روش های واریز و برداشت الیمپ ترید

تاریخ ارسال : 1401/07/02

بروکر معتبر الیمپ ترید OlympTrade به تازگی دوباره ارائه خدمات به مشتریان ایرانی الیمپ ترید را از سر گرفته است و شما به راحتی می‌توانید با افتتاح حساب در الیمپ ترید، از امکانات متنوع این بروکر بهره‌مند شوید و همینطور با دنبال کردن منابع آموزش الیمپ ترید، راه خود را برای سودآوری همراه کنید. از این رو آشنایی با روش های واریز و برداشت بروکر الیمپ ترید یکی از اولین مواردی است که در هنگام شروع استفاده از الیمپ ترید به آن توجه ویژه داشته باشید. بروکر الیمپ ترید Olymp Trade طیف گسترده‌ای از روش های واریز و برداشت را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا همه بتوانند بر اساس توانایی و نیازهای خود به راحتی روش مناسبی را پیدا کرده و به شارژ و برداشت الیمپ ترید بپردازند.

بروکر معتبر الیمپ ترید OlympTrade به تازگی دوباره ارائه خدمات به مشتریان ایرانی الیمپ ترید را از سر گرفته است و شما به راحتی می‌توانید با افتتاح حساب در الیمپ ترید، از امکانات متنوع این بروکر بهره‌مند شوید و همینطور با دنبال کردن منابع آموزش الیمپ ترید، راه خود را برای سودآوری همراه کنید.

از این رو آشنایی با روش های واریز و برداشت بروکر الیمپ ترید یکی از اولین مواردی است که در هنگام شروع استفاده از الیمپ ترید به آن توجه ویژه داشته باشید. بروکر الیمپ ترید Olymp Trade طیف گسترده‌ای از روش های واریز و برداشت را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا همه بتوانند بر اساس توانایی و نیازهای خود به راحتی روش مناسبی را پیدا کرده و به شارژ و برداشت الیمپ ترید بپردازند.

در این مطلب به هر کدام از روش های واریز الیمپ ترید و همینطور روش های برداشت الیمپ ترید می‌پردازیم تا بتوانید تصمیم بهتری در هنگام استفاده از الیمپ ترید بگیرید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

💱روش های واریز و برداشت الیمپ ترید ویژگی‌ ها
🔥وب مانی WebMoney معتبر، سریع و هزینه کم
💥نتلر Neteller امن، دارای کمیسیون واریز 3.75 درصد
⚡اسکریل Skrill پرسرعت، نیاز به احراز هویت
💵پرفکت مانی Perfect Money ساده و سریع، کمیسیون واریز 1.99 درصد
🏆رمزارزهای Bitcoin، Etereum و Tether دسترسی راحت، واریز تا 24 ساعت

شارژ الیمپ ترید با وب مانی WebMoney

وب مانی WebMoney یک ارائه کننده خدمات پرداخت بین‌المللی است که به مشتریان اجازه می‌دهد که به طور امنی مبالغ خود را به صورت آنلاین منتقل کرده یا دریافت کنند. در این بخش واریز از وب مانی به الیمپ ترید را آموزش می‌دهیم. برای آموزش کامل Olymp Trade همراه ما باشید.

برای استفاده از وب مانی برای شارژ حساب الیمپ ترید، در قدم اول باید گزینه وب مانی را از بین روش های  شارژ در الیمپ ترید انتخاب کنید. پس از این مرحله از شما خواسته می‌شود تا شناسه یا ID وب مانی (WBID)، آدرس ایمیل خود یا شماره تلفن و همینطور رمز عبور وب مانی خود را وارد کنید و در نهایت کد تایید را ارائه دهید.

همینطور می‌توانید از طریق کارت وب مانی WM یا Paymer از وب مانی استفاده کنید. در این صورت شما باید شماره چک Paymer را ارائه دهید. در صفحه بعدی از شما خواسته می‌شود به منظور واریز پول از وب مانی به الیمپ ترید تا کد امنیتی که به شماره تلفن شما ارسال شده است را وارد کنید.

زمانی که پیام پرداخت موفقیت آمیز را مشاهده کردید، مبالغ در حساب الیمپ ترید شما منظور شده است و می‌توانید از آن استفاده کنید. مبالغ به حساب الیمپ ترید معمولا به صورت آنی منظور می‌شود اما ممکن است برخی مواقع تا 1 ساعت به طول انجامد.


 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

برداشت از حساب الیمپ ترید با وب مانی

برای برداشت مبالغ در بخش برداشت یا Withdraw به سادگی گزینه وب مانی را در حساب واقعی الیمپ ترید خود انتخاب کنید. سپس مبلغ موردنظر خود را وارد کنید و درخواست برداشت خود را ثبت کنید.

پردازش درخواست های برداشت از حساب الیمپ ترید معمولا از 24 ساعت تا 5 روز کاری به طول می‌انجامد. پس از این مدت اگر مبلغ خود را دریافت نکرده‌اید کافی است با پشتیبانی وب مانی ارتباط برقرار کنید.

توجه داشته باشید که برای برداشت با وب مانی از الیمپ ترید تنها می‌توانید یک درخواست برداشت در حال انتظار داشته باشید.

برای برداشت نیاز به احراز هویت اجباری ندارید. تنها در زمانی که بروکر Olymptrade از شما درخواست ارسال مدارک کند، نیاز است که برای تکمیل برداشت، این کار را انجام دهید. تایید و احراز هویت به امنیت حساب و مبالغ الیمپ ترید شما اضافه می‌کند.

واریز و برداشت الیمپ ترید با نتلر Neteller

نتلر Neteller یک پلتفرم کیف پول دیجیتال بین‌المللی و امن است که برای مشتریان امکاناتی نظیر انتقال پول، پرداخت آنلاین و خرید و فروش کریپتوکارنسی را فراهم می‌کند.

برای واریز به الیمپ ترید با نتلر کافی است پس از ثبت نام در الیمپ تریدر انتخاب نتلر، آدرس ایمیلی که با حساب نتلر شما مرتبط است را وارد کنید. سپس به صفحه‌ای در سایت نتلر منتقل می‌شود که باید در آنجا رمز عبور خود را وارد کنید.

همینطور توجه داشته باشید که به دلیل اعتبار سایت الیمپ ترید ممکن است از شما خواسته شود ID امن خود را ارائه کنید. پس از انتخاب گزینه ادامه اگر همه چیز درست باشد،‌ پیامی را مشاهده خواهید کرد که پرداخت شما با موفقیت پردازش شده است. مبالغ به صورت آنی منظور می‌شود تنها در شرایط خاص ممکن است تا 1 ساعت طول بکشد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

برای برداشت از سایت الیمپ ترید با نتلر کافی است مبلغ موردنظر خود را در بخش برداشت وارد کنید. در این لحظه شما یک شماره درخواست برداشت دریافت می‌کنید که با آن می‌توانید وضعیت درخواست برداشت الیمپ ترید خود را چک کنید. پردازش برداشت از 24 ساعت تا 5 روز کاری طول می‌کشد.

در هنگام شارژ کیف پول نتلر خود به نرخ تبدیل ارزها توجه داشته باشید. همینطور به یاد داشته باشید که 3.75 درصد کمیسیون در هنگام واریز به این پلتفرم منظور می‌شود.

واریز و برداشت الیمپ ترید با اسکریل Skrill

اسکریل Skrill یک ارائه کننده کیف پول دیجیتال محبوب است که در حیطه انتقال پول، خرید آنلاین و واریز مبالغ به پلتفرم های مختلف کار می‌کند. از آنجایی که راهنمای فارسی OlympTrade برای واریز الیمپ ترید با اسکریل کمیاب است، در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

برای واریز،‌ پس از انتخاب Skrill اطلاعات ورود اسکریل خود را وارد کنید که شامل آدرس ایمیل و رمز عبورتان می‌شود. اگر از تایید دو مرحله‌ای برای اسکریل استفاده می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که رمز یک بار مصرف خود را وارد کنید. اگر رمز برای شما ارسال نشد با پشتیبانی الیمپ ترید ارتباط برقرار کنید.

پس از آن باید انتخاب کنید که مبلغ از موجودی اسکریل شما واریز شود یا اینکه از طریق کارت اعتباری اسکریل واریز انجام شود. پس از انجام صحیح مراحل با صفحه‌ای روبه‌رو خواهید شد که خبر از پرداخت موفقیت‌آمیز می‌دهد. مبالغ معمولا به صورت آنی منظور می‌شوند یا اینکه نهایتا 1 ساعت طول می‌کشد.

برای دنبال کردن نحوه دریافت پول از الیمپ ترید و برداشت از حساب Olymp Trade از طریق اسکریل، در صفحه برداشت مبلغ موردنظر را وارد کنید و درخواست برداشت خود را ثبت کنید. برداشت معمولا بین 24 ساعت تا 5 روز کاری پردازش می‌شود و مبلغ را در اسکریل دریافت می‌کنید.

توجه داشته باشید که حساب اسکریل خود را برای واریزهای بیش از 250 دلار و همینطور افزایش امنیت کیف پول الکترونیک خود، احراز هویت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

واریز و برداشت الیمپ ترید با پرفکت مانی Perfect Money

پرفکت مانی Perfect Money یک سرویس مالی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد پرداخت های آنی و همینطور انتقال های پولی امن انجام دهند. برای بررسی الیمپ ترید و آشنایی بیشتر با این نحوه واریز و برداشت با ما همراه باشید.

برای واریز از پرفکت مانی به الیمپ ترید، در صفحه واریز و پس از انتخاب پرفکت مانی، ID پرفکت مانی خود را وارد کنید. زمانی که به صفحه سایت پرفکت مانی منتقل شدید، گزینه‌ای که ترجیح می‌دهید را انتخاب کنید. شما می‌توانید از طریق خود حساب پرفکت مانی یا از طریق کارت های از قبل خریداری شده پرفکت مانی شارژ الیمپ ترید را انجام دهید.

در صفحه بعدی، رمز عبور حساب پرفکت مانی خود و همینطور کد امنیتی را وارد کنید. پس از این کافی است پرداخت را در پلتفرم الیمپ ترید تایید کنید.

اگر همه چیز صحیح باشد، با صفحه‌ای که اعلام می‌کند پرداخت موفقیت آمیز بود مواجه می‌شوید. توجه داشته باشید که در واریز با پرفکت مانی 1.99 درصد هزینه برای شما در نظر گرفته می‌شود. مبالغ نهایتا تا یک ساعت به حساب الیمپ ترید منتقل می‌شود.

برای برداشت پرفکت مانی از الیمپ ترید، پس از انتخاب گزینه پرفکت مانی در صفحه برداشت، مبلغ موردنظر خود را وارد کنید. مبالغ معمولا بین 24 ساعت تا 5 روز کاری برداشت می‌شوند.

واریز الیمپ ترید رمزارزها | واریز با بیت کوین

بروکر الیمپ ترید از طریق سایت رسمی الیمپ ترید اجازه می‌دهد که مشتریان از طریق رمزارزها یا کریپتوکارنسی ها به واریز و برداشت به حساب های بروکر الیمپ ترید بپردازند. برای آموزش کار با Olymp trade به وسیله رمزارزها باید آشنایی کافی با خود رمزارزها و نحوه تبادل آنها داشته باشید.

رمزارزهایی که با استفاده از آنها می‌توانید به الیمپ ترید واریز و برداشت انجام دهید شامل موارد زیر می‌شود:

بیت کوین Bitcoin: بیت کوین یک ارز دیجیتال است که برای پرداخت های سریع و کم هزینه استفاده می‌شود و در حال حاضر بزرگترین و محبوب ترین رمزارز محسوب می‌شود.

تتر Tether: تتر یک رمزارز است که می‌توان برای واریز به الیمپ ترید از آن استفاده کرد. تتر در واقع ارزشی برابر یک دلار دارد.

اتریوم Ethereum: اتریوم پس از بیت کوین محبوب‌ترین رمزارز بازار شناخته می‌شود. از اتریوم نیز می‌توان برای واریز و برداشت از الیمپ ترید استفاده کرد.

به منظور واریز از طریق بیت کوین، اتریوم و تتر، آدرس ایمیل و همینطور آدرس استرداد رمزارز را باید ارائه کنید. درباره الیمپ ترید با توجه داشته باشید که آدرس استرداد یا بازپرداخت رمزارز برای این دریافت می‌شود که در صورت اشکال در واریز، مبلغ به شما پس داده شود.

پس از آن با یک کد QR به صفحه‌ دیگری منتقل می‌شود تا پرداخت را تکمیل کنید و به کیف پولی که ارائه شده است مبلغ را واریز کنید. پس از این لحظه 180 دقیقه زمان خواهید داشت تا واریز را انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

توجه داشته باشید که اگر مبلغ واریزی با چیزی که درخواست داده باشید متفاوت باشد یا اینکه بیش از یک واریز انجام شود، پرداخت لغو شده و مبلغ به شما بازگردانده می‌شود. زمان واریز برای کریپتوکارنسی ها معمولا تا 24 ساعت پس از پرداخت است و سپس می‌توانید به راحتی از مبلغ در معاملات خود استفاده کنید. برای آموزش صفر تا صد الیمپ ترید در این زمینه با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برداشت از حساب الیمپ ترید با کریپتوکارنسی ها

نحوه برداشت پول از الیمپ ترید دارای روند ساده‌ای دارد. برای برداشت با بیت کوین از الیمپ ترید، شما باید در صفحه برداشت بیت کوین را انتخاب کنید و مقدار موردنظر و همینطور آدرس کیف پول بیت کوین را وارد کنید. پس از این یک شماره درخواست برداشت دریافت می‌کنید که می‌توانید با استفاده از آن وضعیت درخواست خود را دنبال کنید.

برای برداشت از طریق اتریوم و همینطور تتر، شما باید حساب جدیدی در Cryptology باز کنید. پس از آن لازم است که به بخش Balances بروید و گزینه Futures را انتخاب کنید و سپس روی گزینه برداشت کلیک کنید.

ترفندهای الیمپ ترید در این زمینه شامل دو مورد می‌شود. اینکه از پروتوکل ERC20 یا Omni برای برداشت استفاده کنید. در نهایت آدرس اتریوم یا تتر خود را وارد می‌کنید.

در برداشت های بعدی تنها لازم است که Cryptology را به عنوان روش برداشت انتخاب کرده و مبلغ موردنظر و ایمیل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که یک هزینه برداشت را پرداخت کنید که به نرخ تبادل اتریوم و تتر ارتباط دارد.

زمان پردازش درخواست های برداشت برای بیت کوین، اتریوم و تتر از 24 ساعت تا 5 روز کاری است. در ادامه برای آموزش کامل کار با الیمپ ترید، همراه ما باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول روش های واریز و برداشت الیمپ ترید

بهترین روش واریز الیمپ ترید کدام است؟

بروکر الیمپ ترید روش های واریز و همینطور برداشت مختلفی را برای معامله گران و سرمایه گذاران ارائه کرده است. معمولا بهترین روش واریز بر اساس شرایط شما باید انتخاب شود. برای ساکنان ایران یکی از روش های مناسب به جز شارژ ریالی الیمپ ترید، رمزارزها هستند.

آیا الیمپ ترید قانونی است؟

بروکر الیمپ ترید توسط کمیسیون مالی FinaCom موردتایید قرار گرفته و در حال حاضر معامله گران بسیاری در حال استفاده از خدمات این بروکر هستند. برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید به راحتی می‌توانید اقدام کنید.

آیا الیمپ ترید کلاهبرداری است؟

در حال حاضر گزارش تاییدشده‌ای از کلاهبرداری الیمپ ترید منتشر نشده است و در طول فعالیت خود الیمپ ترید توانسته اعتماد بسیاری از مشتریان خود را جلب کند و با ارائه خدمات و قوانین شفاف و همینطور احراز هویت و به کارگیری تکنولوژی های به روز از کلاهبرداری و از دست رفتن سرمایه و اطلاعات مشتریان جلوگیری کند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

آیا الیمپ ترید فارسی است؟

بروکر معتبر الیمپ ترید به تازگی ارائه خدمات به مشتریان ساکن ایران را از سر گرفته است اما در حال حاضر سایت بروکر الیمپ ترید فارسی را ارائه نمی‌کند. ممکن است این قابلیت در آینده نزدیک به سایت الیمپ ترید اضافه شود.

رمزارزهای الیمپ ترید کدام هستند؟

شما می‌توانید در بروکر معتبر الیمپ ترید رمزارزهای بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و دش را خرید و فروش کنید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از بیت کوین،‌ اتریوم و تتر از بروکر الیمپ ترید برداشت کرده یا به آن مبالغی را واریز کنید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

نحوه کار با سایت الیمپ ترید Olymp Trade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

بروکر الیمپ ترید یکی از معتبر ترین بروکرهای معاملاتی در سرتاسر دنیا تلقی می‌شود و با 8 سال خدمت رسانی به مشتریان و فعالیت مستمر در بازارهای معاملاتی توانسته توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

بروکر الیمپ ترید یکی از معتبر ترین بروکرهای معاملاتی در سرتاسر دنیا تلقی می‌شود و با 8 سال خدمت رسانی به مشتریان و فعالیت مستمر در بازارهای معاملاتی توانسته توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

بروکر الیمپ ترید Olymp Trade از سال 2014 آغاز به کار کرده است و در این مدت پلتفرم معاملاتی خود را با انواع و اقسام قابلیت ها و تکنولوژی ها بهبود داده است.

خوشبختانه اخیرا بروکر معتبر الیمپ ترید خدمت رسانی به مشتریان ساکن ایران را از سر گرفته است و مشتریان ایرانی می‌توانند به راحتی در این بروکر حساب باز کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

آیا الیمپ ترید معتبر است؟

بروکر الیمپ ترید OlympTrade تا به حال توانسته است به بیش از 60 میلیون حساب جدید از طرف کاربران دست پیدا کند. همینطور پرداخت میانگین ماهانه در این پلتفرم 16 میلیون دلار بوده و به طور ماهانه 30 میلیون دلار تراکنش در آن انجام می‌شود و گردش معاملاتی ماهانه نیز به مبلغ 211 میلیون دلار می‌رسد.

علاوه بر این بروکر معاملاتی الیمپ ترید به معامله گران بیش از 194 کشور در سرتاسر دنیا خدمات ارائه می‌کند که ایران نیز جزوی از آن است و رابط کاربری این پلتفرم به 13 زبان دنیا در دسترس قرار گرفته است.

خدمات مشتریان این بروکر روزانه بیش از 7000 مشکل را برای مشتریان برطرف کرده و مدت زمان میانگین انتظار برای پاسخگویی از طرف خدمات مشتریان، تنها 13 ثانیه است و این پاسخگویی به 14 زبان مختلف دنیا انجام می‌شود.

از لحاظ اعتماد و امنیت بروکر الیمپ ترید،‌ توجه داشته باشید که این بروکر عضوی از کمیسیون مالی FinaCom است که قابل اعتماد بودن این بروکر و کیفیت بالای خدمات آن را تایید می‌کند.

علاوه بر این، کیفیت اجرای معاملات در این پلتفرم توسط نهاد مستقل Verify My Trade دارای مجوز است.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

جوایز بروکر الیمپ ترید OlympTrade

اگر بخواهیم به دستاوردهای دیگر بروکر الیمپ ترید در زمینه جوایز بپردازیم، شاهد افتخارات بسیاری هستیم که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم:

  • بهترین پلتفرم معاملاتی از طرف Le Fonti در سال 2016
  • بهترین بروکر مالی از طرف CPA Life Awards در سال 2017
  • خلاق ترین بروکر از طرف IAFT Awards در سال 2017
  • بهترین پلتفرم معاملاتی از طرف TheForeX Awards در سال 2018
  • بهترین خدمات مشتریان از طرف Global Brand Awards در سال 2019
  • بهترین پلتفرم معاملاتی فارکس از طرف Forex Expo در سال 2020
  • بهترین بروکر سرمایه گذاری از طرف The Forex Awards در سال 2021
  • بهترین پلتفرم معاملاتی موبایل از طرف World Finance Award در سال 2021

ورود به الیمپ ترید | سایت رسمی الیمپ ترید

الیمپ ترید از یک سایت کاربرپسند و بدون فیلتر بهره‌مند است که خدمات مناسبی به مشتریان ارائه می‌کند و شما می‌توانید برای ثبت نام الیمپ ترید و همینطور استفاده از دیگر خدمات این بروکر از طریق لینک زیر وارد آن شوید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

آدرس وب سایت رسمی الیمپ ترید OlympTrade

بروکر الیمپ ترید به تازگی دوباره ارائه خدمات به مشتریان ایرانی و ساکن ایران را از سر گرفته است و شما می‌توانید بدون مشکل ثبت نام کرده و از داخل ایران به سودآوری معاملاتی بپردازید. البته توجه داشته باشید که وب سایت این بروکر هنوز زبان فارسی را اضافه نکرده است.

وب سایت بروکر الیمپ ترید Olymp Trade از آخرین تکنولوژی ها در رمزنگاری استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که داده های معاملاتی شما امن باقی می‌ماند. مشتریان می‌توانند حساب های خود را با استفاده از کیف پول های الکترونیک شارژ کند که در این حالت نیازی نیست اطلاعات بانکی خود را در وبسایت وارد کنند.

🔥انواع نمادهای معاملاتی الیمپ ترید تعداد نمادها
💱جفت ارزهای معاملاتی بیش از 35 جفت ارز
💵نماد سهام بیش از 110 نماد سهام
⚡فلزات 7 فلز پرطرفدار
📊شاخص ها 15 شاخص معتبر
💥کالاها 5 کالای محبوب از جمله نفت برنت
✔رمزارز یا کریپتوکارنسی 5 رمزارز محبوب از جمله بیت کوین
💰ETF یا صندوق های قابل معامله 5 صندوق قابل معامله پرطرفدار

حساب های بروکر الیمپ ترید OlympTrade

برای هر دو حالت دمو و زنده (Live)، دو نوع حساب با نام های استاندارد و ECN وجود دارد. با بهره گیری از حساب ECN، شما می‌توانید با اسپرد صفر و یک کمیسیون ثابت به معامله بپردازید.

از طرف دیگر اگر به سراغ حساب استاندارد بروید، باید اسپرد که از 1.1 پیپ شروع می‌شود را پرداخت کنید اما دیگر نیازی به پرداخت کمیسیون برای باز کردن معامله ندارید.

برای اینکه متوجه شوید هر کدام چطور عمل می‌کنند و با جزئیات حساب های استاندارد و ECN آشنا شوید،‌ برای هر دو مورد حساب دمو باز کنید و به معامله با آنها بپردازید تا گزینه‌ای که با شرایط شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

همینطور به یاد داشته باشید که گزینه معامله بدون سوآپ را نیز امتحان کنید که هزینه باز ماندن معامله تا روز بعد را حذف می‌کند.

برای باز کردن این نوع حساب مشتریان تنها لازم است به واریز 10 دلار بپردازند. معامله گران می‌توانند با حداقل یک دلار تا حداکثر 2 هزار دلار برای هر معامله، فعالیت کنند.

حداقل مقدار برداشت از این نوع حساب تنها 10 دلار است و هیچ محدودیتی برای حداکثر برداشت در نظر گرفته نشده است. حساب استاندارد در الیمپ ترید اسپردهایی در محدوده 1.1 پیپ به مشتریان ارائه می‌کند.

از طرف دیگر برای استفاده از حساب VIP الیمپ ترید واجد شرایط باشید، باید حداقل 2000 دلار واریز انجام دهید. دارندگان حساب VIP در بروکر الیمپ ترید اجازه دارند که تا حداکثر 5000 دلار به هر معامله اختصاص دهند و همینطور به یک مشاور VIP نیز دسترسی خواهند داشت.

این مشاوران در واقع تحلیل گران مالی باتجربه‌ای هستند که می‌توانند به شما راهنمایی کنند که چه معامله‌ای را در چه زمانی انجام دهید.

دارندگان حساب VIP در الیمپ ترید همینطور می‌توانند به ابزار معاملاتی اضافه که برای دارندگان حساب استاندارد در دسترس نیست، دسترسی داشته باشند.

حساب دمو الیمپ ترید | حساب آزمایشی OlympTrade

حساب دمو یا آزمایشی در بروکر الیمپ ترید برای تمام مشتریان در دسترس است و تنها کافی است ثبت نام کنید تا برای همیشه به حساب دمو دسترسی داشته باشید.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

همانطور که ممکن است بدانید حساب دمو به عنوان یک تمرین و امتحان کردن استراتژی های مختلف برای معامله گران ارزش بالایی دارد. معامله گران تازه کار می‌توانند در ابتدا در این حساب به تمرین بپردازند و یک استراتژی مناسب و سودآور پیدا کنند و سپس به سراغ معامله واقعی بروند و با ریسک روبه‌رو شوند.

حتی معامله گران باتجربه نیز استراتژی های جدید خود را در حساب آزمایشی الیمپ ترید امتحان می‌کنند تا از کارایی آن مطمئن شده و بهترین نحوه پیاده‌سازی آن را فرا بگیرند.

خوشبختانه استفاده از حساب دموی بروکر الیمپ ترید به صورت همیشگی در دسترس معامله گران این بروکر است و محدودیت زمانی یا سرمایه خاصی ندارد. هر زمانی که 10 هزار واحد پول مجازی شما در حساب دمو تمام شد می‌توانید به راحتی دوباره آن را شارژ کرده و به استفاده بپردازید.

شارژ و برداشت حساب الیمپ ترید Olymp Trade

مشتریان بروکر الیمپ ترید می‌توانند از بین طیف وسیعی از روش های واریز و برداشت، انتخاب کنند.

واریز و برداشت از پلتفرم الیمپ ترید از طریق روش های زیر قابل انجام است:

  • کارت های اعتباری و انتقال بانکی
  • UnionPay
  • نتلر (Neteller)
  • اسکریل (Skrill)
  • پرفکت مانی (Perfect Money)
  • وب مانی (WebMoney)
  • بیت کوین Bitcoin
  • تتر Tether
  • اتریوم Ethereum

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

با این حال این نکته را فراموش نکنید که برداشت ها باید تا زمانی که به میزان واریز برداشت انجام دهید، با همان روش واریز انجام شود. پس از آن بقیه مبالغ را می‌توانید با روش های دیگر در دسترس برداشت نمایید.

این یک روند استاندارد در صنعت معاملات محسوب می‌شود که به منظور جلوگیری از پولشویی تدارک دیده شده است.

اکثر واریزها به طور آنی پردازش می‌شوند با این حال ممکن است انتقال های بانکی چند ساعت به طول انجامد. هزینه و کمیسیون واریز الیمپ ترید وجود ندارد و حداقل واریز تنها 10 دلار یا یورو است.

سرعت برداشت ها نیز بالا است و اکثر برداشت ها در همان روز پردازش می‌شوند، با این مدت زمان حداکثر سه روز کاری در نظر گرفته شده که بیشتر مربوط به انتقال های بانکی می‌شود. به طور کلی به ندرت مشتریان بیش از یک روز برای مبلغ برداشت خود در الیمپ ترید صبر می‌کنند.

مسابقات بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

بروکر الیمپ ترید Olymp Trade علاوه بر ارائه خدمات معاملاتی در بازارهای معاملاتی مختلف، مسابقات مختلفی را نیز برگزار می‌کند تا مشتریان راهی دیگر برای درآمدزایی داشته باشند و هیجان حضور در بازارهای معاملاتی بیشتر شود.

شرکت کردن در مسابقات بروکر الیمپ ترید شامل تکمیل کردن وظایف روزانه و معامله کردن بر روی یک حساب زنده یا واقعی می‌شود. امتیاز شرکت کننده در مسابقه به تعداد معاملات سودآور الیمپ ترید که شرکت کننده انجام می‌دهد بستگی دارد.

با جمع آوری امتیازات می‌توانید به سطوح بالاتر در مسابقه صعود کنید و به جوایز بیشتری دست پیدا کنید. وظایفی که باید انجام دهید انواع مختلفی دارند و هر 2 تا 3 روز یک بار به روز رسانی می‌شوند. برای معامله گران با تجربه تر وظایف بیشتری در دسترس است تا بتوانند امتیازهای بیشتری به دست آورند.

تمام معامله گران ثبت نام شده در بروکر الیمپ ترید می‌توانند در مسابقات بروکر الیمپ ترید شرکت کنند و تراکنش های واقعی به منظور جمع آوری امتیاز بیشتر بپردازند.

وظایف دارای امتیاز مسابقات،‌ تا پایان روز مسابقات در دسترس خواهند بود. پس از پایان زمان مسابقه امتیازات جمع آوری شده و برندگان اعلام خواهند شد. شرکت کنندگان لازم نیست از همان روز شروع مسابقه به آن ملحق شوند و تا پایان دوره مسابقه امکان شرکت کردن در آن وجود دارد.

حداقل و حداکثری برای تعداد معاملاتی که باید انجام دهید وجود ندارد. اما در نظر داشته باشید که هر چقدر معاملات بیشتری انجام دهید، شانس برنده شدن شما بیشتر خواهد بود.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مسابقات بروکر الیمپ ترید از طریق تمام پلتفرم های الیمپ ترید موجود در دسترس است و تمام شرکت کنندگان از طریق اپلیکیشن دسکتاپ، مرورگر وب و اپلیکیشن موبایل، قادر به شرکت در مسابقه هستند.

احراز هویت الیمپ ترید | بونوس واریز الیمپ ترید

توجه داشته باشید که برای واریز حتما نیازی به انجام احراز هویت ندارید اما پیشنهاد می‌شود که به احراز هویت شماره تلفن و آدرس ایمیل خود بپردازید تا به طور امن تر در بروکر الیمپ ترید فعالیت کنید.

همینطور برای امنیت سرمایه خود بهتر است احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق پیامک یا گوگل را فعال کنید تا فرد دیگری نتواند با رمز عبور شما وارد حساب معاملاتی‌تان شود.

مقدار حداقل واریز به حساب بروکر الیمپ ترید Olymp Trade تنها 10 دلار یا یورو است. این باعث می‌شود افرادی که میخواهند با ریسک کم وارد بازارهای معاملاتی شوند نیز بتوانند از امکانات این بروکر استفاده کنند.

نکته جذاب در مورد واریز به حساب الیمپ ترید این است که اگر در بازه قبل از یک ساعت پس از ثبت نام اقدام به واریز کنید، برای اولین واریز خود بونوس 100 درصدی دریافت خواهید کرد.

بونوس 100 درصدی الیمپ ترید به این معنا است که به همان میزانی که واریز کرده‌اید، مبلغ بونوس نیز دریافت می‌کنید. برای مثال اگر 100 دلار واریز کنید، با استفاده از بونوس 100 درصدی، 200 دلار موجودی برای معامله کردن در حساب معاملاتی الیمپ ترید خواهید داشت.

حداکثر مبلغ برای واریز نیز 15 هزار یورو است. اگر به واریز بیشتر از این مبلغ نیاز دارید به راحتی می‌توانید واریز خود را در چند مرحله انجام دهید تا موجودی خود را افزایش دهید.

سوالات متداول بروکر الیمپ ترید

حساب دمو الیمپ ترید چیست؟

حساب دمو الیمپ ترید در واقع یک قابلیت برای تمرین سرمایه گذاران و معامله گران است. در هنگام استفاده از حساب دمو محیطی شبیه سازی شده از معاملات واقعی در دسترس شما قرار می‌گیرد که بدون ریسک می‌توانید در آن فعالیت کنید.

بهترین حساب الیمپ ترید کدام است؟

الیمپ ترید دو نوع حساب استاندارد و VIP برای معامله گران فراهم کرده است. شما باید بر اساس سرمایه‌ای که می‌توانید به حساب واریز کنید، یکی از این دو حساب را انتخاب کنید.

آیا الیمپ ترید فارسی است؟

بروکر الیمپ ترید به تازگی دوباره ارائه خدمات به مشتریان ایرانی و ساکن ایران را از سر گرفته است و شما می‌توانید بدون مشکل ثبت نام کرده و از داخل ایران به سودآوری معاملاتی بپردازید. البته توجه داشته باشید که وب سایت این بروکر هنوز زبان فارسی را اضافه نکرده است.

آیا الیمپ ترید معتبر است؟

در مورد اعتماد و امنیت بروکر الیمپ ترید،‌ توجه داشته باشید که این بروکر عضوی از کمیسیون مالی FinaCom است که قابل اعتماد بودن این بروکر و کیفیت بالای خدمات آن را تایید می‌کند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

آیا الیمپ ترید برای واریز کمیسیون دریافت می‌کند؟

خیر،‌ بروکر الیمپ ترید هزینه های واریز معامله گران را بر عهده دارد و کمیسیونی برای آن دریافت نمی‌کند.

چطور از بونوس الیمپ ترید استفاده کنیم؟

برای دریافت بونوس واریز شما باید از یک کد بونوس استفاده کنید که بروکر الیمپ ترید معمولا در سایت خود این کد بونوس الیمپ ترید را ارائه می‌کند. همینطور ممکن است به عنوان پاداش در هنگام فعالیت معاملاتی در بروکر الیمپ ترید این بونوس ها را دریافت کنید.

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

بروکر OlympTrade الیمپ ترید

تاریخ ارسال : 1401/07/02

حساب معاملاتی بروکر OlympTrade الیمپ ترید Olymp Trade یک بروکر با سابقه و مشهور است که از چندین نوع حساب معاملاتی پشتیبانی می‌کند تا مشتریانی که به تازگی شروع به آشنایی با دنیای معاملات باینری آپشن کرده‌اند، بتوانند شروع بهتری را تجربه کنند. در این کارگزار باینری آپشن 3 نوع حساب معاملاتی وجود دارد که بعد از افتتاح حساب یا ثبت نام ایجاد می شود.

مشاوره رایگان آموزش، برنامه ریزی معاملاتی و افتتاح حساب در کنار شارژ حساب معاملاتی تا 500 تومان زیر قیمت بیت کوین(bitcoin) و یا وب مانی(webmoney) انجام می شود. مشاورین ما آماده پاسخ گویی به شما از طریق پیام رسانهای تلگرام، واتس آپ، ایمو و وایبر با شماره 00971555406880 هستند.

💎نام بروکر باینری OlympTrade الیمپ ترید
🟢حداقل شارژ 10 دلار
🔥 بونوس واریز دارد
📍دیجیتال آپشن ندارد
🔷حداقل معاملات 1 دلار
🏆ربات – اکسپرت دارد
💰 وب مانی – پرفکت مانی دارد
💵شارژ با ارز دیجیتال دارد


 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.



بروکر باینری آپشن OlympTrade در 22 فوریه 2016 در موسسه International Finance Commission ثبت شده و عضو FinaCom می باشد.

میزان گارانتی و تضمین توسط رگولاتوری فوق بابت هر معامله 20 هزار دلار در هر معامله می باشد.

بروکر الیمپ ترید با نام Smartex International Ltd با شماره 144540 در کشور Seychelles ثبت شده و وفعالیت خود را از سال 2014 شروع کرده.

در سال 2016، مبلغ پرداختی بروکر OlympTrade در ماه به مشتریان در حدود 6.4 میلیون دلار رسید و حدود 190 هزار مشتری در طول روز به معاملات باینری آپشن پرداختند. حجم معاملات ماهانه مشتریان در یک ماه در حدود 124 میلیون دلار بود.

بروکر معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade به مشتریان بیش از 194 کشور دنیا خدمات ارائه می‌کند و در سال 2022 دارای بیش از 60 میلیون حساب معاملاتی و میانگین تراکنش ماهانه 30 میلیون دلار است.

به طور کلی گردش مالی ماهانه بروکر الیمپ ترید تا سال 2022 به 211 میلیون دلار رسیده است و میانگین پرداختی های ماهانه 16 میلیون دلار است.

بروکر الیمپ ترید در گذشته به مشتریان ساکن ایران خدمات معاملاتی ارائه می‌کرد اما در سالهای اخیر این کار امکان پذیر نبود و مشتریان ایرانی نمی‌توانستند از خدمات این بروکر مانند گذشته استفاده کنند.

خبر خوب این است که بروکر الیمپ ترید Olymp Trade دوباره همکاری با معامله گران و سرمایه گذاران ایرانی را شروع کرده است و خدمات خود را به افراد ساکن ایران ارائه می‌کند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

بروکر OlympTrade الیمپ ترید - بروکر باینری آپشن معتیر با آموزش و وبینار معاملات باینری آپشن-تحلیل تکنیکال فیلم-آموزش تحلیل تکنیکال فیلم

صفحه آموزش افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید OlympTrade

حساب معاملاتی بروکر OlympTrade

الیمپ ترید Olymp Trade یک بروکر با سابقه و مشهور است که از چندین نوع حساب معاملاتی پشتیبانی می‌کند تا مشتریانی که به تازگی شروع به آشنایی با دنیای معاملات باینری آپشن کرده‌اند، بتوانند شروع بهتری را تجربه کنند.

در این کارگزار باینری آپشن 3 نوع حساب معاملاتی وجود دارد که بعد از افتتاح حساب یا ثبت نام ایجاد می شود.

حساب معاملاتی استاندارد الیمپ ترید OlympTrade

تمامی افرادی که ثبت نام کرده و وجه واریز می کنند، حساب معاملاتی استاندارد یا معمولی  برای آنها افتتاح می شود.

برای باز کردن این نوع حساب مشتریان تنها لازم است به واریز 10 دلار بپردازند. معامله گران می‌توانند با حداقل یک دلار تا حداکثر 2 هزار دلار برای هر معامله، فعالیت کنند.

حداقل مقدار برداشت از این نوع حساب تنها 10 دلار است و هیچ محدودیتی برای حداکثر برداشت در نظر گرفته نشده است. حساب استاندارد در الیمپ ترید اسپردهایی در محدوده 1.1 پیپ به مشتریان ارائه می‌کند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

حساب معاملاتی وی آی پی VIP الیمپ ترید

افرادی که وجه خود را به 2000 دلار افزایش دهند حساب آنها به VIP ارتقا پیدا می کند و از خدمات ویژه بازگشت سود 90% در معاملات، مشاوره شخصی، قابلیت معاملات بدون ریسک، وبینارهای ویژه شخصی، استراتژیهای معاملاتی خاص و افزایش سقف هر معامله به 5000 دلار.

همانطور که گفتیم، برای اینکه برای استفاده از حساب VIP واجد شرایط باشید، باید حداقل 2000 دلار واریز انجام دهید. در مقایسه با حساب استاندارد، حساب VIP قابلیت های ویژه‌ای به مشتریان ارائه می‌کند که باعث بهبود کیفیت معاملات و سودآوری آنها می‌شود.

دارندگان حساب VIP در بروکر الیمپ ترید اجازه دارند که تا حداکثر 5000 دلار به هر معامله اختصاص دهند و همینطور به یک مشاور VIP الیمپ ترید نیز دسترسی خواهند داشت. این مشاوران در واقع تحلیل گران مالی باتجربه‌ای هستند که می‌توانند به شما راهنمایی کنند که چه معامله‌ای را در چه زمانی انجام دهید.

دارندگان حساب VIP در الیمپ ترید همینطور می‌توانند به ابزار معاملاتی اضافه که برای دارندگان حساب استاندارد در دسترس نیست، دسترسی داشته باشند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

بروکر OlympTrade الیمپ ترید - افتتاح حساب معاملاتی دمو و بدون ریسک با تضمین و گارانتی-آموزش تحلیل تکنیکال بورس فیلم-تحلیل تکنیکال اعداد فیبوناچی

صفحه آموزش افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید OlympTrade

حساب دمو Demo الیمپ ترید OlympTrade

برای افرادی که تازه شروع به کار کردن، این امکان فراهم است که بعد از ثبت نام از طریق حساب دمو Demo Account به معاملات شبیه سازی شده در فضای واقعی اما با پول مجازی بپردازند.

تمام مشتریانی که از طریق وب سایت در بروکر الیمپ ترید ثبت نام می‌کنند، به یک حساب معاملاتی دمو یا تمرینی دسترسی خواهند داشت. در واقع این یک حساب تمرینی است که دنیای واقعی معاملات را شبیه‌ سازی می‌کند و در آن می‌توانید بدون اینکه سرمایه خود را در معرض ریسک قرار دهید، با پول مجازی به معامله بپردازید و با بازارهای معاملاتی آشنایی پیدا کنید.

خبر خوب این است که استفاده از این دموی شبیه ساز محدودیت زمانی ندارد و تا هر زمانی که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کرده و استراتژی های مختلف خود را تست کنید و مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید.

در ابتدای معامله با حساب دمو شما 10000 واحد پول مجازی دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن به معامله بپردازید. اگر پس از مدتی معامله کردن موجودی پول مجازی شما کمتر از 5000 دلار شود، به راحتی می‌توانید با دو کلیک ساده و بدون پرداخت هیچ مبلغی، آن را به میزان 10000 بازگردانید.

تجربه معامله در حساب دمو تا جایی که ممکن است به حساب واقعی و دنیای واقعی معاملات نزدیک است و حتی در هنگام معامله در حساب واقعی نیز می‌توانید برای تست استراتژی های جدید خود از حساب دمو بهره بگیرید.

اما توجه داشته باشید که حساب دمو یکی از شاخصه‌ های اصلی بازارهای معاملاتی یعنی احساسات بازار را منعکس نمی‌کند و در واقع زمانی که با پول مجازی معامله می‌کنید آن فشار روانی بر روی شما قرار ندارد. بنابراین در هنگام معامله در حساب دمو باید این نکته را در ذهن داشته باشید.

برای افرادی که به دنبال حساب اسلامی یا بدون سواپ شبانه هستند، بروکر الیمپ ترید این امکان را برای شما فراهم کرده است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

رگولاتور و اعتبار کارگزاری الیمپ ترید OlympTrade

از لحاظ اعتماد و امنیت بروکر الیمپ ترید،‌ توجه داشته باشید که این بروکر عضوی از کمیسیون مالی (FinaCom) است که قابل اعتماد بودن بروکر الیمپ ترید و کیفیت بالای خدمات آن را تایید می‌کند.

در واقع FinaCom یک کمیسیون مالی بین‌المللی است که برای حفاظت از منافع معامله گران ایجاد شده است. این نهاد شفافیت، درستی و اطلاع رسانی به معامله گران را در صدر اهداف خود قرار داده است.

بروکر معاملاتی الیمپ ترید (Olymp Trade) ار سال 2016 عضوی از بروکرهای تایید شده‌ی این نهاد بوده است و تا حالا تخلفی در این زمینه از الیمپ ترید مشاهده نشده است.

اگر احیانا هر مشکل یا کلاهبرداری در بروکر الیمپ ترید به وجود بیاید و معامله گران مبالغ خود را از دست بدهند، این معامله گران امکان دریافت خسارت تا مبلغ 20 هزار یورو هستند.

همینطور کیفیت اجرای معاملات در این پلتفرم توسط نهاد مستقل Verify My Trade دارای مجوز است. تمام قیمت های ارائه شده در پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید توسط شرکت های معتبر تایید شده و تمام داده های در هر زمانی قابل دسترسی است تا معامله گران بتوانند بهترین تجربه را در اجرای معاملات خود داشته باشند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

اسپرد و لوریج در بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

اسپردهای ارائه شده در بروکر الیمپ ترید Olymp Trade جزو بهترین اسپردها بین بروکر های معاملاتی مشهور است. این اسپردها در بروکر الیمپ ترید از 1.1 پیپ برای حساب استاندارد شروع می‌شود. این اسپرد در مقایسه با حساب استاندارد دیگر بروکرها، کمتر است.

قیمت گذاری مربوط به نمادهای سهام و کریپتوکارنسی ها بسته به نماد معاملاتی متفاوت است و شما می‌تواند پس از ثبت نام و در هنگام ثبت معامله در پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید، آن را به صورت زنده مشاهده کنید.

لوریج یا اهرم در الیمپ ترید نیز در کنار اسپرد یکی از مهمترین مواردی است که معامله گران را جذب یک پلتفرم معاملاتی می‌کند. خبر خوب این است که بروکر الیمپ ترید لوریج یا اهرمی تا 1:400 یا 1 به 400 ارائه می‌کند.

البته لوریج در هر نماد معاملاتی متفاوت است. مثلا برای جفت ارزهای مشهور معمولا لوریج 1:30 ارائه می‌شود و در برخی از جفت ارزهای کمتر شناخته شده این لوریج به 1:200 می‌رسد. به طور کلی باید توجه داشته باشید که لوریج بالاتر با اینکه امکان سودآوری را افزایش می‌دهد اما ریسک معامله را نیز بیشتر می‌کند.

واریز و برداشت در بروکر OlympTrade

امکان واریز و برداشت برای مشتریان از راههای مختلف بسته به سلیقه آنها موجود است و حداقل واریز 10 دلار یا 10 یورو است و دقیقا میزان حداقل برداشت مانند حداقل واریز یا شارژ است.

به معامله گر یا تریدر اجازه داده می شود تا از حداقل 1 دلار یا 1 یورو سرمایه گذاری خود را شروع کند و حداکثر در یک معامله 200 دلار یا 200 یورو است.

یکی از مزایای منخصر به فرد باینری آپشن OlympTrade این است که هزینه برای واریز و برداشت به مشتری تحمیل نمی کند و دقیقا همان مبلغ واریزی و برداشت را منتقل می کند. سیاست خوبی که در معدود بروکرهای برای رضایت مشتری انجام می شود و خود بروکر هزینه انتقال را تقبل می کند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

بروکر OlympTrade الیمپ ترید - واریز و برداشت وب مانی Webmoney و اسکریل گزیبنه های باینری-فیلم تحلیل تکنیکال سهام-فیلم تحلیل تکنیکال طلا

صفحه آموزش افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید OlympTrade

روشهای واریز و برداشت باینری OlympTrade

روشهای مختلفی برای واریز و برداشت وجود دارد که به شرح زیر است:

  • QIWI کی وی
  • Webmoney وب مانی
  • Yandex.Money یاندکس مانی
  • Skrill اسکریل
  • Neteller نتلر
  • FasaPay فساپی

البته روش های دیگری مانند ویزا کارت، مستر کارت نیز موجود است و قصد اضافه کردن روشهای دیگری در بروکر مورد نظر است.

تنها راه پیشنهادی و قابل انجام برای مشتریان ایرانِ حساب وب مانی می باشد، و در بخش مربوط به آموزشهای پولهای الکترونیک قسمت وب مانی می توانید اطلاعات خوبی را برای ایجاد کیف پول یا ولت وب مانی کسب کنید.

پلتفرمهای معاملاتی باینری آپشن OlympTrade

بروکرهای فارکس و باینری آپشن همیشه سعی در ارائه بالاترین کیفیت و راحتی مشتریان در معاملات هستند. بروکر الیمپ ترید، با بهره گیری از پلتفرمهای زیر به مشتریان خدمات ارائه می‌کند.

  • تحت وب Web Based
  • اندروید Android
  • ای او اس Ios

صفحه آموزش افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید OlympTrade

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.


امکانات پلتفرم الیمپ ترید و نسخه های موبایل و دسکتاپ

بروکر الیمپ ترید با طراحی یک پلتفرم اختصاصی برای مشتریان خود، راحتی کاربران و سرعت در انجام معاملات را هدف قرار داده است.

این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی می‌توانند ابزار موردنیاز خود را برای معامله پیدا کنید.

این پلتفرم الیمپ ترید به راحتی از طریق مرورگر وب، یک اپلیکیشن اختصاصی دسکتاپ (در دسترس برای ویندوز و مک) و همینطور یک اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند و تبلت‌‌ها (در دسترس برای اندروید و iOS) قابل دسترسی است.

وب سایت این پلتفرم معاملاتی نه تنها ابزار لازم را برای معامله آسان فراهم می‌کند بلکه اطلاعات و راهنمایی های لازم را برای موفق بودن شما در معاملاتتان به شما گوشزد می‌کند.

چارت های این پلتفرم معاملاتی قابلیت شخصی‌ سازی از نظر نوع چارت و رنگ دارند. همینطور در انتهای صفحه این پلتفرم قابلیت کمک گرفتن و چت با الیمپ ترید در دسترس است.

هر دو اپلیکیشن مربوط به الیمپ ترید در گوشی های هوشمند و تبلت ها در اندروید و iOS دارای امتیازات بالایی از طرف کاربران هستند و از تمام قابلیت های مهم نسخه وب بهره مند هستند. به همین دلیل بیش از 44 میلیون نفر این اپلیکیشن‌ ها را دانلود کرده‌اند.

برنامه و منابع آموزشی بروکر الیمپ ترید OlympTrade

بروکر معاملاتی الیمپ ترید برای معامله گران تازه‌کاری که به تازگی وارد دنیای معاملات شده‌اند،‌ منابع آموزشی مناسبی را فراهم کرده است تا بدون نیاز به منابع دیگر، نحوه تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و تکنیک های سودآوری را یاد گرفته و مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشند.

زمانی متوجه می‌شوید که الیمپ ترید آموزش و توقف مهارت های مشتریان خود را جدی می‌گیرد که در همان هنگام ثبت نام اولیه، با یک آموزش و آشنایی بصری بسیار سریع از نحوه ساده معامله آشنا می‌شوید.

علاوه بر مقاله‌های تکنیکال مفصل در بخش بلاگ وب سایت این بروکر، الیمپ ترید از طریق منابع آموزشی ویدیویی، جلسات وبینار و همینطور تقویم های اقتصادی، ابزار لازم برای آموزش و بهبود را برای مشتریان فراهم می‌کند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

بروکر OlympTrade الیمپ ترید - پلتفرم معاملاتی دانلود متاتریدر 4 و 5 و تجارت با اندروید و ای او اس-تحلیل تکنیکال فرابورس-تحلیل تکنیکال فراچارت

بونوس و مسابقات باینری آپشن الیمپ ترید OlympTrade

بروکر OlympTrade برای افزایش رقابت در بین مشتریان و ایجاد انگیزه معاملاتی به صورت دوره ای مسابقات متعددی را در طول سال برگزار می کند و جوایز ارزنده ای به برندگان تقدیم می کند. این مسابقات در سطوح مختلف برای حسابهای معمولی و وی آی پی برگزار می شود.

بروکر الیمپ ترید Olymp Trade علاوه بر ارائه خدمات معاملاتی در بازارهای معاملاتی مختلف، مسابقات مختلفی را نیز برگزار می‌کند تا مشتریان راهی دیگر برای درآمدزایی داشته باشند و هیجان حضور در بازارهای معاملاتی بیشتر شود.

بروکر الیمپ تریدر یک بودجه کلی بالغ بر 100 هزار دلار به مسابقات معاملاتی اختصاص داده است. هر معامله گری که در جدول رتبه‌بندی بتواند جایگاه یک تا 100 را به خود اختصاص دهد، سهمی از 100 هزار دلار خواهد داشت.

نفر اول 40 هزار دلار دریافت می‌کند. نفر دوم و سوم مسابقات به ترتیب 16 هزار دلار و 10 هزار دلار دریافت می‌کنند. شرکت کردن در مسابقات بروکر الیمپ ترید شامل تکمیل کردن وظایف روزانه و معامله کردن بر روی یک حساب زنده یا واقعی می‌شود.

امتیاز شرکت کننده در مسابقه به تعداد معاملات سودآوری که شرکت کننده انجام می‌دهد بستگی دارد. با جمع آوری امتیازات می‌توانید به سطوح بالاتر در مسابقه صعود کنید و به جوایز بیشتری دست پیدا کنید.

وظایفی که باید انجام دهید انواع مختلفی دارند و هر 2 تا 3 روز یک بار به روز رسانی می‌شوند. برای معامله گران با تجربه تر وظایف بیشتری در دسترس است تا بتوانند امتیازهای بیشتری به دست آورند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مزایای الیمپ ترید OlympTrade

معامله با بروکر الیمپ ترید OlympTrade شامل مزایای فراوانی می‌شود که قبل از شروع به معامله با این بروکر مشهور بهتر است آنها را بدانید و حداکثر استفاده را از آنها بکنید. در زیر به برخی از مهمترین مزایای معامله با این بروکر اشاره کرده‌ایم:

معایب و نکات منفی معامله با بروکر Olymp Trade

اگر نگران کلاهبرداری بروکر الیمپ ترید OlympTrade یا اعلام ورشکستگی الیمپ ترید هستید، با توجه به سابقه مناسب این بروکر،‌ اگر اقدامات احتیاطی را انجام دهید و در چارچوب قوانین این بروکر عمل کنید، با مشکلی مواجه نخواهید شد.

با این حال هیچ بروکری وجود ندارد که بی‌نقص باشد و الیمپ ترید نیز دارای مشکلات محدودی است که می‌تواند در آینده آن را برطرف کند.

یکی از بزرگترین مشکلات بروکر الیمپ ترید این بود که مشتریان ساکن ایران نمی‌توانستند ثبت نام کرده و از امکانات آن استفاده کنند. خوشبختانه این مشکل به زودی حل خواهد شد و پشتیبانی از معامله گران و سرمایه گذاران ایرانی در بروکر الیمپ ترید ارائه می‌شود.

از دیگر نکات منفی بروکر الیمپ ترید می‌توان به بونوس های محدود آن نسبت به دیگر بروکرهای معاملاتی اشاره کرد.

خدمات مشتریان الیمپ ترید OlympTrade

خدمات مشتریان این بروکر روزانه بیش از 7000 مشکل را برای مشتریان برطرف کرده و مدت زمان میانگین انتظار برای پاسخگویی از طرف خدمات مشتریان، تنها 13 ثانیه است و این پاسخگویی به 14 زبان مختلف دنیا انجام می‌شود.

به طور کلی خدمات مشتریان بروکر الیمپ ترید Olymp Trade به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس است و شما می‌توانید از روش های زیر با مشاوران بروکر الیمپ ترید ارتباط برقرار کنید:

علاوه بر این موارد،‌ یک بخش بسیار مفیدی با عنوان سوالات متداول در وب سایت بروکر الیمپ ترید OlympTrade وجود دارد که در آن به بسیاری از سوالاتی که معمولا مشتریان دارند، پاسخ کاملی داده شده است.

به طور کلی در مقایسه با دیگر بروکرهای معاملاتی باینری آپشن و فارکس، الیمپ ترید توانسته است یک خدمات مشتریان معقول و راضی‌کننده را ارائه کند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

افزایش سطح سودآوری در الیمپ ترید OlympTrade

با قابلیت سطح‌ها یا Statuses که بروکر معاملاتی الیمپ ترید برای مشتریان خود فراهم کرده است، شما هر چقدر بیشتر واریز کنید و به معامله بیشتری بپردازید، قادر خواهید بود که سودآوری بیشتری در معاملات خود داشته باشید.

این قابلیت Statuses در واقع یک برنامه وفاداری مشتریان است که به عنوان یک سیستم پویا از سطح‌های حساب ارائه شده است. هر چقدر مقام و سطح شما در این طرح بالاتر باشد، به عنوان یک مشتری، دارای امتیازات و مزایای معاملاتی بیشتری خواهد بود.

در حال حاضر شما می‌توانید مقام تازه‌کار (Starter)، پیشرفته (Advanced) و متخصص (Expert) را کسب کنید. برای کسب وضعیت متخصص شما باید بیش از 2 هزار دلار به طور یکباره به حساب خود واریز کنید. کسب مقام پیشرفته نیز برای حساب هایی که به آن بیش از 500 دلار در یک بار واریز می‌شود، تعلق می‌گیرد.

سطح پیشرفته (Advanced): در سطح پیشرفته شما تا 85 درصد نرخ بازده خواهید داشت و تا 10 درصد نیز کاهش کمیسیون را تجربه خواهید کرد. همینطور در این سطح شما به توقف ضرر دنباله دار و ربات معاملاتی دسترسی خواهید داشت.

در سطح پیشرفته حداکثر تعداد معاملات باز می‌تواند به 100 عدد برسد و شما همینطور به یک مشاور شخصی دسترسی خواهید داشت که می‌تواند هر ماه یک بار از آن بهره بگیرید. علاوه بر این 90 درصد درخواست های برداشت شما تا یک روز پردازش خواهند شد.

سطح متخصص (Expert): در سطح مختصص شما می‌توانید تا 92 درصد نرخ بازده را تجربه کنید و همینطور می‌توانید در هنگام اولین واریز، 5 درصد از مبلغ واریزی را به معامله بدون ریسک اختصاص دهید. با افزایش سرعت برداشت و در اولویت قرار گرفتن درخواست های برداشت شما، می‌توانید شاهد این باشید که 90 درصد از درخواست‌هایتان در طی چند ساعت پردازش می‌شوند.

در این سطح مانند سطح پیشرفته به وبینارهای تخصصی و همینطور توقف ضرر دنباله دار دسترسی خواهید داشت و در یکی از مهمترین مزایا، تا 20 درصد کاهش کمیسیون را برای معاملات خود شاهد خواهید بود.

صفحه آموزش افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید OlympTrade

بروکر OlympTrade الیمپ ترید - بهترین بروکرهای باینری آپشن فارسی در ایران و جهان-تحلیل تکنیکال فراتر از کاربردی-تحلیل تکنیکال فراهانی

انواع نمادهای معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade

بروکر معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade انواع مختلفی از نمادهای معاملاتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تنوع در تعداد نمادها و نوع آنها باعث می‌شود مشتریان بتوانند بهتر به تنوع بخشی پرتفوی خود بپردازد و ریسک سرمایه خود را به حداقل برسانند.

این نمادها شامل موارد زیر می‌شود:

  • بیش از 33 جفت ارز
  • کریپتوکارنسی ها
  • نمادهای سهام
  • کالاها
  • ETF ها

به طور کلی بیش از 80 گزینه مختلف برای معامله در بروکر الیمپ ترید در دسترس مشتریان است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید بروکر الیمپ ترید تنوع بسیار بالای در ارائه نمادهای معاملاتی مختلف دارد. در زیر به صورت جزئی ‌تر نمادهای معاملاتی مختلف بروکر الیمپ ترید را نام می‌بریم.

مطمئنا مهمترین نوع نمادهای معاملات جفت ارزهای معاملاتی الیمپ ترید است و بسیاری از معامله گران در دنیای معاملات فارکس و باینری آپشن، عمدتا به سراغ جفت ارزهای مشهور می‌روند که دارای نقدینگی بالایی هستند و اسپرد آنها کم است. در زیر به برخی از مهمترین جفت ارزها اشاره کرده‌ایم:

  • EUR/USD
  • AUD/CHF
  • AUD/NZD
  • CAD/CHF
  • CHF/JPY
  • EUR/CAD
  • EUR/GBP
  • EUR/NZD
  • GBP/AUD
  • GBP/CHF
  • GBP/NZD
  • NZD/CAD
  • NZD/JPY
  • USD/CAD
  • USD/CLP
  • USD/MXN
  • USD/SGD

در رتبه دوم محبوب‌ترین نوع نمادهای معاملاتی سهام شرکت های بزرگ است. پس از جفت ارزهای معاملاتی، سهام مشهور بسیاری از معامله گران را به معامله جذب می‌کند.

در بروکر الیمپ ترید حالتی با نام حالت سهام وجود دارد که با فعال کردن آن می‌توانید به طور کلی نمادهای مبتنی بر سهام را معامله کنید. این شامل خود سهام و همینطور خرید و فروش انواع نمادهای مشتقه مبتنی بر سهام می‌شود. برخی از سهام مشهور که در بروکر الیمپ ترید ارائه می‌شود را در زیر نام برده‌ایم:

  • Adidas
  • AIG
  • Alibaba
  • AMD
  • BMW
  • Boeing
  • eBay
  • Fox
  • Goldman Sachs
  • McDonald’s
  • Microsoft
  • Nike
  • Spotify
  • Target
  • Visa

شاخص های معاملاتی برتر نیز یکی از جذاب ترین و سودآورترین و همینطور قابل اعتمادترین نمادهای معاملاتی محسوب می‌شوند که در الیمپ ترید به مشتریان ارائه می‌شود. مهمترین شاخص های معاملاتی الیمپ ترید شامل موارد زیر می‌شود:

  • CAC 40
  • Dow Jones
  • FTSE 100
  • NASDAQ
  • Quickler
  • S&P 500

نمادهای ETF یا صندوق های قابل معامله نیز به دلیل راحتی و ساختار جذابی که دارند، توجه معامله گران کلان و همینطور خرده را به خود جلب کرده‌اند. تمام ETFهایی که بروکر الیمپ ترید ارائه می‌کند شامل موارد زیر می‌شود:

  • ETF MSCI Brazil 2x
  • ETF S&P 500 Volatility 1.5x
  • SPDR S&P 500 ETF Trust
  • ETF NASDAQ Reversal 2x
  • ETF U.S. Real Estate

معامله کریپتو و رمزارزها در بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

برای افرادی که دنبال معامله کریپتوکارنسی یا رمزارزها هستند،‌ بروکر الیمپ ترید این امکان را فراهم می‌کند که به معامله چندین رمزارز مشهور و پرطرفدار بپردازید و از تغییرات قیمتی در این رمزارزها سودآوری کنید.

این رمزارزها شامل موارد زیر می‌شوند:
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

  • بیت کوین (Bitcoin)
  • اتریوم (Ethereum)
  • لایت کوین (Litecoin)
  • ریپل (Ripple)
  • دش (Dash)

خدمات مشاور سیگنال بروکر الیمپ ترید OlympTrade

امروزه معامله کردن ساده تر از همیشه است و به راحتی در چند دقیقه می‌توانید حساب معاملاتی باز کرده و شروع به معامله کنید.

یکی از ابزاری که می‌تواند به شما در سرعت بخشیدن و آسان کردن تجربه معاملاتی‌تان کمک کند، طرح یا برنامه مشاور سیگنال معاملاتی است که بروکر الیمپ ترید Olymp Trade برای بهبود نحوه معامله مشتریان خود راه‌اندازی کرده است.

البته سرعت بخشیدن به تمام جنبه‌های معامله توصیه نمی‌شود. برای مثال برای خلق استراتژی که با شرایط و سرمایه شما منطبق باشد نیازمند ساعت ها تحلیل داده ها، ترندهای بازار و چارت ها است.

اما پس از اینکه استراتژی مناسب خود را پیدا کردید، دیگر نیازی نیست که مدت ها روبه‌روی کامپیوتر یا موبایل خود منتظر سیگنال بمانید. به راحتی این امکان وجود دارد که با استفاده از برنامه مشاور سیگنال معاملاتی، سیگنال های خود را به طور رایگان و اتوماتیک برای انجام معامله دریافت کنید.

نحوه استفاده از مشاور سیگنال معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade

این مشاور سیگنال معاملاتی به تحلیل چارت ها می‌پردازد، ترندها را در بازار تفسیر می‌کند و حرکات میانگین متحرک ها را دنبال می‌کند. در اتاق معاملاتی بروکر الیمپ ترید، به پایین سمت چپ توجه کنید و بر روی گزینه Advisors کلیک کنید.

با فعال کردن مشاور سیگنال معاملاتی، به شما پیشنهادهایی برای ورود به معامله داده می‌شود. در واقع این مشاوران مانند ربات های معاملاتی باینری آپشن نیستند که به طور اتوماتیک معامله را انجام می‌دهند.

در واقع هنوز کنترل ورود به معامله در دست خود شما است و مشاور سیگنال معاملاتی تنها به شما پیشنهاد داده و در تفسیر بازارهای معاملاتی کمک می‌کند.

انتخاب استراتژی مناسب برای شرایط خودتان و همینطور شناسایی فرصت های معاملاتی مناسب می‌تواند وظیفه‌ی سنگینی باشد. به این منظور مشاور سیگنال معاملاتی می‌تواند به شما کمک کرده و از بار این وظیفه بکاهد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

آدرس سایت الیمپ ترید بدون فیلتر OlympTrade

آدرس وب سایت رسمی الیمپ ترید OlympTrade

سایت الیمپ ترید از امکانات مناسبی بهره‌مند است و با ظاهری مدرن به مشتریان خود در بیش از 190 کشور دنیا خدمات ارائه می‌کند.

البته برای مدتی الیمپ ترید به مشتریان ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند که به زودی این محدودیت برداشته می‌شود و مشتریان قادر خواهند بود به راحتی به این وب سایت دسترسی پیدا کرده و از امکانات آن استفاده کنند.

وب سایت بروکر الیمپ ترید Olymp Trade از آخرین تکنولوژی ها در رمزنگاری استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که داده های معاملاتی شما امن باقی می‌ماند. مشتریان می‌توانند حساب های خود را با استفاده از کیف پول های الکترونیک شارژ کند که در این حالت نیازی نیست اطلاعات بانکی خود را در وبسایت وارد کنند.

پشتیبانی از زبان فارسی الیمپ ترید OlympTrade

بروکر معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade در حال حاضر از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. وب سایت این بروکر به چندین زبان مختلف در دسترس است و همینطور پشتیبانی نیز به زبان بسیاری از کشورهایی که این بروکر به ساکنان آن خدمات ارائه می‌کند، ارائه می‌شود.

با این حال با توجه به اینکه خدمات الیمپ ترید به ساکنان ایران به زودی ممکن خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که زبان فارسی نیز به لیست زبان های پشتیبانی شده این بروکر اضافه شود.

آموزش گام به گام ثبت نام بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

ثبت نام در بروکر الیمپ ترید آسان تر از چیزی است که ممکن است فکر کنید. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا یک حساب معاملاتی برای خودتان بسازید و به سودآوری بپردازید.

1 – از طریق لینک بالا وارد وبسایت رسمی بروکر الیمپ ترید شوید و روی گزینه Join کلیک کنید تا مراحل ثبت نام آغاز شود.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

2 – در این مرحله باید اطلاعات اولیه خودتان را وارد کنید از جمله ایمیل و رمز عبور و ارز پایه حساب از بین سه گزینه ارائه شده را انتخاب کنید و با قبول کردن قوانین این بروکر، مرحله اول ثبت نام را تکمیل نمایید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

3 – در این مرحله وب سایت بروکر الیمپ ترید Olymp Trade به طور اتوماتیک مراحل معامله در این پلتفرم معاملاتی را در 11 گام و به صورت بصری توضیح می‌دهد. اگر نیاز به دانستن این موارد ندارید، می‌توانید علامت ضربدر در سمت راست بالا را بزنید و به مرحله بعدی منتقل شوید. در غیر این صورت با زدن گزینه Next، مراحل آموزشی را دنبال کنید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

4 – در این قسمت الیمپ ترید از شما می‌پرسد که آیا به دنبال افتتاح حساب واقعی هستید یا اینکه می‌خواهید از خدمات حساب دمو استفاده کنید. برای حساب دمو به راحتی روی گزینه موردنظر کلیک کنید و معامله کردن و تمرین را شروع کنید.

اما برای افتتاح حساب دمو و دریافت بونوس واریز 50 درصد باید در دو مرحله ایمیل و شماره تلفن خود را تایید کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

5 – با کلیک کردن روی گزینه تایید ایمیل در سمت راست صفحه نواری باز می‌شود که باید روی گزینه Continue کلیک کنید.

پس از این یک ایمیل به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود که حاوی یک کد تایید است. آن کد را در کادر مربوطه وارد کنید تا ایمیل شما تایید شود.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

6 – مرحله بعدی تایید شماره تلفن است که طبق تصویر زیر باید روی گزینه مربوطه کلیک کنید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

7 – دوباره یک کادر در سمت راست صفحه باز می‌شود. در کادر موردنظر باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس روی گزینه Get The Code کلیک کنید تا یک پیامک حاوی کد تایید به شماره تلفن شما ارسال شود. با وارد کردن آن کد در کادر مربوطه شماره تلفن شما مورد تایید قرار می‌گیرد.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

8 – پس تایید ایمیل و شماره تلفن، به بخش واریز به حساب معاملاتی منتقل می‌شوید. در این قسمت ابتدا مبلغ موردنظر خود را برای واریز انتخاب کنید. حداقل واریز در بروکر الیمپ ترید تنها 10 دلار است.

در قسمت مشخص شده نیز باید روش پرداخت و شارژ حساب خود را انتخاب کنید. پس روی گزینه مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

9 – حالا از بین روش های مختلف واریز و پرداخت که بروکر الیمپ ترید برای مشتریان در دسترس قرار داده است، یک گزینه را انتخاب کنید. معمولا بهترین گزینه برای افراد ساکن ایران کیف پول های الکترونیک مانند وب مانی،‌ پرفکت مانی، اسکریل و نتلر است.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

10 – پس از انتخاب روش واریز و شارژ حساب معاملاتی الیمپ ترید، حالا روی گزینه Next کلیک کنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

11 – در مرحله نهایی الیمپ ترید می‌خواهد که اطلاعات موردنظر را تایید کنید. با کلیک بر روی گزینه تایید یا Confirm به صفحه پرداختی که انتخاب کرده‌اید منتقل می‌شوید تا با ارائه اطلاعات تراکنش را تکمیل کنید.

حالا حساب شما شارژ شده‌ است و پس از وریفای کردن آن که در ادامه مطلب به مراحل آن پرداخته‌ایم، به راحتی می‌توانید شروع به معامله کنید.

معرفی و بررسی بروکر الیمپ ترید OlympTrade امکانات الیمپ ترید

وریفای کردن حساب آپشن OlympTrade

وریفای و احراز هویت کردن بسته به نیاز و بر اساس درخواست بروکر الیمپ ترید و از طریق ارسال ایمیل به مشتری می باشد.

مدارک مورد نیاز برای احراز هویت

اسکن و یا عکس رنگی با کیفیت بالا از  پاسپورت، کارت ملی و یا شناسنامه(در حال مدارک شناسایی به زبان فارسی مورد تایید است)

عکس سلفی Selfie از تریدر به همراه پاسپورت که چهره مشتری به همراه پاسپورت با کیفیت خوب مشخص باشد.(در صورت نیاز)

گواهی واریز وجه

گواهی آدرس(در صورت نیاز)

در بعضی از مواقع ممکن است که این مدرک درخواست شود، شما می توانید:

1. یکی از قبوض آب، برق، گاز و یا تلفن به نام صاحب حساب.

2. دفترچه بانکی شامل نام و نام خانوادگی کامل و آدرس صاحب حساب.

3. دفترچه بیمه ماشین.

4. اجاره نامه بین صاحب حساب و صاحب خانه.

5. هر مدرک دولتی و یا قانونی که شامل آدرس کامل، نام و نام خانوادگی صاحب حساب باشد.

  • مدارک را در صورت نیاز باید ترجمه رسمی شود. تمامی دارالترجمه های سراسر ایران انجام می دهند.
  • از زمان شروع این مدرک نباید بیش از 3 ماه گذشته باشد.

انتخاب نوع احراز هویت بسته به بروکر می باشد و در صورت نیاز توسط بروکر درخواست آن به معامله گر ارسال می شود.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

معرفی و بررسی کارگزاری الیمپ ترید Olymp trade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

بروکر معاملاتی الیمپ ترید به تازگی فعالیت خود در ارائه خدمات به معامله گران و سرمایه گذاران ساکن ایران را دوباره آغاز کرده است. پس شما می‌توانید به راحتی در این بروکر حساب باز کرده و بدون نگرانی به سودآوری بپردازید.

معرفی و بررسی کارگزاری الیمپ ترید Olymp trade

بروکر معاملاتی الیمپ ترید به تازگی فعالیت خود در ارائه خدمات به معامله گران و سرمایه گذاران ساکن ایران را دوباره آغاز کرده است. پس شما می‌توانید به راحتی در این بروکر حساب باز کرده و بدون نگرانی به سودآوری بپردازید.

در ابتدا با استفاده از لینک زیر وارد سایت کارگزاری الیمپ ترید ( olymptrade ) شوید

https://olymptrade.com/l/LPL09-03-01en/affiliate?affiliate_id=83675&subid1=

Video Player

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.



برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

💎آموزشی تصویری معرفی و بررسی کارگزاری الیمپ ترید Olymp trade
📚گروه آموزشی سایر بروکر های فارکس و آپشن
💰شماره جلسه 235
🎓مدرس امین افشاری
🕔زمان 6:07
🔥قابل مشاهده کانال آپارات
💸لینک مشاهده کانال یوتیوب

 

الیمپ ترید یک بروکر باینری اپشن میباشد که به معامله گران اجازه میدهد تا با استفاده از پلتفرم تحت وب یا وب بیس اقدام به معامله در این کارگزاری کنند این کارگزاری در سال 2014 شروع به فعالیت کرده است.

معامله کردن در این بروکر به دلیل تکنولوژی های استفاده شده برای معامله گران هیجان انگیز و راحت میباشد

این کارگزاری عضو International financial commission میباشد که هر معامله را تا سقف 20000$ گارانتی و ضمانت میکند
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.



این کارگزاری در هر ماه بیش از 8 میلیون دلار به معامله گران پرداخت میکند

و در حال حاظر بیش از 25 میلیون کاربر در این کارگزاری ثبت نام کرده اند ،حجم معاملات معامله گران در این بروکر در هر ماه بیش از 150 میلیون دلار میباشد

نمادهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

پس از ورود به سایت الیمپ ترید و شروع به استفاده از کابین الیمپ ترید، چیزی که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، نمادهای معاملاتی مختلف و متنوع بروکر الیمپ ترید است. در این بخش به انواع مختلف نمادهای موجود در بروکر الیمپ ترید می‌پردازیم.

جفت ارزهای معاملاتی جزو مهمترین نمادهایی هستند که معامله گران الیمپ ترید برای معامله از آنها استفاده می‌کنند. در زیر به برخی از مهمترین جفت ارزهای الیمپ ترید اشاره کرده‌ایم:
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

  • AUD/CAD
  • AUD/JPY
  • AUD/USD
  • CAD/JPY
  • EUR/AUD
  • EUR/CHF
  • EUR/JPY
  • EUR/USD
  • GBP/CAD
  • GBP/JPY
  • GBP/USD
  • NZD/CHF
  • NZD/USD
  • USD/CHF
  • USD/JPY
  • USD/NOK
  • USD/TRY

سهام شرکت های مهم و بزرگ نیز بخش قابل توجهی از معاملات در بروکر الیمپ ترید را برای کسب درآمد از الیمپ ترید در نظر می‌گیرد.

توجه داشته باشید که در بروکر الیمپ یک حالت به نام Stocks Mode یا حالت سهام وجود دارد که در آن معاملات تماما بر پایه نمادهایی که بر اساس سهام هستند انجام می‌شوند. این یعنی نمادها در این حالت بر اساس نمادهایی تغییر پیدا می‌کند که بر اساس سهام هستند.

در این حالت دو نوع معامله خرید و فروش می‌توان انجام داد و سود یا ضرر به تغییرات سهامی که نماد بر اساس آن است،‌ محاسبه می‌شود.

در زیر به برخی از سهام موجود در الیمپ ترید اشاره کرده‌ایم:

  • Adobe
  • Airbus
  • Allianz
  • Amazon
  • Amercian Airlines
  • American Tower
  • Apple
  • Bank of America
  • Cisco
  • Coca-Cola
  • Disney
  • Google
  • Meta
  • Netflix
  • Nintendo
  • PayPal
  • Pfizer
  • Tesla
  • Twitter
  • Walmart

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.


فلزات گرانبها نیز یکی از دلایلی است که معامله به شارژ حساب الیمپ ترید می‌پردازند و برای سودآوری به سراغ این موارد می‌آید. فلزات ارائه شده در الیمپ ترید شامل این موارد می‌شود:

  • طلا
  • نقره
  • مس
  • پلاتینیوم

شاخص های بازار معاملاتی نیز در بروکر الیمپ ترید ارائه می‌شود و معامله گران می‌توانند پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید از این موارد استفاده کنند که در زیر به برخی از مهمترین آنها اشاره کرده‌ایم:

  • Basic Dollar Index
  • DAX
  • Euro STOXX 50
  • Hang Seng Index
  • Nikkei 225
  • RUSSELL 2000

کالاهای ارائه شده در الیمپ ترید نیز شامل نفت برنت و گاز طبیعی می‌شود. در بخش کریپتوکارنسی ها که این روزها اهمیت بسیار بالایی دارند بروکر معتبر الیمپ ترید این موارد را ارائه می‌کند:

  • بیت کوین Bitcoin
  • اتریوم Ethereum
  • دش Dash
  • لایت کوین Litecoin
  • Basic Altcoin Index

انواع حساب بروکر الیمپ ترید 

حساب اول ( مبتدی ) Starter ، حساب دوم  (پیشرفته ) Advance  و حساب  Expert  (متخصص )

و همچنین این کارگزاری دارای حساب دمو یا آزمایشی رایگان میباشد

که تمامی افراد علاقه مند میتوانند از این حساب به سادگی استفاده کنند و با فضای این کارگزاری بیشتر آشنا شوند

این حساب ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند که میتوان به مقدار سود در معاملات اشاره کرد به طور مثال در حساب مبتدی این عدد 82% – در حساب پیشرفته این عدد 85% و برای حساب 92 % میباشد
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

چگونگی واریز و برداشت در بروکر الیمپ ترید 

روش های واریز و برداشت در این کارگزاری بسته به سلیقه معامله گران متفاوت است

معامله گران می توانند با استفاده از روش های مانند ویزا و مستر کارت ، وب مانی ، پرفکت مانی و همچنین میتوان با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم …  اقدام به شارژ حساب کرد

معامله گران میتوانند از یک دلار اقدام به شارژ حساب خود کنند

این کارگزاری پلتفرم های معاملاتی تحت وب ، اندروید و ای او اس ( IOS) را به معامله گران خود ارائه میکند

برای افتتاح حساب در بروکر معتبر الیمب ترید می توانید به راحتی از طریق این لینک اقدام کنید و یا با تیم فارکس حرفه ای در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید تا در کمتر از 1 دقیقه ثبت نام تان را انجام دهند

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید  olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 


صفحه 18 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد