صرافی ارز دیجیتال بای بیت ByBit

تاریخ ارسال : 1401/12/24

بررسی صرافی بای بیت ByBit انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مناسب و امن یکی از چالش‌‌هایی است که معامله گران و مشتریان رمزارزها با آن روبه‌رو هستند. از بین گزینه‌های مطرح صرافی ارز دیجیتال، بای بیت ByBit جزو مواردی است که می‌تواند نظر شما را جلب کند. سایت رسمی صرافی بای بیت از سال 2018 و به مدت تقریبا 5 سال در حال خدمت‌رسانی به مشتریان خود است. در همین مدت نسبتا کم صرافی بای بیت ByBit به یکی از پرطرفدارترین صرافی های ارز دیجیتال به صورت بین‌المللی تبدیل شده است و توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند. بای بیت به ارائه امکانات معاملاتی عالی از جمله معامله با لوریج مشهور است. از آنجایی که امکان معامله بدون نیاز به احراز هویت بای بیت وجود دارد، بنابراین برای مشتریان ایرانی و به طور کلی معامله گرانی که از داخل ایران سعی دارند به مبادله رمزارزها بپردازند، بای بیت یکی از گزینه‌های جذاب محسوب می‌شود. برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.


|

با این حال هر صرافی ارز دیجیتالی دارای نکات مثبت و نکات منفی خود است و برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید، شما باید با تمام ویژگی‌های صرافی موردنظر آشنا شوید و بدانید که بای بیت می‌تواند کدام نیازهای معاملاتی شما را برطرف کنید.

صرافی ByBit بدون شک از جمله صرافی‌هایی است که ارزش آشنایی کامل را دارد. در این مطلب با هم به ویژگی‌های این صرافی، ثبت نام در صرافی بای بیت، نحوه استفاده از آن، نقاط قوت و ضعف، امکانات صرافی و موارد دیگر می‌پردازیم تا در کمترین زمان ممکن نسبت به این صرافی آگاهی پیدا کنید.

✨سایت بای بیت ByBit Bybit.com
📱اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS
✔احراز هویت اختیاری
📊انواع معامله اسپات، فیوچرز، NFT
📈امکان کپی معامله بله
❗پشتیبانی از زبان فارسی خیر
🔥کارمزد معاملات بسیار کم
💥پشتیبانی مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته

تاریخچه و معرفی صرافی بای بیت ByBit

صرافی بای بیت توسط یک بروکر فارکس باتجربه به نام Ben Zhou در سال 2018 تاسیس شده است. او در سال 2016 به دنیای کریپتو علاقه‌مند شد و با توجه به پتانسیل بسیار بالای این بازار، علاقه خود را دنبال کرد و یک صرافی مدرن برای مشتریان در سایت رسمی ByBit ایجاد کرد.

در 5 سال فعالیت این صرافی در دنیای کریپتوها، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای بوده‌ایم که نشان از موفقیت و اعتبار صرافی بای بیت دارد. در زیر می‌توانید روند گسترش این صرافی را در سالهای اخیر مشاهده کنید:
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

2018 | تاسیس و آغاز خدمات رمزارزها، ارائه قراردادهای همیشگی Perpetual بیت کوین

2019 | دستیابی به 10 درصد از حجم جهانی بیت کوین BTC، دستیابی به رتبه چهارم صرافی های ارز دیجیتال در دنیا، عضویت 8 هزار شرکت کننده در مسابقات بای بیت بین‌المللی

2020 | عبور حجم روزانه معامله به بیش از 4 میلیارد دلار، اعلام همکاری با باشگاه بورسیا دورتمند

2021 | شروع به کار پلتفرم معاملاتی اسپات بای بیت، دستیابی به حجم معاملاتی 35 میلیارد دلار

2022 | همکاری با Oracle Red Bull Racing، ارائه آپشن‌های ETH و SOL با مارجین USDC

دفتر مرکزی صرافی موفق بای بیت ByBit در دبی Dubai قرار دارد و این صرافی همچین دارای دفاتری در کشور هنگ کنگ است. این صرافی با نام رسمی Bybit Fintech Limited در جرایز ویرجین بریتانیا ثبت شده است و در حال فعالیت است.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

اعتبار صرافی بای بیت ByBit

طبق سایت بای بیت ByBit، این صرافی بر اساس سه پایه اصلی خدمات خود را ارائه می‌کند: قابل اعتماد بودن، ارائه جدیدترین محصولات و خدمات و فراهم کردن فرصت‌های معاملاتی ویژه پس از ثبت نام در صرافی بای بیت. خدمات بای بیت در بیش از 160 کشور دنیا در دسترس است و این صرافی بیش از 16 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

در حال حاضر صرافی بای بیت با بیش از 10 میلیون کاربر از کشورهای سرتاسر دنیا، پشتیبانی مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته، ارائه بیش از 270 نماد برای معامله اسپات و بیش از 200 قرارداد همیشگی و سه ماهه فیوچرز در بای بیت، توانسته به یکی از موفق‌ترین صرافی های دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود.

علاوه بر موسس بای بیت که دارای بیش از 8 سال سابقه فعالیت در بازار فارکس است، دیگر اعضای این صرافی نیز بسیار باتجربه هستند و از شرکت‌های مطرحی مانند Tencent، Morgan Stanley و غیره به این صرافی ملحق شده‌اند. یکی از دلایل موفقیت این صرافی همین تیم قدرتمند آن است که امکان سودآوری در بای بیت به صورت مطمئن را برای مشتریان فراهم می‌کند.

یکی از روش‌های سنجش اعتبار صرافی‌ها بررسی لیست‌های پلتفرم‌های معتبر مانند سایت CoinMarketCap است. در این سایت، صرافی بای بیت در بین تمام صرافی‌های دنیا در حال حاضر در رتبه قابل‌توجه هشتم قرار گرفته است و این نشان‌دهنده محبوبیت و اعتبار صرافی بای بیت است.

امنیت صرافی بای بیت ByBit

با توجه به کلاهبرداری‌ها و رویدادهای هک سایت‌های بزرگ، بسیاری از مشتریان رمزارزها برای انتخاب یک صرافی مناسب در شک و شبهه به سر می‌برند. با این حال سایت رسمی صرافی ByBit تا به حال در معرض هک شدن قرار نگرفته‌ است و از این نظر دارای سابقه بسیار مثبتی است.

با وجود این، هیچ صرافی وجود ندارد که در برابر ریسک‌های کلاهبرداری و دزدی اطلاعات و سرمایه برای همیشه به صورت صد در صد مقاوم باشد. بنابراین شما باید به عنوان مشتریان صرافی بای بیت، همیشه با اقدامات امنیتی و احتیاطی را انجام دهید.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

پلتفرم بای بیت تا به حال هیچ قطعی را از زمان شروع به کار تجربه نکرده است و به لطف ظرفیت فوق‌العاده 135 هزار تراکنش در ثانیه، به طور مداوم به مشتریان خود خدمات ارائه کرده است. توجه داشته باشید که تمام مبالغ در بای بیت به طور امنی در کیف پول سرد بای بیت نگه‌داری می‌شود.

در صورتی که احیانا در آینده این صرافی مورد حمله و هک قرار گیرد، طبق سایت این صرافی، خسارت کامل مشتریان از طرف این صرافی پرداخت خواهد شد. از این نظر می‌توان در مورد امنیت سرمایه در بای بیت اطمینان بالایی داشته باشید.

اما به طور کلی ما پیشنهاد می‌کنیم مبالغ خود را در صرافی‌های ارز دیجیتال ذخیره نکنید و پس از اینکه معامله و تبادل شما انجام شد، سرمایه خود را خارج کرده و در کیف پول امن خودتان ذخیره کنید تا احتمال از دست رفتن سرمایه خود را به حداقل برسانید.

خدمات بای بیت ByBit برای مشتریان ایرانی

اگر ساکن ایران هستید، اولین سوالی که در هنگام انتخاب یک صرافی خارجی باید بپرسید این است که آیا صرافی به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌کند یا خیر. ثبت نام در صرافی بای بیت برای همه به راحتی قابل انجام است.

از آنجایی که احراز هویت در بای بیت اجباری نیست و شما می‌توانید بدون اینکه نیاز به ارائه مدارک هویتی داشته باشید در آن فعالیت کنید، امکان دارد که با اقدامات مناسب از امکانات این صرافی بهره بگیرید.

اما باید توجه داشته باشید که در صورت مشکوک شدن بای بیت به شما، امکان بسته شدن حساب بای بیت شما وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما در هنگام استفاده از سایت این صرافی، از یک VPN مناسب با آی پی ثابت بهره بگیرید تا این صرافی تشخیص ندهد شما از داخل ایران در حال استفاده از خدمات آن هستید.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

در حال حاضر بسیاری از مشتریان ایرانی از همین روش در حال استفاده از خدمات صرافی بای بیت هستند. با این حال با توجه به اینکه کشور ایران در لیست تحریم‌های صرافی‌های خارجی قرار گرفته است، همیشه این امکان وجود دارد که حساب شما بسته شود. بنابراین بهتر است پس از استفاده از این پلتفرم، مبالغ خود خارج کرده و در کیف پول خود ذخیره کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

امکانات صرافی ارز دیجیتال بای بیت

بای بیت به بیش از 10 میلیون مشتری خود در سرتاسر دنیا دسترسی به معامله کریپتو در بازار اسپات، بازار ابزار مشتقه، آپشن‌ها و فیوچرز را ارائه می‌کند و همینطور امکان معامله NFT نیز در این صرافی وجود دارد. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت می‌توانید از این امکانات بهره بگیرید.

بای بیت همینطور ابزار متنوعی برای تحلیل بازار رمزارزها در بای بیت ارائه می‌کند. یکی از این موارد بخش داده پیشرفته یا Advanced Data است که محبوبیت بسیاری مخصوصا در بین طرفداران بیت کوین دارد. در این بخش چارت‌ها و ابزار گرافیکی مناسبی در اختیار مشتریان قرار گرفته است تا بتوانید استراتژی معاملاتی خود را به کار بگیرید.

از ابزار دیگر تحلیل تکنیکال بازار معاملاتی در بای بیت می‌توان به انواع میانگین متحرک‌ های قیمتی که قیمت میانگین نماد را در بازه‌های مختلف زمانی نشان می‌دهد، اشاره کرد. همینطور در بخش محدوده قیمتی ماهانه می‌توانید حداکثر و حداقل‌های نماد را مشاهده کنید.

از طرف دیگر ابزارهایی برای مشاهده و اندازه‌گیری نوسان در بازار بای بیت در دسترس است که به مشتریان اجازه می‌دهد نوسان در روزهای گذشته را با نوسان میانگین آن دوره مقایسه کنند و متوجه شوند که نماد در آن دوره چقدر تنوع در ارزش را تجربه کرده است.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

معامله اسپات در صرافی بای بیت

بازار اسپات در بای بیت یکی از بزرگترین بازارهای اسپات در این صنعت به شمار می‌آید و روزانه بیش از 3.4 میلیارد حجم معاملاتی در آن شکل می‌گیرد. این بازار بسیار نقدینه است و به شما اجازه می‌دهد که تا 371 جفت ارز کریپتو در بای بیت را خرید و فروش کنید.

صرافی بای بیت همینطور بیش از 60 توکن مختلف را در پلتفرم معاملاتی اسپات خود ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که به سراغ پروژه‌های کمتر شناخته شده بروید و پس از ثبت نام در صرافی بای بیت گزینه‌های مناسبی برای خود پیدا کنید.

همینطور یک کیف پول اختصاصی بای بیت برای شما در دسترس است تا بتوانید سرمایه و دارایی های خود را به طور امن در آن ذخیره کنید. البته پیشنهاد می‌شود برای بلندمدت از کیف پول امن خودتان استفاده کنید.

معامله فیوچرز در صرافی بای بیت

بازار فیوچرز در بای بیت در واقع محبوب ترین روش معاملاتی است که این صرافی ارائه می‌کند و به صورت روزانه بیش از 10 میلیارد دلار حجم معاملاتی را می‌توان در آن مشاهده کرد. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت، به راحتی می‌توانید به معامله قراردادهای فیوچرز دسترسی پیدا کنید.

با ارائه این روش از جابه‌جایی فیوچرز همیشگی، اطمینان حاصل می‌شود که قراردادها منقضی نمی‌شوند. بنابراین شما می‌توانید با این قراردادها با اهرم بای بیت تا 100 برابر به معامله بیت کوین بای بیت بپردازید و تاریخی نیز برای بسته شدن معامله نداشته باشید.

بای بیت سه نوع قرارد فیوچرز همیشگی یا Perpetual ارائه می‌کند که شما می‌توانید در کابین بای بیت به آنها دسترسی پیدا کیند:

  • فیوچرز همیشگی معکوس با بیش از 21 قرارداد در دسترس برای معامله
  • فیوچرز همیشگی USDT تتر با بیش از 186 جفت ارز در دسترس برای معامله
  • فیوچرز همیشگی BTC/USDC با بیش از 21 جفت ارز در دسترس برای معامله

این نوع معامله فیوچرز همیشگی بسیار جذاب است. در واقع شما می‌توانید به معامله خرید و فروش بیت کوین در بای بیت با اهرمی تا 100 برابر وارد شوید و تنها وقتی که می‌خواهید معامله را ببندید. استفاده از این روش بسیار آسان و سریع است.

معامله آپشن‌ها در صرافی بای بیت

بازار آپشن ها در بای بیت یکی از جدیدترین خدماتی است که این صرافی برای کاربران خود در دسترس قرار داده است و عمدتا به دلیل تقاضای مشتریان این صرافی برای آپشن های کریپتو ByBit به این پلتفرم اضافه شده است.

با اینکه این نوع نماد در حال حاضر در روزهای ابتدایی خود به سر می‌برد، صرافی بای بیت سعی کرده است با همکاری با متخصصان این صنعت، نقدینه ترین آپشن‌های ممکن را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

با ورود به سایت رسمی بای بیت می‌توانید به لیستی از آپشن‌های Call برابر محبوب ترین نمادهای کریپتو دسترسی پیدا کنید و از طریق معامله آنها به سودآوری مناسبی دست پیدا کنید. البته ریسک معامله آپشن‌ها را نیز در نظر بگیرید و بدون استراتژی مناسب از آنها استفاده نکنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

معامله NFT در صرافی ByBit

صرافی بای بیت همینطور یک بازار NFT بای بیت را در سال 2022 به پلتفرم خود اضافه کرده است. این قابلیت جدید در همین مدت زمان بسیار کم توانسته بیش از 1 میلیون کاربر ثبت نام شده را به خود جذب کند و بای بیت را در این زمینه در لیست 5 بازار NFT برتر بر اساس کاربران فعال ماهانه قرار دهد.

شما به راحتی می‌توانید با استفاده از کیف پول Web 3 بای بیت به بازار NFT ها دسترسی پیدا کنید و کلکسیون NFT های خود را با ذخیره کنید. این کیف پول به سادگی قابل دسترسی است و تنها می‌توانید با یک کلیک در پلتفرم معامله بای بیت آن را ایجاد کنید.

این کیف پول یک چارچوب امن مناسبی را ایجاد می‌کند که دارایی های خود را نگه‌داری کنید و همینطور از قابلیت جابه‌جایی سریع نیز بهره‌مند است.

خرید و فروش بیت کوین در بای بیت ByBit

بای بیت دارای نوعی پیشرفته از ثبت دستور معاملاتی است که از نظر قابلیت های معامله با لوریج بهترین گزینه محسوب می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که نه تنها نحوه ورود به معامله خود را شخصی‌سازی کنید بلکه همینطور ریسک معامله بای بیت را مدیریت کنید.

در زمان ثبت معامله شما می‌توانید فرم مربوط به معامله را مشاهده کنید. در بخش بالای فرم شما می‌توانید نوع دستور معاملاتی را از بین موارد مختلف انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید اهرم بای بیت، قیمت و میزان معامله را ثبت کنید.

به طور کلی سه نوع دستور معاملاتی وجود دارد. دستور بازار که در واقع ثبت معامله با قیمت فعلی نماد در بازار است. اگر معامله خرید باشد، آن را با قیمت Ask ثبت می‌کند و اگر معامله فروش باشد، معامله با قیمت Bid ثبت می‌شود.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

دستور حد بسیار محبوب است و پیشنهاد می‌شود در هنگام معامله در بای بیت از آن استفاده کنید. در این حالت معامله گر انتخاب می‌کند که معامله در قیمتی کمی متفاوت یا دقیقا قیمت بازار انجام شود. در واقع در این حالت دستور باز است و منتظر این است که توسط یک خریدار یا فروشنده که موافق قیمت است، پر شود.

دستور شرطی نیز یک نوع پیشرفته و محبوب دیگر است که با ثبت نام در صرافی بای بیت به آن دسترسی خواهید داشت و با رسیدن قیمت به یک سطح خاص، دستور به عنوان دستور بازار یا حد اجرا می‌شود. زمانی که معامله ثبت می‌شود، شما قیمت شرط را در کنار جهت، میزان معامله و اهرم انتخاب می‌کنید.

در کنار این موارد دستورهای معاملاتی بای بیت پیشرفته نیز از جمله معامله فعال تا زمان لغو شدن (Good Till Cancelled) یا به طور مختصر GTC، اجرای آنی یا لغو (Immediate or Cancel) یا به طور مختصر IOC و پر شدن کامل یا لغو معامله که با نام Fill or Kill یا FOK شناخته می‌شود.

کپی معاملات در بای بیت ByBit

کپی معاملات باعث می‌شود معامله کریپتوها برای معامله گران بسیار آسان‌تر شود مخصوصا برای معامله گران تازه‌کاری که به تازگی در به ثبت نام در صرافی بای بیت پرداخته‌اند و تجربه معاملاتی قابل توجهی ندارند.

این قابلیت به معامله گران اجازه می‌دهد که یک معامله گر متخصص که در صرافی بای بیت ثبت نام کرده است را انتخاب کرده و معاملات آنها را به صورت اتوماتیک دنبال کنند و به کپی بپردازند.

با کمک کپی تریدینگ در بای بیت، معامله گرانی که کپی انجام داده‌اند به همان اندازه معامله گر اصلی سودآوری می‌کنند یا اینکه ضرر متحمل می‌شوند. به عنوان یک کپی تریدر در بای بیت شما همینطور باید 10 درصد از سود خالص خود را با معامله‌گری که از آن کپی می‌کنید، به اشتراک بگذارید.

کپی معامله در بای بیت یکی از بهترین و آسان‌ترین راه‌ها برای معامله گران جدید است تا بدون اینکه تمام اطلاعات را در مورد نحوه معامله رمزارزها در بای بیت بدانند، به سودآوری بپردازند. بای بیت به طور کلی یکی از بهترین پلتفرم‌هایی است که امکان کپی معاملات را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت ByBit

ثبت نام در صرافی بای بیت بسیار ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید و نیازی به طی کردن مراحل پیچیده ندارد. از آنجایی که احراز هویت در بای بیت اجباری نیست شما می‌توانید تنها با ثبت نام کردن در این صرافی و استفاده از یک VPN با آی پی ثابت، از خدمات آن استفاده کنید.

برای ثبت نام در این صرافی مراحل زیر را به همراه تصاویر دنبال کنید:

1 – در صفحه اول سایت بای بیت در منوی بالای صفحه در سمت راست گزینه ثبت نام یا Sign Up را انتخاب کنید.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

2 – حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید اطلاعات اولیه حساب بای بیت را در آن وارد کنید. ایمیل یا شماره تلفن خود را در کادر مشخص شده وارد کنید و یک رمز عبور مناسب برای حساب خود انتخاب کنید.

اگر دارای کد معرفی هستید می‌توانید در کادر مشخص شده، آن را وارد کنید. امکان ثبت نام با استفاده از حساب های اپل و گوگل شما نیز وجود دارد. در نهایت روی گزینه ایجاد حساب یا Create Account کلیک کنید تا این مرحله به پایان برسد.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

3 – در این مرحله با حل کردن یک پازل ساده باید ثابت کنید که یک ربات نیستید. به راحتی دکمه مشخص شده را به سمت راست هدایت کنید تا تکه پازل در مکان مناسب قرار گیرد.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

4 – حالا اگر ایمیل خود را در مرحله 2 وارد کرده باشید، یک ایمیل برای شما ارسال شده است که حاوی یک کد تایید حساب برای شما است. آن را در کادر مشخص شده وارد کنید تا حساب شما تایید شود. اگر در مرحله 2 شماره تلفن وارد کرده باشید، کد مربوطه برای شما پیامک می‌شود.

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

5 – حالا حساب شما ایجاد شده است و به صفحه کابین صرافی بای بیت منتقل می‌شوید و امکان دسترسی به تمام قابلیت‌های این صرافی را خواهید داشت. برای شروع باید به واریز به حساب بای بیت بپردازید.

برای این کار در منوی بالای صفحه سمت راست روی گزینه نمادها یا Assets کلیک کنید و نوار باز شده گزینه واریز یا Deposit را انتخاب کنید تا به صفحه واریز رمزارز به بای بیت منتقل شوید.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

نحوه احراز هویت در صرافی بای بیت

همانطور که گفتیم احراز هویت در صرافی بای بیت اجباری نیست و تنها با ثبت نام در صرافی بای بیت می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که احراز هویت با مدارک ایرانی به هیچ وجه قابل انجام نیست و اگر ساکن ایران هستید بهتر است به احراز هویت نپردازید.

با این حال اگر دارای مدارک کشور مورد تایید صرافی بای بیت هستید می‌توانید به احراز هویت بای بیت بپردازید و از امکانات بیشتر این صرافی بهره‌مند شوید. با احراز هویت محدودیت برداشت بای بیت تا 2 بیت کوین در روز از بین می‌رود.

بای بیت دارای دو سطح از احراز هویت است که در زیر به آنها می‌پردازیم:

سطح 1 – در این سطح با ارائه مدارک هویتی خود می‌توانید از افزایش محدودیت برداشت تا 50 بیت کوین در روز برخوردار شوید. مدارک موردنیاز برای این سطح از احراز هویت کارت شناسایی یا پاسپورت به همراه تصویر چهره خودتان است.

سطح 2 – در این سطح شما می‌توانید محدودیت برداشت از حساب بای بیت را به 100 بیت کوین یا معامل آن در روز برسانید. مدارک بیشتری که برای این سطح نیاز دارید شامل فیش بانکی، قبض مصرفی و هر تاییدیه سکونتی که توسط دولت منتشر شده است، می‌شود.

کارمزد در معاملات بای بیت ByBit

کارمزدهای بسیار پایین و به‌صرفه بای بیت یکی از دلایلی است که این پلتفرم را به یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل کرده است. بای بیت دارای هزینه برداشت بسیار پایین 0.0005 بیت کوین است که در مقایسه با میانگین دیگر صرافی‌ ها که تقریبا 0.0008 است، بسیار مناسب است.

نکته جالب در مورد هزینه معامله در بای بیت این است که اگر از یک دستور حد استفاده کنید، شما به جای پرداخت یک هزینه در واقع یک ریبیت بای بیت دریافت می‌کنید. به عبارت دیگر، برای ثبت دستورهای حد از طرف بای بیت به شما مبلغی پرداخت می‌شود.

به طور کلی هزینه تیکر Taker در دستور بازار یا Market Order بای بیت 0.075 درصد، هزینه میکر در دستور حد -0.025 درصد و هزینه برداشت 0.0005 بیت کوین است. برای معاملات اسپات در بای بیت نیز هزینه تیکر 0.1 درصد است و در میکر هزینه‌ای وجود ندارد.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

اپلیکیشن موبایل صرافی بای بیت

معامله گرانی که معمولا در حال سفر و جابه‌جایی هستند مطمئنا نیاز دارند که در هر زمانی به معاملات خود در بای بیت دسترسی داشته باشند. به همین دلیل است که این صرافی یک اپلیکیشن موبایل که روی اندروید و iOS منتشر شده است را در دسترس قرار داده است.

اپلیکیشن موبایل بای بیت همان عملکرد نسخه دسکتاپ را ارائه می‌کند و در ارائه چارت های پیشرفته و مدیریت دستورهای معاملاتی در آن کمبودی مشاهده نمی‌شود. معامله گران همینطور می‌توانند سطوحی قیمتی را تنظیم کنند تا به صورت نوتیفیکشن به دستگاه موبایل خود ارسال شود.

به عنوان یک معامله گر کریپتو در بای بیت شما به انواع دستورهای معامله پیشرفته در این اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت. در حالی که اپلیکیشن بسیاری از صرافی های دیگر معمولا امکانات پیشرفته را در نسخه موبایل ارائه نمی‌کنند.

با اینکه به طور کلی بررسی چارت های بای بیت و نظارت بر چندین بازار به طور همزمان در نسخه دسکتاپ راحت تر است اما برای افرادی که امکان نشستن در مقابل کامپیوتر برای ساعت ها را ندارند، اپلیکیشن اندروید بای بیت و اپلیکیشن iOS بای بیت بهترین گزینه است. برای دانلود این اپلیکیشن ها از لینک های زیر استفاده کنید:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

اپلیکیشن اندروید صرافی بای بیت ByBit

اپلیکیشن iOS صرافی بای بیت ByBit

پشتیبانی مشتریان صرافی بای بیت

یکی از نقاط قوت صرافی بای بیت پشتیبانی مشتریان 24 ساعته و در هر روز هفته آن است. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت، شما می‌توانید به پشتیبانی قوی این صرافی دسترسی پیدا کنید. متاسفانه تیم پشتیبانی این صرافی به زبان فارسی خدمات ارائه نمی‌کند.

سرعت پاسخگویی بالای بخش پشتیبانی مشتریان بای بیت پس از ثبت نام در صرافی بای بیت و همینطور قابلیت ارتباط از روش های مختلف باعث شده است سوالات و مشکلات شما به سرعت و به بهترین شکل برطرف شود.

برای ارتباط با تیم پشتیبانی مشتریان بای بیت به راحتی می‌توانید در صفحه سایت در سمت راست پایین بر روی گزینه Chat کلیک کنید و ارتباط با این صرافی را آغاز کنید. همینطور امکان برقراری ارتباط از طریق ایمیل و فرم تماس نیز وجود دارد.

نکات مثبت و منفی بای بیت ByBit

بای بیت از جمله صرافی های معتبری است که دارای کمترین معایب بوده و برای مشتریان خود امکانات بسیار جذابی فراهم کرده است و می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به معامله رمزارزها علاقه‌مند هستند. پس از ثبت نام در صرافی بای بیت می‌توانید از امکانات وسیع این صرافی بهره‌مند شوید.

مزایای صرافی بای بیت ByBit

  • کارمزدهای معاملات کم
  • عدم اجباری بودن احراز هویت
  • اپلیکیشن موبایل کاربردی و مدرن
  • انواع مختلف معاملات از جمله اسپات و فیوچرز
  • امکان کپی معاملات
  • برگزاری مسابقات جذاب
  • پشتیبانی مشتریان قوی و 24 ساعته در 7 روز هفته
  • امنیت و سرعت بالای معاملات

معایب صرافی بیت ByBit

نحوه معامله کریپتوکارنسی در صرافی بای بیت💥 صرافی انواع رمزارزها در بای بیت ✨ثبت نام در صرافی Bybit ⚡احراز هویت صرافی بای بیت 💲مشتریان ایرانی صرافی بای بیت

سوالات متداول بررسی صرافی بای بیت

آیا صرافی معامله در صرافی بای بیت امن است؟

پلتفرم بای بیت تا به حال هیچ قطعی را از زمان شروع به کار تجربه نکرده است و به لطف ظرفیت فوق‌العاده 135 هزار تراکنش در ثانیه، به طور مداوم به مشتریان خود خدمات ارائه کرده است. توجه داشته باشید که پس از ثبت نام در صرافی بای بیت تمام مبالغ در بای بیت به طور امنی در کیف پول سرد بای بیت نگه‌داری می‌شود.

کارمزد معامله بای بیت چگونه است؟

کارمزدهای بسیار پایین و به‌صرفه بای بیت یکی از دلایلی است که این پلتفرم را به یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل کرده است. بای بیت دارای هزینه برداشت بسیار پایین 0.0005 بیت کوین است که در مقایسه با میانگین دیگر صرافی‌ ها که تقریبا 0.0008 است، بسیار مناسب است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

آیا صرافی بای بیت معتبر است؟

در حال حاضر صرافی بای بیت با بیش از 10 میلیون کاربر از کشورهای سرتاسر دنیا، پشتیبانی مشتریان 24 ساعته در 7 روز هفته، ارائه بیش از 270 نماد برای معامله اسپات و بیش از 200 قرارداد همیشگی و سه ماهه فیوچرز در بای بیت، توانسته به یکی از موفق‌ترین صرافی های دنیای کریپتوکارنسی تبدیل شود.

آیا بای بیت دارای اپلیکیشن موبایل است؟

این صرافی یک اپلیکیشن موبایل که روی اندروید و iOS منتشر شده است را در دسترس مشتریان قرار داده است. اپلیکیشن موبایل بای بیت همان عملکرد نسخه دسکتاپ بای بیت را ارائه می‌کند و در ارائه چارت های پیشرفته و مدیریت دستورهای معاملاتی در آن کمبودی مشاهده نمی‌شود.

کپی تریدینگ در بای بیت چگونه انجام می‌شود؟

با کمک کپی تریدینگ در بای بیت، معامله گرانی که کپی انجام داده‌اند به همان اندازه معامله گر اصلی سودآوری می‌کنند یا اینکه ضرر متحمل می‌شوند. به عنوان یک کپی تریدر در بای بیت شما همینطور باید 10 درصد از سود خالص خود را با معامله‌گری که از آن کپی می‌کنید، به اشتراک بگذارید.




 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای

صرافی ارز دیجیتال ال بانک LBank

تاریخ ارسال : 1401/11/21

💥بررسی صرافی ال بانک LBank💰 صرافی ال بانک LBank از سال 2015 شروع به کار کرده است و در مدت کمی توانسته به یک صرافی برتر در بازارهای معاملاتی ارز دیجیتال تبدیل شود. با بررسی سایت صرافی ال بانک LBank می‌توانید ببینید که این پلتفرم معاملاتی از نهادهای مختلفی از جمله NFA، MSB، Canada MSB و AUSTRAC استرالیا، مجوز دریافت کرده است. به طور کلی صرافی LBank برای کاربران بین‌المللی خود محصولات و خدمات امن، حرفه‌ای و آسان که شامل معاملات ارز دیجیتال، ابزار مشتقه، NFT ها و سرمایه گذاری های مختلف می‌شود را ارائه می‌کند. در حال حاضر با ثبت نام در صرافی ال بانک LBank می‌توانید از معامله بیش از 50 ارز فیات که شامل USD، EUR، GBP، JPY، KRW، CAD، AUD، RUB، INR، AED و غیره می‌شود بهره‌مند شوید. همینطور ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره نیز در دسترس است. برای واریز و برداشت نیز صرافی ال بانک LBank بیش از 20 راه روبه‌روی شما قرار داده است که شامل کیف پول های الکترونیک، کارت های اعتباری معتبر، گوگل پلی، انتقال بانکی و غیره می‌شود. صرافی ال بانک LBank دارای دفترهایی در کشورهای مختلف است تا بتواند خدمات مناسبی در مناطق متفاوت به مشتریان این صرافی ارائه کند. اما دفتر اصلی و مرکزی این شرکت در کشور اندونزی واقع شده است. دفاتر دیگر این صرافی در کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا و جزایر ویرجین بریتانیا واقع شده است. ✨سال تاسیس 2015 🔥رمزارزهای ارائه شده بیش از 120 💰جفت ارزهای معاملاتی بیش از 180 💵کارمزد واریز و برداشت بدون کارمزد 📱اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS ⚡پشتیبانی مشتریان چت زنده، ایمیل، شبکه های مجازی ❗پشتیبانی از زبان فارسی خیر 📈انواع معاملات اسپات، فیوچرز، گرید و ETF ✔امکان معامله NFT بله 💱احراز هویت اختیاری اعتبار و امنیت صرافی ال بانک LBank یکی از اولین سوالهای مشتریان در مورد یک صرافی اعتبار و امنیت آن است. در بیش از 7 سال فعالیت این صرافی در بازار ارزهای دیجیتال تا به حال گزارشی از کلاهبرداری یا هک وب سایت رسمی صرافی ال بانک گزارش نشده است و مشتریان نیز گزارشی مبنی بر از دست دادن سرمایه خود نداده‌اند. با این حال این صرافی معتبر امکاناتی را در اختیار شما گذاشته است تا بتوانید در مقابل خطرات احتمالی سرمایه ال بانک و اطلاعات شخصی خود را حفظ کنید. این صرافی از آخرین تکنولوژی سرورهای رمزگذاری شده SSL بهره‌مند است و شما را در مقابل هک شدن و از دست رفتن سرمایه حفاظت می‌کند. از طرف دیگر سایت این صرافی به قابلیت تایید دو مرحله‌ای مجهز است که می‌توانید برای تراکنش ها و ورود به سایت ال بانک از آن استفاده کنید. همینطور شما قادر هستید از کیف پول های گرم و سرد برای ذخیره سازی مبالغ خود در این صرافی بهره بگیرید. با اینکه LBank رگوله مانند بسیاری از صرافی های دیگر توسط رگولاتورهای مشهور مجوز دریافت نکرده است، اما با توجه به سابقه آن و مشتریانی که از خدمات آن رضایت دارند، می‌توان نتیجه گرفت که با یک صرافی معتبر روبه‌رو هستیم که خدمات مناسبی به معامله گران ارائه می‌کند. امکانات صرافی ال بانک LBank با اینکه ال بانک انواع مختلفی از معاملات و نمادها را برای مشتریان سایت رسمی صرافی ال بانک فراهم می‌کند،‌ اما کریپتوکارنسی ها تمرکز اصلی این صرافی هستند. شما می‌توانید با کمترین هزینه به خرید و فروش رمزارزهای محبوب در این صرافی بپردازید. به لطف تکنولوژی های امنیتی SSL و تایید دو مرحله‌ای، ال بانک یک پلتفرم مدرن و امن برای معامله گران محسوب می‌شود که امکان استفاده از کیف پول های ال بانک سرد و گرم را برای نگه‌داری و ذخیره سرمایه شما فراهم کرده است. با اینکه در نگاه اول پلتفرم ال بانک ساده به نظر می‌رسد اما برای معامله گران باتجربه اندیکاتورهای Lbank بسیاری در دسترس است و امکانات تحلیل بازار به طور حرفه‌ای در این پلتفرم تعبیه شده است. با این حال اگر از معامله گران تازه‌کار ال بانک هستید، منابع آموزشی ال بانک قابل توجهی نیز در این پلتفرم در دسترس است تا بتوانید راه خود را پیدا کرده و مهارت های معاملاتی خود را تقویت کنید. با استفاده از پلتفرم معامله ال بانک شما به راحتی می‌توانید به انواع معامله از جمله معامله قراردادهای فیوچرز، معامله اسپات ال بانک، معامله NFTها و معامله گرید Grid بپردازید و طبق مهارت های معاملاتی و نمادهای موردنیاز خود، سودآوری کنید. معامله اسپات در صرافی ال بانک LBank یک معامله اسپات Spot در واقع یک تراکنش ساده بین یک خریدار و یک فروشنده برای معامله در قیمت فعلی بازار است که با نام قیمت اسپات شناخته می‌شود و این عمل در سایت صرافی معتبر ال بانک به سادگی و با امنیت بالا قابل انجام است. زمانی که دستور معامله تکمیل می‌شود، معامله به طور آنی انجام می‌شود. کاربران می‌توانند از قبل معاملات اسپات LBank را آماده کنند تا زمانی که به یک قیمت مشخص اسپات می‌رسد، اجرا شوند. به این نوع معامله، دستور حد گفته می‌شود. قبل از معامله اسپات اطمینان حاصل کنید که به شارژ حساب ال بانک پرداخته‌اید و دارای موجودی کافی برای انجام معامله اسپات در این صرافی هستید. پس از آن کافی است وارد سایت این صرافی شوید و گزینه معامله یا Trade را انتخاب کنید. پس از این کار، باید کیف پول خود را در حال اسپات Spot قرار دهید. با این کار یک صفحه جدید باز می‌شود که شما می‌توانید نمادهای معاملاتی ال بانک را برای معامله انتخاب کنید. امکان جستجوی نماد نیز برای پیدا کردن نماد موردنیاز خودتان نیز وجود دارد. پس از پیدا کردن نماد، حالا جفت ارزی که می‌خواهید معامله کنید را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید. در صفحه جدید بازه زمانی را انتخاب کنید، چارت های ال بانک را بررسی کنید و تحلیل خود را انجام دهید و به سراغ ثبت دستور معاملاتی خود بروید. معامله فیوچرز صرافی ال بانک LBank در معامله فیوچرز Futures شما می‌توانید در حرکات بازار معاملاتی سهیم باشید و با معامله خرید یا فروش در قرارداد فیوچرز به سودآوری در ال بانک LBank دست پیدا کنید. برای معامله خرید، در واقع معامله گر با انتظار اینکه ارزش قرارداد در آینده افزایش خواهد یافت، به خرید می‌پردازد. از طرف دیگر با معامله فروش در سایت رسمی بروکر ال بانک، یک معامله گر در واقع با انتظار اینکه قیمت قرارداد فیوچرز کاهش خواهد یافت، به معامله فروش آن می‌پردازد. در پلتفرم صرافی ال بانک شما می‌توانید به معامله خرید و فروش فیوچرز ال بانک به همراه اهرم یا لوریج بپردازید تا سودآوری خود را در شرایط نوسانی بازار بالاتر ببرید. برای شروع معامله فیوچرز در ال بانک کافی است گام‌های زیر را در پلتفرم این صرافی بردارید: 1 – به واریز USDT یا تتر به حساب فیوچرز ال بانک خود به عنوان مارجین بپردازید. 2 – سطح اهرم یا لوریج ال بانک را طبق نیازهای خود انتخاب کنید. 3 – نوع معامله را انتخاب کنید (خرید یا فروش). 4 – تعداد قراردادهای که می‌خواهید مالک آن باشید را انتخاب کنید. معامله گرید Grid صرافی ال بانک معامله گرید در واقع یک استراتژی معاملاتی محسوب می‌شود که در آن به فروش در حداکثر و خرید در حداقل در یک محدوده قیمتی مشخص می‌پردازیم تا در یک بازار نوسانی مخصوصا بازار کریپتوکارنسی های ال بانک به سودآوری دست پیدا کنیم. ربات معاملاتی ال بانک در معامله گرید به طور دقیقی دستورهای خرید و فروش را در یک محدوده قیمتی مشخص که توسط معامله گر تعیین شده است، اجرا می‌کند و معامله گران را از تصمیم‌های نامناسب سرمایه‌گذاری، عدم آگاهی از اطلاعات بازار و نگرانی در مورد نوسان های بازار نجات می‌دهد. ویژگی‌های کلیدی گرید تریدینگ در وب سایت صرافی ال بانک شامل این موارد می‌شود: این برنامه کاملا منطقی است و هیچ اثری از معامله عجولانه‌ و بی‌دلیل در آن وجود ندارد. دستورهای معاملاتی زمانی که گرید تنظیم می‌شود به طور اتوماتیک ثبت می‌شوند و دیگر نیازی نیست معامله گر همیشه بر روی چارت نظارت کند. ربات ال بانک به طور 24 ساعته و بدون از دست دادن هیچ اطلاعات بازاری کار می‌کند. آسان و کاربرپسند بودن و بدون نیاز به پیش‌بینی ترند بازار. سودآوری ثابت در یک بازار نوسانی. معامله NFT در صرافی ال بانک LBank پلتفرم معاملاتی NFT ال بانک دارای دو بخش به نام های Marketplace و بازار مزایده است. پس از افتتاح حساب صرافی ال بانک شما می‌توانید در بخش بازار یا Marketplace به خرید کارهای هنری NFT موردعلاقه خود بپردازید. این در حالی است که در بازار مزایده کاربران این امکان را دارند که بر روی آن قیمت بگذارند و فرصتی برای برنده شدن 10 درصد از قیمت اسپرد ال بانک به عنوان جایزه را داشته باشند. پرداخت برای افرادی که پیشنهاد خرید داده‌اند معلق خواهد شد تا زمانی که پیشنهاد قیمت بالاتری داده شود یا اینکه مزایده به پایان برسد. به منظور آپلود کردن NFT‌ها و فروش آنها، گام‌های زیر را باید بردارید: 1 – به بخش NFT سایت ال بانک بروید و وارد حساب LBank خود شوید. 2 –  گزینه Public را از صفحه اصلی سایت انتخاب کنید. 3 – حالا در صفحه باز شده می‌توانید NFT خود را بارگذاری کنید، قیمت آن و روش پرداخت کریپتو آن را وارد کنید. حالا کافی است نام و جزئیات NFT خود را وارد کنید. بر روی گزینه تایید کلیک کنید و منتظر بمانید تا تایید شود. توجه داشته باشید که برای فروش NFT خود شما باید یک مارجین ال بانک 20 درصدی پرداخت کنید. پس از تایید NFT در بخش بازار قرار می‌گیرد تا فروخته شود. صندوق قابل معامله ETF در ال بانک صندوق های قابل معامله یا ETF های دارای اهرم ال بانک، در واقع یک محصول معاملاتی در نظر گرفته می‌شود که میزان افزایش یا کاهش نماد مرتبط مانند بیت کوین BTC را با اندازه‌های خاصی دنبال می‌کند. مثلا 3 برابر، 5 برابر، -3 برابر، -5 برابر. اگر قیمت بیت کوین ال بانک 1 درصد افزایش پیدا کند، قیمت ETFهای دارای لوریج 3 برابر و 5 برابر به ترتیب 3 درصد و 5 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. این در حالی است که ETFهای -3 و -5 به اندازه 3 درصد و 5 درصد کاهش خواهند یافت. یکی از بهترین خصیصه‌های ETFها که پس از ورود به سایت صرافی LBank می‌توانید آنها را معامله کنید، عدم نیاز به مارجین و عدم وجود ریسک نقدینگی است. با این حال توجه کنید که اگر قیمت در خلاف جهت پیش‌بینی شما حرکت کند، ریسک رسیدن قیمت به صفر در شرایط حاد وجود دارد. برای سرمایه گذاران ال بانک که دارای زمان زیادی نیستند که روی بازار نظارت کنند و قیمت را زیر نظر بگیرند، خرید ETF های دارای لوریج می‌تواند انرژی و زمان بسیاری از آنها را صرفه‌جویی کند. نامگذاری ETFها به این صورت است که برای مثال BTC3L یعنی خرید بیت کوین با اهرم 3 برابر و BTC3S یعنی فروش بیت کوین با اهرم 3 برابر. فعالیت مشتریان ایرانی در ال بانک LBank به طور کلی ایران در لیست کشورهایی که صرافی ال بانک به آنها خدمات ارائه می‌کند نیست. بنابراین مانند بسیاری از صرافی های خارجی دیگر، پس از ثبت نام در صرافی LBank در صورتی که این صرافی مشکوک شود شما از داخل ایران در حال استفاده از امکانات آن هستید، ممکن است حساب شما مسدود شود. بنابراین به عنوان یک قانون کلی باید به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از خدمات صرافی های خارجی، حتما از یک VPN مخصوص کشوری که این صرافی به آن خدمات ارائه می‌کند با آی پی ثابت استفاده کنید. توجه داشته باشید که احراز هویت برای استفاده از امکانات صرافی ال بانک LBank اجباری نیست. بنابراین لازم نیست به احراز هویت ال بانک بپردازید و در حال حاضر تنها با ثبت نام و استفاده از یک VPN مناسب می‌توانید از خدمات این صرافی بهره‌مند شوید. با این حال قبل از اینکه سرمایه قابل توجهی را وارد این صرافی کنید، بهتر است به واریز و برداشت ال بانک به صورت مبالغ کم بپردازید و چند معامله کم ارزش انجام دهید و با روند کار آن آشنا شوید. اگر بدون مشکل توانستید مبالغ خود را برداشت کنید، می‌توانید به روند عادی معامله و تبادل خود بپردازید. پشتیبانی مشتریان ال بانک LBank سایت صرافی Lbank از روش های مختلفی خدمات پشتیبانی مشتریان ارائه می‌کند. مشتریان می‌توانند از طریق چت زنده یا پلتفرم های شبکه مجازی با کارشناسان ال بانک ارتباط برقرار کنند و سوالات و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند. همینطور امکان ارتباط از طریق ایمیل نیز وجود دارد. با این حال از آنجایی سایت این صرافی دارای بخش سوالات متداول نسبتا کاملی است، ممکن است بدون نیاز به ارتباط با پشتیبانی مشتریان ال بانک، پاسخ سوالات خود را داخل سایت این صرافی پیدا کنید. متاسفانه از آنجایی که خبری از پشتیبانی فارسی نیست و همینطور وب سایت این صرافی از زبان فارسی برخوردار نیست، کاربران فارسی زبان ممکن است به راحتی نتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. با این حال یک گروه تلگرام ال بانک به صورت رسمی ایجاد شده است که جامعه معامله گران این صرافی به زبان انگلیسی با هم در ارتباط هستند و از این طریق نیز می‌توانید اطلاعات و کمک بسیاری از دیگر معامله گران با تجربه دریافت کنید. سایت صرافی ال بانک LBank مانند بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال، ال بانک LBank نیز دارای پلتفرم معاملاتی وب محور اختصاصی خود است. سایت صرافی ال بانک بسیار ساده و کاربردپسند طراحی شده است و مشتریان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و قابلیت های مختلف آن را درک کنند. این پلتفرم معاملاتی ابزار پیشرفته‌ و ویژگی‌های مفیدی مانند اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال پیشرفته از جمله میانگین متحرک همگرا واگرا، شاخص قدرت نسبی و CCI را برای مشتریان صرافی ال بانک فراهم کرده است. پلتفرم ال بانک از یک بخش عمق بازار در زیر چارت معاملاتی بهره‌مند است و همینطور یک بخش اختصاصی برای حجم معاملات تدارک دیده است. جای‌گذاری همه قابلیت ها مناسب است و به خوبی برای طراحی آن فکر شده است. به طور کلی با اینکه هنوز همه ابزارهای معاملاتی لازم در این پلتفرم برای مشتریان فراهم نشده است اما می‌توان با قابلیت های فعلی آن را یک پلتفرم معاملاتی نسبتا مدرن دانست که هم برای معامله گران با تجربه مناسب است و هم برای معامله گران تازه کار ال بانک به اندازه کافی ساده است. آموزش افتتاح حساب در صرافی ال بانک افتتاح حساب در صرافی LBank به سادگی قابل انجام است و از آنجایی که مراحل احراز هویت در ال بانک اجباری نیست، به سرعت می‌توانید یک حساب ال بانک ایجاد کرده و از امکانات این صرافی استفاده کنید. برای افتتاح حساب در این صرافی با گام به گام مراحل و تصاویر زیر را دنبال کنید: 1 – پس از باز کردن لینک سایت صرافی ال بانک، در صفحه اول سایت، در نوار بالا سمت رست بر روی گزینه Register یا ثبت نام کلیک کنید. 2 – حالا در صفحه‌ای که باز شده است می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید و در ادامه یک رمز عبور برای خود تعیین کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید به جای ایمیل از شماره تلفن خود و فعال سازی پیامکی استفاده کنید. در زیر کادر رمز عبور یک کادر دیگر قابل باز کردن است که اگر کد دعوت دارید می‌توانید آن را وارد کنید. همینطور امکان ثبت نام از طریق حساب گوگل یا اپل نیز در صرافی معاملاتی ال بانک قابل انجام است. اگر اپلیکیشن ال بانک را دانلود کرده باشید می‌توانید با اسکن کد QR نیز وارد حساب خود شوید. در نهایت پس از تکمیل اطلاعات کافی است بر روی گزینه Register کلیک کنید تا حساب صرافی ال بانک برای شما ایجاد شود. 3 – در این مرحله احتمالا با یک صفحه کوچک برای تایید ربات نبودن شما مواجه خواهید شد. کافی است علامت پیکان را به سمت راست هدایت کنید و زمانی که تصویر کامل شد آن را رها کنید. 4 – حالا اگر ایمیل وارد کرده باشید، کد تایید در قالب یک ایمیل از طرف ال بانک برای شما ارسال شده است و باید آن را در کادر مربوطه در این صفحه وارد کنید تا حساب شما تایید شود. توجه داشته باشید که اگر از شماره تلفن استفاده کرده باشید، این کد برای شما پیامک می‌شود. 5 –  حالا وارد کابین ال بانک شده‌اید و می‌توانید عملیات های معاملاتی و خرید و فروش را شروع کنید. برای شروع در بالای صفحه سمت راست روی گزینه واریز یا Deposit کلیک نمایید و وارد مرحله واریز به حساب LBank شوید. نحوه احراز هویت در صرافی ال بانک توجه داشته باشید که صرافی ال بانک احراز هویت اجباری ندارد و شما می‌توانید بدون انجام احراز هویت بدون مشکل از امکانات آن استفاده کنید. احراز هویت پس از افتتاح حساب در سایت ال بانک تنها زمانی لازم است که بخواهید سقف برداشت روزانه خود را بیشتر کنید. این معمولا برای افرادی که حجم معاملات بسیار بالایی دارند مناسب است. با این حال با توجه به اینکه کاربران ایرانی در ال بانک پشتیبانی نمی‌شوند، پس شما حتما باید ساکن کشورهایی باشید که این صرافی آنها را پشتیبانی می‌کند. سپس از بخش احراز هویت اطلاعات و مدارک هویتی خود را که می‌تواند کارت شناسایی، پاسپورت یا گواهینامه مربوط به آن کشور باشد را ارائه کنید. شما باید این مدارک را به صورت پشت و رو و در کنار عکس سلفی خودتان در سایت ال بانک آپلود کنید و منتظر بمانید که کارشناسان این صرافی اطلاعات شما را تایید کرده و احراز هویت شما انجام شود. توجه داشته باشید که احراز هویت با مدارک ایرانی قابل انجام نیست.

 

طرح دعوت مشتریان صرافی ال بانک

با این طرح می‌توانید به یکی از بیشترین کمیسیون های دنیای رمزارزها برای دعوت مشتریان دسترسی پیدا کنید. با دعوت دوستان خود به معامله در سایت بروکر ال بانک شما می‌توانید تا 60 درصد کمیسیون از هزینه های معاملاتی آنها را دریافت کنید.

برای شرکت در این طرح کافی است از طریق سایت صرافی عضو شوید. هر فردی که دارای یک جامعه دوستان یا مشتریان، مدیا یا دیگر منابع است می‌تواند از این طرح استفاده کند. در ادامه به شما یک لینک اختصاصی تعلق می‌گیرد تا از طریق آن دوستان خود را به پلتفرم صرافی ال بانک دعوت کنید.

با اضافه شدن هر نفر به لیست افرادی که دعوت کرده‌اید، بخشی از کمیسیون ال بانک مربوط به معاملات آنها را دریافت خواهید کرد. اگر دوستانی که دعوت کرده‌اید ثبت نام کنند و به تعداد قابل توجه‌ای معامله انجام دهند، سودآوری شما از این طرح می‌تواند بیشتر از چیزی باشد که تصور می‌کنید.

اپلیکیشن موبایل صرافی ال بانک LBank

مانند بسیاری از صرافی های پیشرفته دنیای ارزهای دیجیتال، اپلیکیشن های صرافی ال بانک نیز راهی جذاب برای معامله از هر مکان و در هر زمانی محسوب می‌شود. ال بانک در هر دو سیستم عامل پرطرفدار موبایل یعنی اندروید و iOS در دسترس است و شما می‌توانید از طریق لینک های زیر به دانلود آنها بپردازید:

دانلود اپلیکیشن اندروید ال بانک LBank

دانلود اپلیکیشن iOS ال بانک LBank

استفاده از اپلیکشن موبایل ال بانک سریعترین و راحت ترین راه دسترسی به بازارهای معاملاتی این صرافی، مشاهده شرایط بازار، انجام معامله، تبادل ارزها و استفاده از خدمات این صرافی به شمار می‌آید. شما می‌توانید به جز سایت این صرافی، این اپلیکیشن را از فروشگاه اپل استور و گوگل پلی نیز دانلود بکنید.

رابط کاربری این اپلیکیشن ها بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده است و سرعت معامله در آن با نسخه وب صرافی ال بانک می‌تواند برابری کند. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن ها از نظر امکانات چیزی از نسخه وب کم ندارند و شما می‌توانید از تمام امکانات این صرافی بهره‌مند شوید.

بونوس های صرافی ال بانک LBank

پس از ثبت نام در وب سایت ال بانک شما قادر خواهید بود که از بونوس های ویژه این صرافی استفاده کنید تا سودآوری و درآمد خود را به حداکثر برسانید. این بونوس ها به صورت وظایف یا Taskهایی که ارائه می‌شود قابل دریافت است.

بونوس های ال بانک که در حال حاضر به مشتریان ارائه می‌شود شامل موارد زیر می‌شود:

  • دریافت کارت کش بک 20 USDT تتر با معامله اسپات با ارزش بیش از 1000 دلار در مجموع
  • دریافت بونوس 200 USDT تتر با واریز و نگه‌داری بیش از 200 تتر در بخش LBank Earning
  • دریافت معادل 5 USDT بیت کوین با معامله کریپتو بیش از معادل 100 دلار بیت کیون
  • دریافت بونوس فیوچرز 10 USDT تتر با باز کردن حساب فیوچرز ال بانک و انتقال 10 دلار.
  • دریافت کارت کش بک 20 USDT تتر با خلق سه استراتژی معاملاتی ال بانک با حجم معاملات گرید کل بیش از 500 دلار.

توجه داشته باشید که کاربران تنها یک بار شانس شرکت و استفاده از این بونوس ها را دارند. اگر موفق به دریافت بونوس ها شدید،‌ این بونوس های LBank در بخش کوپن ها My Coupons سایت صرافی قابل دسترسی خواهند بود.

کارمزد معاملات ال بانک LBank

اکثر صرافی های ارز دیجیتال به طور کلی سه نوع هزینه و کارمزد از مشتریان خود دریافت می‌کنند که شامل هزینه معامله، هزینه واریز و هزینه برداشت می‌شود. صرافی های کریپتوکارنسی همینطور عمدتا کارمزد میکر و تیکر نیز دریافت می‌کنند که در سایت صرافی LBank این کارمزدها قابل مشاهده است.

به طور کلی کارمزد صرافی ال بانک بین صرافی های دیگر بسیار مناسب و قابل پرداخت است. برای هر معامله میکر یا تیکر و هر دستور حد یا بازاری، در ال بانک 0.1 درصد از مشتریان دریافت می‌شود که با توجه به میانگین هزینه 0.25 درصد در این صنعت، بسیار مناسب و قابل توجه است.

خیالتان راحت باشد که برای واریز به پلتفرم ال بانک یا برداشت از این پلتفرم هزینه‌ای از طرف این صرافی برای شما تعیین نشده‌ است. شما می‌توانید انواع روش های واریز را از جمله کیف پول های الکترونیک، کریپتوکارنسی های ال بانک، مستر کارت و غیره را برای واریز انتخاب کنید.

برای برداشت ممکن است شبکه‌هایی که از آن استفاده می‌کنند به طور مستقل از شما هزینه‌ای دریافت کنند. برای مثال برای برداشت های اتریوم Ethereum هزینه 0.1 درصدی تعیین شده است.

مزایا و معایب صرافی ال بانک LBank

صرافی ال بانک با ارائه خدمات مناسب و مطمئن در سایت صرافی معتبر Lbank به یکی از گزینه های مناسب برای خرید و فروش رمزارزها و معامله کریپتوکارنسی ها تبدیل شده است. با این حال هیچ صرافی وجود ندارد که بدون نقص باشد.

صرافی های خارجی به طور کلی به دلیل عدم پشتیبانی از کاربران ایرانی، دارای ریسک هستند و باید اقدامات حفاظتی بیشتری انجام دهید تا سرمایه خود را در آنها حفظ کنید و بتوانید به راحتی فعالیت کنید. در زیر به نکات مثبت و منفی این صرافی پرداخته‌ایم. قبل از استفاده از هر صرافی شما باید از نقاط ضعف و قوت آن آگاهی کاملی داشته باشید:

نکات مثبت صرافی ال بانک LBank

  • کارمزدهای کم و به‌صرفه
  • عدم نیاز به احراز هویت اجباری
  • ثبت نام و افتتاح حساب آسان
  • طراحی کاربرپسند و ساده سایت LBank
  • اپلیکیشن موبایل LBank
  • منابع آموزشی مناسب در سایت صرافی
  • کیف پول های سرد و گرم برای ذخیره سرمایه
  • لایه های امنیتی SSL و تایید دو مرحله‌ای
  • ابزار معاملاتی پیشرفته از جمله اندیکاتورهای محبوب
  • انواع روش های معامله و سودآوری

نکات منفی صرافی ال بانک LBank

  • عدم پشتیبانی از کاربران ساکن ایران
  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی
  • پشتیبانی مشتریان ضعیف برای ایرانیان
  • رگوله نبودن توسط نهادهای معتبر

سوالات متداول بررسی صرافی ال بانک LBank

آیا ایرانیان می‌توانند از خدمات ال بانک استفاده کنند؟

در حال حاضر ایران در لیست کشورهایی که صرافی ال بانک به آنها خدمات ارائه می‌کند نیست. بنابراین به عنوان یک قانون کلی باید به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از خدمات صرافی های خارجی، حتما از یک VPN مخصوص کشوری که این صرافی به آن خدمات ارائه می‌کند با آی پی ثابت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

آیا صرافی ال بانک امن است؟

این صرافی از آخرین تکنولوژی سرورهای رمزگذاری شده SSL بهره‌مند است و شما را در مقابل هک شدن و از دست رفتن سرمایه حفاظت می‌کند. از طرف دیگر سایت ال بانک LBank به قابلیت تایید دو مرحله‌ای مجهز است که می‌توانید برای تراکنش ها و ورود به سایت ال بانک از آن استفاده کنید. همینطور شما قادر هستید از کیف پول های گرم و سرد برای ذخیره سازی مبالغ خود در این صرافی بهره بگیرید.

اپلیکیشن موبایل ال بانک چه کاربردی دارد؟

استفاده از اپلیکشن موبایل ال بانک سریعترین و راحت ترین راه دسترسی به بازارهای معاملاتی این صرافی، مشاهده شرایط بازار، انجام معامله، تبادل ارزها و استفاده از خدمات این صرافی به شمار می‌آید. رابط کاربری این اپلیکیشن ها بسیار ساده و کاربرپسند طراحی شده است و سرعت معامله در آن با نسخه وب صرافی ال بانک می‌تواند برابری کند.

معامله اسپات ال بانک چیست؟

یک معامله اسپات Spot ال بانک در واقع یک تراکنش ساده بین یک خریدار و یک فروشنده برای معامله در قیمت فعلی بازار است که با نام قیمت اسپات شناخته می‌شود و این عمل در سایت صرافی معتبر ال بانک به سادگی و با امنیت بالا قابل انجام است. زمانی که دستور معامله تکمیل می‌شود، معامله به طور آنی انجام می‌شود.

آیا استفاده از سایت ال بانک آسان است؟

مانند بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال، ال بانک LBank نیز دارای پلتفرم معاملاتی وب محور اختصاصی خود است. سایت صرافی ال بانک بسیار ساده و کاربردپسند طراحی شده است و مشتریان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و قابلیت های مختلف آن را درک کنند. با این حال از آنجایی که سایت ال بانک فارسی را پشتیبانی نمی‌کند، ممکن است استفاده از آن برای برخی از کاربران سخت باشد.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

☑️لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی💯

تاریخ ارسال : 1401/11/21

🔥معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال💰 با گسترش روزافزون محبوبیت ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها، بسیاری از علاقه‌مندان به معامله و سودآوری در بازار رمزارزها به دنبال این است که بهترین صرافی ارز دیجیتال را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و مناسب برای شما بسیار اهمیت بالایی دارد. از آنجایی که در سالهای اخیر تعداد صرافی‌های خارجی و صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال به شکل قابل توجهی افزایش یافته است، ریسک پیدا کردن یک صرافی معتبر نیز بیشتر شده است. برای اینکه در دام کلاهبرداری صرافی‌های نامعتبر نیفتید و همینطور توسط قوانین خاص صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال مبالغ شما مسدود نشود، قبل از ورود به دنیای صرافی‌های ارز دیجیتال حتما باید به طور کامل از گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید آگاه شده و به تحقیق و بررسی آنها بپردازید.

 

برای اینکه کار شما آسان‌تر شود، ما در این مطلب برای شما لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و همینطور صرافی های ارز دیجیتال خارجی را گرد هم آورده‌ایم و با هم آنها را مورد بررسی و مقایسه قرار می‌دهیم تا به راحتی در کمترین زمان ممکن بتوانید انتخاب خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که هیچ صرافی تضمین شده نیست و ممکن است مشکلاتی برای سرمایه و معاملات شما ایجاد شود. به طور کلی استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال دارای ریسک‌هایی است که شما باید خودتان مسئولیت آن را بر عهده بگیرید و قبل از سرمایه‌گذاری به طور کامل از امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

تفاوت صرافی خارجی و ایرانی ارز دیجیتال

انتخاب بین یک صرافی ایرانی و خارجی یکی از مهمترین تصمیم‌هایی است که باید بگیرید. هر کدام دارای نکات مثبت و منفی خود هستند و شما باید آگاهانه و پس از تحقیق در این زمینه تصمیم بگیرید.

صرافی های خارجی معمولا دارای امکانات بیشتری هستند و امنیت معاملات آن با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای محافظت شده است و همینطور با توجه به مشتریان بیشتر و نقدینگی بالاتر، می‌توانند سرعت بالایی از معاملات را برای مشتریان فراهم کنند.

این در حالی است که اگر ساکن ایران هستید، اکثر صرافی های خارجی از شما پشتیبانی نمی‌کنند و اگر صرافی تشخیص دهد که در ایران زندگی می‌کنید، ممکن است حساب شما را ببندد و دریافت سرمایه‌تان برای شما سخت شود. از طرف دیگر ممکن است سایت صرافی از داخل برای شما فیلتر شود.

صرافی های ایرانی مشکل دسترسی و محدودیت حساب را ندارند و شما می‌توانید به راحتی در آنها ثبت نام کرده و احراز هویت کنید و شروع به خرید و فروش نمایید. اما از طرف دیگر اکثر صرافی های ایرانی دارای امکانات نه چندان قدرتمندی هستند و از آنجایی که اکثرا قدمت چندانی ندارند، امنیت تضمین‌شده‌ای ندارند.

به طور کلی شما باید نکات قوت و ضعف هر کدام را بسنجید و نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید، یک صرافی مطمئن و امن را انتخاب کنید و همینطور اقدامات لازم را جهت پیشگیری از اتفاقات ناخواسته انجام دهید. مثلا در هنگام استفاده از صرافی خارجی مانند صرافی معتبر بایننس، بهتر است از ذخیره مبالغ خود کیف پول این صرافی‌ها اجتناب کنید و پس از انجام معامله مبلغ خود را خارج کنید.

صرافی های ارز دیجیتال خارجی

✨نام صرافی خارجی نکات قوت صرافی
🔥BingX بینگ اکس پشتیبانی از زبان فارسی و مشتریان ساکن ایران
💥KuCoin کوکوین امنیت بالا و کارمزدهای پایین
💰CoinEx کوینکس تنوع بالای رمزارزها، تعداد زیاد مشتریان ایرانی
🏆Binance بایننس پرطرفدارترین صرافی دنیا، امن و پیشرفته
📊Coinbase کوین بیس تعداد بالای توکن‌های ارائه شده
📈BYBIT بای بیت امنیت و پشتیبانی قوی
💲Hotbit هات بیت ارائه خدمات به ایرانیان
💵Gate.io گیت ارائه بیش از 250 توکن، کارمزد پایین
💱Huobi هیوبی امکانات جانبی متعدد مانند ربات معامله
💶LBank ال بانک بدون احراز هویت اجباری، انواع مختلف معاملات ارزی
✔MEXC پشتیبانی از زبان فارسی و امکان معامله ایرانیان
⚡BKEX ارائه خدمات به افراد ساکن ایران، امکان معامله با مارجین

صرافی بینگ اکس BingX ارز دیجیتال

از جمله بهترین صرافی های ارز دیجیتال می‌توان به بینگ اکس BingX اشاره کرد که به صورت بین‌المللی خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کند.

با اینکه این یک صرافی خارجی محسوب می‌شود اما یکی از بهترین گزینه ها برای مشتریان ایرانی است زیرا بینگ اکس از معدود صرافی‌های خارجی است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و به ایرانی ها خدمات ارائه می‌کند. از این رو شما به راحتی می‌توانید به ثبت نام در بینگ اکس بپردازید و از خدمات آن استفاده کنید.

یکی از جذابیت‌های این صرافی عدم نیاز به احراز هویت محسوب می‌شود که کار را برای مشتریان بسیار راحت کرده است و کاربران می‌توانند تا سقف 50 هزار دلار بدون نیاز به احراز هویت در این صرافی مشهور به تبادل بپردازند.

علاوه بر این، بینگ اکس از امکانات جانبی بسیار جذابی نیز بهره‌مند است که آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان دیگر صرافی‌ها تبدیل کرده است. امکان کپی معاملات بینگ اکس وجود دارد و شما می‌توانید در جامعه مشتریان این صرافی به بحث و گفتگو و کسب و تجربه بپردازید.

صرافی کوکوین KuCoin ارز دیجیتال

اگر به دنبال یک صرافی معتبر هستید که با امنیت بالا معاملات رمزارز خود را انجام دهید معامله با صرافی کوکوین گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید. کوکوین طیف وسیعی از رمزارزها را به مشتریان خود ارائه می‌کند و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که رمزارز موردنظر خود را پیدا خواهید کرد.

متاسفانه کوکوین KuCoin به مشتریان ساکن ایران خدمات ارائه نمی‌کند اما شما می‌توانید از طریق روش‌هایی مانند استفاده از IP خارجی به معامله پرداخت. کوکوین احراز هویت نسبتا آسانی نسبت به دیگر صرافی‌ها دارد اما به هر حال برای معامله گران ایرانی ریسک مسدود شدن حساب وجود دارد.

صرافی کوکوین KuCoin در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری زیادی را به خود جذب کرده است و با ارائه رمزارزهای متنوع و کارمزدهای پایین، رضایت مشتریان را دریافت کرده است. معاملات با سرعت بسیار بالایی در این صرافی انجام می‌گیرند و اگر با محدودیتی که این صرافی برای ایرانیان تعیین کرده است مشکلی ندارید، کوکوین می‌تواند صرافی منتخب شما باشد.

صرافی کوینکس CoinEx ارز دیجیتال

صرافی کوینکس CoinEx یک گزینه مناسب برای مشتریان ایرانی است چون به عنوان یک صرافی خارجی، محدودیتی برای مشتریان ایرانی تعیین نکرده است و شما می‌توانید بدون نیاز به استفاده از روش‌های پر از ریسک، با یک احراز هویت آسان، از امکانات آن به بهترین شکل استفاده کنید.

کوینکس تنوع بسیار بالایی در ارائه امکان خرید و فروش برای رمزارزها را فراهم کرده است و به راحتی می‌توانید رمزارز موردنظر خود را در کوینکس پیدا کنید و به معامله آن بپردازید. کارمزد کوینکس نیز چندان بالا نیست و در مقابل خدماتی که ارائه می‌کند، ارزش پرداخت دارد.

البته باید توجه داشته باشید که به طور کلی در مقابل صرافی های برتر دیگر، کوینکس از نظر سرعت معاملات و کیفیت خدمات نمی‌تواند برتری خود را حفظ کند اما به دلیل ارائه خدمات به مشتریان ایرانی، یکی از پرطرفدارترین صرافی ها در بین معامله گران ایرانی محسوب می‌شود.

توجه داشته باشید با اینکه این صرافی مشتریان ایرانی را محدود نکرده است، در حال حاضر سایت رسمی صرافی کوینکس CoinEx فیلتر شده است و بدون فیلترشکن نمی‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

صرافی بایننس Binance ارز دیجیتال

برای همه مشخص است که صرافی بایننس Binance بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود و تعداد بسیار بالایی مشتری دارد و با امکانات گسترده‌ای که ارائه می‌کند و همینطور امنیت بالای معاملات، نظر مثبت بسیاری از اهالی معامله را به جلب کرده است.

با این حال خرید و فروش در بایننس برای کاربران ایرانی چالش بسیار زیادی دارد و از آنجایی که افراد ساکن ایران در این صرافی تحریم شده‌اند و فرایند احراز هویت بایننس باید به صورت اجباری برای همه انجام گیرد، معامله از داخل ایران در این صرافی بسیار سخت و تقریبا غیرممکن شده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر در داخل ایران هستید، از دیگر صرافی‌هایی که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم و استفاده کنید و سرمایه خود را در معرض ریسک بایننس قرار ندهید.

با این حال اگر وضعیت ارائه خدمات به مشتریان ایرانی را نادیده بگیریم، به طور کلی خدماتی که بایننس به مشتریانش ارائه می‌کند فوق‌العاده است و با سرعت بالای معاملاتی، تنوع بالای رمزارزها، امکانات جانبی بسیار و امنیت بالا، یک صرافی ایده‌آل برای معامله در خارج از ایران محسوب می‌شود.

صرافی کوین بیس Coinbase ارز دیجیتال

یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال مشهور خارجی کوین بیس Coinbase است که طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد و به عنوان یکی از بهترین صرافی های کریپتوکارنسی شناخته می‌شود.

این صرافی از امنیت معاملات بالایی برخوردار است و با ارائه تعدادی بیش از 200 توکن متفاوت و امکانات جانبی دیگر، یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب یک صرافی امن و پرسرعت است. همینطور پشتیبانی این صرافی نیز قدرتمند و پرسرعت است و به راحتی می‌توانید مشکلات خود را از این طریق حل کنید.

اما متاسفانه کوین بیس نیز مانند صرافی بایننس، خدمات خود به مشتریان ایرانی را محدود کرده است و اگر ساکن ایران هستید، به راحتی نمی‌توانید از خدمات این صرافی استفاده کنید و مجبور خواهید بود برای ثبت نام در کوین بیس ریسک بسیاری را به جان بخرید و از روش های تغییر آی پی بهره بگیرید.

بنابراین توصیه می‌کنیم به سراغ صرافی های دیگری که از کاربران ایرانی استقبال می‌کند مانند صرافی بینگ ایکس بروید و از امکانات آنها استفاده کنید یا اینکه به سراغ صرافی‌های ایرانی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، بروید. در صورت تغییر سیاست‌های کوین بیس در زمینه کاربران ایرانی، شما را مطلع خواهیم کرد.

صرافی بای بیت BYBIT ارز دیجیتال

از دیگر صرافی‌های شناخته شده دنیای رمزارزها می‌توان به صرافی بای بیت BYBIT اشاره کرد که به پشتیبانی و امنیت بالای خود مشهور است و تعداد کاربران بالایی نیز دارد. بای بیت در کنار رمزارزها به ارائه انواع دیگری از معاملات از جمله فیوچرز نیز می‌پردازد که می‌تواند برای بسیاری یک قابلیت ویژه محسوب شود.

مانند بسیاری دیگر از صرافی های خارجی رمزارزها، بای بیت نیز کاربران ایرانی را تحریم کرده است و شما باید برای استفاده از امکانات این صرافی حتما به تغییر آی پی خود بپردازید که ریسک های بالایی دارد و ممکن است حساب شما مسدود شده و سرمایه خود را از دست بدهید.

به طور کلی اگر مشکلی با احراز هویت اجباری بای بیت و تحریم کاربران ایرانی ندارید و در خارج از ایران به دنبال یک صرافی مطمئن هستید، پس بای بیت می‌تواند یک گزینه منطقی و امن برای شما محسوب شود.

صرافی هات بیت Hotbit ارز دیجیتال

هات بیت Hotbit یکی از صرافی‌های خارجی است که شروع نسبتا تازه‌ای در دنیای کریپتو داشته است و از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده است. با این در همین مدت زمان کم توانسته است به مشتریان بیش از 170 کشور خدمات ارائه کند و از اکثر رمزارزها پشتیبانی می‌کند.

یکی از بهترین نکات مثبت صرافی هات بیت Hotbit این است که با مشتریان ایرانی مشکلی ندارد و به راحتی مانند مشتریان دیگر کشورها به آنها خدمات ارائه می‌کند و شما می‌توانید با گذراندن مراحل ثبت و احراز هویت از امکانات این صرافی بهره‌مند شوید.

با وجود اینکه سابقه این صرافی هنوز به 5 سال هم نرسیده است اما هات بیت از امکانات جانبی جذابی نیز بهره‌مند است و همینطور اپلیکیشن اختصاصی نیز برای معامله از طریق دستگاه‌های هوشمند برای مشتیان خود فراهم کرده است.

تنها چیزی که باید در مورد ثبت نام در صرافی هات بیت احتیاط کنید مسائل امنیتی و حقوقی مربوط به آن است. در چند ماه قبل هات بیت به دلیل مشکلات حقوقی و مشکوک شدن به فعالیت‌های غیرقانونی، خدمات رمزارزی خود را متوقف کرد و حساب‌های مشتریان را به حالت تعلیق درآورد.

از آن زمان این مشکلات رفع شده است و مشتریان به طور عادی در حال فعالیت در این صرافی هستند. با این حال شما باید با احتیاط در این صرافی فعالیت کنید و از گذشته آن به خوبی آگاه باشید.

صرافی گیت Gate.io ارز دیجیتال

یکی از صرافی‌های خارجی که کمتر شناخته شده است صرافی گیت Gate.io نام دارد. این صرافی که از سال 2013 تاسیس شده است، قابلیت‌ها و امکانات فراوانی برای مشتریان خود در طول 10 سال فعالیت خود فراهم کرده است.

تنوع جفت‌ارزها و رمزارزهای معاملاتی در Gate.io بسیار گسترده است و شما به بیش از 250 کوین دسترسی خواهید داشت. کارمزد معاملاتی نیز در این صرافی نسبتا کم است و به نفع مشتریان است.

نکته منفی Gate.io این است که از کاربران ایرانی پشتیبانی نمی‌کند و اصلا و ابدا نمی‌توان با مدارک ایرانی به احراز هویت صرافی Gate.io کرد. بنابراین شما باید در خارج از کشور و با روش های جانبی در این صرافی احراز هویت کنید که این کار نیز دارای ریسک قابل توجهی است.

از نظر امنیتی نیز صرافی Gate.io دارای تاریخچه پر از افت و خیز بوده است و با اینکه این صرافی اعلام کرده است به امنیت حساب و مبالغ مشتریان اهمیت زیادی می‌دهد، اما به طور کلی نگرانی‌هایی در مورد سایت این صرافی و امنیت آن وجود دارد.

صرافی هیوبی Huobi ارز دیجیتال

صرافی هیوبی Huobi با اینکه در ایران چندان شهرتی ندارد اما در واقع جزو 10 صرافی پرطرفدار از نظر حجم معاملات به شمار می‌آید و مخصوصا در کشورهایی آسیایی طرفدار بسیاری دارد.

هیوبی به طور کلی امکانات فراوانی برای مشتریان خود فراهم می‌کند از امکان معامله در بازارهای معاملاتی مختلف مانند فیوچرز، امکان استفاده از ربات ترید، تا معاملات مارجین و غیره.

امکان معامله تا یک سقف مجاز بدون احراز هویت در هیوبی Huobi وجود دارد اما مشکل این است که این صرافی نیز کاربران ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است و برای استفاده از امکانات آن باید از یک VPN با آی پی ثابت بهره بگیرید. همینطور امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

بنابراین با اینکه این صرافی در دنیا طرفداران بسیاری دارد اما استفاده از آن برای معامله‌گران ساکن ایران دارای ریسک است و بهتر است از گزینه‌های دیگر مانند صرافی بینگ اکس یا صرافی‌های ایرانی بهره بگیرید.

صرافی ال بانک LBank ارز دیجیتال

صرافی ال بانک LBank از سال 2015 تاسیس شده است و تنوع بالای در ارائه انواع معاملات و نمادهای معاملاتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به همین دلیل توجه بسیاری از معامله گران را به خود جلب کرده است.

ال بانک معاملات فیوچرز، معاملات اسپات، معاملات NFT و ETF را برای معامله‌گران در دسترس قرار داده است و شما می‌توانید از این تنوع بالا با سرعت بالا بهره بگیرید.

به دلیل رابط کاربری ساده این صرافی، معامله کردن در آن آسان است اما از آنجایی که از زبان فارسی بهره‌مند نیست و تمرکز سایت ال بانک بر روی زبان چینی است و انگلیسی در تمام بخش‌ها به کار نرفته است، ممکن است تشخیص صفحات مختلف و خواندن آن کمی چالش‌برانگیز باشد.

معامله‌گران ایرانی بسیاری از این صرافی با بهره‌گیری از VPN استفاده می‌کنند و با اینکه این یک کار ریسکی محسوب می‌شود اما به دلیل اینکه احراز هویت ال بانک LBank اجباری نیست، می‌تواند با احتیاط گزینه مناسبی برای عده‌ای از معامله‌گران باشد.

صرافی MEXC ارز دیجیتال

شاید نام MEXC را تا به حال نشنیده باشید اما یکی از گزینه‌های مناسبی است که می‌توانید برای معاملات و خرید و فروش رمزارزهای خود انتخاب کنید. صرافی MEXC به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و به کاربران ساکن ایران خدمات ارائه می‌کند.

این صرافی در سرتاسر دنیا دارای بیش از 7 میلیون نفر مشتری است و به دلیل امکانات فراوان و مدرن آن بسیاری از معامله گران به استفاده از خدمات آن می‌پردازند. این صرافی در گذشته با نام MXC فعالیت می‌کرد و از سال 2021 نام خود را تغییر داد.

با این حال امکان احراز هویت MEXC برای افراد ایرانی وجود ندارد و مشتریان ایرانی می‌توانند بدون احراز هویت و محدودیت کمی در سقف برداشت روزانه به فعالیت در این صرافی بپردازند. در حال حاضر نیازی به استفاده از VPN یا آی پی ثابت در هنگام استفاده از سایت MEXC وجود ندارد اما برای احتیاط می‌توانید این کار را انجام دهید.

صرافی BKEX ارز دیجیتال

صرافی بیککس BKEX نیز می‌تواند یک گزینه مناسب برای انتخاب از بین صرافی‌های خارجی دنیای کریپتو باشد. با اینکه ممکن است اسم این صرافی را نشنیده باشید اما به صورت هفتگی بیش از 300 هزار کاربر از خدمات آن بهره می‌گیرند.

این صرافی طیف وسیعی از رمزارزها و بازارها را برای مشتریانش فراهم کرده است و می‌توانید از امکانات جانبی مانند معامله مارجین در این صرافی برخوردار شوید.

یکی از نکات مثبت این صرافی این است که مشکلی با کاربران ساکن ایران ندارد و شما می‌توانید به راحتی به ثبت نام در BKEX بپردازید و از خدمات آن استفاده کنید. با این حال پیشنهاد می‌کنیم در هنگام ثبت نام از شماره موبایل خود استفاده نکنید و از ایمیل خود برای تایید حساب استفاده کنید.

یکی از مشکلات این صرافی تمرکز آن بر روی زبان چینی است که در هنگام ارتباط با پشتیبانی نیز با این مورد مواجه خواهید شد. با این حال اگر با مشکلات آن کنار بیایید از آنجایی که محدودیتی برای کاربران ایرانی وجود ندارد، با احتیاط می‌توانید از این صرافی استفاده کنید.

صرافی ‌های ارز دیجیتال ایرانی

✨صرافی ایرانی ارز دیجیتال نکات قوت
🏆Nobitex نوبیتکس پرطرفدارترین صرافی ایران با امکانات ویژه
💲GreenChange گرین‌چنج تعداد بالای رمزارزها، احراز هویت آسان
💱Bit 24 بیت24 کارمزد مناسب معاملات
⚡اکسیر EXIR ارائه حساب آزمایشی، سرعت بالای معاملات
📊والکس Wallex پشتیبانی قوی و تعداد بالای رمزارزها
💶اکسکوینو Excoino سرعت بالا و کیف پول اختصاصی
🔥تترلند Tetherland اجرای سریع معاملات و امکانات جانبی گسترده
💵رمزینکس Ramzinex ثبت نام ساده و امکان کسب درآمد
💥بیت پین Bitpin کیف پول اختصاصی و پشتیبانی مناسب
📈اوکی اکسچنج OK-EX سیستم درآمدزایی و احراز هویت سریع
💰آبان‌تتر Abantether ثبت نام و احراز هویت ساده

صرافی نوبیتکس Nobitex ارز دیجیتال

به احتمال زیاد نام صرافی نوبیتکس Nobitex را شنیده‌اید چون این صرافی ارز دیجیتال در واقع مشهورترین و پرطرفدارترین صرافی رمزارز در ایران محسوب می‌شود و با توجه به تعداد بالای مشتریانش و اعتباری که در سالهای اخیر کسب کرده است، یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شود.

تعداد ارزهای دیجیتالی که نوبیتکس خدمات خرید و فروش آن را ارائه می‌کند چندان زیاد نیست اما به طور کلی اکثر ارزهای دیجیتال معروف و پرطرفدار در آن حضور دارند و شما می‌توانید به راحتی به معامله آنها بپردازید.

احراز هویت در نوبیتکس دارای چند سطح مختلف است و شما باید برای افزایش میزان واریز و برداشت به این صرافی به احراز هویت بپردازید و سپس به سراغ معامله و خرید و فروش نوبیتکس بروید. البته توجه داشته باشید که مراحل احراز هویت نوبیتکس می‌تواند کمی طولانی شود.

یک حالت ویژه به عنوان تریدر وجود دارد که شما می‌توانید با فعال کردن آن از کارمزدهای کمتری برخوردار شوید. اما از طرف دیگر در این حالت قابلیت انتقال مبالغ رمزارزی به کیف پول های دیگر از شما سلب می‌شود و تنها می‌توانید پول خود را به طور ریال در کارت بانکی خود دریافت کنید.

صرافی گرین‌چنج GreenChange ارز دیجیتال

گرین‌چنج یک بخش مهم از صرافی تاپ‌چنج TopChange به شمار می‌آید که به طور اختصاصی برای خدمات رمزارزها و کریپتوکارنسی ایجاد شده است. از آنجایی که گرین‌چنج مستقیما بخشی از تاپ‌چنج است بنابراین نیازی به ثبت نام جداگانه از تاپ چنج نیست و اگر در تاپ‌ چنج حساب داشته باشید یا احراز هویت کرده باشید، نیازی به انجام دوباره آن نخواهید داشت.

صرافی گرین‌چنج GreenChange بر پایه اهداف سبز و حفاظت از محیط ‌زیست تاسیس شده است و خدمات مالی سبز که آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند را ارائه می‌کند. در واقع تراکنش های شما در گرین چنج با حداقل اتلاف انرژی انجام می‌شود و آلاینده‌هایی به محیط زیست وارد نمی‌کند.

تعداد رمزارزهایی که در گرین‌چنج ارائه می‌شود نسبتا گسترده است و شما می‌توانید بدون مشکل به تبادل آنها بپردازید. امکان واریز، برداشت، ارسال و دریافت رمزارزها در گرین چنج به راحتی مهیا است. با تراکنش های پرسرعت و اعتبار زیادی که گرین چنج در سالهای اخیر از مشتریان کسب کرده است،‌ این می‌تواند انتخابی مناسب برای شما محسوب شود.

صرافی Bit24 بیت 24 ارز دیجیتال

برای مشتریانی که به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال با قابلیت های متنوع و طیف وسیعی از رمزارزها هستند، صرافی بیت 24 می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. با کارمزد مناسبی که این صرافی ارائه می‌کند، توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند.

لازم به ذکر است که دفتر مرکزی صرافی بیت 24 داخل شهر تهران است و اعتبار آن قابل تایید شدن است. بنابراین می‌توانید با اقدام خودتان و تحقیق میدانی درباره این صرافی، از امنیت سرمایه خودتان اطمینان حاصل کنید و سپس به افتتاح حساب در بیت 24 اقدام کنید.

یکی از نکات مهم این صرافی این است که شما نمی‌توانید رمزارزهای خود را در آن نگه دارید و کیف پولی به شما ارائه نمی‌شود. بنابراین باید سرمایه خود پس از خرید و فروش تبادل به کیف پول خودتان منتقل کنید و در واقع امکان ذخیرسازی سرمایه در این صرافی وجود ندارد.

با این حال نباید از Bit24 انتظار امکاناتی در حد صرافی های بزرگ و خارجی داشته باشید چون برای مثال معامله فیوچرز و همینطور معامله با مارجین در این صرافی ارائه نمی‌شود و تمرکز این صرافی در ارائه خدمات سریع و ارزان در قالبی ساده است.

صرافی اکسیر EXIR ارز دیجیتال

اکسیر نیز یک گزینه پرطرفدار در بین صرافی های ارز دیجیتال داخلی محسوب می‌شود. یکی از بهترین امکانات صرافی اکسیر امکان معامله در حالت حساب دمو یا آزمایشی است که برای تازه‌واردان بسیار مفید است و می‌تواند به راحتی شما را با این پلتفرم آشنا کند.

با اینکه اکسیر تعداد زیادی رمزارز ارائه نمی‌کند اما اکثر رمزارزهای بزرگ و محبوب بازار در آن قابل معامله هستند و با توجه به سرعت بالای صرافی اکسیر EXIR می‌توانید یک تجربه روان و سریع از معامله و واریز و برداشت را تجربه کنید.

تنها چیزی که در اکسیر کند پیش می‌رود، روند احراز هویت است که ممکن است نسبت به دیگر گزینه‌ها بیشتر به طول بیانجامد. کارمزد معاملاتی اکسیر نیز در ابتدا نسبتا بالا است اما این امکان را دارید که از روش های مختلف مانند بالا بردن حجم معاملات خود و معرفی مشتریان جدید آن را کاهش دهید.

صرافی والکس Wallex ارز دیجیتال

صرافی والکس Wallex جزو صرافی های ایرانی موفقی است که تعداد نسبتا زیادی از رمزارزها را برای معامله در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با این حال جای خالی برخی از رمزارزهای مهم در آن حس می‌شود.

یکی از نکات منفی این صرافی کارمزد بالای آن است. با این حال مانند برخی دیگر از صرافی‌ها، امکانات جانبی برای کاهش این کارمزد تعبیه شده است مانند معرفی کاربران جدید.

این صرافی از پشتیبانی مناسب و 24 ساعته برخوردار است و شما می‌توانید در سایت والکس روش های مختلف برقراری ارتباط با پشتیبانی مشتریان را مشاهده کنید. همینطور کیف پول اختصاصی برای شما در دسترس قرار گرفته است که در صورت انتخاب بتوانید رمزارزهای خود را در آن ذخیره کنید.

خدمات در والکس در سه سطح مختلف ارائه می‌شود که برای افزایش سطح خود نیاز به احراز هویت دارید. در برترین سطح یعنی سطح دو شما می‌توانید به واریز ریالی و برداشت رمزارز به طور نامحدود دست پیدا کنید.

صرافی اکسکوینو Excoino ارز دیجیتال

صرافی اکسکوینو Excoino یک صرافی ایرانی محبوب است که به تنوع بالای رمزارزهای معاملاتی‌اش شهرت دارد و سعی کرده است طیف گسترده‌ای از امکانات را برای مشتریان خود فراهم کند تا نیازی به چند صرافی همزمان نداشته باشید و تمام نیازهای خود را در یک صرافی برطرف کنید.

با این حال یکی از مشکلات این صرافی پشتیبانی نامناسب آن است که ممکن است به راحتی پاسخ مشکلات و سوالات خود را دریافت نکنید. با این حال به لطف رابط کاربری جذاب و ساده آن، می‌توانید پس از مدتی نحوه کار با این پلتفرم را یاد بگیرید و با مشکلی مواجه نشوید.

این صرافی کیف پول اختصاصی در اختیار شما می‌گذارد تا رمزارزهای خود را ذخیره کنید و همینطور می‌توانید از طریق اپلیکیشن اکس کوینو Excoino با سرعت بالا و از هر مکانی به معامله رمزارزهای معاملاتی بپردازید.

صرافی تترلند Tetherland ارز دیجیتال

یکی از پرطرفدارترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی، تترلند Tetherland است و همانطور که از نامش مشخص است با تاکید بر روی معامله و خرید و فروش تتر Tether فعالیت می‌کند اما تعداد زیادی از رمزارزهای محبوب و بزرگ دیگر را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است.

با اینکه صرافی تترلند Tetherland از امکانات جانبی و فنی تحلیل بازار قابل توجهی بهره‌مند نیست اما به دلیل سرعت بالایی که دارد و سایت جذاب و کاربرپسندش، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبادل و خرید و فروش ارز دیجیتال برای ایرانیان محسوب می‌شود.

زمان احراز هویت تترلند عمدتا سریع است و شما می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند کیف پول اختصاصی، پشتیبانی چت آنلاین، اپلیکیشن موبایل و برنامه درآمدزایی از تترلند بهره‌مند شوید و یک تجربه روان و آسان از معامله رمزارزها داشته باشید. لازم به ذکر است که حداقل خرید در تترلند معادل با 5 تتر تعیین شده است.

صرافی رمزینکس Ramzinex ارز دیجیتال

صرافی رمزینکس یکی از صرافی های ایرانی شناخته شده است که خدمات آن به دو بخش صرافی و ترید تقسیم می‌شود. در بخش ترید شما می‌توانید با قیمت پیشنهادی خودتان به صورت مستقیم با دیگر افراد معامله کنید. البته امکانات رمزینکس در زمینه معاملاتی به پای صرافی های بزرگ نمی‌رسد.

ثبت نام و احراز هویت رمزینکس به سادگی و در زمان کم انجام می‌گیرد و شما می‌توانید با ثبت نام در این صرافی به صورت پاداش مبلغی تتر دریافت کنید. همینطور با معرفی یک مشتری به این صرافی می‌توانید تا 30 درصد کارمزد معاملات آنها را دریافت کنید و از این طریق به سودآوری بپردازید.

سرعت بالای معاملات در رمزینکس و همینطور امکان ذخیره سازی دارایی ها در کیف پول سرد و همینطور لایه های امنیتی مناسب جهت حفاظت از سرمایه و اطلاعات مشتریان نیز از دیگر مزایای رمزینکس است که آن را به یک گزینه مناسب برای خرید و فروش کریپتوکارنسی‌ها تبدیل کرده است.

صرافی بیت پین Bitpin ارز دیجیتال

صرافی بیت پین Bitpin از جمله صرافی‌های ایرانی تازه تاسیس است که امکانات نسبتا مناسبی برای تبادل ارزهای دیجیتال برای معامله گران فراهم کرده است. بیش از 50 ارز دیجیتال در این پلتفرم قابل دسترسی است و شما می‌توانید به راحتی در کمترین زمان آنها را معامله کنید.

صرافی بیت پین قابلیت هایی مانند کیف پول اختصاصی، اپلیکیشن اندروید، پشتیبانی مشتریان از چند روش و سیستم ورود دو مرحله‌ای برای امنیت حساب را برای مشتریانش در دسترس قرار داده است.

زمان احراز هویت در صرافی بیت پین حداکثر 2 روز است و معاملات این صرافی از کارمزد نسبتا پایینی برخوردار هستند که باعث شده است توجه مشتریان بسیاری به آن جلب شود. حداقل خرید و حداقل فروش در این صرافی 90 هزار تومان تعیین شده است.

این صرافی از شبکه های لایتنیگ، اتریوم، اسمارت چین و ترون پشتیبانی می‌کند و پایه پولی آن تتر و تومان است. توجه داشته باشید که اپلیکیشن همراه صرافی بیت پین تنها برای اندروید موجود است و در حال حاضر نسخه‌ای برای iOS در نظر گرفته نشده است.

صرافی اوکی اکسچنج OK-EX ارز دیجیتال

صرافی اوکی اکسچنج یکی دیگر از صرافی های ایرانی است که شما می‌توانید برای تبادل رمزارزها از آن استفاده کنید. این صرافی با اینکه چندان شناخته شده نیست اما به طور کلی امکانات مناسبی برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

امکان معامله و مبادله ارز در اوکی اکسچنج به صورت حرفه‌ای وجود دارد و از امکانات ویژه آن می‌توان به کیف پول اختصاصی، افزایش امنیت با ورود دو مرحله‌ای، سیستم درآمدزایی از پلتفرم اوکی اکسچنج و غیره اشاره کرد.

احراز هویت اوکی اکسچنج نهایتا تا 1 روز انجام می‌شود و حداقل خرید و فروش در آن 10 دلار تعیین شده است. توجه داشته باشید که اوکی اکسچنج موجودی های کوچک داخل حساب شما را تبدیل نمی‌کند و همینطور از نظر پشتیبانی ضعیف عمل می‌کند و امکانات زیادی برای ارتباط با پشتیبانی مشتریان در اختیار نمی‌گذارد.

صرافی آبان‌تتر Abantether ارز دیجیتال

صرافی آبان تتر به عنوان یک صرافی ایرانی تعداد بالایی از رمزارزها را برای معامله ارائه می‌کند و از آنجایی که دارای کیف پول مخصوص رمزارز است، امکان ذخیره‌سازی مبالغ را برای شما فراهم می‌کند. این صرافی دارای دفتر مرکزی مشخصی داخل تهران است و می‌توانید قبل از سرمایه‌گذاری در مورد آن تحقیق کنید.

یکی از نکات مثبت آبان تتر احراز هویت و ثبت نام Abantether بسیار ساده است که تنها در سه گام انجام می‌شود و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. برای ثبت نام نیز تنها لازم است شماره موبایل خود را در ابتدا ارائه کنید و ثبت نام اولیه را انجام دهید.

با معرفی دوستان خود به صرافی آّبان تتر این امکان را دارید که به اندازه 30 درصد از کارمزد دوستان خود را به عنوان سود دریافت کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. با این حال روش خرید و فروش در آبان تتر چندان شفاف نیست و برخی مشتریان نیز با مشکلات واریز و برداشت در آبان تتر مواجه شده‌اند که باید در هنگام استفاده از این صرافی به آن توجه داشته باشید.

بهترین صرافی‌های بازار ارز دیجیتال

با صرافی‌های خارجی و ایرانی متنوعی که در حال فعالیت در زمینه ارز دیجیتال هستند آشنا شدید. اما سوال کلیدی و مهم این است که برترین صرافی ارز دیجیتال کدام است؟

هر مشتری با توجه به شرایط خود و اینکه به دنبال استفاده از چه خدماتی در بازار ارز دیجیتال است و همینطور رمزارزهایی که به آن علاقه دارد، باید بین صرافی های مختلف گزینه‌ای را انتخاب کند بیشترین انطباق را با نیازهای او دارد.

با این حال در هر زمینه چند گزینه به عنوان بهترین وجود دارد که هم از نظر امکانات،‌ هم امنیت سرمایه و سرعت معاملات می‌تواند نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کند. در جدول زیر به برخی از بهترین صرافی های خارجی و ایرانی اشاره کرده‌ایم:

🔥BingX بینگ اکس افتتاح حساب بینگ اکس BingX
💰Kucoin کوکوین افتتاح حساب کوکوین Kucoin
💥Binance بایننس افتتاح حساب بایننس Binance
✨Nobitex نوبیتکس افتتاح حساب نوبیتکس Nobitex
💵Abantether آبان تتر افتتاح حساب آبان تتر Abantether
⚡Gate.io گیت افتتاح حساب گیت Gate.io
💶Hotbit هات بیت افتتاح حساب هات بیت Hotbit
💱Lbank ال بانک افتتاح حساب ال بانک Lbank
📊Mexc افتتاح حساب Mexc
📈Houbi هیوبی افتتاح حساب هیوبی Houbi
🏆Bkex افتتاح حساب Bkex

سوالات متداول بهترین صرافی های ارز دیجیتال

چرا انتخاب یک صرافی مطمئن اهمیت بالایی دارد؟

برای اینکه در دام کلاهبرداری صرافی‌های نامعتبر نیفتید و همینطور توسط قوانین خاص صرافی‌های خارجی مبالغ شما مسدود نشود، قبل از ورود به دنیای صرافی‌های ارز دیجیتال حتما باید به طور کامل از گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید آگاه شده و به تحقیق و بررسی آنها بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

آیا صرافی خارجی گزینه‌ای مناسب است؟

صرافی های خارجی ارز دیجیتال معمولا دارای امکانات بیشتری هستند و امنیت معاملات آن با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای محافظت شده است. این در حالی است که اگر ساکن ایران هستید، اکثر صرافی های خارجی از شما پشتیبانی نمی‌کنند و اگر صرافی تشخیص دهد که در ایران زندگی می‌کنید، ممکن است حساب شما را ببندد و دریافت سرمایه‌تان برای شما سخت شود.

صرافی های ایرانی ارز دیجیتال چه نکات قوت و ضعفی دارند؟

صرافی های ایرانی مشکل دسترسی و محدودیت حساب را ندارند و شما می‌توانید به راحتی در آنها ثبت نام کرده و احراز هویت کنید و شروع به خرید و فروش نمایید. اما از طرف دیگر اکثر صرافی های ایرانی ارز دیجیتال دارای امکانات نه چندان قدرتمندی هستند و از آنجایی که اکثرا قدمت چندانی ندارند، امنیت تضمین‌شده‌ای ندارند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال کدام است؟

هر مشتری با توجه به شرایط خود و اینکه به دنبال استفاده از چه خدماتی در بازار ارز دیجیتال است و همینطور رمزارزهایی که به آن علاقه دارد، باید بین صرافی های مختلف گزینه‌ای را انتخاب کند بیشترین انطباق را با نیازهای او دارد. با این حال در هر زمینه چند گزینه به عنوان بهترین وجود دارد که هم از نظر امکانات،‌ هم امنیت سرمایه و سرعت معاملات می‌تواند نیازهای شما را به بهترین شکل برطرف کند.




 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX

تاریخ ارسال : 1401/11/21

🔥بررسی صرافی بینگ ایکس BingX💰 در حال حاضر یکی از مهمترین عواملی که معامله گران در بازارهای ارز دیجیتال برایشان مهم است، امکان استفاده از خدمات بهترین صرافی های خارجی و بین‌المللی است. از آنجایی که بسیاری از صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند و به آنها خدمات ارائه نمی‌کنند، این به یکی از دغدغه های بزرگ معامله گران تبدیل شده است. صرافی بینگ ایکس BingX یکی از محبوب ترین صرافی هایی است که توجه بسیاری از مشتریان ساکن ایران را به خود جلب کرده است و خدمات بسیار جذابی ارائه می‌کند و می‌تواند تا حد زیادی نیازهای شما را برای تبادل و خرید و فروش رمزارزها برطرف کند.

 

در این مطلب با صرافی بینگ ایکس BingX آشنا می‌شویم و آن را از جهات مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای انتخاب سایت ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX به عنوان گزینه اول صرافی کریپتوکارنسی ها، باید به طور کامل از نقاط قوت و ضعف آن آگاه شوید و با توجه به شرایطی که دارید، آن را مورد تحلیل قرار دهید.

💥سال تاسیس 2018
🔥امکان فعالیت کاربران ایرانی بله
✨احراز هویت اختیاری
✔پشتیبانی از زبان فارسی بله
💵حداقل واریز به حساب 1 USDT
📱اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS
📈انواع معاملات اسپات، فیوچرز، کپی، معاملات گرید
⚡پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

تاریخچه صرافی بینگ ایکس BingX

به عنوان یکی از صرافی های نسبتا جدید دنیای معاملات رمزارزها، بینگ ایکس از زمان تاسیس خود یعنی سال 2018 توانسته پیشرفت های بسیاری از خود نشان دهد و مشتریان فراوانی را از سرتاسر دنیا به خود جذب کند. این صرافی در ابتدا با نام Bingbon در حال فعالیت بود و اخیرا نام خود را به صرافی کریپتو بینگ ایکس BingX تغییر داده است.

بینگ ایکس به عنوان یکی از صرافی های متمرکز کریپتوکارنسی تمرکز خود را بر روی فعالیت در آسیا قرار داده است و دفتر اصلی بینگ ایکس نیز در کشور سنگاپور واقع شده است.

صرافی بینگ ایکس در حال حاضر بیشتر از 1 میلیون مشتری دارد و بیشتر آنها به کشورهای آسیایی مانند ژاپن، روسیه، کره و غیره مربوط می‌شوند. سایت رسمی بینگ ایکس به صورت ماهیانه بیش از 8 میلیون بازدیدکننده دارد که نشان‌دهنده محبوبیت بالای آن است.

در حدود 5 سال مدت فعالیت،‌ این صرافی دستخوش تغییرات و پیشرفت های فراوانی شده است که از جمله آنها می‌توانیم به اضافه شدن امکانات کپی معامله بینگ ایکس، معامله در بازار فارکس و معاملات آپشن اشاره کنیم. این صرافی سعی کرده است مشتریان ایرانی را نیز پشتیبانی کند که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس 💵 امکانات صرافی رمزارز BingX 🔥امنیت حساب صرافی بینگ ایکس 💰 ثبت نام در صرافی BingX 💥 احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

آیا صرافی بینگ ایکس به مشتریان ایرانی خدمات ارائه می‌کند؟

این مهمترین سوال این روزها در مورد صرافی ها رمزارز خارجی است. خوشبختانه سایت پلتفرم بینگ ایکس از جمله معدود صرافی هایی محسوب می‌شود که محدودیتی برای مشتریان ایرانی در نظر نگرفته است و ایرانیان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

با اینکه همیشه در هنگام استفاده از صرافی ها این ریسک وجود دارد که سیاست ها تغییر کند و پس از مدتی حساب شما مسدود شود اما صرافی بینگ ایکس فارسی تا به حال چنین کاری را انجام نداده است و اعلام کرده است که مشتریان ایرانی می‌توانند یک تجربه عادی مانند دیگر مشتریان در این صرافی داشته باشند.

با این حال قانونا با توجه به تحریم ها بینگ ایکس BingX ایران نباید به مشتریان ایرانی خدماتی ارائه کند و این در بخش قوانین این صرافی نیز ذکر شده است. بنابراین با اینکه در حال حاضر این خدمات به ایرانی ها ارائه می‌شود اما باید همیشه در نظر داشته باشید که ممکن است این خدمات از شما سلب شود.

از این رو بهتر است مبالغ خود را در کیف پول اختصاصی بینگ ایکس BingX نگه‌داری نکنید و پس از خرید و فروش و معامله، مبالغ خود را بهتر است خارج نمایید و خودتان به صورت امن آن را ذخیره کنید.

سایت صرافی بینگ ایکس BingX

سایت رسمی صرافی بینگ ایکس در دسترس مشتریان ایرانی قرار دارد و خبر خوب این است که سایت این صرافی فیلتر نیست و شما می‌توانید به راحتی بدون نیاز به VPN وارد سایت شده از آن بهره بگیرید.

بنابراین شما می‌توانید با آی پی ایران وارد سایت صرافی رمزارز پینگ ایکس شوید و به فرایند ثبت نام، احراز هویت و در نهایت خرید و فروش و مبادله ارز بپردازید. با این حال برای اینکه احتیاط بیشتری کنید می‌توانید از یک VPN مناسب با آی پی ثابت استفاده کنید تا ریسک فعالیت شما در بینگ ایکس به حداقل برسد.

به طور کلی اگر شما در هنگام استفاده از پلتفرم صرافی بینگ ایکس از قوانین مشخص شده تخطی نکنید و عمل مشکوکی انجام ندهید، احتمال اینکه در روند معاملات خود به مشکل بخورید بسیار کم است. با این حال این امکان دارد که صرافی از شما بخواهد مدارک خود را برای احراز هویت ارائه کنید.

اعتبار صرافی بینگ ایکس BingX

اعتماد کردن به هر صرافی ارز دیجیتالی می‌تواند سخت باشد اما بینگ ایکس دارای سابقه‌ای است که این کار را برای شما راحت می‌کند. تا به حال گزارشی از کلاهبرداری، مشکلات فنی مشکوک، هک یا دیگر موارد امنیتی پس از افتتاح حساب در بینگ ایکس BingX گزارش نشده است.

بنابراین از این نظر می‌توانید خیالتان راحت باشد که سابقه بدی در مورد بینگ ایکس وجود ندارد و همینطور شما می‌توانید با مشتریان فراوان بینگ ایکس ارتباط برقرار کنید یا اینکه نقد و بررسی صرافی بینگ ایکس آنها از تجربه‌ای که با این صرافی ارز دیجیتال داشته‌اند را بخوانید و از این طریق در مورد اعتبار آن تصمیم بگیرید.

از طرف دیگر یکی از راه هایی که می‌توانید در مورد اعتبار بینگ ایکس BingX و دیگر صرافی ها اطلاع کسب کنید بررسی رتبه بندی آنها در سایت های مرجع معتبر است. برای مثال سایت CoinMarketCap که جایگاه ویژه‌ای در اطلاع‌رسانی قیمت رمزارزها دارد، رتبه‌بندی های مهمی ارائه می‌کند.

رتبه‌بندی بینگ ایکس BingX در حال حاضر در این سایت رتبه 36 است که با توجه به تعداد بالای صرافی های ارز دیجیتال خارجی، مناسب است و نشان دهنده این است که افراد زیادی در حال استفاده از آن هستند.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس 💵 امکانات صرافی رمزارز BingX 🔥امنیت حساب صرافی بینگ ایکس 💰 ثبت نام در صرافی BingX 💥 احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

امکانات ویژه صرافی بینگ ایکس BingX

بینگ ایکس BingX جزو صرافی هایی است که خلاقیت و ارائه خدمات متنوع را در اولویت قرار داده است و از این طریق توانسته مشتریان بسیاری را جذب پلتفرم خود بکند. از جمله امکانات ویژه این صرافی می‌توان به کپی تریدینگ بینگ ایکس اشاره کرد.

بینگ ایکس اولین پلتفرم معاملاتی محسوب می‌شود که تعداد زیادی از معامله گران حرفه‌ای که رقم آنها به بیش از 3000 می‌رسد را برای کپی معاملات در سایت صرافی بینگ ایکس در دسترس قرار داده است. با بیش از 70 هزار کاربر روزانه، بینگ ایکس در صنعت کریپتو موج بزرگی از معاملات کپی راه انداخته است.

از طرف دیگر با پشتیبانی از انواع معامله اسپات، فیوچرز استاندارد و فیوچرز همیشگی، نیازهای کاربران بینگ ایکس با قابلیت های معاملاتی متفاوت برطرف شده است و معامله گران تازه کار و حرفه‌ای می‌توانند در کنار هم در پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس به فعالیت بپردازند.

همینطور بینگ ایکس یکی از اولین پلتفرم هایی است که از قراردادهای مارجین USDT و کوین پشتیبانی کرده است تا نیازهای متفاوت کاربران را در هر شرایط صعودی و نزولی از بازار برآورده کند.

با ارائه خدمات معاملاتی با انواع نمادها از جمله شاخص‌ها، کالاها، فارکس و دیگر محصولات معاملاتی فیوچرز بینگ ایکس که می‌تواند کاربران را در مقابل ریسک نقدینگی پایین ایجاد شده توسط بازارهای نزولی پوشش دهد، بینگ ایکس صرافی ویژه‌ای محسوب می‌شود که می‌تواند انتخاب شماره یک مشتریان باشد.

کارمزد معاملاتی صرافی بینگ ایکس BingX

کارمزد معاملات از جمله موارد مهمی است که باید در هنگام انتخاب صرافی ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد چون کارمزد می‌تواند هزینه خرید و فروش شما را تعیین کند و در صورت بیش از حد بودن آن، هزینه اضافه‌ای به شما تحمیل کند.

بینگ ایکس BingX به طور شفافی میزان کارمزدهای دریافتی خود در هنگام انواع معاملات را با مشتریان در میان گذاشته است و شما می‌توانید به راحتی از طریق بخش پشتیبانی سایت صرافی BingX از کارمزد انواع معاملات و خرید و فروش آگاه شوید.

بینگ ایکس مانند بسیاری دیگر از صرافی ها، کارمزد را به عنوان درصدی از سفارشی که برای خرید و فروش ثبت می‌کنید، دریافت می‌کند. در معاملات اسپات بینگ ایکس کارمزد میکر Maker برابر 0.05 درصد و کارمزد تیکر Taker برابر 0.02 درصد است.

توجه داشته باشید که این مبالغ کارمزد معامله بینگ ایکس می‌تواند تغییر کند. با این حال کارمزدی که بینگ ایکس برای معاملات اسپات دریافت می‌کند، از میانگین صرافی ها کمتر است و به طور کلی می‌تواند معامله گران را راضی نگه دارد.

نکته جذاب این است که برای مشتریانی که توسط معرف دیگری به بینگ ایکس معرفی شده‌اند و از کد مربوط به آن استفاده می‌کنند، کارمزد معاملات اسپات BingX برابر صفر است. در واقع کارمزد از حساب آنها کسر می‌شود اما در انتهای ماه به حساب بازمی‌گردد.

برای معاملات فیوچرز بینگ ایکس نیز کارمزد میکر Maker برابر با 0.02 درصد و کارمزد تیکر 0.05 درصد است. البته این می‌تواند برای جفت ارزهای بینگ ایکس مختلف، کمی متفاوت باشد اما به طور کلی کارمزد اکثر معاملات فیوچرز با همین درصدها محاسبه می‌شود.

برای کاهش کارمزدها نیز راه هایی وجود دارد از جمله استفاده از کد بونوس ثبت نام بینگ ایکس. اما مهمترین گزینه مربوط به روند پله‌ای کاهش کارمزد با افزایش دادن حجم معاملاتی ماهانه در بینگ ایکس است. در واقع هر چقدر بیشتر خرید و فروش انجام دهید، می‌توانید کارمزد کمتری پرداخت کنید.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس 💵 امکانات صرافی رمزارز BingX 🔥امنیت حساب صرافی بینگ ایکس 💰 ثبت نام در صرافی BingX 💥 احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

امنیت صرافی بینگ ایکس BingX

در کنار معتبر بودن صرافی، امکانات مناسب، هزینه و کمیسیون کم، یکی از مشخصات کلیدی یک صرافی ایده‌آل، امن بودن آن است. یک صرافی که بتوانید بدون نگرانی سرمایه خود را وارد آن کنید و به معامله و خرید و فروش در بینگ ایکس بپردازید.

هک شدن سایت های صرافی و حساب های مشتریان یک خطر جدی محسوب می‌شود و بینگ ایکس سعی کرده است با استفاده از لایه های امنیتی مناسب و مدرن جلوی آن را بگیرد. با توجه به اینکه تا به حال در طول 5 سال فعالیت سایت بینگ ایکس مشکل امنیتی برای آن پیش نیامده است نیز می‌تواند یک نکته مثبت قلمداد شود.

اما مشتریان می‌توانند با استفاده از امکاناتی که پلتفرم بینگ ایکس BingX در اختیار آنها قرار داده است، تا حد زیادی حساب خود را در مقابل تهدیدها، هک و کلاهبرداری بینگ ایکس BingX امن کنند.

یکی از مهمترین امکانات تایید دو مرحله‌ای است که می‌توانید با اپلیکیشن Google Authenicator به بهترین شکل ممکن و بدون نگرانی در مورد امنیت آن، از ورود به حساب بینگ ایکس BingX به صورت غیرقانونی خودداری کنید. همینطور امکان استفاده از شماره همراه برای تایید وجود دارد.

در صورتی که مشکلی برایتان پیش آمد می‌توانید با بهره گیری از پشتیبانی 24 ساعته که در هر 7 روز هفته در دسترس است، آن را با مشاوران بینگ ایکس BingX در میان بگذارید و در مورد لایه های امنیتی و روش های استفاده امن از این صرافی از آنها سوال بپرسید.

نحوه ثبت نام در صرافی بینگ ایکس BingX

برای ثبت نام و افتتاح حساب در صرافی بینگ ایکس شما باید وارد سایت رسمی این صرافی شوید. ثبت نام در این صرافی بسیار ساده است و نکته ویژه و مشکل‌سازی در مقابل دیگر صرافی های ارز دیجیتال ندارد.

پس از ورود به وب سایت صرافی بینگ ایکس، از طریق گوشه سمت راست بالا گزینه ثبت نام یا Register را کلیک کنید. حالا در صفحه باز شده شما باید آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کرده و یک رمز عبور برای حساب بینگ ایکس خود انتخاب کنید که بین 8 تا 20 کرکتر باشد.

توجه داشته باشید که در این صفحه همینطور در صورت داشتن کد معرف، آن را که برای دریافت بونوس در بینگ ایکس بسیار مفید است به صورت اختیاری وارد کنید. این مورد را در بخش دیگری از این مطلب با جزئیات بررسی خواهیم کرد.

شما می‌توانید به جای ایمیل در این صفحه از شماره تلفن خودتان کمک بگیرید تا حساب بینگ ایکس خود را تایید کنید. پس از انتخاب گزینه Next یک ایمیل یا یک پیامک به شما ارسال می‌شود که با کلیک کردن بر روی آن یا ارائه کد ارسالی به تلفن همراه می‌توانید حساب خود را موردتایید قرار دهید.

حالا کافی است بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا به راحتی فرایند ثبت نام به پایان برسد. از آنجایی که احراز هویت در بینگ ایکس اجباری نیست،‌ بلافاصله می‌توانید شروع به خرید و فروش در صرافی بینگ ایکس بکنید.

آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس BingX

با اینکه احراز هویت در حال حاضر در صرافی بینگ ایکس اجباری نیست اما ممکن است به دلایلی از طرف بینگ ایکس از شما خواسته شود که به احراز هویت بپردازید یا اینکه بخواهید محدودیت های معامله بدون احراز هویت بینگ ایکس که سقف برداشت 50 هزار دلاری در 24 ساعت است را کنار بزنید.

همینطور احراز هویت برای افزایش امنیت حساب بینگ ایکس BingX می‌تواند مفید باشد. در هنگام احراز هویت چند مورد اهمیت بالایی دارد. اینکه بالای 18 سال داشته باشید و اینکه در یک کشور مجاز در حال معامله باشید.

با اینکه بینگ ایکس BingX تا به حال مشکلی با کاربران ایرانی نداشته است اما با توجه به قوانین بین‌المللی و تحریم ایران، اگر با مدارک ایرانی نسبت به احراز هویت اقدام کنید ممکن است در آینده دچار مشکل شوید. با این حال بینگ ایکس در حال حاضر از این نظر مشکلی ایجاد نمی‌کند.

شما می‌توانید پس از ثبت نام در بینگ ایکس به بخش تایید هویت رجوع کنید و با ارائه کارت شناسایی مانند پاسپورت یا کارت ملی و ارسال تصویر مدارک خود، مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید. در هنگام احراز هویت و در بخش کشورها مشخصا می‌توانید ایران را پیدا کنید. این نشان‌دهنده آن است که در حال حاضر مشکلی با احراز هویت کاربران ایرانی وجود ندارد.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس 💵 امکانات صرافی رمزارز BingX 🔥امنیت حساب صرافی بینگ ایکس 💰 ثبت نام در صرافی BingX 💥 احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

شرایط معامله در صرافی بینگ ایکس BingX

با توجه به اینکه به طور کلی صرافی بینگ ایکس دارای شرایط معاملاتی متوسطی در بازار رمزارزها است و مطمئنا صرافی هایی وجود دارد که خدمات گسترده‌تری ارائه می‌کنند اما از نظر هزینه معامله و خرید و فروش بینگ ایکس BingX یکی از بهترین صرافی ها به شمار می‌آید.

معامله در این پلتفرم نسبت به دیگر صرافی ها می‌تواند برای شما سود بیشتری داشته باشد. حداقل واریز به صرافی بینگ ایکس 1 دلار است که با توجه عدم احراز هویت اجباری، یک فرصت عالی برای امتحان کردن این صرافی محسوب می‌شود.

پلتفرم معامله بینگ ایکس به طور اختصاصی و مبتنی بر TradingView توسعه داده شده است و شما می‌توانید از رمزارزهای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و یو اس دی کوین USDC به عنوان ارز پایه حساب خود در سایت صرافی معتبر بینگ ایکس استفاده کنید.

شارژ و برداشت در بینگ ایکس تماما با کیف پول های رمزارز انجام می‌شود. به یاد داشته باشید که این صرافی امکان استفاده از اهرم یا لوریج را در معاملات فیوچرز برای مشتریان فراهم کرده است. همینطور می‌توانید از امکاناتی مانند برنامه معرفی مشتریان و دریافت بونوس های ویژه و همینطور امکان معامله با اپلیکیشن موبایل بهره‌مند شوید.

معاملات اسپات در بینگ ایکس BingX

مهمترین بخش در سایت رسمی بینگ ایکس، معاملات اسپات است که به شما اجازه می‌دهد به صورت آنی به خرید و فروش بیش از 300 توکن متفاوت بپردازید. از آنجایی که این قابلیت کاربرد اصلی صرافی بینگ ایکس است، طرفداران بسیاری نیز دارد و گستردگی آن قابل توجه است.

شما می‌توانید معاملات اسپات در بینگ ایکس را به صورت جفت ارز یا تکی انجام دهید و سرمایه خود را در کیف پول اختصاصی که این صرافی برای شما در دسترس قرار می‌دهد، ذخیره کنید. با این حال توصیه می‌شود از صرافی بینگ ایکس و به طور کلی صرافی های خارجی برای ذخیره سرمایه استفاده نکنید و پس از معامله سرمایه خود را خارج نمایید.

در واقع بخش معامله اسپات بینگ ایکس شامل دو نوع عمل می‌شود. یکی از آنها بازار اسپات است که با ثبت کردن سفارش خرید و فروش بینگ ایکس به انجام معامله می‌پردازید و بخش دیگر، تبدیل است که به راحتی و به صورت آنی می‌توانید با قیمت لحظه‌ای سرمایه خود را به رمزارزی دیگر تبدیل کنید.

معاملات فیوچرز در بینگ ایکس BingX

معامله فیوچرز بینگ ایکس BingX به صورت دو نوع در قالب معاملات فیوچرز استاندارد و فیوچرز همیشگی یا Perpetual ارائه می‌شود. یکی از مهمترین تفاوت های این دو نوع فیوچر عدم وجود تاریخ انقضا برای فیوچرز همیشگی است. در حالی که فیوچرز استاندارد در سایت BingX دارای تاریخ انقضا هستند.

به معامله گران تازه کار پیشنهاد می‌شود از فیوچرز استاندارد بینگ ایکس بهره بگیرند و پس از کسب تجربه به سراغ فیوچرز همیشگی بینگ ایکس بروند. برای قراردادهای فیوچرز همیشگی در معاملات میکر 0.02 درصد و تیکر 0.03 درصد است و قراردادهای فیوچرز استاندارد نیز هزینه معامله 0.045 درصدی دارند.

امکان استفاده از اهرم یا لوریج بینگ ایکس در هنگام معامله هر دو نوع فیوچرز وجود دارد. حداکثر اهرم در حال حاضر 1 در 150 است. در هنگام استفاده از اهرم بینگ ایکس ریسک ضرر را در نظر بگیرید و آگاه باشید که هر چقدر میزان سودآوری احتمالی شما بیشتر شود، میزان ضرر احتمالی نیز افزایش پیدا می‌کند.

قراردادهای فیوچرز در صرافی بینگ ایکس برای انواع مختلفی از نمادها مانند شاخص‌ها، کالاها،‌ جفت ارزهای معاملاتی و غیره در دسترس است.

کپی معاملات در صرافی بینگ ایکس BingX

کپی معامله در سایت صرافی BingX یکی از امکانات جذاب این صرافی است که با وجود ریسک های فراوان به شما اجازه می‌دهد از تجربه معامله گران حرفه‌ای نهایت استفاده را بکنید. امکان کپی معاملات در هر دو بازار فیوچرز و همینطور اسپات وجود دارد.

شما می‌توانید از طریق سایت این صرافی معامله گر حرفه‌ای موردنظر خود را که دارای آمار و ارقام مناسبی است و افراد زیادی آن را کپی می‌کنند را برای کپی معامله در بینگ ایکس انتخاب کنید. پس از این سرمایه شما طبق معامله این افراد معامله می‌شود و ممکن است به سودآوری یا ضرر برسید.

برای انتخاب معامله گر مناسب می‌توانید از فیلترهای مختلفی که در سایت این صرافی در دسترس است از جمله میزان سرمایه گذاری، رتبه‌بندی معامله گر، تعداد افراد کپی‌کننده، مجموع درآمد و غیره، استفاده کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید که در حالت کپی تریدینگ بینگ ایکس شما کنترلی بر روی نحوه سرمایه گذاری و معامله خود ندارید و از این رو این امکان وجود دارد که بخش بزرگ یا کل سرمایه خود را در این حالت از دست بدهید. بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از هر اقدامی در مورد فردی که معاملات او را کپی می‌کنید به خوبی تحقیق کنید.

معاملات گرید بینگ ایکس Grid Trading

معاملات گرید یا Grid Trading پس از ورود به پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس قابل انجام است و به نوعی از استراتژی معاملاتی گفته می‌شود که خرید و فروش را اتوماتیک می‌کند. این نوع معامله طوری طراحی شده است که در محدوده قیمت و بازه‌های مشخص شده‌ای، معامله ثبت شود.

در واقع گرید تریدینگ بینگ ایکس به نوعی معامله گفته می‌شود که در آن دستورات معاملاتی در بالا و پایین‌تر از یک قیمت تعیین شده طبق حالت حسابی یا هندسی ثبت می‌شوند. این باعث شکل‌گیری شبکه‌ای توری‌ از دستورهای معاملاتی که به طور تدریجی افزایش یا کاهش پیدا می‌کنند، می‌شود.

به این شکل یک گرید معاملاتی ایجاد می‌شود که در قیمت پایین به خرید پرداخته و در قیمت بالا به فروش می‌پردازد تا سودآوری بینگ ایکس برای شما ایجاد کند. دو نوع معامله گرید در این صرافی وجود دارد که به گرید اسپات و گرید فیوچرز محدود می‌شود.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس 💵 امکانات صرافی رمزارز BingX 🔥امنیت حساب صرافی بینگ ایکس 💰 ثبت نام در صرافی BingX 💥 احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

زبان فارسی در بینگ ایکس BingX

یکی از بزرگترین سوالاتی که مشتریان ایرانی در هنگام انتخاب یک صرافی خارجی دارند، پشتیبانی از زبان فارسی است. خوشبختانه سایت فارسی صرافی پینگ ایکس در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از بین گزینه های مختلف زبان فارسی را انتخاب کنید و به راحتی در این صرافی فعالیت نمایید.

خبر خوب این است که حتی یک پشتیبان تلگرام به زبان فارسی نیز از طرف صرافی بینگ ایکس ایجاد شده است که به صورت رسمی می‌توانید با پشتیبان فارسی صرافی بینگ ایکس ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. همینطور یک گروه تلگرام به زبان فارسی وجود دارد که در آن می‌توانید با دیگر مشتریان ارتباط برقرار کنید.

بنابراین به عنوان یک صرافی خارجی، بینگ ایکس از نظر پشتیبانی از زبان فارسی و همینطور مشتریان ایرانی در رده بهترین صرافی های خارجی رمزارز قرار می‌گیرد و می‌تواند از این نظر اولین انتخاب شما برای خرید و فروش و معامله رمزارزها باشد.

راهنمای واریز به حساب بینگ ایکس BingX

1 – در گام اول پس از ورود به حساب صرافی BingX، در صفحه اول اپلیکیشن گزینه My Assets را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Deposit/Buy Crypto یا خرید یا واریز کریپتو کلیک کنید. در سایت نیز می‌توانید با کلیک بر روی علامت کیف پول در منوی سمت بالا و انتخاب گزینه واریز یا Deposit این کار را انجام دهید.

2 – در این مرحله باید کوین موردنظر خود را برای واریز انتخاب کنید.

3 – برای واریز یک شبکه بلاکچین را انتخاب کنید. بینگ ایکس در حال حاضر از چندین شبکه بلاکچین برای واریزها مانند ERC20، TRC20، BEP20، POLYGON و غیره پشتیبانی می‌کند. شبکه های بلاکچین بینگ ایکس مختلف هزینه های خدمات متفاوتی دریافت می‌کنند.

4 – حساب گیرنده را انتخاب کنید. در حال حاضر واریز بینگ ایکس به طور مستقیم به حساب فیوچرز و حساب سرمایه برای معاملات سریع، قابل انجام است.

5 – دوباره کوین موردنظر برای واریز، بلاکچین واریز و حساب گیرنده را بررسی کنید و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. حالا آدرس کیف پول خود را که می‌خواهید از آن برداشت کنید کپی نمایید. پس از تایید شبکه واریز انجام خواهد شد. زمانی که واریز به حساب بینگ ایکس انجام شد، این صرافی از طریق پیامک شما را مطلع خواهد کرد.

راهنمای برداشت از حساب بینگ ایکس BingX

1 – وارد حساب صرافی بینگ ایکس شوید، در صفحه اول اپلیکیشن گزینه My Assets را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Withdraw یا برداشت کلیک کنید. در وب سایت صرافی بینگ ایکس نیز می‌توانید با کلیک بر روی علامت کیف پول در منوی سمت بالا و انتخاب گزینه برداشت یا Withdraw این کار را انجام دهید.

2 – حالا باید کوین موردنظر خود را برای برداشت انتخاب کنید.

3 – در این قسمت کافی است گزینه برداشت یا Withdraw یا گزینه انتقال داخلی یا Internal Transfer را انتخاب کنید.

برای برداشت از حساب بینگ ایکس نام بلاکچین و هزینه موردنظر آن را تایید کنید. آدرس و مبلغ برداشت را وارد کنید و پس از بررسی زمان تکمیل برداشت، بر روی گزینه برداشت یا Withdraw کلیک کنید.

برای انتقال داخلی نیز بر روی گزینه User UID، ایمیل یا شماره تلفن به عنوان روش انتقال کلیک کنید. سپس میزان برداشت را تعیین کنید. پس از بررسی زمان تکمیل برداشت، گزینه برداشت از BingX را انتخاب کنید تا درخواست شما ثبت شود.

طرح دعوت مشتریان به بینگ ایکس BingX

در طرح دعوت مشتریان صرافی بینگ ایکس شما می‌توانید دوستان خود را به سایت ارز دیجیتال BingX دعوت کنید و بخشی از هزینه های معاملاتی آنها را به عنوان پاداش دریافت نمایید. این شامل معاملات اسپات و فیوچرز می‌شود که به صورت کمیسیون به شما پرداخت می‌گردد.

برای استفاده از این طرح ویژه کافی است پس از ورود به سایت این صرافی در صفحه اول گزینه بیشتر یا More را انتخاب کنید و بر روی گزینه Invite to Earn یا دعوت برای سودآوری کلیک کنید. در اپلیکیشن صرافی BingX نیز برای این کار بر روی آواتار خود کلیک کنید و گزینه دعوت یا Invitation را انتخاب کنید.

در ادامه گزینه دعوت حالا یا Invite Now را انتخاب کنید تا یک لینک دعوت بینگ ایکس اختصاصی برای شما ایجاد شود. حالا می‌توانید این لینک را کپی کرده و در شبکه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارید تا دوستان خود را دعوت کنید. همینطور دعوت از طریق کد معرفی نیز قابل انجام است.

با دعوت 10 دوست به بینگ ایکس می‌توانید سطح خود را در این طرح افزایش دهید از نسبت کمیسیون 20 درصد بهره‌مند شوید. با افزایش تعداد افرادی که به پلتفرم معامله بینگ ایکس معرفی می‌کنید، درصد کمیسیون بینگ ایکس شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

شما می‌توانید افرادی که دعوت کرده‌اید و همینطور کمیسیون دریافتی خود را از طریق بخش معرفی یا referral و انتخاب گزینه جزئیات یا Details بررسی کنید.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس 💵 امکانات صرافی رمزارز BingX 🔥امنیت حساب صرافی بینگ ایکس 💰 ثبت نام در صرافی BingX 💥 احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

اپلیکیشن اختصاصی بینگ ایکس BingX

بینگ ایکس BingX از جمله صرافی های معتبری است که خدمات خود را علاوه بر وب سایت بینگ ایکس، از طریق اپلیکیشن های اختصاصی نیز به مشتریان ارائه می‌کند. پلتفرم هایی که اپلیکیشن بینگ ایکس BingX بر روی آن در دسترس است شامل اندروید و iOS می‌شود.

اپلیکیشن موبایل بینگ ایکس محدودیتی در مقایسه با نسخه وب بینگ ایکس ندارند و تمام امکانات این صرافی را به راحتی و با دسترسی آسان و سریع برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید در هر زمان و مکانی از امکانات این صرافی امن استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن‌ بینگ ایکس می‌توانید به سایت رسمی بینگ ایکس مراجعه کنید و نسخه متناسب با دستگاه خود را دانلود کرده و نصب نمایید. در زیر لینک مستقیم دانلود این اپلیکیشن ها نیز برای شما قرار گرفته است:

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس

 

حساب دمو صرافی بینگ ایکس BingX

پس از ثبت نام در صرافی BingX شما قادر خواهید بود که از قابلیت حساب دمو بینگ ایکس بهره‌مند شوید. حساب دمو بینگ ایکس به شما این امکان را می‌دهد که بدون ریسک از دست رفتن سرمایه خود به معامله بپردازید و خرید و فروش در صرافی بینگ ایکس را امتحان کنید.

پس از ثبت نام شما 100 هزار واحد توکن مجازی VST دریافت خواهید کرد که می‌توانید از آن برای خرید و فروش استفاده کنید. VST در واقع توکن مجازی صرافی BingX محسوب می‌شود و شما می‌توانید آن را شارژ کرده و تا هر مدتی به معامله با آنها بپردازید.

استفاده از حساب تمرینی بینگ ایکس مخصوصا برای افراد تازه‌وارد به شدت پیشنهاد می‌شود و شما می‌توانید بدون نیاز به سرمایه گذاری و در معرض خطر قرار دادن سرمایه خود، با روند معامله و خرید و فروش در پلتفرم بینگ ایکس آشنا شوید.

بونوس در صرافی بینگ ایکس BingX

صرافی بینگ ایکس به طور کلی انواع مختلفی از بونوس را برای مشتریان خود ارائه می‌کند و این مخصوصا برای مشتریان تازه وارد می‌تواند بسیار مفید واقع شود. پس از ورود به سایت بینگ ایکس شما این امکان را دارید از بونوس های این صرافی استفاده کنید.

این صرافی به طور ماهانه، هفتگی و مناسبتی طرح هایی را ایجاد می‌کند که می‌توانید با استفاده از آنها به درآمدزایی دست پیدا کنید یا اینکه کارمزد معاملات بینگ ایکس خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

علاوه بر این هر چه بیشتر به معامله در زمینه های مختلف مانند فیوچرز در بینگ ایکس ادامه دهید، شانس دریافت بونوس های بیشتر که باعث تخفیف در هزینه های معاملاتی و امکان دریافت جوایز ویژه می‌شود، برایتان بیشتر خواهد شد.

با توجه به پشتیبانی بینگ ایکس از مشتریان فارسی زبان، حتی شاهد رویدادها و بونوس هایی هستیم که به مناسبت های ایرانی، مستقیما به مشتریان ایرانی ارائه می‌شود.

در زیر به برخی از بونوس‌های ویژه حال حاضر صرافی بینگ ایکس اشاره کرده‌ایم:

  • تا 5000 USDT بونوس در هنگام شارژ حساب بینگ ایکس
  • بونوس 10 دلاری برای جبران ضرر کپی تریدینگ برای مشتریانی که تا 7 روز از ثبت نام آنها می‌گذرد.
  • 10000 VST ارز دیجیتال مجازی با ثبت نام و استفاده از حساب دمو BingX
  • 2 USDT با واریز کل بیش از 200 USDT
  • 3 USDT با معامله اسپات و رسیدن به حجم معاملاتی بیش از 300 USDT
  • 10 USDT با معامله فیوچرز و رسیدن به حجم کل بیش از 10000 USDT (شامل اهرم، تنها در معاملات فیوچرز)
  • 100 USDT با معامله فیوچرز و رسیدن به حجم کل بیش از 200000 USDT (شامل اهرم، تنها در معاملات فیوچرز)

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس 💵 امکانات صرافی رمزارز BingX 🔥امنیت حساب صرافی بینگ ایکس 💰 ثبت نام در صرافی BingX 💥 احراز هویت سایت بینگ ایکس BingX

پشتیبانی مشتریان بینگ ایکس BingX

بخش پشتیبانی مشتریان در سایت صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس یکی از نقاط قوت قابل توجه این صرافی محسوب می‌شود و به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی مشکلات و سوالات مشتریان است.

پاسخگویی در بینگ ایکس معمولا به سرعت و کیفیت مناسب انجام می‌گیرد و خبر خوب این است که مشتریان می‌توانند از طریق تلگرام بینگ ایکس به صورت فارسی با این صرافی ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را برطرف کنند.

در کنار پشتیبانی مشتریان بینگ ایکس که از طریق چت آنلاین و تیکت ارائه می‌شود، مشتریان ایرانی می‌توانند در گروه اختصاصی این صرافی در تلگرام عضو شده و با دیگر کاربران ارتباط برقرار کرده و تعامل کنند.

مزایا و معایب صرافی بینگ ایکس BingX

به طور کلی با ورود به صرافی بینگ ایکس BingX بلافاصله با مزایای ویژه این صرافی آشنا خواهید شد و متوجه می‌شوید که نسبت به صرافی های خارجی دیگر، مخصوصا برای افراد فارسی زبان ساکن ایران، گزینه‌ای بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

از مزایای این صرافی می‌توانیم به پشتیبانی از زبان فارسی، کارمزد پایین در معاملات، عدم اجبار در احراز هویت، امکانات حساب دمو بینگ ایکس بدون ریسک، استفاده از امکانات تریدینگ ویو، امکان معامله کپی، بونوس های متنوع و جذاب، امنیت مناسب و غیره اشاره کنیم.

در مقابل این صرافی دارای معایب بسیار کمی است که در کنار نقاط قوت آن چندان دیده نمی‌شود. یکی از معایب این صرافی در مقابل صرافی های ایرانی این است که امکان شارژ و برداشت ریالی بینگ ایکس وجود ندارد.

از طرف دیگر از آنجایی که همیشه این امکان وجود دارد که صرافی های خارجی پشتیبانی از مشتریان ایرانی را قطع کرده و حساب شما را مسدود کنند، این می‌تواند یک نکته منفی برای بینگ ایکس نیز محسوب شود. با اینکه در حال حاضر چنین چیزی رخ نداده است.

سوالات متداول بررسی صرافی بینگ ایکس BingX

آیا استفاده از صرافی بینگ ایکس امن است؟

بینگ ایکس سعی کرده است با استفاده از لایه های امنیتی مناسب و مدرن جلوی آن را بگیرد. با توجه به اینکه تا به حال در طول 5 سال فعالیت بینگ ایکس مشکل امنیتی برای آن پیش نیامده است نیز می‌تواند یک نکته مثبت قلمداد شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آیا بینگ ایکس به مشتریان ایرانی خدمات ارائه می‌کند؟

این مهمترین سوال این روزها در مورد صرافی ها رمزارز خارجی است. خوشبختانه بینگ ایکس از جمله معدود صرافی هایی محسوب می‌شود که محدودیتی برای مشتریان ایرانی در نظر نگرفته است و ایرانیان می‌توانند به راحتی با ثبت نام در سایت بینگ ایکس از آن استفاده کنند.

احراز هویت در بینگ ایکس اجباری است؟

خیر. با اینکه احراز هویت بینگ ایکس در حال حاضر اجباری نیست اما ممکن است به دلایلی از طرف بینگ ایکس از شما خواسته شود که به احراز هویت بپردازید یا اینکه بخواهید محدودیت های معامله بدون احراز هویت که سقف برداشت 50 هزار دلاری در 24 ساعت است را کنار بزنید.

کارمزد معاملات بینگ ایکس چقدر است؟

بینگ ایکس مانند بسیاری دیگر از صرافی ها، کارمزد را به عنوان درصدی از سفارشی که برای خرید و فروش ثبت می‌کنید، دریافت می‌کند. در معاملات اسپات بینگ ایکس کارمزد میکر Maker برابر 0.05 درصد و کارمزد تیکر Taker برابر 0.02 درصد است.

آیا سایت بینگ ایکس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند؟

خوشبختانه سایت فارسی پینگ ایکس در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از بین گزینه های مختلف زبان فارسی را انتخاب کنید و به راحتی در این صرافی فعالیت نمایید. حتی یک پشتیبان تلگرام به زبان فارسی نیز از طرف صرافی بینگ ایکس ایجاد شده است که به صورت رسمی می‌توانید با پشتیبان این صرافی ارتباط برقرار کنید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای

معامله با نقاط شکست در پاکت آپشن PocketOption

تاریخ ارسال : 1401/11/21

💥نقاط شکست حمایت و مقاومت بروکر پاکت آپشن⚡ شناسایی سطوح حمایت و مقاومت یکی از مهمترین مهارت هایی است که یک معامله گر پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن باید آن را بهبود ببخشد. این مهارت به شما اجازه می دهد که متوجه شوید قیمت در زمان رسیدن به سطوح حمایت و مقاومت از خود چه واکنشی نشان می‌دهد. بدین ترتیب با استفاده از نقاط شکست در چارت معاملاتی پاکت آپشن شما می‌توانید نقاط مهم برای ورود به معامله و خروج از معامله پاکت آپشن را راحت تر پیدا کنید و به سودآوری در این بروکر بپردازید. در برخی مواقع، قیمت به سطح حمایت و مقاومت می‌رسد و سپس تغییر جهت می‌دهد. در برخی مواقع دیگر، قیمت از این سطوح حمایت و مقاومت عبور می‌کند و شما می‌توانید طبق این رویدادها به سودآوری در بروکر پاکت آپشن بپردازید. در این مطلب به نحوه بهره گیری از نقاط شکست حمایت و مقاومت برای سودآوری و معامله کردن به صورت موفقیت آمیز می‌پردازیم و شما را آماده می‌کنیم که در زمان عبور قیمت از سطوح حمایت یا مقاومت یا حتی برگشت از این سطوح چه اقدام معاملاتی می‌توانید انجام دهید. برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

رسم سطوح حمایت و مقاومت در پاکت آپشن

سطوح حمایت و مقاومت با یک خط افقی و مورب به نام خطوط ترند پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن رسم می‌شوند. اگر قیمت در دو نقطه قیمتی مشابه متوقف شده و تغییر جهت دهد، بنابراین یک خط افقی رسم می‌شود تا نشان دهد بازار کار سختی در عبور از این منطقه دارد.

در یک ترند صعودی، قیمت حد بالا و همینطور حد پایین بالاتری ثبت می‌کند. در یک ترند نزولی، قیمت حد پایین و همینطور حد بالای پایین‌تری ثبت می‌کند.

حداکثرها و حداقل ‌ها را در حین یک ترند به وسیله‌ یک خط به هم وصل می‌کنیم. در ادامه این خط را به سمت راست گسترش می‌دهیم تا ببینیم در کدام نقطه احتمال توقف قیمت در حمایت و مقاومت آینده وجود دارد. این خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌های قیمتی و دیگر الگو های پاکت آپشن را نمایان می‌کنند.

سطوح مقاومت و حمایت برای معامله ‌گران اطلاعاتی بصری را فراهم می‌کنند که نشان می‌دهد نماد معاملاتی در حال حاضر به کدام سمت در حال حرکت بوده و در آینده احتمال چه روندی در بازار پاکت آپشن وجود دارد و از این طریق می‌توانید برای سودآوری خود برنامه ریزی کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

زمان شکست سطوح مقاومت و حمایت پاکت آپشن

حالا با فرض اینکه می‌دانید سطوح حمایت و مقاومت در سایت بروکر پاکت آپشن چه هستند، باید توجه کنید که چه زمانی قیمت با این سطوح واکنش نشان می‌دهد و از آنها عبور می‌کند.

در واقع قیمت در محدود سطوح حمایت و مقاومت نوسان می‌کند و معمولا از بین این سطوح خارج نمی‌شود. در واقع سطوح حمایت و مقاومت دو تا از بهترین اندیکاتورهای پاکت آپشن هستند که معامله گران باید حتما از نحوه عملکرد آنها آگاه باشند.

با نوسان قیمت یک نماد معاملاتی پاکت آپشن، معمولا قیمت به نقطه‌ای می‌رسد که از آن بازمی‌گردد. این سطوح حمایت و مقاومت هستند. سطح حمایت در سمت پایین و حداقل قیمت ایجاد می‌شود و سطح مقاومت در سمت بالا و حداکثر قیمت پاکت آپشن ایجاد می‌شود.

سطوح حمایت و مقاومت در انواع ضعیف و قوی ایجاد می‌شوند. قدرت یک سطح حمایت یا مقاومت با تعداد دفعاتی که قیمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه می‌شود. سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند که قیمت بازار پاکت آپشن در یک بازه زمانی مشخص به تعداد متعددی از آن بازگشته است.

اگر قیمت تنها یک بار با برخورد به سطح حمایت یا مقاومت بازگشته است، آن سطح ضعیف در نظر گرفته می‌شود و شکستن آن نیز در آینده برای قیمت چندان سخت نخواهد بود. اندازه حرکت قیمت باید قدرتمند باشد تا از یک سطح حمایت یا مقاومت قدرتمند در سایت بروکر PocketOption عبور کند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه تشخیص قدرت سطوح حمایت و مقاومت پاکت آپشن

در استفاده از یک چارت کندل در سایت رسمی بروکر PocketOption شما ابتدا باید ترند غالب بازار را شناسایی کنید. اگر با یک ترند قدرتمند سر و کار داریم، متوجه خواهید شد که کندل های ایجاد شده بزرگتر هستند و اغلب دو یا بیشتر کندل با یک رنگ به طور متوالی شکل می‌گیرد.

شما همینطور می‌توانید انتظار داشته باشید که اگر یک رویداد اقتصادی یا اخبار اقتصادی پاکت آپشن در راه باشد، اندازه حرکت یا Momentum قیمت قدرتمندتر می‌شود. پس از انتشار اخبار مشاهده خواهید کرد که قیمت ها در یک جهت خاص حرکت کرده و اغلب از سطوح حمایت و مقاومت عبور می‌کنند.

در مواقع دیگر، یک ثبات قیمت قبل از رسیدن قیمت به سطح حمایت یا مقاومت به وجود می‌آید. این یعنی قیمت وارد یک محدوده باریک در کابین بروکر پاکت آپشن می‌شود و برای مدتی از آن خارج نمی‌شود.

با نزدیک شدن قیمت به سطوح حمایت و مقاومت، قیمت قدرت و اندازه حرکت کافی را جمع می‌کند تا سطح موردنظر را بشکند. با این حال در بسیاری از مواقع قیمت معمولا قبل از اینکه سطح را بشکند دوباره به محدوده قیمت پاکت آپشن قبلی بازمی‌گردد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

نقاط شکست اشتباه در بروکر پاکت آپشن PocketOption

نقاط شکست اشتباه زمانی رخ می‌دهند که قیمت از سطح حمایت یا مقاومت پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن عبور می‌کند و تقریبا به طور آنی قبل از اینکه ترند معاملاتی تغییر جهت دهد دوباره به محدوده قبلی بازمی‌گردد.

نقاط شکست اشتباه در واقع مناطقی هستند که بیشتر معامله گران بروکر پاکت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمایه می‌شوند. یک راه برای اجتناب از نقاط شکست اشتباه این است که به رفتار قیمت در زمان رسیدن به سطوح حمایت و مقاومت توجه کنیم.

اینکه چه ترندی ایجاد می‌شود؟ برای مثال قیمت ممکن است در زمان برخود با سطح مقاومت یک ترند نزولی پاکت آپشن ایجاد کند. نقطه شکست اشتباه در واقع زمانی رخ می‌دهد که قیمت از سطح مقاومت عبور کرده و بالاتر از آن باقی می‌ماند و سپس پس از مدت بسیار کوتاهی سقوط می‌کند.

🔥شرایط ورود به معامله با نقاط شکست توضیحات
✨قدرتمند بودن سطح مقاومت یا حمایت سطح مقاومت یا حمایت باید حداقل چند بار جلوی عبور قیمت را گرفته باشد
⚡زمان ورود به معامله پس از شکست سطوح صبر کردن و ورود به معامله پس از دیدن واکنش بازار
❗اجتناب از سیگنال اشتباه بررسی وضعیت اشباع بازار و آمادگی برای تغییر جهت

نحوه بهره‌گیری از نقاط شکست در پاکت آپشن

اگر قیمت از یک سطح مقاومت یا حمایت ضعیف عبور کند، شما می‌توانید انتظار داشته بشاید که ترند در همان جهت در وب سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن ادامه پیدا خواهد کرد. در صورت وجود یک سطح حمایت یا مقاومت قدرتمند، در زمان برخورد قیمت با آن به رفتار قیمت توجه داشته باشید.

پس از برخورد قیمت با یک مقاومت قیمت معمولا یک ترند نزولی را پیش می‌گیرد. اگر شکست صورت گیرد، صبر کنید تا زمانی که بازار واکنش خود را نشان دهد و سریعا وارد معامله نشوید. پس از آن زمان ورود به معامله بر اساس ترند پاکت آپشن ایجاد شده است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

چرا نقاط شکست اشتباه به طور کلی ایجاد می‌شوند؟ نقاط شکست اشتباه معمولا زمانی رخ می‌دهند که معامله گران زمانی وارد بازار می‌شوند که از قبل اشباع شده است و آماده تغییر جهت بازار پاکت آپشن است.

معامله گران حرفه‌ای می‌دانند که باید کمی پس از نقطه شکست صبر کنند تا بازار واکنش خود را نشان دهد و سپس وارد معامله شوند. پس از اینکه با برخورد به سطح مقاومت و کمی عبور از آن، دوباره بازار وارد روند نزولی می‌شود، بهترین زمان برای ورود به معامله فروش پاکت آپشن است.

معامله بر اساس ترندهای بازار پاکت آپشن

همانطور که گفتیم، آگاه بودن از اینکه قیمت در زمان رسیدن به یک سطح مقاومت یا حمایت چطور عمل می‌کند به شما اجازه می‌دهد که بدانید وقتی دوباره این اتفاق افتاد چطور در سایت کارگزاری پاکت آپشن به سودآوری بپردازید.

بنابراین خواندن چارت های پاکت آپشن بسیار مهم است. ما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از بازه های زمانی بزرگ در چارت ها معامله کنید. برای مثال اگر شما با کندل های 5 دقیقه‌ای به معامله می‌پردازید، بهتر است به خواند چارت های 30 دقیقه‌ای یا 3 ساعته بپردازید.

مواقعی وجود دارد که قیمت به طور مداومی از سطوح حمایت و مقاومت عبور می‌کند. شما می‌توانید از ابزارهای بیشتر و اندیکاتورها در پاکت آپشن استفاده کنید تا مشخص کنید که چه زمانی بهترین موقع برای ورود به معامله برای شما است.

یکی از ابزار بسیار مفید اندیکاتور باندهای بولینگر در پاکت آپشن است. راه های مختلفی برای استفاده از این اندیکاتور وجود دارد. برای مثال زمانی که قیمت قبل از نزولی و شکست باند پایین، به سطح مقاومت یا حمایت نزدیک می‌شود، این سیگنالی برای یک معامله فروش در پاکت آپشن است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

استفاده از سطوح حمایت و مقاومت به طور کلی یک مهارت است که نیاز به صبر و تمرین زیادی دارد. هدف شما این است که پس از شکست سطوح حمایت و مقاومت، نقطه ورود مناسبی برای معامله خود پیدا کنید و از طریق آن به سود در پاکت آپشن دست پیدا کنید.

اگر می‌خواهید این مهارت ها را به چالش بکشید بهتر است به باز کردن یک حساب دمو پاکت آپشن بپردازید و شروع به معامله بدون ریسک بکنید. تنها راه شناسایی سطوح حمایت و مقاومت و همینطور مشخص کردن اینکه چه زمانی قیمت قرار است آنها را بشکند، تمرین کردن است.

سوالات متداول معامله با نقاط شکست در پاکت آپشن

سطوح حمایت و مقاومت در پاکت آپشن چیست؟

در واقع قیمت در محدود سطوح حمایت و مقاومت نوسان می‌کند و معمولا از بین این سطوح خارج نمی‌شود. در واقع سطوح حمایت و مقاومت دو تا از بهترین اندیکاتورهای پاکت آپشن هستند که معامله گران باید حتما از نحوه عملکرد آنها آگاه باشند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور از نقاط شکست اشتباه در پاکت آپشن اجتناب کنیم؟

نقاط شکست اشتباه در واقع مناطقی هستند که بیشتر معامله گران بروکر پاکت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمایه می‌شوند. یک راه برای اجتناب از نقاط شکست اشتباه پس از افتتاح حساب در پاکت آپشن این است که به رفتار قیمت در زمان رسیدن به سطوح حمایت و مقاومت توجه کنیم.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

سطح حمایت قدرتمند در پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

سطوح حمایت و مقاومت در انواع ضعیف و قوی ایجاد می‌شوند. قدرت یک سطح حمایت یا مقاومت با تعداد دفعاتی که قیمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه می‌شود. سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند که قیمت در یک بازه زمانی مشخص به تعداد متعددی از آن بازگشته است.

چطور از باندهای بولینگر در پاکت آپشن استفاده کنیم؟

یکی از ابزار بسیار مفید اندیکاتور باندهای بولینگر پاکت آپشن است. راه های مختلفی برای استفاده از این اندیکاتور وجود دارد. برای مثال زمانی که قیمت قبل از نزولی و شکست باند پایین، به سطح مقاومت یا حمایت نزدیک می‌شود، این سیگنالی برای یک معامله فروش در پاکت آپشن است.

نحوه رسم سطوح حمایت و مقاومت پاکت آپشن چگونه است؟

حداکثرها و حداقل ‌ها را در حین یک ترند به وسیله‌ یک خط به هم وصل می‌کنیم. در ادامه این خط را به سمت راست گسترش می‌دهیم تا ببینیم در کدام نقطه احتمال توقف قیمت در حمایت و مقاومت آینده وجود دارد. این خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌های قیمتی و دیگر الگوهای چارتی پاکت آپشن را نمایان می‌کنند.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


صفحه 6 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد