معامله با ربات های فارکس آلپاری

تاریخ ارسال : 1402/02/08

استفاده از ربات های فارکس آلپاری اساسا دو راه وجود دارد که معامله گران بروکر آلپاری می توانند به دنبال سودآوری از بازارهای فارکس باشند. پس از افتتاح حساب در آلپاری، شما می توانید به سراغ تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار رفته و خودتان معامله کنید. یا اینکه به سراغ ربات های آلپاری بروید که بسیاری از کارهای سخت را برای شما انجام می دهند و معاملات را به طور اتوماتیک برای شما انجام می‌دهند. اما سوال این است که آیا ربات ها واقعا می‌توانند به راحتی برای شما سودآوری کنند؟

 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

ربات فارکس آلپاری چیست؟

یک ربات معاملاتی فارکس در واقع یک برنامه‌ کامپیوتری بر اساس مجموعه‌ای از سیگنال‌ های آلپاری فارکس است که به معامله‌ گران کمک می‌کند تا برای خرید یا فروش یک جفت ‌ارز تصمیم‌ بگیرند.

ربات ‌های فارکس طوری طراحی شده‌اند که عنصر روانشناسی در معاملات را از بین ببرند چون این عنصر می‌تواند تاثیر شدید و مخربی بر روی نتیجه معامله بگذارد. پس از واریز به حساب آلپاری با اینکه می‌توان سیستم ‌های معاملاتی را به صورت آنلاین خریداری کرد، معامله‌ گران باید در خرید این سیستم ‌ها نهایت دقت را به خرج بدهند.

با نرم‌افزار معاملات اتوماتیک آلپاری شما می‌توانید تمام این قابلیت ‌ها و حتی بیشتر را در اختیار داشته باشید. نرم ‌افزار معاملاتی فارکس همینطور با نام ‌های معاملات الگوریتمی، معاملات رباتیک و معاملات جعبه ‌سیاه شناخته می‌شود.

این نرم‌افزار ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون حضور معامله‌ گر و با اسکن کردن بازار برای فرصت ‌های معاملاتی سودمند، عمل کنند. همینطور این نرم‌افزار ها با پارامتر های از قبل تنظیم‌ شده یا پارامتر هایی که توسط کاربر در سیستم برنامه ‌نویسی شده است، کار می‌کنند.

به بیانی دیگر، این نرم افزار ها قابلیت شخصی سازی دارند و در صورتی که دانش کافی داشته باشید می توانید آن ها را با استراتژی و سلایق خود برای انجام معاملات بهینه کنید.

به عبارتی دیگر، با استفاده از نرم‌افزار آلپاری برای معاملات اتوماتیک، شما می‌توانید کامپیوتر خود را روشن کرده، برنامه را فعال کرده و سراغ کار خود بروید در حالی که نرم ‌افزار معاملات را برای شما انجام می‌دهد.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

ساخت ربات فارکس آلپاری |  Alpari Robots

معامله ‌گران فارکس آلپاری ممکن است تصمیم‌ بگیرند که خودشان سیستم‌ های معاملاتی اتوماتیک فارکس بسازند و از ریسک استفاده از سیستم‌ های شرکت ‌های دیگر رهایی پیدا کنند.

بهترین راه برای شروع این است که یک حساب دمو آلپاری بسازید که از متا‌تریدر پشتیبانی می‌کند و در ادامه شروع به آزمایش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نویسی MQL بکنید.

پس از توسعه‌ی یک سیستم که به خوبی عمل می‌کند و در تست‌ ها عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد، معامله ‌گران باید این برنامه و سیستم را در معاملات حساب واقعی آلپاری امتحان کنند.

از این روش، معامله‌ گران می‌توانند در محیط واقعی تاثیرگذاری سیستم بروکر Alpari فارسی خود را بررسی کنند و می‌توان برنامه ‌های غیرموفق را از این طریق ویرایش نمود. همینطور می‌توان برنامه ‌های موفق را از این روش بیشتر بهبود داد تا مقادیر سود بیشتری بتوانید بدست آورید.

به طور کلی، بسیاری از معامله ‌گران تلاش می‌کنند تا سیستم ‌های معاملاتی اتوماتیک خود را بر اساس قوانین معاملاتی تکنیکال خود بسازند.

برخی از این سیستم ‌ها موفق‌تر از بقیه عمل می‌کنند و معامله ‌گران لازم است سیستم‌ های خود را به طور مداوم بررسی کنند تا تغییر در تاثیر و عملکرد سیستم خود را در طول زمان متوجه شده و تنظیمات و تغییرات لازم را انجام دهند.

در این خصوص پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش کامل بروکر آلپاری مراجعه کنید کنید.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

💎 نام بروکر آلپاری | Alpari
🌐 وبسایت اصلی وبسایت بروکر آلپاری
✅ لینک ثبت نام و افتتاح حساب افتتاح حساب در آلپاری
📞 پشتیبانی به زبان فارسی پشتیبانی تلگرام آلپاری
پشتیبانی واتساپ آلپاری
👍 نکات مثبت ربات آلپاری 👎 نکات منفی ربات آلپاری
✅ صرفه جویی در وقت معامله گر 🙅 عدم بهره گیری از عناصر فاندامنتال
✅ از بین بردن احساسات در معامله 🙅 امکان پیاده‌سازی بر روی تنها یک نماد
✅ سرعت بالا در معاملات 🙅 احتمال مشکلات تکنیکی و ضرر
✅ عدم نیاز به تخصص در تحلیل بازار 🙅 عدم امکان پیاده‌سازی همه استراتژی ها

 

ربات های معاملاتی یا اکسپرت های آلپاری فارکس گزینه‌ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاران بازار فارکس هستند. این به دلیل آن است که این اکسپرت ها معامله گران را از استرس و صرف زمان طولانی برای انجام معاملات رها می‌کند.

یک ربات معاملاتی فارکس در واقع به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد که به راحتی عقب بنشینند و بگذارند ربات فارکس کارش را انجام دهد.

کنترل احساسات در معاملات فارکس آلپاری اهمیت بالایی دارد. برخی مواقع به دلیل ترس از ضرر کردن، شما از انجام معاملاتی که دارای مشخصه‌ های خوبی است سر باز می‌زنید و بالعکس با سود کردن در چند معامله ممکن است اعتماد به نفس کاذب به سراغ شما بیاید.

یک ربات معاملاتی فارکس این ترس را در نظر نمی‌گیرد و تنها بر اساس دستورالعمل های شما به معامله می‌پردازد.

یک ربات معامله گر فارکس همینطور عاری از هر گونه طمع و تعصبی است. این باعث می‌شود تاخیری در انجام معامله و بستن معاملات در کار نباشد و شما بتوانید به یک تصمیم گیری هوشمندانه تر دست پیدا کنید. بنابراین نیازی نیست ترفندهای کار سریع با کابین شخصی آلپاری را یاد بگیرید تا معاملات سریع و روان را به صورت دستی انجام دهید.

سرعت ربات های معاملاتی بسیار از معاملات معمولی بیشتر است. یک ربات معاملاتی فارکس می‌تواند تنها در عرض چند ثانیه چندین معامله با احتمال سودآوری خوب را برای شما انجام دهد.

این شامل بررسی و ارزیابی بازارهای معاملاتی،‌ تحلیل عناصر مختلف و محاسبه احتمال انجام یک معامله سودآور در حساب های آلپاری می‌شود.

این سرعت در انجام معامله به ربات معاملاتی اجازه می‌دهد که تا حدی که می‌تواند از فرصت های معاملاتی بهره بگیرد و به طور موثر تری نسبت به معامله گران کار کند.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

ربات های معاملاتی می‌توانند همه روزه به طور 24 ساعته کار کنند. یک اکسپرت فارکس می‌تواند در تمام طول مدت روز فعال باقی مانده و به دنبال فرصت های معاملاتی باشد. از طرف دیگر، انسان ها نیاز به استراحت، کار و انجام فعالیت های روزانه زندگی خود دارند.

انسان ها اغلب لازم دارند که کمی از معامله کردن دور شده و ذهن خود را آزاد کنند که باعث می‌شود فرصت هایی از دست برود. چنین سناریویی هیچ وقت برای ربات های معاملاتی رخ نمی‌دهد.

یک مزیت دیگر این است که سرعت بک تست گیری افزایش پیدا می‌کند. یک ربات معاملاتی در واقع فرایند تست کردن استراتژی های آلپاری را در هنگام تصمیم گیری افزایش می‌دهد.

یک ربات معاملاتی می‌تواند این کار را در چند ثانیه انجام دهد در حالی که اگر یک انسان این کار را انجام دهد،  سخت و زمانبر خواهد بود.

از آن جایی که ربات های معاملاتی می‌توانند اطلاعات بسیاری را ذخیره سازی کنند، آنها قابلیت این را دارند که چندین استراتژی و سیگنال آلپاری را تست کرده و بهترین گزینه را برای معامله انتخاب کنند.

همینطور فراموش نکنید که ربات معاملاتی نیاز به تخصص معاملاتی را از بین می‌برند. با یک ربات معاملاتی فارکس، معامله گرانی که به تازگی با بازارهای معاملاتی آشنا شده‌اند می‌توانند تنها پس از ورود به سایت رسمی آلپاری و افتتاح حساب از بازار فارکس سودآوری کنند.

در این حالت نیازی نیست که دانش تخصصی بالایی داشته باشید چون اکسپرت های فارکس به شما کمک فراوانی می‌کنند و از جانب شما وارد عمل می‌شوند.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

معایب و مشکلات ربات های آلپاری فارکس

یکی از معایب ربات ها این است که به اطلاعات فاندامنتال بی تفاوت هستند. یک اکسپرت فارکس در واقع با استفاده از آمار، چارت های آلپاری و داده های تاریخی تصمیم گیری می‌کند. با این حال، ربات ها عناصر خارجی مانند ترندهای صنعت معاملات و عناصر سیاسی را نادیده می‌گیرند.

این عناصر می‌توانند نقش مهمی در مشخص کردن سودآوری یک معامله داشته باشند. در غیاب این دانش، نتیجه معاملات می‌تواند چندان جذاب نباشد. علاوه بر ضرر حاصل از معاملات باید کمیسیون آلپاری را نیز برای هر معامله در نظر بگیرید.

همینطور اکسپرت های فارکس ممکن است دچار مشکلات تکنیکی شوند. از آنجایی که ربات های معاملاتی از طریق یک کامپیوتر در خانه شما اجرا می‌شوند،‌ مشکلات تکنیکی چندان دور از انتظار نیستند.

این می‌تواند شامل قطع اتصال اینترنت، مشکلات سخت افزاری و قطعی برق شود. یک مشکل تکنیکی می‌تواند اجرای معامله را با مشکل مواجه کند و این باعث از بین رفتن فرصت های معاملاتی و تصمیمات اشتباه و همینطور از بین رفتن مزایا در این زمینه شود.

توجه داشته باشید که ربات های معاملاتی تنها با یک نوع نماد معاملاتی کار می‌کند. ربات های معاملاتی نمی‌توانند استراتژی های معاملاتی که شامل چندین نوع نماد معاملاتی می‌شود را اجرایی کنند. این باعث کاهش تنوع بخشی به معاملات می‌شود و ریسک را افزایش می‌دهد.

این مساله همینطور می‌تواند تعداد فرصت های معاملاتی در دسترس را کاهش دهد. بنابراین شاید بهتر است در کنار استفاده از ربات، نحوه کار با کابین آلپاری را نیز فرا بگیرید تا به صورت دستی نیز معاملاتی را انجام دهید.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

قوانین استفاده از ربات های آلپاری

زمانی که می‌خواهید از ربات های معاملاتی بهره بگیرید و سودآوری کنید، باید به اصول مهمی پایبند باشید تا متضرر نشوید و ریسک معاملات آلپاری را در حداقل خود نگه دارید.

1 – توجه ویژه به نتایج بک تست گیری ربات ها: شما باید از همان داده‌ای که در هنگام تست ربات های معاملاتی بهره گرفتید، در هنگام انجام معاملات واقعی استفاده کنید.

انجام بک تست گیری به صورت بهینه، تضمین نمی‌کند که کل این سیستم به خوبی کار می‌کند. این تنها به معنای آن است که داده‌ای که شما برای بک تست گیری استفاده کرده‌اید، مناسب بوده. استفاده نکردن از آن داده می‌تواند نتایج منفی شدیدی برای شما داشته باشد.

2 – اتصال متاتریدر آلپاری خود را بررسی کنید: اگر اتصال شما قطع شود یا یک مشکل تکنیکی رخ دهد، ربات معاملاتی شما از کار خواهد افتاد.

بنابراین، شما باید به طور مداوم اتصال خود به متاتریدر را بررسی کنید. برای بهینه سازی اجرای معاملات توسط ربات معاملاتی،‌ بهتر است تعداد صفحه ‌های باز شده در فضای کاری متاتریدر 4 خود و همینطور وبسایت بروکر آلپاری در حالت حداقل نگه دارید.

3 – در مورد شرایط بازار تحقیق مفصلی انجام دهید: یکی از احتمالات عدم کارکرد ربات های معاملاتی، قادر نبودن به دنبال کردن و سازگاری با شرایط بازار و در نتیجه مختل شدن کسب درآمد از آلپاری است.

این باعث می‌شود داشتن دانش کافی و کامل از شرایط بازار یک نکته کلیدی برای شما باشد. در واقع اگر در حال استفاده از رباتی هستید که تنها در بازارهای در حال ترند کارایی دارد، تغییر شرایط بازار به حالت ثبات و محدوده‌ای،‌ می‌تواند باعث ضرر قابل توجه شما شود.

4 – مواظب کلاهبرداری در هنگام استفاده از ربات های معاملاتی باشید: از آنجایی که ربات ها معاملات فارکس شما را مدیریت می‌کنند،‌ تنها یک بار مواجه با کلاهبرداری و رباتی که معتبر نیست می‌تواند مشکلات مالی قابل توجهی برای شما ایجاد کند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که در هنگام دانلود ربات های آلپاری و انتخاب گزینه مناسب،‌ دچار کلاهبرداری نشوید و تنها از ربات هایی استفاده کنید که به آنها اطمینان دارید.

در واقع تحقیقات کامل در مورد ربات ها و اکسپرت های فارکس، به شما اجازه می‌دهد که با بهترین و معتبرترین ربات های معاملاتی در بازار فارکس آشنا شوید که بارها از آن استفاده شده است.

این مساله می‌تواند به شما کمک کند که تصمیم بهتری بگیرید. به دنبال نقد و بررسی بروکر آلپاری به صورت صحیح، از مشتریانی باشید که از آن ربات ها استفاده کرده‌اند و طبق شواهد معتبر برای انتخاب ربات ها تصمیم می گیرند.

5 – از حساب تمرینی آلپاری یا دمو بیشترین بهره را بگیرید: همانطور که می‌دانید اغلب ربات های معاملاتی دارای یک نسخه تمرینی یا دمو هستند که شما می‌توانید آنها را بدون ریسک تست کنید.

با تست کردن ربات های معاملاتی قادر خواهید بود که قبل از اینکه خود را در معرض ریسک قرار دهید، متوجه شوید که ربات معاملاتی موردنظر با سبک معاملاتی شما و شرایطی از بازار که می‌خواهید در آن معامله کنید سازگار است یا خیر. معامله به صورت کپی ترید آلپاری نیز شامل این ریسک ها می‌شود.

 برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

سوالات متداول معامله با ربات های فارکس آلپاری

ربات آلپاری چیست؟

یک ربات معاملاتی فارکس آلپاری 🤖 در واقع یک برنامه‌ کامپیوتری بر اساس مجموعه‌ای از سیگنال‌ های آلپاری فارکس است که به معامله‌ گران کمک می‌کند تا برای خرید یا فروش یک جفت ‌ارز تصمیم‌ بگیرند و معاملات اتوماتیک انجام دهند.

با افتتاح حساب در آلپاری می توانید از صدها ربات معامله گر برتر برای سودآوری بهره مند باشید.

 

آیا تیم پشتیبانی آلپاری می تواند مشاوره لازم برای انتخاب بهترین ربات معاملاتی را نیز ارائه دهد؟

بله،‌ در صورت نیاز می توانید با تماس با تیم پشتیبانی مشاوره لازم را دریافت نمایید. نمایندگان رسمی آلپاری ☎️ خدمات خود را به صورت شبانه روزی و به زبان فارسی 🇮🇷 ارائه می کنند و از درگاه های 📲 پشتیبانی تلگرام آلپاری و 📲 پشتیبانی واتساپ آلپاری در دسترس شما قرار گرفته اند.

 

بهترین مزیت استفاده از ربات در معاملات چیست؟

در هنگام استفاده از ربات کافی است به افتتاح حساب در بروکر آلپاری 🧾 بپردازید و بقیه موارد را به صورت اتوماتیک با ربات 🤖 انجام دهید. برخی مواقع به دلیل ترس از ضرر کردن، شما از انجام معاملاتی که دارای مشخصه‌ های خوبی است سر باز می‌زنید. یک ربات معاملاتی فارکس این ترس را در نظر نمی‌گیرد و تنها بر اساس دستورالعمل های شما به معامله می‌پردازد.

 

چطور ربات معامله بسازیم؟

بهترین راه برای شروع این است که یک حساب دمو در آلپاری در یک بروکر معاملاتی فارکس بسازید که از متا‌تریدر پشتیبانی می‌کند و در ادامه شروع به آزمایش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نویسی MQL بکنید.

 

چرا استفاده از ربات ریسک به همراه دارد؟

از آنجایی که ربات های معاملاتی از طریق یک کامپیوتر در خانه شما اجرا می‌شوند،‌ مشکلات تکنیکی ممکن است ایجاد شود. این می‌تواند شامل قطع اتصال اینترنت، مشکلات سخت افزاری و قطعی برق شود. یک مشکل تکنیکی می‌تواند اجرای معامله را با مشکل مواجه کند و این باعث از بین رفتن فرصت های معاملاتی و تصمیمات اشتباه شود.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 

 

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد