقل اصلاحی شکل بگیرد و کندل بعدی بالاتر از کندل قبلی بسته شود، به معامله Call آپشن بپردازید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

در حین یک ترند نزولی زمانی که اندیکاتور بالاتر از -20 است، بررسی کنید که قیمت در کنار خط ویلیامز %R به پایین تر از -20 باز گردد و این یک سیگنال پاکت آپشن است از ادامه احتمالی یک ترند نزولی. اگر حداکثر اصلاحی شکل بگیرد و کندل بعدی پایین تر از کندل قبلی بسته شود، به معامله Put آپشن بپردازید.

استراتژی شکاف Gap در بروکر پاکت آپشن

استراتژی شکاف یا Gap یک استراتژی جالب است چون به جای اینکه بر اساس اندیکاتورها در سایت رسمی بروکر PocketOption باشد، در عوض بر اساس روانشناسی معاملات است.

طبق لری ویلیامز، معامله گران تازه کار معمولا عکس ‌العمل بش از حد به اخبار و رویدادها نشان می‌دهند مخصوصا زمانی که خبر بتواند جهت بازار معاملاتی پاکت آپشن را نشان دهد. در حین اخبار مخرب، بسیاری از معامله گران مضطرب می‌شوند و با معاملات بیهوده، شرایط را پیچیده می‌کنند.

در چنین شرایطی یک شکاف کوچک بر روی چارت پاکت آپشن ایجاد می‌شود. چنین هرج و مرج  و آشفتگی باعث غیر قابل پیش‌بینی بودن و اضطراب می‌شود و کوچکترین حرکت در جهت مخالف باعث می‌شود معامله گران پوزیشن معاملاتی خود را عوض کنند. این به شکلی است که انگار بازار به چند جهت متمایل شده است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه استفاده از استراتژی شکاف پاکت آپشن

اگر این استراتژی بلند مدت پاکت آپشن را دنبال می‌کنید، این گام ها را پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن نظر بگیرید:

  • اگر در یک ترند نزولی کندلی پایین تر از کندل قبلی باشد و بازار پس از آن شروع به حرکت صعودی کرده باشد به معامله آپشن Call پاکت آپشن بپردازید.
  • از طرف دیگر اگر در یک ترند صعودی کندلی بالاتر از کندل قبلی باشد و بازار پس از آن شروع به حرکت نزولی کرده باشد، به معامله آپشن Put پاکت آپشن بپردازید.

در هنگام استفاده از این استراتژی شما می‌توانید تاریخ انقضا را بر روی 12 تا 24 ساعت تنظیم کند. اکثر سیگنال های پاکت آپشن نیاز دارند که قیمت به حالت صعودی یا نزولی بازگردد تا سیگنالی برای ورود به معامله ایجاد کنند.

استراتژی تمساح Alligator پاکت آپشن

اندیکاتور تمساح در سایت کارگزاری پاکت آپشن از این قانون پیروی می‌کند که بازارهای مالی و نماد های معاملاتی تنها در 15 تا 30 درصد از مواقع در حال ترند هستند و در 70 تا 85 درصد مواقع حرکتی افقی دارند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

معامله‌ گران و موسسات تمایل دارند که بیشتر سودآوری پاکت آپشن خود را در حین دوره ‌های در حال ترند قدرتمند جمع ‌آوری کنند. اندیکاتور تمساح ویلیامز از سه میانگین متحرک هموار شده استفاده می‌کند که بر روی دوره ‌های 5، 8 و 13 تنظیم شده‌اند و این اعداد در واقع اعداد فیبوناچی هستند.

میانگین هموار شده‌ اولیه با یک میانگین متحرک ساده (SMA) محاسبه می‌شود و اضافه کردن میانگین متحرک‌ های هموار شده اضافی باعث آهسته شدن روند این اندیکاتور پاکت آپشن می‌شود.

سه میانگین متحرک این اندیکاتور با آرواره، دندان و لب ‌های تمساح شناخته می‌شوند که در عکس العمل به ترند های بازار پاکت آپشن و محدوده‌ های بازار باز و بسته می‌شوند:

  • آرواره: با میانگین متحرک هموار شده با 13 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 8 میله هموارتر می‌شود.
  • دندان: با میانگین متحرک هموار شده با 8 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 5 میله هموارتر می‌شود.
  • لب‌ ها: با میانگین متحرک هموار شده با 5 میله آغاز می‌شود و در مقادیر بعدی با 3 میله هموارتر می‌شود.

این اندیکاتور رابطه‌ همگرایی واگرایی را اعمال می‌کند تا سیگنال ‌های معاملاتی پاکت آپشن را بسازد که در آن آرواره آهسته ‌ترین دور و لب ‌ها سریع ‌ترین دور را انجام می‌دهند. عبور لب ‌ها از دیگر خطوط به سمت پایین، سیگنالی برای فروش ایجاد می‌کند در حالی که عبور خط لب ‌ها به سمت بالا از یک فرصت خرید خبر می‌دهد.

معامله با اندیکاتور فراکتال در پاکت آپشن

اندیکاتور فراکتال یا Fractal دارای کاربردهای بسیاری برای معامله پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن است. برای شروع این اندیکاتور می‌تواند مناطقی که معامله گران می‌توانند دستورهای توقف ضرر و کسب سود خود را قرار دهند را مشخص کند.

این اندیکاتور همینطور می‌تواند مناطق عطف قیمتی که معامله گران باید به پرایس اکشن پاکت آپشن توجه ویژه کنند را مشخص کند.

به طور کلی استراتژی معامله پاکت آپشن با این اندیکاتور شامل این می‌شود که در جهت شروع فراکتال معامله کنیم اما تنها زمانی که بازار حرکت بازگشتی انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد می‌خواهد نقطه قیمت اولیه را بشکند.

این اندیکاتور زمانی بهترین عملکرد خود را نشان می‌دهد که با اندیکاتور تمساح یا Alligator ترکیب شود. در هنگام استفاده از این دو اندیکاتور، زمانی که فراکتال خرید بالاتر از بخش دندان تمساح (خط قرمز) قرار گرفت، وارد معامله خرید پاکت آپشن شوید.

از طرف دیگر زمانی که یک فراکتال فروش پایین تر از دندان تمساح ظاهر شد، وارد معامله فروش شوید. همینطور می‌توان اندیکاتور فراکتال را با ابزار فیبوناچی ترکیب کرد که اطلاعات قدرتمندی برای سودآوری در معاملات پاکت آپشن ارائه می‌کند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

اسیلاتور Awesome در بروکر پاکت آپشن PocketOption

به زبان ساده اسیلاتور Awesome یک میانگین متحرک پاکت آپشن با دوره 34 است که از یک میانگین متحرک با دوره 5 کم شده است. بهترین خاصیت این اندیکاتور این است که میانگین متحرک های آن از قیمت مایه کندل استیک ها در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن تشکیل شده است.

این اندیکاتور در واقع در بخش اسیلاتورهای پاکت آپشن اندازه حرکت یا Momentum قرار می‌گیرد که همینطور شامل اندیکاتورهای مشهوری مانند اسیلاتور تصادفی، میانگین متحرک همگرا واگرا MACD و شاخص قدرت نسبی یا RSI می‌شود.

استراتژی های مختلفی برای استفاده از این اسیلاتور وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین استراتژی های معامله پاکت آپشن، معامله بر اساس تقاطع خط صفر است.

زمانی که خط این اسیلاتور از خط صفر به بالا عبور می‌کند، این تاییدی برای حضور یک ترند صعودی است و معامله گر پاکت آپشن در این شرایط باید به دنبال معامله خرید در بازار باشد. از طرف دیگر اگر خط اسیلاتور به سمت پایین عبور کند، یک ترند نزولی شکل گرفته است و بهتر است به دنبال معامله فروش باشید.

شاخص تسهیل Facilitation بازار پاکت آپشن

این اندیکاتور به گونه‌ای طراحی شده است که تمایل بازار به حرکت قیمت پس از ورود به سایت کارگزاری پاکت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهیل بازار در واقع یک ارزیابی از نحوه عکس العمل قیمت های بازار به حجم جدید در بازار است.

با ارزیابی تغییرات قیمتی و حجم تیک، اندیکاتور شاخص تسهیل بازار می‌تواند یک ارزیابی مناسب و منسجم از رفتار بازار معاملاتی و احساسات بازار پاکت آپشن ارائه کند.

این اندیکاتور در واقع حرکات قیمتی اشتباه را حذف می‌کند تا اطمینان حاصل کند که معامله گران بروکر پاکت آپشن تنها در شرایط ایده آل بازار وارد معامله می‌شوند.

فرمول محاسبه این اندیکاتور ساده است. تنها کافی است بالاترین قیمت میله فعلی در چارت معامله پاکت آپشن را از کمترین قیمت میله فعلی کم کنید و نتیجه را بر حجم میله فعلی تقسیم نمایید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

سوالات متداول استراتژی های ویلیامز در پاکت آپشن PocketOption

استراتژی نقطه اوج پاکت آپشن در چه شرایطی بهترین عملکرد را دارد؟

این استراتژی پس از افتتاح حساب پاکت آپشن به خوبی با آپشن های توربو Turbo عمل می‌کند. چنین معاملاتی نیازمند تصمیم گیری سریع است بنابراین باید بازه زمانی را بر روی 1 دقیقه تنظیم کنید و یک نماد معاملاتی بسیار نوسانی برای مثال جفت ارز EUR/USD یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن را انتخاب کنید.

شاخص تسهیل بازار پاکت آپشن چیست؟

این اندیکاتور به گونه‌ای طراحی شده است که تمایل بازار به حرکت قیمت پس از ورود به سایت کارگزاری پاکت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهیل بازار در واقع یک ارزیابی از نحوه عکس العمل قیمت های بازار به حجم جدید در بازار است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

استراتژی شکاف Gap پاکت آپشن چیست؟

معامله گران تازه کار معمولا عکس ‌العمل بش از حد به اخبار و رویدادها نشان می‌دهند مخصوصا زمانی که خبر بتواند جهت بازار معاملاتی پاکت آپشن را نشان دهد. در حین اخبار مخرب، بسیاری از معامله گران مضطرب می‌شوند و با معاملات بیهوده، شرایط را پیچیده می‌کنند. در چنین شرایطی یک شکاف کوچک بر روی چارت پاکت آپشن ایجاد می‌شود.

نحوه استفاده از اندیکاتور فراکتال پاکت آپشن چیست؟

این اندیکاتور می‌تواند مناطق عطف قیمتی که معامله گران باید به پرایس اکشن پاکت آپشن توجه ویژه کنند را مشخص کند.به طور کلی استراتژی معامله پاکت آپشن با این اندیکاتور شامل این می‌شود که در جهت شروع فراکتال معامله کنیم اما تنها زمانی که بازار حرکت بازگشتی انجام می‌دهد و به نظر می‌رسد می‌خواهد نقطه قیمت اولیه را بشکند.

اسیلاتور Awesome در پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

به زبان ساده اسیلاتور Awesome یک میانگین متحرک پاکت آپشن با دوره 34 است که از یک میانگین متحرک با دوره 5 کم شده است. بهترین خاصیت این اندیکاتور این است که میانگین متحرک های آن از قیمت مایه کندل استیک ها در سایت پاکت آپشن PocketOption تشکیل شده است.




 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد