معامله رمزارزها در الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

رمزارزها یا کریپتوکارنسی های الیمپ ترید در گذشته محبوبیت بالایی نداشتند و تنها در چند سال اخیر شاهد افزایش طرفداران رمزارزها و به طور کلی ارزهای دیجیتال الیمپ ترید بوده‌ایم. در حال حاضر کریپتوکارنسی ها به یک بخش بزرگ از بازارهای معاملاتی تبدیل شده‌اند. در حال حاضر کریپوکارنسی های فراوانی در بازارهای معاملاتی در دسترس است و با توجه به استفاده از تکنولوژی امن و پرسرعت بلاکچین، روز به روز افراد بیشتری به سمت خرید، پرداخت، ماین کردن و دیگر تراکنش های کرپیتوکارنسی رو می‌آورند و سایت رسمی الیمپ ترید نیز از این قائده مستثنی نیست. یکی از مهمترین ویژگی های کریپتوکارنسی ها دیجیتال بودن آن ها است. برای خرید رمزارزها شما می‌توانید از ارز های فیات معمول استفاده کنید. بروکر الیمپ ترید ایران در راستای توسعه معاملات رمزارزها فعالیت های مفید بسیاری انجام داده است و در حال حاضر رمزارزهای بسیاری در پلتفرم الیمپ ترید وجود دارد. برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در این مطلب شما را با رمزارزها و نحوه معامله آنها در بروکر معتبر الیمپ ترید آشنا می‌کنیم تا بتوانید یک راه جذاب دیگر برای سودآوری در الیمپ ترید پیدا کنید.

📊انواع نمادهای معاملاتی الیمپ ترید تعداد نمادها
⚡جفت ارزهای معاملاتی بیش از 35 جفت ارز
🔥کریپتوکارنسی یا رمزارزها 12 رمزارز از جمله بیت کوین، اتریوم و ریپل
📈شاخص ها 10 شاخص
💲فلزات 4 فلز طلا، نقره، پلاتینیوم و مس
💥نماد انرژی نفت خام و گاز طبیعی
💵سهام 12 سهام شرکت های آمریکایی

مزایای معامله کریپتوکارنسی در الیمپ ترید

قبل از هر چیز توجه داشته باشید که کریپوکارنسی ها نیز مانند هر نماد معاملاتی دیگری، در کنار مزایا، دارای معایب و نکات منفی خود است که در طول این مطلب به آنها نیز اشاره خواهیم کرد. اما به طور کلی مزایای معامله کریپو در الیمپ ترید شامل موارد زیر می‌شود:

  • رابط کاربری کاربرپسند و ساده حتی برای افراد تازه وارد
  • حداقل واریز بسیار کم برای معامله
  • امکان پرداخت و واریز با رمزارزها و روش های مختلف دیگر از جمله کیف پول های الکترونیک
  • حساب دمو الیمپ ترید رایگان
  • امکان دسترسی به معاملات کریپوکارنسی از طریق تلفن همراه
  • طیف مناسبی از کریپوکارنسی های بزرگ بازار
  • پشتیبانی مشتریان مفید و کاربردی
     

    برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
     

معامله رمزارزها در الیمپ ترید OlympTrade کریپتوکارنسی الیمپ ترید بهترین روش های معامله رمزارزها در الیمپ ترید ترفندهای خرید و فروش رمزارز olymptrade

آموزش معامله کریپتو در الیمپ ترید

پس از آشنایی و معرفی الیمپ ترید قدم اول در معامله رمزارزها در بروکر الیمپ ترید این است که در کابین الیمپ ترید به بخش ارزها رفته و رمزارزها (Cryptocurrencies) را انتخاب کنید. حالا لازم است که مقداری اطلاعات وارد کنید تا بتوانید معامله خود را باز کنید.

ابتدا میزانی که می‌خواهید در یک معامله سرمایه گذاری کنید را وارد کنید. در ادامه یک مقدار ضرب‌ کننده (Multiplier) انتخاب کنید. ضرب کننده x10 به این معنی است که میزان سرمایه گذاری شما 10 برابر بیشتر از میزان سرمایه‌ای است که در بخش اول وارد کرده‌اید.

حتما به یاد داشته باشید که این افزایش 10 برابری نه تنها برای سودآوری بوده بلکه در ضرر نیز 10 برابر است. بنابراین در هنگام استفاده از ضرب کننده یا اهرم الیمپ ترید باید بسیار احتیاط کنید و از استراتژی های مدیریت ریسک بهره بگیرید.

گام بعدی این است که مقادیر توقف ضرر الیمپ ترید (Stop Loss) و کسب سود (Take Profit) را تنظیم کنید. این دو دستور محبوب برای مدیریت ریسک الیمپ ترید هستند. با رسیدن به سطح توقف ضرر و کسب سود معامله به طور اتوماتیک بسته می‌شود.

برای مثال اگر معامله سطح کسب سود را بر روی +200 قرار دهیم و سطح توقف ضرر را بر روی -50 ثبت کنیم، معامله زمانی که 200 دلار سودآوری کردید یا 50 دلار ضرر کردید، به طور اتوماتیک بسته خواهد شد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

پس از وارد کردن این مبالغ کمیسیون الیمپ ترید در کادر بعدی به نمایش درمی‌آید. این هزینه معامله‌ای است که بروکر الیمپ ترید به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند و برای انواع معاملات و نمادهای مختلف متفاوت بوده و به اندازه معامله و همینطور سطح حساب شما بستگی دارد.

در نهایت دو دکمه سبز و قرمز با نام های Buy و Sell را مشاهده می‌کنید که در واقع تراکنش را تکمیل می‌کنند. اگر فکر می‌کنید قیمت افزایش خواهد یافت روی دکمه سبز یا خرید کلیک کنید و اگر پیش بینی می‌کنید قیمت افت می‌کند، دکمه قرمز یا فروش را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر به خوبی به بررسی بروکر الیمپ ترید پرداخت باشید می‌دانید که حتی پس از باز کردن معامله نیز مقادیر مورد نظر را تغییر دهید و کسب سود و توقف ضرر را با توجه به وضعیت بازار ویرایش کنید.

اقدام دیگری که می‌توانید انجام دهید، بستن معامله است. بنابراین نیازی نیست که صبر کنید تا معامله به طور اتوماتیک بسته شود. هر زمان که به نظرتان مناسب است، روی گزینه Close کلیک کنید و معامله بسته می‌شود.

خرید و فروش رمزارزها در الیمپ ترید

برای افرادی که به تازگی با کریپتوکارنسی ها آشنا شده‌اند، سخت ترین و گیج کننده‌ترین عمل خرید و ذخیره رمزارزها به شمار می‌آید. با اینکه تکنولوژی بلاکچین به دلیل شفافیت، سرعت و نوآوری، فوق‌‌العاده محسوب می‌شود، با این حال یادگیری تعامل با آن و ذخیره رمزارزها و همینطور واریز و برداشت الیمپ ترید می‌تواند سخت باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

علاوه بر بروکر Olymp Trade یک فرد می‌تواند از راه‌های مختلفی کریپوکارنسی خریداری کند. یکی از رایج ترین راه‌ها ساخت یک حساب در یک پلتفرم تبادل رمزارزها است. در سالهای اخیر پلتفرم های بسیاری ظهور کرده‌اند که می‌توانید ارزهای فیات مانند دلار و یورو را می‌توان واریز کرد و با کریپو مبادله کرد.

این بورس های کریپو معمولا دسترسی به بسیاری از رمزارزهای محبوب و حتی رمزارزهای فرعی را فراهم می‌کنند. مشهور ترین رمزارزها بیت کوین الیمپ ترید، اتریوم، ریپل و لایت کوین به شمار می‌آیند. در ادامه تنها کافی است با ثبت یک درخواست خرید در آن پلتفرم به خرید کریپتو از فرد دیگری بپردازید.

پس از معامله، مبلغ به حساب شما منظور می‌شود و تنها مبلغی به عنوان کمیسیون کم می‌شود. در این مرحله شما می‌توانید رمزارز موردنظر خود را از حساب پلتفرم موردنظر برداشت کنید و به یک کیف پول دیجیتال منتقل کنید.

البته شما می‌توانید کریپوکارنسی خود را در همان حساب پلفترم تبادل رمزارز نگه دارید اما توجه داشته باشید که این کار توصیه نمی‌شود و برای امنیت مبالغ خود و جلوگیری از کلاهبرداری الیمپ ترید و هک حساب، بهتر است روش ذخیره سازی مناسبی را برای رمزارز خود انتخاب کنید.

معامله رمزارزها در الیمپ ترید OlympTrade کریپتوکارنسی الیمپ ترید بهترین روش های معامله رمزارزها در الیمپ ترید ترفندهای خرید و فروش رمزارز olymptrade

ریسک معامله رمزارزها در الیمپ ترید

مطمئنا می‌دانید که در کنار مزایا، معامله رمزارزها دارای ریسک و معایب خود نیز است و ممکن است در مقابل معامله فارکس الیمپ ترید یا معامله سهام الیمپ ترید، در مواقعی جذاب‌تر و در مواقعی نیز پرنقص به نظر برسد.

نیاز به خرید، ذخیره سازی، انتقال و تبدیل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در الیمپ ترید، می‌تواند برای معامله گر کار سخت و پر دردسری باشد مخصوصا اگر در ایران زندگی می‌کنید. همینطور هزینه انتقال و ذخیره سازی کریپتوها نیز می‌تواند بالا باشد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

از طرف دیگر ممکن است در مسیر پر پیچ و خم آماده کردن رمزارزها برای معامله در حساب الیمپ ترید، اشتباه کنید و دیگر سرمایه‌تان قابل بازگشت نباشد.

خوشبختانه خود الیمپ ترید به کمک شما آمده است تا این مسیر سخت را آسان کند تا بتوانید بدون دردسر به معامله رمزارزها بپردازید. معامله نمادهای کریپتوکارنسی در حساب های الیمپ ترید بسیاری از کارهای اضافه را از بین می‌برد.

پس از افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید، کافی است یک حساب USDT در بروکر الیمپ ترید بسازید. برای استفاده از این حساب نیازی به خرید بیت کوین یا دیگر رمزارزها ندارید. اکثر مشتریان الیمپ ترید از دلار آمریکا یا یورو برای واریز استفاده می‌کنند.

حساب USDT در واقع نوعی از حساب در الیمپ ترید است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واریز و برداشت بپردازید.

رمزارز USDT در واقع یک استیبل کوین محسوب می‌شود یعنی ارزش آن به یک ارز فیات به نام دلار آمریکا بستگی دارد. برخلاف دیگر رمزارزها مانند بیت کوین، USDT نوسان بسیار کمتری دارد. از این این باعث افزایش امنیت الیمپ ترید و روند معاملاتی آن می‌شود.

شارژ و برداشت با رمزارزهای الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید از طریق سایت رسمی الیمپ ترید اجازه می‌دهد که مشتریان از طریق رمزارزها یا کریپتوکارنسی ها به واریز و برداشت به حساب های بروکر الیمپ ترید بپردازند. برای آموزش معامله با Olymp trade به وسیله رمزارزها باید آشنایی کافی با خود رمزارزها و نحوه تبادل آنها داشته باشید.

رمزارزهایی که با استفاده از آنها می‌توانید به الیمپ ترید واریز و برداشت انجام دهید شامل بیت کوین (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتریوم (Ethereum) می‌شود.

به منظور واریز از طریق بیت کوین، اتریوم و تتر، آدرس ایمیل و همینطور آدرس استرداد رمزارز را باید ارائه کنید. آدرس استرداد یا بازپرداخت رمزارز برای این دریافت می‌شود که در صورت اشکال در واریز، مبلغ به شما پس داده شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

پس از آن با یک کد QR به صفحه‌ دیگری منتقل می‌شود تا پرداخت را تکمیل کنید و به کیف پولی که ارائه شده است مبلغ را واریز کنید. پس از این لحظه 180 دقیقه زمان خواهید داشت تا واریز الیمپ ترید را انجام دهید.

توجه داشته باشید که اگر مبلغ واریزی با چیزی که درخواست داده باشید متفاوت باشد یا اینکه بیش از یک واریز انجام شود، پرداخت لغو شده و مبلغ به شما بازگردانده می‌شود.

زمان واریز برای کریپتوکارنسی ها معمولا تا 24 ساعت پس از پرداخت است و سپس می‌توانید به راحتی از مبلغ در معاملات خود استفاده کنید.

برداشت از حساب الیمپ ترید روند ساده‌ای دارد. برای برداشت با بیت کوین از الیمپ ترید، شما باید در صفحه برداشت بیت کوین را انتخاب کنید و مقدار موردنظر و همینطور آدرس کیف پول بیت کوین را وارد کنید. پس از این یک شماره درخواست برداشت دریافت می‌کنید که می‌توانید با استفاده از آن وضعیت درخواست خود را دنبال کنید.

برای برداشت از طریق اتریوم و همینطور تتر شما دو گزینه پیش رو دارید. اینکه از پروتوکل ERC20 یا Omni برای برداشت استفاده کنید. در نهایت آدرس اتریوم یا تتر خود را وارد می‌کنید.

البته توجه داشته باشید که شما باید یک هزینه برداشت را پرداخت کنید که به نرخ تبادل اتریوم و تتر ارتباط دارد. زمان پردازش درخواست های برداشت برای بیت کوین، اتریوم و تتر از 24 ساعت تا 5 روز کاری است و در این مدت به راحتی می‌توانید سودآوری بروکر الیمپ ترید خود را برداشت کنید.

معامله CFD بروکر الیمپ ترید OlympTrade

یکی از بهترین قابلیت های وب سایت بروکر الیمپ ترید این است که به شما اجازه می‌دهد به معامله فروش نیز برای نمادهای کریپتو بپردازید که از قبل مالک آن نیستید. این به دلیل آن است که حالت فارکس الیمپ ترید به صورت قرارداد مابه التفاوت یا Contract For Difference یا CFD عمل می‌کند.

معامله گران می‌توانند در این حالت نمادهای الیمپ ترید مربوط به رمزارزها را خرید و فروش کنند بدون اینکه نیازی به خرید رمزارز مربوط به نماد معاملاتی داشته باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

استفاده از CFDها به شما اجازه می‌دهد به این بازارهای رمزارز که اغلب پرنوسان هستند به راحتی و با کمترین ریسک وارد و از آن خارج شوید. پلتفرم الیمپ ترید دارای ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای است که بسیاری از بورس های کریپتو در سرتاسر دنیا از آن بی بهره هستند.

ابزاری مانند دستورهای توقف ضرر و کسب سود که به مدیریت ریسک الیمپ ترید کمک بسیاری می‌کنند و سرمایه گذاری در الیمپ ترید دیگر چندان نگرانی به همراه نخواهد داشت چون می‌توانید این دستورها را ثبت کرده و بدون نگرانی به کارهای دیگر خود برسید.

معامله رمزارزها در الیمپ ترید OlympTrade کریپتوکارنسی الیمپ ترید بهترین روش های معامله رمزارزها در الیمپ ترید ترفندهای خرید و فروش رمزارز olymptrade

سوالات متداول معامله رمزارزها در الیمپ ترید

با کدام رمزارزها می‌توان در الیمپ ترید واریز و برداشت کرد؟

رمزارزهایی که با استفاده از آنها می‌توانید به الیمپ ترید واریز و برداشت انجام دهید شامل بیت کوین (Bitcoin)، تتر (Tether) و اتریوم (Ethereum) می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه واریز و برداشت و آموزش کامل از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

حساب USDT الیمپ ترید چیست؟

حساب USDT در واقع نوعی از حساب در الیمپ ترید است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واریز و برداشت بپردازید. پس از ثبت نام در الیمپ ترید کافی است از طریق شماره تماس 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا آموزش قدم به قدم استفاده از این حساب را دریافت کنید.

معایب معامله رمزارزها در الیمپ ترید چیست؟

نیاز به خرید، ذخیره سازی، انتقال و تبدیل رمزارزها به منظور معامله رمزارزها در الیمپ ترید، می‌تواند برای معامله گر کار سخت و پر دردسری باشد مخصوصا اگر در ایران زندگی می‌کنید. همینطور هزینه انتقال و ذخیره سازی کریپتوها نیز می‌تواند بالا باشد.

نکات مثبت معامله رمزارزها در الیمپ ترید چیست؟

از جمله مزایای معامله رمزارز در الیمپ ترید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداقل واریز بسیار کم برای معامله
  • امکان پرداخت و واریز با رمزارزها و روش های مختلف دیگر از جمله کیف پول های الکترونیک
  • حساب دمو الیمپ ترید رایگان
  • امکان دسترسی به معاملات کریپوکارنسی از طریق تلفن همراه
  • طیف مناسبی از کریپوکارنسی های بزرگ بازار
  • پشتیبانی الیمپ ترید مفید و کاربردی
     

    برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

معامله CFD الیمپ ترید چیست؟

استفاده از CFDها در الیمپ ترید به شما اجازه می‌دهد به این بازارهای رمزارز که اغلب پرنوسان هستند به راحتی و با کمترین ریسک وارد و از آن خارج شوید. پلتفرم الیمپ ترید دارای ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای است که بسیاری از بورس های کریپتو در سرتاسر دنیا از آن بی بهره هستند.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای

راهنمای سودآوری بروکر الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

بروکر معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade به مشتریان خود از راه های مختلفی اجازه می‌دهد تا سودآوری کنند و سرمایه خود را گسترش دهند. بنابراین شما پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید راه های مختلفی پیش روی خود دارید تا به سودآوری بپردازید و از مزایای بروکر الیمپ ترید به بهترین شکل بهره بگیرید. با این حال برای یادگیری نیز منابع مختلفی را باید مطالعه کنید و استراتژی های الیمپ ترید بسیاری را امتحان کنید تا بتوانید بهترین راه را برای سودآوری خود پیدا کنید و با تمام عناصر بروکر الیمپ ترید ایران آشنا شوید. در این مطلب شما را با تمام راه های سودآوری در بروکر الیمپ ترید آشنا می‌کنیم. تنها راه انتخاب بهترین روش سودآوری در الیمپ ترید این است که با تمام روش ها و ترفندها آشنایی داشته باشید و بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای انجام دهید.

 

💵نحوه سودآوری در الیمپ ترید مشخصات
🔥معامله فارکس الیمپ ترید معامله جفت ارزها با امکان استفاده از اهرم
💰معامله FTT الیمپ ترید معامله در زمان ثابت با سودآوری مشخص
📈معامله سهام الیمپ ترید معامله بر اساس ارزش سهام، امکان معامله فروش تنها پس از خرید

معامله فارکس الیمپ ترید OlympTrade

یکی از راه های اصلی سودآوری در بروکر الیمپ ترید، معاملات فارکس الیمپ ترید است. فارکس در واقع یک پلتفرم معاملاتی بین المللی محسوب می‌شود که در آن ارزها خرید و فروش می‌شوند. عموما بازار فارکس بزرگترین بازار معاملاتی دنیا از نظر حجم و تعداد معاملات محسوب می‌شود.

یک معامله گر فارکس برای سودآوری در این بازار نیاز دارد که نحوه تغییر قیمت یک نماد معاملاتی را پیش بینی کند. برای این مورد باید به بررسی بروکر الیمپ ترید بپردازید. علاوه بر این، سودآوری از معامله فارکس الیمپ ترید نه تنها به میزان سرمایه گذاری شده بلکه به میزان افزایش یا کاهش قیمت نماد معاملاتی بستگی دارد.

برای معامله فارکس در الیمپ ترید ابتدا از منوی بالای کابین شخصی الیمپ ترید جفت ارز موردنظر خود را برای معامله انتخاب کنید. سپس میزان معامله را مشخص کنید. حالا طبق تحلیل و پیش بینی خود از روند قیمت در آینده، جهت معامله را از بین خرید و فروش انتخاب کنید.

یک معامله خرید زمانی برایتان سودآور می‌شود که قیمت نماد معاملاتی افزایش پیدا کند. از طرف دیگر اگر قیمت نماد کاهش پیدا کند، معامله فروش شما سودآور می‌شود و به موفقیت در الیمپ ترید دست پیدا می‌کنید. اگر می‌خواهید معامله به طور اتوماتیک در یک نقطه سودآوری خاص بسته شود، در بخش Take Profit میزان سود موردنظر خود را وارد کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

شما همینطور می‌توانید حداکثر ضرر خود را محدود کرده و با تنظیم یک سطح توقف ضرر با رسیدن قیمت به آن نقطه،‌ معامله را به طور اتوماتیک ببندید. همینطور به صورت دستی می‌توانید معامله را در هر زمانی با کلیک کردن بر روی گزینه Close ببندید و به کسب درآمد با الیمپ ترید بپردازید.

مواردی که سود نهایی شما از یک معامله را مشخص می‌کنند شامل تفاوت قیمت باز و بسته شدن معامله، ارزش سرمایه گذاری، اندازه ضرب‌کننده یا Multiplier طبق قوانین الیمپ ترید، کمیسیون باز کردن معامله و کمیسیون انتقال معامله به روز بعد، می‌شود.

توجه داشته باشید که حداقل میزان حجم معامله 1 دلار یا یورو و حداکثر میزان حجم معامله به وضعیت حساب الیمپ ترید شما بستگی دارد. اگر در سطح تازه‌کار یا Starter باشید، حداکثر حجم هر معامله 2 هزار دلار یا یورو است. برای سطح پیشرفته این مبلغ 3000 دلار یا یورو بوده و برای سطح متخصص یا Expert حداکثر حجم معامله 4 هزار دلار یا یورو است.

معامله در زمان ثابت FTT الیمپ ترید

معامله در زمان ثابت یا Fixed Time Trades که به طور مخفف با نام FTT شناخته می‌شود، یکی از حالت های معامله است که در پلتفرم الیمپ ترید برای معامله گران و سرمایه گذاران در دسترس است.

در این حالت در الیمپ ترید فارسی شما برای دوره زمانی محدودی معامله می‌کنید و یک نرخ ثابت بازده برای پیش بینی صحیح در مورد حرکات ارزها،‌ سهام یا قیمت دیگر نمادهای معاملاتی،‌ دریافت می‌کنید.

معامله در حالت زمان ثابت یا FTT در واقع آسان ترین راه سودآوری از تغییرات ارزش نمادهای معاملاتی به شمار می‌آید. با این حال برای دریافت نتایج مثبت، شما نیاز دارید که به تمرین و تکرار در حساب دمو الیمپ ترید بپردازید تا بتوانید موفقیت آمیز عمل کنید.

برای انجام معامله FTT در وب سایت بروکر الیمپ ترید، پس از ورود به بخش معامله در زمان ثابت، منویی در کنار چارت نماد معاملاتی وجود دارد که در آن می‌توانید شرایط معامله خود را انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

برای باز کردن یک معامله در این حالت شما باید حجم معامله را وارد کنید و سپس زمان معامله را مشخص کنید. برای اکثر نمادهای معاملاتی حداقل زمان معامله 1 دقیقه است اما استثناهایی وجود دارد که زمان معامله در آنها از 5 یا 15 دقیقه شروع می‌شود.

معامله FTT در الیمپ ترید اندروید بسیار ساده است. اگر فکر می‌کنید قیمت نماد تا پایان زمان مشخص شده صعود می‌کند،‌ دکمه سبز رنگ را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید از نزول قیمت سودآوری کنید، دکمه قرمز رنگ را کلیک کنید.

معامله بدون ریسک الیمپ ترید OlympTrade

بروکر الیمپ ترید معاملاتی را تحت عنوان معامله بدون ریسک الیمپ ترید در اختیار مشتریان قرار داده است. یک معامله بدون ریسک در واقع سرمایه گذاری شما را از ضرر حفاظت می‌کند.

اگر شما یک معامله بدون ریسک را فعال کنید که نتیجه‌ای منفی در بر دارد، میزان سرمایه‌ای که به آن اختصاص دادید،‌ به حساب شما منظور می‌شود.

هر معامله بدون ریسک دارای ارزش خود است که محافظت از سرمایه شما را محدود می‌کند و این قابلیت نشان دهنده‌ی اعتبار سایت الیمپ ترید است. فرض کنیم یک معامله بدون ریسک دارای ارزش 100 دلار است. در این حالت اگر معامله شما با شکست مواجه شود، تنها 100 دلار به حساب شما بازگردانده می‌شود،‌ حتی اگر میزان معامله شما 500 دلار باشد.

سوال بزرگ این است که چگونه به معامله بدون ریسک در الیمپ ترید دسترسی پیدا کنیم؟ معاملات بدون ریسک در واقع یکی از ویژگی‌ های باارزش پلتفرم الیمپ ترید ایران است.

اگر شما واریز بزرگی انجام دهید و به سطح متخصص یا Expert در الیمپ ترید برسید یا اینکه فعالیت زیادی از خود در حساب زنده الیمپ ترید نشان دهید یا در مسابقات الیمپ ترید شرکت کنید، شانس دریافت معامله بدون ریسک را خواهید داشت.

اصول موفقیت در معاملات الیمپ ترید

هیچ اصل یا قانون کلی برای معاملات سودآور در همه شرایط، وجود ندارد. با این حال اصولی وجود دارد که پیشنهاد می‌دهیم از آنها پیروی کنید تا احتمال موفقیت در معاملات الیمپ ترید را به حداکثر برسانید.

1 – قبل از هر چیز، مقدمات معاملات را در الیمپ ترید سایت یاد بگیرید.

2 – اگر می‌خواهید به طور حرفه‌ای به آموزش بپردازید،‌ خود را به سطح Expert در الیمپ ترید حرفه‌ ای برسانید و اجازه دهید یک تحلیل گر حرفه‌ای در الیمپ ترید شما را آموزش دهد.

3 – در وبینار های الیمپ ترید برای ویندوز حضور پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که هم وبینارهای مربوط به موضوعات تئوری را تماشا کنید و هم به وبینارهایی که در آن متخصصان معاملات واقعی انجام می‌دهند را دنبال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

4 – استفاده از اندیکاتورها و ابزارهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را فراموش نکنید.

5 – در یک یا دو استراتژی الیمپ ترید مهارت پیدا کنید و آنها را در حساب دموی الیمپ ترید تست کنید.

6 – از سیستم و قوانین جبران ضرر استفاده کنید.

سیستم جبران ضرر الیمپ ترید Olymp Trade

سیستم جبران ضرر در واقع آسان ترین راه مدیریت سرمایه الیمپ ترید در هنگام انجام معاملات FTT است. اصول این سیستم به این صورت است که اگر معامله شما متضرر شد، حجم معامله بعدی‌تان باید 2 تا 2.5 برابر معامله قبلی باشد.

این یعنی در صورتی که معامله دوم برایتان سودآور باشد، ضرر قبلی جبران شده و حتی مقداری سود نیز کسب می‌کنید.

این رویکرد همینطور زمانی جواب می‌دهد که معاملات متضرر بیشتری گریبانگیر شما شود و نیازمند فوری مدیریت ریسک الیمپ ترید باشید.

برای مثال فرض کنید شما یک معامله 1 دلاری ناموفق داشته باشید. با سیستم جبران ضرر معامله بعدی شما باید 2.5 دلار باشد. اگر دوباره معامله ناموفق باشد، سومین بار باید 6.25 دلار معامله کنید.

حالا فرض کنیم که این معامله نیز متضرر باشد. در مرحله بعدی بهتر است در صورت نیاز به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازید و یک معامله با 15.6 دلار باز کنید. اگر این معامله برای شما 80 درصد سودآوری به همراه داشته باشد، علاوه بر جبران ضرر معاملات قبلی، 3.23 دلار سود کسب خواهید کرد.

در نهایت با وجود اینکه تنها یکی از 4 پیش بینی شما درست از آب درآمد اما توانستید به سودآوری برسید. توجه داشته باشید این سیستم تنها در معاملات FTT نتیجه بخش است و پیشنهاد نمی‌شود در معاملات فارکس الیمپ ترید از آن بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

سودآوری با معامله سهام الیمپ ترید

بروکر OlympTrade یک حالت اختصاصی برای معامله سهام در نظر گرفته است. در این حالت شما می‌توانید نمادهایی که قیمتشان به سهم های بازار سهام مرتبط می‌شود، معامله کنید و به کسب درآمد الیمپ ترید بپردازید.

در حالت سهام، نماد معاملاتی با همان قیمت سهام انتخاب شده در آن زمان، معامله می‌شود. شما می‌توانید در این حالت دو نوع معامله خرید یا فروش را انجام دهید.

در حساب واقعی الیمپ ترید سود یا ضرر به تغییرات قیمت سهام موردنظر از زمانی که نماد را خریداری می‌کنید تا زمانی که آن را می‌فروشید بستگی دارد. توجه داشته باشید که شما تنها می‌توانید نمادی را بفروشید که قبلا آن را خریداری کرده‌اید.

زمانی که در این حالت در کارگزاری الیمپ ترید برای اولین بار نماد مبتنی بر سهام خریداری می‌کنید، یک پوزیشن برای آن نماد باز می‌کنید. خریدهای بعدی به جای باز کردن معامله یا پوزیشن جدید، صرفا حجم پوزیشن را افزایش می‌دهد و فروش ها نیز از حجم پوزیشن کم می‌کند.

سیگنال های معاملات الیمپ ترید

یک سیگنال معاملاتی در واقع یک سیستم الگوریتمی است که برای شما پیشنهادهایی برای باز کردن معامله فراهم می‌کند. این پیشنهاد بر اساس تحلیل شرایط فعلی بازار با استفاده از چندین الگوریتم ایجاد می‌شود.

برای استفاده از سیگنال ها شما نیاز دارید که نماد معاملاتی موردنظر را در کابین الیمپ ترید انتخاب کنید. در ادامه یک بازه زمانی انتخاب کنید و یک معامله را در جهت پیشنهاد شده باز کنید.

سیگنال های الیمپ ترید شامل انواع مختلفی می‌شود و هر نوع معامله گری می‌توانید سیگنال سازگار با سبک معاملاتی خود را پیدا کند. اسکالپینگ یکی از انواع معاملات است که در آن معامله گران برای مدت کوتاهی معامله را باز نگه می‌دارند که اغلب این زمان از یک تا 5 دقیقه است.

سیگنال های متنوعی برای معامله گران روزانه نیز در پلتفرم الیمپ ترید در دسترس است که معامله گران به خرید و فروش نماد تا پایان یک روز می‌پردازند. بازه های 10 دقیقه تا 60 دقیقه در الیمپ ترید برای سیگنال های روزانه مناسب هستند و می‌توانید قبل از پایان روز به برداشت از الیمپ ترید بپردازید.

علاوه بر این سیگنال های معاملات سوئینگ نیز در الیمپ ترید در دسترس است که معامله گران به خرید و نگه داری نماد معاملات برای یک مدت طولانی تا 1 ماه می‌پردازند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

برخی سیگنال های الیمپ ترید در متاتریدر به صورت رایگان در دسترس معامله گران است. اما برای دریافت سیگنال های بیشتر و پیشرفته‌تر دو راه پیش روی شما است. راه اول این است که سطح خود را به پیشرفته یا متخصص برسانید و راه دوم خرید سیگنال ها از طریق بخش Market الیمپ ترید است.

بخش Market در بروکر الیمپ ترید مانند فروشگاهی است که شما می‌توانید در آن امکانات بیشتری برای معامله و تحلیل خریداری کنید. این خریداری از طریق یک حق عضویت در Market انجام می‌شود. همینطور می‌توانید با کسب امتیازات به خریداری امکانات در بروکر Olymptrade بپردازید.

سوالات متداول راهنمای سودآوری بروکر الیمپ ترید

معامله فارکس الیمپ ترید چگونه انجام می‌شود؟

برای معامله فارکس در الیمپ ترید ابتدا از منوی بالای کابین شخصی الیمپ ترید جفت ارز موردنظر خود را برای معامله انتخاب کنید. سپس میزان معامله را مشخص کنید. حالا طبق تحلیل و پیش بینی خود از روند قیمت در آینده، جهت معامله را از بین خرید و فروش انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

معامله بدون ریسک الیمپ ترید چیست؟

بروکر الیمپ ترید معاملاتی را تحت عنوان معامله بدون ریسک الیمپ ترید در اختیار مشتریان قرار داده است. یک معامله بدون ریسک در واقع سرمایه گذاری شما را از ضرر حفاظت می‌کند. اگر شما یک معامله بدون ریسک را فعال کنید که نتیجه‌ای منفی در بر دارد، میزان سرمایه‌ای که به آن اختصاص دادید،‌ به حساب شما منظور می‌شود. برای آموزش افتتاح حساب الیمپ ترید با مشاوران ما از طریق شماره تلفن 00971588875100 تماس حاصل کنید.

بهترین سیگنال معامله الیمپ ترید کدام است؟

بروکر الیمپ ترید سیگنال های متنوعی را برای انواع معامله گران و سرمایه گذاران ارائه می‌کند. شما باید بر اساس سبک معاملاتی خود سیگنال ها را انتخاب کنید و آنها را بر روی ورود به معامله به کار بگیرید.

چطور در معاملات الیمپ ترید موفق شویم؟

یکی از مهمترین عناصر موفقیت آموزش است. بنابراین در وبینار های الیمپ ترید حضور پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که هم وبینارهای مربوط به موضوعات تئوری را تماشا کنید و هم به وبینارهایی که در آن متخصصان معاملات واقعی انجام می‌دهند را دنبال کنید.

سودآوری با سهام الیمپ ترید چگونه است؟

بروکر OlympTrade یک حالت اختصاصی برای معامله سهام در نظر گرفته است. در این حالت شما می‌توانید نمادهایی که قیمتشان به سهم های بازار سهام مرتبط می‌شود، معامله کنید. پس از معرفی بروکر الیمپ ترید در حالت سهام، متوجه خواهید شد که نماد معاملاتی با همان قیمت سهام انتخاب شده در آن زمان، معامله می‌شود. شما می‌توانید در این حالت دو نوع معامله خرید یا فروش را انجام دهید.

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

استراتژی های بروکر الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

بروکر معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade به مشتریان بسیاری در سرتاسر دنیا خدمات ارائه می‌کند. از این رو الیمپ ترید از استراتژی های معاملاتی مختلفی پشتیبانی می‌کند و به معامله گران و سرمایه گذاران اجازه می‌دهد طبق نیازهای خود از استراتژی های الیمپ ترید مختلفی برای سودآوری بهره بگیرند. این استراتژی ها هر کدام خصوصیت های خود را دارند و نیاز به ابزار و روند معاملاتی متفاوتی دارند. سایت بروکر الیمپ ترید تمام ابزاری که لازم دارید برای معامله استفاده کنید را در پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید برای شما فراهم کرده است. ممکن است جزو معامله گرانی باشید که به معاملات سریع و با تعداد بالا در یک زمان محدود نیاز دارید تا سودآوری کنید یا اینکه ممکن است سرمایه گذار محافظه‌کاری باشید که ماه ها برای کسب سود خود صبر و شکیبایی به خرج می‌دهد و نوسان های کوتاه مدت بازار بر روی او تاثیری ندارد.

بروکر معاملاتی الیمپ ترید Olymp Trade به مشتریان بسیاری در سرتاسر دنیا خدمات ارائه می‌کند. از این رو الیمپ ترید از استراتژی های معاملاتی مختلفی پشتیبانی می‌کند و به معامله گران و سرمایه گذاران اجازه می‌دهد طبق نیازهای خود از استراتژی های الیمپ ترید مختلفی برای سودآوری بهره بگیرند.

این استراتژی ها هر کدام خصوصیت های خود را دارند و نیاز به ابزار و روند معاملاتی متفاوتی دارند. سایت بروکر الیمپ ترید تمام ابزاری که لازم دارید برای معامله استفاده کنید را در پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید برای شما فراهم کرده است.

ممکن است جزو معامله گرانی باشید که به معاملات سریع و با تعداد بالا در یک زمان محدود نیاز دارید تا سودآوری کنید یا اینکه ممکن است سرمایه گذار محافظه‌کاری باشید که ماه ها برای کسب سود خود صبر و شکیبایی به خرج می‌دهد و نوسان های کوتاه مدت بازار بر روی او تاثیری ندارد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

در این مطلب به استراتژی های مختلفی که می‌توانید در بروکر الیمپ ترید به کار بگیرید تا سودآوری مناسبی داشته باشید می‌پردازیم. پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید مطمئنا یکی از اولین مواردی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید انتخاب استراتژی الیمپ ترید است.

استراتژی های بروکر الیمپ ترید OlympTrade ⚡بهترین ترفند الیمپ ترید💰تکنیک های معاملاتی فارکس الیمپ ترید📈کاهش کمسیون معاملات olymptrade💥تقویم اقتصادی الیمپ ترید

استراتژی معاملاتی الیمپ ترید چیست؟

معامله گران از استراتژی های معاملاتی برای پیش بینی قیمت نمادهای معاملاتی و به حداکثر رساندن سودآوری خود بهره می‌گیرند. استراتژی ها معمولا بر اساس یک الگوریتم مشخصی برای باز کردن و بستن معاملات است. پس از یادگیری نحوه شارژ حساب الیمپ ترید، باید به انتخاب یک استراتژی مناسب بپردازید.

انواع مختلفی از استراتژی های فارکس وجود دارد. از جمله استراتژی های مبتنی بر ترند که مربوط به معامله در جهت حرکت چارت قیمتی می‌شود. همینطور استراتژی های ضد ترند وجود دارد که مبتنی بر لحظاتی که امکان تغییر جهت ترند وجود دارد، هستند.

به طور کلی استراتژی های معاملاتی بسیاری در بازارهای معاملاتی وجود دارد که می‌توانید برای کسب درآمد با الیمپ ترید از آنها استفاده کرد اما هیچ استراتژی بی نقص و صد در صد سودآوری وجود ندارد. اهمیت بالایی دارد که استراتژی مناسبی را انتخاب کنید که با شرایط و سبک معاملاتی شما سازگار است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

همینطور احساسات بازار الیمپ ترید اهمیت بالایی دارد. یک استراتژی معاملاتی به شما کمک می‌کند که احساسات خود مانند طمع را کنترل کنید و اجازه ندهید که بیش از حد معامله کنید. تغییر در بازارهای معاملاتی می‌تواند باعث از دست دادن کنترل شود و شما همیشه باید آماده تغییرات باشید.

استفاده از یک استراتژی مناسب و تحلیل آمار و ارقام معاملاتی خود باعث می‌شود اشتباهات خود را متوجه شوید و در معاملات آینده عملکرد خود را بهبود ببخشید. اگر به طور منظم اشتباهات خود را بررسی نکنید، امکان تکرار اشتباهات گذشته در شرایط مشابه وجود دارد.

تست استراتژی ها در حساب دمو الیمپ ترید

توجه داشته باشید که بهترین راه انتخاب استراتژی مناسب برای شرایط خودتان، امتحان کردن آن در یک محیط بدون ریسک مانند حساب دمو الیمپ ترید است.

در حساب تمرینی الیمپ ترید شما می‌توانید به راحتی بدون نگرانی از ضرر، با پول مجازی به تست استراتژی های مختلف بپردازید و پس از انتخاب استراتژی مناسب، به سراغ معاملات واقعی در حساب زنده الیمپ ترید بروید.

حساب دمو در واقع یک شبیه ساز از حساب واقعی الیمپ ترید محسوب می‌شود که تقریبا تمام اجزای آن مانند یک حساب زنده کار می‌کند. شما به راحتی می‌توانید استراتژی های خود را به صورت معامله امتحان کنید و نتیجه کار خود را به صورت سودآوری یا ضرر دریافت کنید.

پول مجازی در حساب دمو الیمپ ترید به آسانی قابل شارژ کردن است و نیازی به پرداخت هزینه برای آن وجود ندارد. همینطور حساب آزمایشی الیمپ ترید دارای هیچ محدودیت زمانی نیست و می‌توانید تا هر زمانی که بخواهید از آن برای تست استراتژی های خود استفاده کنید.

در واقع حتی بسیاری از معامله گران حرفه‌ای و با تجربه نیز از حساب دمو بروکر الیمپ ترید برای امتحان کردن استراتژی های جدید خود استفاده می‌کنند و حساب دمو صرفا مخصوص معامله گران تازه‌وارد و کم تجربه نیست.

آموزش معامله حرفه‌ای الیمپ ترید Olymp Trade

بروکر معتبر الیمپ ترید از قابلیت سطح ها یا Statuses برخوردار است که با آن معامله گران و سرمایه گذاران با مهارت مختلف را در گروه های مختلفی قرار می‌دهد. در واقع هر چقدر در معاملات خود و استفاده از استراتژی های معاملاتی خود برای سودآوری بهتر عمل کنید و همینطور واریز بیشتری به حساب های الیمپ ترید انجام دهید، می‌توانید به مقام بالاتری دست پیدا کنید.

هر کدام از این مقام ها به شما امکانات و بونوس الیمپ ترید بهتری نسبت به مقام قبلی اعطا می‌کند و به این شکل می‌توانید سودآوری خود از معامله در بروکر الیمپ ترید را به حداکثر برسانید.

در ابتدا شما دارای مقام یا سطح Starter یا تازه کار هستید که برای شما امکانات مقدماتی برای سودآوری در پلتفرم الیمپ ترید را فراهم می‌کند. برای حضور در این سطح شما تنها کافی است به افتتاح حساب الیمپ ترید بپردازید و حداقل واریز الیمپ ترید که 10 دلار است را انجام دهید.

برای صعود به سطح پیشرفته یا Advanced شما باید در یک بار، بیش از 500 دلار را به حساب خود واریز کنید. اگر معامله گر پیشرفته باشید می‌توانید تا 85 درصد نرخ بازده سودآوری را در الیمپ ترید تجربه کنید و 10 درصد از کمیسیون معاملات خود کاهش دهید.

علاوه بر این شما می‌توانید برای برداشت از الیمپ ترید شاهد این باشید که درخواست های برداشت شما در 90 درصد مواقع تا حداکثر یک روز پردازش می‌شوند و شما می‌توانید از کمک یک مشاور شخصی بهره مند شوید.

در صورتی که می‌خواهید به بالاترین سطح یعنی سطح متخصص یا Expert دست پیدا کنید،‌ باید در یک بار بیش از 2 هزار دلار به انواع حساب الیمپ ترید واریز کنید. در این صورت می‌توانید از 92 درصد نرخ بازده بهره مند شده و درخواست های برداشت خود را در طول تنها چند ساعت پردازش کنید.

کاهش کمیسیون الیمپ ترید در این سطح 20 درصد خواهد بود و به تمام امکانات آموزشی، مشاوران، وبینارها و ابزار پیشرفته مانند توقف ضرر دنباله دار در بروکر Olymp Trade دسترسی خواهید داشت.

🏆سطح معامله گران الیمپ ترید امکانات و مزایای سطح
⚡تازه کار Starter قابلیت های پایه برای معامله و سودآوری
🔥پیشرفته Advanced کاهش 10 درصد کمیسیون، نرخ بازده تا 85 درصد، برداشت حداکثر تا یک روز
💥متخصص Expert کاهش 20 درصد کمیسیون، نرخ بازده تا 92 درصد، برداشت حداکثر تا چند ساعت

استراتژی تقاطع میانگین ها در الیمپ ترید

استراتژی تقاطع میانگین ها یکی از ساده ترین استراتژی های دنبال کننده ترند محسوب می‌شود. در این استراتژی از دو اندیکاتور میانگین متحرک ساده و یک اندیکاتور پارابولیک سار استفاده می‌شود.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

پس از یادگیری نحوه کار با بروکر الیمپ ترید تقاطع دو میانگین متحرک ساده نقطه ورود به معامله را به شما نشان می‌دهد و اندیکاتور پارابولیک سار به شما کمک می‌کند نقطه خروج را پیدا کنید و سطح توقف ضرر را در نقطه مناسبی اعمال کنید.

برای پیاده سازی این استراتژی در الیمپ ترید باید مراحل زیر را طی کنید:

1 – ابتدا نماد موردنظر را از لیست نمادهای الیمپ ترید انتخاب کنید. سپس نوع چارت را کندل استیک ژاپنی انتخاب کنید و بازه زمانی را بر روی 10 دقیقه تا یک روز قرار دهید.

2 – با بررسی بروکر الیمپ ترید و امکانات آن، حالا اندیکاتور میانگین متحرک ساده یا SMA را به چارت اضافه کنید و دوره آن را به 60 تغییر دهید.

3 – حالا یک میانگین متحرک ساده دیگر با دوره 4 را اضافه کرده و سراغ اضافه کردن اندیکاتور پارابولیک سار با تنظیمات پیش فرض بروید.

4 – حالا در صورت وجود یک ترند صعودی، اگر نقاط اندیکاتور پارابولیک سار در پایین چارت قرار داشته باشد و میانگین متحرک ساده با دوره 4 از SMA با دوره 60 به سمت بالا عبور کند، با توجه به قوانین الیمپ ترید می‌توانید یک معامله خرید انجام دهیم.

5 – زمانی که نقطه دوم از پارابولیک سار جهت خود را تغییر دهد از معامله خارج می‌شویم. سطح توقف ضرر را نیز در نزدیک ترین و پایین ترین نقطه نسبت به اندیکاتور پارابولیک سار قرار می‌دهیم.

6 – حالا در صورت وجود یک ترند نزولی، اگر نقاط اندیکاتور پارابولیک سار بالاتر از چارت قرار بگیرد و SMA با دوره 4 از SMA با دوره 60 به سمت پایین عبور کند، می‌توانیم یک معامله فروش در کارگزاری الیمپ ترید باز کنیم.

7 – مثل معامله خرید وقتی که نقطه دوم پارابولیک سار جهت خود را عوض کند،‌ از معامله خارج می‌شویم. سطح توقف ضرر نیز بهتر است در نزدیک ترین و بالاترین نقطه به اندیکاتور پارابولیک سار قرار بگیرد.

استراتژی های بروکر الیمپ ترید OlympTrade ⚡بهترین ترفند الیمپ ترید💰تکنیک های معاملاتی فارکس الیمپ ترید📈کاهش کمسیون معاملات olymptrade💥تقویم اقتصادی الیمپ ترید

استراتژی دنبال کننده ترند الیمپ ترید

استراتژی دنبال کننده ترند یا Trend Following در واقع یک استراتژی مبتنی بر ترند است که از کندل استیک های هیکن آشی و اسیلاتورهای RSI و Awesome Oscillator بهره می‌گیرد.

ترکیب سیگنال الیمپ ترید به دست آمده از هیکن آشی و RSI یا اندیکاتور قدرت نسبی برای معامله گران الیمپ ترید یک نقطه ورود به معامله تامین می‌کند و اسیلاتور Awesome کمک می‌کند تا یک نقطه برای خروج و کسب سود پیدا کنید.

پس از انتخاب نماد معاملاتی موردنظر خود برای معامله در سایت رسمی الیمپ ترید، چارت کندل استیک هیکن آشی را انتخاب کنید و بازه زمانی را از 1 ساعت تا 1 روز قرار دهید. حالا اندیکاتور قدرت نسبی یا RSI را به چارت اضافه کنید و دوره آن را به 28 تغییر دهید. در ادامه اسیلاتور Awesome را با تنظیمات پیش فرض به چارت اضافه کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

زمانی که خط RSI به بالاتر از 50 عبور می‌کند و کندل استیک های هیکن آشی یک ترند صعودی را نشان می‌دهند و نزدیک ترین ستون اسیلاتور Awesome سبز رنگ است، به سراغ معامله خرید می‌رویم. به یاد داشته باشید شما می‌توانید این کارها را به ربات معامله گر الیمپ ترید نیز بسپارید.

در این شرایط بهتر است توقف ضرر را در کمی پایین تر از حداقل فعلی قرار دهید. زمانی که رنگ اسیلاتور Awesome به قرمز تغییر پیدا کرد، فرصت مناسبی برای خروج از معامله و کسب سود است.

اما در صورتی که خط RSI به پایین تر از 50 عبور کند و کندل استیک های هیکن آشی یک ترند نزولی را نشان بدهند و نزدیکترین ستون اسیلاتور Awesome قرمز رنگ باشد،‌ پیشنهاد می‌کنیم که وارد یک معامله فروش با استفاده از راهنمای فارسی OlympTrade شوید.

در این وضعیت بهتر است دستور توقف ضرر را کمی بالاتر از حداکثر فعلی قرار دهید. زمانی که رنگ اسیلاتور Awesome به سبز تغییر پیدا کرد، فرصت خوبی برای خروج از معامله و کسب سود محسوب می‌شود.

تقویم اقتصادی الیمپ ترید Olymp Trade

بروکر معاملاتی الیمپ ترید برای تحلیل گران فاندامنتال و معامله گرانی که از استراتژی های مبتنی بر اخبار و رویدادها استفاده می‌کنند، تقویم اقتصادی الیمپ ترید را فراهم کرده است.

تقویم اقتصادی در واقع یک ابزار کلیدی برای تحلیل بازار ارزی محسوب می‌شود. هر روز، تقویم رویدادهای کلان اقتصادی و مهم را در کشورهای مختلف به شما نشان می‌دهد. برای مثال، این رویدادها ممکن است به آمار بیکاری،‌تورم، نرخ های بهره و غیره مربوط شوند.

از تقویم اقتصادی الیمپ ترید در حساب Olymptrade می‌توانید برای پیش بینی های بلند مدت و همینطور معاملات کوتاه مدت استفاده کرد. برای استفاده صحیح و بهینه از تقویم اقتصادی شما باید به خوبی آن را تنظیم کنید.

در تقویم اقتصادی OlympTrade شما می‌توانید اخبار را بر اساس اهمیت فیلتر کنید. در این صورت زمانی که اخبار مهم منتشر می‌شود، با شروع حرکت قدرتمند در بازار می‌توانید برای مدت کوتاهی به باز کردن معامله در جهت بازار بپردازید. این می‌تواند پاسخی به این سوال که چگونه در الیمپ ترید سود کنیم، باشد.

ما پیشنهاد می‌کنیم که همیشه اخبار مناطق مهم مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، اروپا، سوئیس و ژاپن را بررسی کنید چون این مناطق بیشترین تاثیر را بر روی بازار دارند.

استراتژی های بروکر الیمپ ترید OlympTrade ⚡بهترین ترفند الیمپ ترید💰تکنیک های معاملاتی فارکس الیمپ ترید📈کاهش کمسیون معاملات olymptrade💥تقویم اقتصادی الیمپ ترید

سوالات متداول استراتژی های بروکر الیمپ ترید

بهترین استراتژی الیمپ ترید کدام است؟

استراتژی های معاملاتی الیمپ ترید متنوع هستند و شما می‌توانید انواع استراتژی کوتاه مدت و بلند مدت را در این پلتفرم پیاده سازی کنید. هیچ استراتژی بهترین و بی نقص نیست. بنابراین پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید، شما باید بر اساس شرایط و سبک معاملاتی خود آنها را انتخاب کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

حساب دمو الیمپ ترید چیست؟

حساب دمو در واقع یک شبیه ساز از حساب واقعی الیمپ ترید محسوب می‌شود که تقریبا تمام اجزای آن مانند یک حساب زنده کار می‌کند. شما به راحتی می‌توانید استراتژی های خود را به صورت معامله امتحان کنید و نتیجه کار خود را به صورت سودآوری یا ضرر دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق تلگرام یا واتساپ با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چگونه از تقویم اقتصادی الیمپ ترید استفاده کنیم؟

در تقویم اقتصادی الیمپ ترید می‌توانید با مشاهده اخبار مهمی که در هر روز منتشر می‌شود، برای اثر اخبار بر روی بازار آماده شوید و بر اساس رویدادهای مهم معامله کنید و سودآوری در الیمپ ترید را به حداکثر برسانید.

کمیسیون الیمپ ترید را چطور کاهش دهیم؟

برای به حداقل رساندن کمیسیون بروکر الیمپ ترید Olymp Trade می‌توانید به سطح متخصص یا Expert دست پیدا کنید و از 20 درصد کاهش کمیسیون بهره مند شوید. این سطح نیازمند واریز 2 هزار دلار به حساب الیمپ ترید است. در سطح پیشرفته نیز با واریز 500 دلار می‌توانید 10 درصد کمیسیون معاملات را کاهش دهید.

بهترین اندیکاتور الیمپ ترید کدام است؟

الیمپ ترید انواع چارت ها و اندیکاتورها و همینطور اسیلاتورها را برای شما فراهم کرده است تا برای تحلیل تکنیکال نیازمند منابع دیگر نباشید. بهترین اندیکاتور برای معامله گران تازه کار میانگین متحرک های ساده است که سیگنال های مناسبی برای ورود به معامله فراهم می‌کنند. برای معرفی بروکر الیمپ ترید و بهترین ابزار آن با ما همراه باشید.

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای

امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

الیمپ ترید یکی از بروکرهای معتبر و محبوب در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود که خدمات متنوعی در حیطه معاملات فارکس برای معامله گران فراهم می‌کند. بروکر الیمپ ترید جدیدا دوباره پشتیبانی از معامله گران ساکن ایران را آغاز کرده است و شما می‌توانید به راحتی با ثبت نام در بروکر الیمپ ترید به معامله بپردازید و سودآوری کنید. همینطور روش های واریز و برداشت الیمپ ترید متنوع بوده و شما می‌توانید از بین موارد مختلفی مانند کیف پول های وب مانی، اسکریل و همینطور شارژ و برداشت با رمزارزها، این کار را انجام دهید.

الیمپ ترید یکی از بروکرهای معتبر و محبوب در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود که خدمات متنوعی در حیطه معاملات فارکس برای معامله گران فراهم می‌کند.

بروکر الیمپ ترید جدیدا دوباره پشتیبانی از معامله گران ساکن ایران را آغاز کرده است و شما می‌توانید به راحتی با ثبت نام در بروکر الیمپ ترید به معامله بپردازید و سودآوری کنید.

همینطور روش های واریز و برداشت الیمپ ترید متنوع بوده و شما می‌توانید از بین موارد مختلفی مانند کیف پول های وب مانی، اسکریل و همینطور شارژ و برداشت با رمزارزها، این کار را انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید🔥 OlympTrade فارکس💵 بهترین ترفندهای بروکر الیمپ ترید💰 ربات های معامله گر بروکر الیمپ ترید⚡ انواع چارت بروکر الیمپ ترید

مزایای بروکر الیمپ ترید OlympTrade

پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید دارای مزایا و امکانات بسیاری است که باعث جلب توجه مشتریان بسیاری از سرتاسر دنیا شده است. در این مطلب به موارد مهمی اشاره می‌کنیم که قبل از ورود به الیمپ ترید باید از آنها آگاه باشید.

در بروکر الیمپ ترید در ایران بیش از 70 جفت ارز معاملاتی و همینطور دیگر انواع نمادهای معاملاتی که مداوم در حال ترند هستند برای معامله در دسترس است و به راحتی می‌توانید از این ترندها در بازارهای مختلف نمادهای معاملاتی سودآوری کسب کنید.

در الیمپ ترید می‌توانید به راحتی یک استراتژی معاملاتی بهینه را انتخاب کرده و حتی با مبالغ کم شروع به معامله و سوداوری کنید. قابلیت های توقف ضرر و کسب سود به شما کمک می‌کند که سود خود را به حداکثر رسانده و ضررهای خود را به حداقل برسانید.

یکی از مهمترین مزایای معامله در الیمپ ترید این است که میزان سودآوری در الیمپ ترید سقفی ندارد و از طرف دیگر حداکثر ضرر به اندازه میزان سرمایه‌ گذاری شده می‌باشد.

توجه داشته باشید که معاملات فارکس در الیمپ ترید هم برای معامله گرانی که ترجیح می‌دهند تعداد بزرگی معامله در نشست معاملاتی انجام دهند و هم برای معامله گرانی که علاقه مند به معاملات بلندمدت هستند، مناسب است.

علاوه بر این موارد، بروکر الیمپ ترید منابع آموزشی رایگانی را برای معامله فراهم کرده است و شما می‌توانید از استراتژی های الیمپ ترید آماده، وبینارها و ویدیوهای آموزشی این بروکر بهره‌مند شوید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

شرایط معامله الیمپ ترید | قوانین OlympTrade

حداقل سرمایه گذاری برای هر معامله در بروکر الیمپ ترید 1 دلار یا یورو تعیین شده است. حداکثر میزان معامله نیز بر اساس وضعیت شما تعیین می‌شود. اگر به تازگی معامله در بروکر الیمپ ترید را شروع کرده‌اید دارای وضعیت Starter هستید و تا 2 هزار دلار یا یورو بدون ضرب‌کننده (Multiplier) یا 1 میلیون دلار یا یورو با ضرب‌کننده، می‌توانید معامله کنید.

اگر وضعیت پیشرفته یا Advanced داشته باشید، این میزان به 3 هزار دلار یا یورو می‌رسد و در صورت داشتن مقام Expert یا متخصص، می‌توانید تا 4 هزار دلار یا یورو در هر معامله سرمایه گذاری کنید. این موارد برای انواع حساب الیمپ ترید صحت دارد.

بروکر الیمپ ترید از استاپ اوت Stop Out برای معاملات خود استفاده می‌کند. استاپ اوت قابلیتی است که به صورت اتوماتیک یک معامله متضرر را می‌بندد و از ایجاد موجودی منفی برای معامله گر جلوگیری می‌کند.

در پلتفرم الیمپ ترید برای اکثر نمادهای معاملاتی استاپ اوت بر روی 0 درصد قرار گرفته است و این یعنی زمانی که ضرر به 100 درصد از سرمایه اختصاص داده شده برسد، معامله بسته می‌شود.

با این حال، نمادهایی وجود دارد (برای مثال سهام، کریپتوکارنسی ها و شاخص‌ها) که استاپ اوت برای آنها بر روی 50 درصد قرار گرفته است. این یعنی زمانی که در معامله 50 درصد از سرمایه خود را از دست دهید،‌ معامله به طور اتوماتیک بسته می‌شود. پشتیبانی الیمپ ترید می‌تواند در مورد جزئیات استاپ اوت به شما کمک کند.

کمیسیون الیمپ ترید OlympTrade

در هنگام باز کردن ترید در الیمپ ترید، مقدار مشخصی از موجودی معامله گر کم می‌شود. این مقدار به موارد مختلفی مانند میزان معامله، ضرب کننده، مشخصات نماد معاملاتی و غیره، بستگی دارد.

کمیسیون هر معامله در کنار بقیه اطلاعات معامله نمایش داده می‌شود. با این حال ممکن است پرداخت نهایی به دلیل شرایط بازار در برخی مواقع به اندازه کمی متغیر باشد.

هزینه شبانه یا سواپ نیز کمیسیونی است که برای منتقل کردن معامله از یک روز به یک روز بعدی از موجودی معامله گر کم می‌شود. میزان این کمیسیون به مواردی مانند جهت معامله، میزان معامله، ضرب کننده و نرخ شبانه جفت ارز مربوط می‌شود.

توجه داشته باشید که بروکر الیمپ ترید فارکس برای عدم فعالیت کمیسیون دریافت می‌کند و این در هنگام بررسی بروکر الیمپ ترید باید جزو مواردی باشد که باید از آن آگاه باشید. اگر معامله گری برای 180 روز هیچ معامله‌ای در حساب زنده الیمپ ترید خود انجام نداده باشد، الیمپ ترید این حق را دارد که هر ماه 10 دلار از حساب معاملاتی کاربر کم کند.

اگر بونوس الیمپ ترید در حساب وجود دارد و مبلغ واقعی وجود ندارد،‌ بونوس از کاربر پس گرفته می‌شود و اگر هیچ مبلغی در حساب نباشد،‌ کمیسیونی دریافت نمی‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید🔥 OlympTrade فارکس💵 بهترین ترفندهای بروکر الیمپ ترید💰 ربات های معامله گر بروکر الیمپ ترید⚡ انواع چارت بروکر الیمپ ترید

توقف ضرر و کسب سود در الیمپ ترید

در معرفی بروکر الیمپ ترید یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید، انواع دستورهای توقف ضرر، کسب سود و البته توقف ضرر دنباله دار را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به خوبی مدیریت ریسک در الیمپ ترید کرده و سودهای خود را دریافت کنند.

دستور کسب سود دستوری است که به صورت اتوماتیک یک معامله سودآور را می‌بندد. پس از اینکه سود کسب شده به سطحی می‌رسد که قبلا تعیین کرده‌اید،‌ معامله بسته شده و سود موردنظر به شما تعلق می‌گیرد.

دستور توقف ضرر الیمپ ترید نیز از ضرر بیش از حد در معاملات جلوگیری می‌کند. ابتدا یک سطحی را برای ضرر در نظر می‌گیرید و اگر قیمت به آن سطح برسد، معامله به صورت اتوماتیک بسته می‌شود.

توقف ضرر دنباله دارد، محبوبیت بالایی در بازار معاملاتی دارد و در آموزش الیمپ ترید بسیاری به دنبال کسب مهارت در استفاده از آن هستند. توقف ضرر دنباله دارد در واقع توقف ضرری است که با حرکت بازار به روز رسانی می‌شود و اگر در جهت سودآوری حرکت کنید، سطح توقف ضرر نیز حرکت کرده و اجازه می‌دهد بیشتر سودآوری کنید.

دستورهای در حال انتظار الیمپ ترید

دستور در حال انتظار یا Pending Order در واقع یک دستور فارکس است که در یک زمانی در آینده اجرا می‌شود. این نوع دستور در زمانی اجرا می‌شود که نماد معاملاتی برای معامله در دسترس قرار بگیرد یا به یک قیمت از پیش تعیین شده برسد یا اینکه به یک زمان مشخصی برسد. سپس می‌توانید در مورد این سودآوری، برای برداشت از الیمپ ترید اقدام کنید.

البته می‌توانید انتظار مقداری اسلیپیج را داشته باشید. اسلیپیج در واقع زمانی رخ می‌دهد که معامله گر قیمت اجرای متفاوتی از چیزی که انتظار می‌رود را دریافت می‌کند. اسلیپیج همان تغییر قیمت بین زمانی که دستور معامله صادر می‌شود و زمانی است که دستور اجرا می‌شود.

در همه حساب های الیمپ ترید اگر وقتی بازار بسته است یک دستور در حال انتظار خلق کنید،‌ دستور در آغاز نشست معامله با قیمت باز شدن بازار اجرا می‌شود.

اگر شما یک دستور در حال انتظار برای یک نماد تعیین کنید که در یک قیمت خاصی اجرا شود، زمانی که قیمت به آن سطح می‌رسد،‌ دستور اجرا خواهد شد. همینطور می‌توانید یک زمان مشخص را تعیین کنید که دستور در حال انتظار در همان زمان مشخص اجرا شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

ربات های معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

ربات ها یا Expert Advisors در واقع الگوریتم هایی هستند که به شما کمک می‌کند تا بهترین زمان برای باز کردن معاملات پیدا کنید. بهترین ربات الیمپ ترید با دقت بالا همه تغییرات ترند را بررسی می‌کنند و مشخص می‌کنند که چه زمانی برای باز کردن معامله بیشترین سود را برای شما به همراه دارد.

بروکر الیمپ ترید ربات های MACD، Moving Average و Predator را به سرمایه گذاران و معامله گران خود ارائه می‌کند. ربات MACD به طور مداومی بر اساس استراتژی میانگین متحرک همگرا واگرا سیگنال هایی را برای شما فراهم می‌کند.

ربات معامله گر الیمپ ترید با نام Predator نیز پیشنهادهایی برای ورود به معامله بر اساس استراتژی منحصربفرد Predatory Look ارائه می‌کند. این استراتژی از دو اندیکاتور موثر و محبوب تمساح و Awesome Oscillator بهره می‌برد.

شما می‌توانید به راحتی و مستقیما بر روی سایت رسمی الیمپ ترید به این ربات های معاملاتی دسترسی پیدا کنید و با پرداخت یک حق عضویت یک ماه تا یک ساله از خدمات این ربات ها و سیگنال های آنها بهره مند شوید.

🔥ربات های الیمپ ترید اندیکاتورهای مورد استفاده ربات
💲ربات MACD میانگین متحرک همگرا واگرا
⚡ربات Predator اندیکاتور تمساح و Awesome Oscillator
💥ربات Moving Average دو میانگین متحرک با دوره های مختلف

 

چارت های معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

نسخه وب سایت بروکر الیمپ ترید به شما اجازه می‌دهد که دو چارت متفاوت را به طور همزمان مشاهده کنید. برای باز کردن کادر چارت دوم، کافی است روی علامت دو مستطیل گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید.

در بروکر الیمپ ترید 4 نوع چارت مختلف را می‌توانید برای تحلیل تکنیکال الیمپ ترید استفاده کنید:

چارت منطقه‌ای Area Chart: این نوع چارت الیمپ ترید ساده‌ترین نوع بین چارت های الیمپ ترید است. در این نوع چارت حرکات قیمت توسط یک خط به نمایش درمی‌آید و در زیر خط منطقه‌ پر شده‌ای را مشاهده می‌کنید.

چارت کندل استیک ژاپنی: این نوع از چارت در حال حاضر محبوب‌ ترین چارت بین معامله گران محسوب می‌شود. کندل استیک ها اطلاعات مفیدی را از تغییرات قیمتی در یک بازه زمانی مشخص ارائه می‌کنند.

چارت های کندل استیک از بدنه و قسمت شدو یا سایه تشکیل می‌شود. بدنه به ما از قیمت باز شدن و قیمت بسته شدن خبر می‌دهد. قسمت بالای سایه بیشتری قیمت در آن بازه و قسمت پایین سایه کمترین قیمت در آن بازه را مشخص می‌کند. راهنمای فارسی Olymptrade در این زمینه را می‌توانید در وب سایت ما دنبال کنید.

زمانی که قیمت در آن زمان مشخص صعودی باشد،‌ کندل استیک به رنگ سبز درمی‌آید و زمانی که نزولی باشد کندل استیک به رنگ قرمز درمی‌آید.

چارت میله‌ای: قانون کلی شکل گیری این نوع چارت مانند کندل استیک است. این چارت از یک خط عمودی و دو خط افقی کوتاه در دو سمت آن تشکیل می‌شود. خط های کوتاه اطلاعاتی در مورد قیمت های باز شدن و بسته شدن در اختیار ما می‌گذارند و خط عمودی حداکثر و حداقل قیمت را ارائه می‌کند.

چارت هیکن آشی: بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران الیمپ ترید به اشتباه چارت هیکن آشی را با چارت کندل استیک یکسان تصور می‌کنند و این به دلیل شباهت آنها است. تفاوت این است که رنگ کندل ها در هیکن آشی به اندازه کندل استیک تغییر نمی‌کند.

دلیل این عدم تغییر مکرر این است که چارت های هیکن آشی بر اساس قیمت خالص رسم نمی‌شوند و دارای فرمول های خاصی هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

محدودیت معاملات الیمپ ترید

محدودیت معامله در الیمپ ترید در واقع یک سیستم مدیریت ریسک است که به طور اتوماتیک در الیمپ ترید در حال کار است. درباره الیمپ ترید باید اطلاع داشته باشید، زمانی که بازارها نوسانی هستند،‌ ممکن است برای ارائه کنندگان نقدینگی الیمپ ترید ارائه نمادها و خدمات آسان نباشد.

به همین دلیل این سیستم به الیمپ ترید کمک می‌کند تا میزان سرمایه گذاری که معامله گران می‌توانند در یک معامله انجام دهند را محدود کند. امکان تحلیل و استفاده از اندیکاتورهای الیمپ ترید همیشه وجود دارد.

چندین نوع محدودیت در پلتفرم الیمپ ترید وجود دارد:

محدودیت حجمی معاملات: این محدودیت حجم کلی که شما می‌توانید در یک نماد یا گروهی از نمادها سرمایه گذاری کنید را محدود می‌کند. توجه کنید در این محدودیت ها برداشت از حساب الیمپ ترید محدودیتی ندارد.

محدودیت تعداد معاملات باز: این نوع محدودیت تعداد معاملاتی که می‌توانید در یک زمان باز داشته باشید را محدود می‌کند.

محدودیت پوزیشن باز: این محدودیت سطحی طبق حجم معاملات باز شما تغییر پیدا می‌کند و منقضی نمی‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید🔥 OlympTrade فارکس💵 بهترین ترفندهای بروکر الیمپ ترید💰 ربات های معامله گر بروکر الیمپ ترید⚡ انواع چارت بروکر الیمپ ترید

سوالات متداول امکانات و مزایای بروکر الیمپ ترید

آیا الیمپ ترید معتبر است؟

بروکر الیمپ ترید به میلیون ها معامله گر و سرمایه گذار در سرتاسر دنیا خدمات ارائه می‌کند و توسط نهاد معتبر کمیسیون مالی بین‌المللی FinaCom مجوز دریافت کرده است. همینطور الیمپ ترید مشتریان خود در مقابل خطرات احتمالی مانند از دست رفتن مبالغ و کلاهبرداری بروکر الیمپ ترید، جبران خسارت ارائه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران حرفه‌ای ما در تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید.

چرا الیمپ ترید را انتخاب کنیم؟

پلتفرم معاملاتی الیمپ ترید دارای مزایا و امکانات بسیاری است که باعث جلب توجه مشتریان بسیاری از سرتاسر دنیا شده است. پس از افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید به بیش از 70 جفت ارز معاملاتی و همینطور دیگر انواع نمادهای معاملاتی که مداوم در حال ترند هستند برای معامله دسترسی خواهید داشت و به راحتی می‌توانید از این ترندها در بازارهای مختلف نمادهای معاملاتی سودآوری کسب کنید.

آیا الیمپ ترید کمیسیون دریافت می‌کند؟

در هنگام باز کردن معامله الیمپ ترید، مقدار مشخصی از موجودی معامله گر کم می‌شود. این مقدار به موارد مختلفی مانند میزان معامله، ضرب کننده، مشخصات نماد معاملاتی و غیره، بستگی دارد. کمیسیون الیمپ ترید هر معامله در کنار بقیه اطلاعات معامله نمایش داده می‌شود.

چطور از ربات های الیمپ ترید استفاده کنیم؟

شما می‌توانید به راحتی و مستقیما بر روی سایت بروکر الیمپ ترید به این ربات های معاملاتی دسترسی پیدا کنید و با پرداخت یک حق عضویت یک ماه تا یک ساله از خدمات این ربات ها و سیگنال های آنها بهره مند شوید.

مدیریت ریسک در الیمپ ترید چگونه است؟

الیمپ ترید از انواع مختلف دستورهای معاملاتی مخصوصا توقف ضرر و توقف ضرر دنباله دار پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید به راحتی جلوی ضرر را کنترل نشده را بگیرید و سود در الیمپ ترید را از دست ندهید.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

به منظور سودآوری در بروکر معتبر الیمپ ترید، نیاز به انتخاب و ساخت حساب وجود دارد. همینطور باید همه اطلاعات و ترفندهای مهم افتتاح حساب الیمپ ترید و همینطور نحوه استفاده از حساب OlympTrade را بدانید تا بتوانید بدون مشکل به سودآوری معاملاتی بپردازید. قبل از افتتاح حساب در الیمپ ترید شما باید بدانید که با چه شرایطی معامله خواهید کرد و چگونه به حساب خود دسترسی داشته باشید و از نحوه کار با سایت الیمپ ترید مطلع شوید. در این مطلب در مورد حساب های بروکر الیمپ ترید به شما توضیح می‌دهیم. با مطالعه این مطلب نیازهای شما برای انتخاب و شروع روند معاملاتی خود در الیمپ ترید، برطرف خواهد شد.

به منظور سودآوری در بروکر معتبر الیمپ ترید، نیاز به انتخاب و ساخت حساب وجود دارد. همینطور باید همه اطلاعات و ترفندهای مهم افتتاح حساب الیمپ ترید و همینطور نحوه استفاده از حساب OlympTrade را بدانید تا بتوانید بدون مشکل به سودآوری معاملاتی بپردازید.

قبل از افتتاح حساب در الیمپ ترید شما باید بدانید که با چه شرایطی معامله خواهید کرد و چگونه به حساب خود دسترسی داشته باشید و از نحوه کار با سایت الیمپ ترید مطلع شوید.

در این مطلب در مورد حساب های بروکر الیمپ ترید به شما توضیح می‌دهیم. با مطالعه این مطلب نیازهای شما برای انتخاب و شروع روند معاملاتی خود در الیمپ ترید، برطرف خواهد شد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade 💵بهترین حساب الیمپ ترید 💥حساب رمزارز کریپتوکارنسی✔ الیمپ ترید حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتی زنده الیمپ ترید olymp trade

حساب دمو الیمپ ترید Olymp Trade

حساب دمو در الیمپ ترید در واقع یک قابلیت برای تمرین کردن برای معامله گران و سرمایه گذاران است. در هنگام استفاده از یک حساب دمو، شما دقیقا به همان شکلی که در حساب زنده انجام می‌شود، به معامله می‌پردازید.

شما می‌توانید از حساب تمرینی الیمپ ترید بدون نیاز واریز استفاده کنید. تنها کافی است به ثبت نام بپردازید و به معامله بدون ریسک در حساب دمو بپردازید.

در حساب دمو معاملات با مبالغ مجازی انجام می‌شود که شما به صورت رایگان در الیمپ ترید دریافت می‌کنید و پس از اتمام به راحتی می‌توانید به صورت رایگان به شارژ حساب دمو الیمپ ترید بپردازید و به استفاده خود ادامه دهید.

حساب آزمایشی الیمپ ترید یا همان حساب دمو هم در نسخه دسکتاپ کامپیوتر و هم نسخه موبایل در دسترس سرمایه گذاران و معامله گران است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

حساب واقعی الیمپ ترید | حساب زنده OlympTrade

حساب واقعی در واقع حساب هایی هستند که برای معامله با پول واقعی یا ذخیره کردن یک ارز خاص از آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید در الیمپ ترید از چندین حساب معاملاتی با ارزهای متفاوت استفاده کنید.

در هنگام ثبت نام الیمپ ترید و ورود به صفحه کارگزاری الیمپ ترید، شما یک ID معامله گر از الیمپ ترید دریافت می‌کنید. این شماره شناسایی منحصربفرد شما در الیمپ ترید است که باید به یاد داشته باشید. این شماره را می‌توایند در بخش پروفایل یا کابین الیمپ ترید پیدا کنید.

پس از افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید، شما به طور اتوماتیک حساب هایی با چندین نوع ارز معاملاتی محبوب به دست می‌آورید. شما همینطور می‌توانید به انتخاب خود حساب های معاملاتی بیشتری را ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید ارز یک حساب الیمپ ترید را عوض کنید. در عوض دو گزینه پیش روی شما قرار دارد: اول اینکه یک حساب جدید با ارزی که می‌خواهید بسیاری و حساب قبلی را آرشیو کنید یا در واقع به حذف حساب الیمپ ترید بپردازید. راه دوم این است که یک حساب چندارزی دیگر بسازید.

لطفا توجه داشته باشید که اگر تنها یک حساب معاملاتی داشته باشید، نمی‌توانید قبل از اضافه کردن یک حساب جدید آن را آرشیو یا حذف کنید. شما باید در هر زمانی حداقل یک کار با حساب Olymp Trade فعال داشته باشید.

اگر یک حساب آرشیو شده شارژ شود و مبالغ جدیدی به آن واریز شود،‌ حساب به طور اتوماتیک فعال می‌شود. این ممکن است زمانی که به یک حساب پول ارسال کنید و قبل از منظور شدن مبلغ آن را آرشیو کنید.

آموزش واریز و برداشت از حساب الیمپ ترید

برای شارژ یا واریز به حساب الیمپ ترید Olymp Trade شما باید ابتدا حسابی که می‌خواهید آن را شارژ کنید را در الیمپ ترید انتخاب کنید.

در ادامه بر روی گزینه Payments کلیک کنید و سپس گزینه Deposits را انتخاب کنید. حالا نیاز است که مقدار واریزی را وارد کنید. حالا یکی از روش های شارژ حساب الیمپ ترید را اتنخاب کرده و در نهایت فرایند پرداخت را در آن پلتفرم مربوطه تکمیل کنید.

برای برداشت از حساب الیمپ ترید نیز باید در ابتدا یک حساب برای برداشت از الیمپ ترید انتخاب کنید. سپس روی گزینه Payments و در نهایت Withdraw کلیک کنید. حالا باید مبلغی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد نمایید.

فرایند درخواست برداشت در الیمپ ترید را تکمیل کنید و منتظر بمانید که برداشت توسط الیمپ ترید تایید شده و انجام شود. توجه داشته باشید که شما تنها می‌توانید مبالغ را از همان راهی که به الیمپ ترید واریز کرده‌اید، برداشت کنید.



انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade 💵بهترین حساب الیمپ ترید 💥حساب رمزارز کریپتوکارنسی✔ الیمپ ترید حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتی زنده الیمپ ترید olymp trade

حساب کریپتوکارنسی الیمپ ترید | رمزارز الیمپ ترید

کریپتوکارنسی ها یا رمزارزها در واقع یک دارایی ارائه شده توسط شبکه بلاکچین غیرمتمرکز هستند که سریع، خصوصی، امن و کم هزینه هستند.

برخلاف پول فیات، رمزارزها توسط هیچ نهادی مانند دولت تحت نظارت و کنترل نیستند و ارزش رمزارزها به بلاکچین خود، کاربردهای آن، مقبولیت عمومی و موارد دیگر مرتبط است. از این رو می‌توان از این روش به عنوان یک روش انتقال پول به الیمپ ترید استفاده کرد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

از آنجایی که رمزارزها در سالهای اخیر بسیار محبوبیت پیدا کرده‌اند، بروکر الیمپ ترید نیز حساب هایی مبتنی بر رمزارزها ارائه کرده است. حساب USDT در واقع نوعی از حساب در الیمپ ترید است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واریز و برداشت بپردازید.

رمزارز USDT در واقع یک Stablecoin محسوب می‌شود یعنی ارزش آن به یک ارز فیات به نام دلار آمریکا بستگی دارد. برخلاف دیگر رمزارزها مانند بیت کوین، USDT نوسان بسیار کمتری دارد. از این این باعث افزایش امنیت الیمپ ترید و روند معاملاتی آن می‌شود.

شما می‌توانید بر اساس پروتوکل های زیر به واریز و برداشت رمزارز USDT از الیمپ ترید اقدام کنید:

  • TRC20 (USDT ارائه شده در TRON)
  • ERC20 (USDT ارائه شده در Ethereum)
  • Binance (USDT ارائه شده در Binance)
  • Omni (USDT ارائه شده از طریق لایه Omni بلاکچین بیت کوین)

نحوه واریز رمزارزها در الیمپ ترید

برای شارژ و برداشت USDT باید یک حساب در یک پلتفرم معتبر که از USDT در TRC20، ERC20، Binance یا Omni پشتیبانی می‌کند، باز کنید.

برای آموزش شارژ حساب الیمپ ترید محبوب ترین این پلتفرم ها شامل این موارد می‌شوند: Binance، Kraken، BitFinex، Coinmama، WazirX.

روند شارژ و برداشت الیمپ ترید معمولا به این شکل است:

در ابتدا باید ایمیل خود را فراهم کنید، یک رمز عبور ارائه کنید و روند تایید حساب را با دستورالعمل های ارائه شده تکمیل کنید.

در ادامه باید اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ پلتفرم موردنظر را دانلود کرده و وارد حسابی که ساخته‌اید شوید. حالا با استفاده اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ، USDT را در لیست کیف پول های در دسترس پیدا کنید. وارد کیف پول USDT شوید و شبکه را انتخاب کنید (برای مثال Tron).

حالا بر روی گزینه واریز یا Deposit کلیک کنید تا آدرس کیف پول USDT خود را ببینید. شما به این آدرس نیاز دارید تا پول را به کیف پول خود بفرستید. در ادامه با استفاده از یک روش پرداخت مانند انتقال بانکی، کارت اعتباری یا دیگر روش‌ ها مبلغ را واریز کنید.

حالا کافی است در الیمپ ترید سایت یا الیمپ ترید اندروید به بخش Payments، Deposit و سپس Payment Method بروید و گزینه USDT را از لیست انتخاب کنید. مبلغ مورد نظر را وارد کنید و گزینه تایید را بزنید تا وارد صفحه پرداخت شوید.

حالا به کیف پول USDT خود بروید تا مبلغ مشخص شده را به آدرس واریزی که الیمپ ترید ارائه داده است ارسال کنید. همینطور می‌توانید با اسکن کد QR این کار را انجام دهید. بر اساس روش انتقالی که استفاده می‌کنید، هزینه تراکنش متفاوت خواهد بود.

حداقل واریز الیمپ ترید برای این نوع حساب 5 USDT است و حداکثر واریز 1 میلیون USDT است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

برداشت رمزارزها در بروکر الیمپ ترید

برای برداشت رمزارز USDT باید به الیمپ ترید ورود کنید و در حساب USDT بروکر الیمپ ترید باید به بخش Payments و سپس Withdraw بروید. پس از مشخص کردن مقداری می‌خواهید برداشت کنید،‌ آدرس دریافت که از کیف پول USDT خود دریافت می‌کنید را وارد کنید.

توجه داشته باشید برداشت ها با همان سیستمی که برای واریز مبالغ استفاده کرده‌اید، انجام می‌شود.

مبلغی که بروکر الیمپ ترید آنلاین به عنوان هزینه برداشت از شما دریافت می‌کند، بستگی به پروتوکل رمزارزی است که استفاده می‌کنید:

💰روش برداشت USDT کمیسیون برداشت الیمپ ترید
✨TRC20 1 USDT
⚡ERC20 25 USDT
💵Binance 1 USDT + 1 %
💥Omni 10 USDT

مدت زمان پردازش درخواست های برداشت USDT به وضعیت بلاکچین در آن موقع بستگی دارد. در حال عادی واریزها و همینطور برداشت ها تا 15 دقیقه به طول می‌انجامد. اگر درخواست شما تا 24 ساعت انجام نگرفت، از پشتیبانی الیمپ ترید اقدام به پیگیری کنید.

توجه داشته باشید حداقل برداشت برای این نوع حساب 5 USDT است و حداکثر برداشت 1 میلیون USDT است.

معامله با چند حساب در بروکر الیمپ ترید

حساب های چند منظوره یا Multi Account در واقع یک قابلیت بروکر الیمپ ترید ایرانی است که به معامله گران اجازه می‌دهد تا 5 حساب زنده متصل به هم در الیمپ ترید داشته باشند.

در هنگام ساخت حساب از طریق الیمپ ترید با گوشی یا الیمپ ترید برای ویندوز خود شما این امکان را دارید که از بین ارزهایی مانند دلار آمریکا، یورو اروپا و دیگر ارزها انتخاب کنید.

در این حالت شما کنترل کامل را بر روی حساب ها دارید و می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه از آنها استفاده کنید. می‌توانید یکی از حساب ها را به ذخیره سودهای معاملاتی خود از الیمپ ترید اختصاص دهید و دیگری را برای یک استراتژی خاص معاملاتی استفاده کنید.

همینطور امکان تغییر نام حساب ها و همینطور آرشیو کردن آنها وجود دارد. توجه داشته باشید که حتما راهنمای الیمپ ترید را بخواهید و اطلاع داشته باشید که این قابلیت چندحسابه ارتباط با حساب اصلی معاملاتی شما که ID معامله گر شما را نشان می‌دهد ندارد.

شما تنها یک حساب معاملاتی اصلی می‌توانید در الیمپ ترید داشته باشید اما می‌توانید تا 5 حساب زنده مختلف را به آن متصل کنید تا برای اهداف متفاوت معاملاتی از آن بهره بگیرید.

برای باز کردن حساب های بیشتر به بخش Accounts در کابین الیمپ ترید بروید، بر روی گزینه + کلیک کنید و ارز موردنظر خود را انتخاب کنید. حالا نام حساب جدید الیمپ ترید را وارد کنید. حالا شما یک حساب جدید در اختیار دارید.

انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade 💵بهترین حساب الیمپ ترید 💥حساب رمزارز کریپتوکارنسی✔ الیمپ ترید حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتی زنده الیمپ ترید olymp trade

سوالات متداول انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade

برداشت از حساب الیمپ ترید چطور انجام می‌شود؟

برای برداشت از حساب الیمپ ترید نیز باید در ابتدا یک حساب برای برداشت از الیمپ ترید انتخاب کنید. سپس روی گزینه Payments و در نهایت Withdraw کلیک کنید. حالا باید مبلغی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد نمایید. فرایند درخواست برداشت در الیمپ ترید را تکمیل کنید و منتظر بمانید که برداشت توسط الیمپ ترید تایید شده و انجام شود. برای اطلاعات بیشتر با پشتیبان فارسی الیمپ ترید ارتباط برقرار کنید یا به سراغ تماس با پشتیبان واتساپ بروید.

حساب رمزارز الیمپ ترید چیست؟

حساب USDT در واقع نوعی از حساب در الیمپ ترید است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واریز و برداشت بپردازید. در این زمینه راهنمای ثبت نام در سایت الیمپ ترید را می‌توانید دنبال کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

حساب دمو الیمپ ترید چیست؟

حساب دمو در الیمپ ترید در واقع یک حساب آزمایشی است که شما می‌توانید بدون ترس از دست دادن پول و ریسک، به معامله بپردازید و استراتژی های الیمپ ترید و ترفندهای معاملاتی خود را در یک محیط شبیه سازی شده معاملاتی امتحان کنید.

بهترین حساب الیمپ ترید کدام است؟

از بین دو نوع حساب زنده و حساب رمزارز USDT شما باید بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید. اگر راحتی رمزارزها را می‌پسندید و علاقه‌مند هستید برای واریز و برداشت از رمزارز USDT استفاده کنید،‌ این نوع حساب پیشنهاد می‌شود. در غیر اینصورت بهتر است از حساب واقعی الیمپ ترید استفاده کنید.

حداقل واریز حساب الیمپ ترید چقدر است؟

حداقل واریز در حساب زنده الیمپ ترید 10 دلار است. همینطور توجه داشته باشید که حداقل واریز در حساب رمزارز USDT الیمپ ترید 5 USDT است. حداقل میزان معامله نیز برای هر معامله 1 دلار یا یورو در نظر گرفته شده است.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


صفحه 17 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد