دستورهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/19

🔥دستورهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade💰 انواع مختلفی از دستورهای معاملاتی در بازار فارکس وجود دارد که معامله ‌گران برای مدیریت معاملات خود از آنها استفاده می‌کنند و پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید می‌توانید از آنها بهره بگیرید. پس از بررسی بروکر الیمپ ترید، شناختن این دستورهای معاملاتی می‌تواند به معامله‌ گران کمک کند که به طور مناسبی به بازار وارد شده و از آن خارج شوند. دستورهای معاملاتی عضوی بسیار مهم از هر معامله محسوب می‌شوند زیرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ایجاد حس اطمینان در معامله می‌شود که معامله خود را در زمان و با قیمت دلخواه پیاده‌سازی کنند.

 

انتخاب دستور مناسب همینطور می‌تواند باعث به حداکثر رساندن سودآوری در بازارهای معاملاتی شود. از این رو بروکر الیمپ ترید ایران انواع مختلفی از دستورها را برای استفاده مشتریان خود فراهم آورده است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور توقف ضرر Stop Loss الیمپ ترید

حرکات بازار می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند و دستور توقف ضرر (Stop Loss) یکی از تنها مکانیزم ‌هایی است که معامله ‌گران برای حفاظت خود در مقابل ضرر فراوان در اختیار دارند. در هنگام معامله فارکس، باینری و CFD ها در بروکر الیمپ ترید می‌توان از این دستور استفاده کرد.

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر الیمپ ترید فارسی ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

این کار با ثبت یک دستور توقف ضرر، چند پیپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است.

یک توقف ضرر می‌تواند به معاملات کوتاه یا بلندمدت متصل شود و آن را به یک ابزار بسیار مفید برای هر استراتژی الیمپ ترید تبدیل کند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور توقف ضرر دنباله دار الیمپ ترید

برای معامله ‌گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ مناسبی برای انواع معامله گران الیمپ ترید است.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قیمت بازار را می‌توان به صورت یک مبلغ دلاری ثابت یا یک درصد مشخص کرد. اگر شرایط توقف ضرر ایجاد شود و قیمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا می‌شود.

توقف ضرر دنباله‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه در حساب های الیمپ ترید کاهش دهند.

برای مثال فرض کنید یک معامله ‌گر برای جفت‌ارز EUR/USD در قیمت 1.1720 وارد معامله شده و یک توقف ضرر 167 پیپی را در 1.1553 ثبت کرده است.

با افزایش قیمت به 1.1730، سطح توقف ضرر نیز از 1.1553 بالاتر رفته و به سطح 1.1563 تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید برای مدت بیشتری به سودآوری در الیمپ ترید بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستور کسب سود Take Profit الیمپ ترید

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در بروکر معتبر الیمپ ترید در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند.

یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت. این دستورها را بهتر است در حساب دمو الیمپ ترید استفاده کنید.

با ثبت یک دستور توقف ضرر و کسب سود، نسبت ریسک و پاداش معامله قبل از ثبت معامله مشخص می‌شود. بر اساس این اطلاعات شما می‌توانید تصمیم‌ بگیرید که وارد معامله شوید یا خیر.

اهداف کسب سود می‌توانند بر اساس داده ‌های واقعی شکل بگیرند مانند الگوهای الیمپ ترید رایج در چارت‌ های قیمتی و غیره. کسب سود اگر بر اساس تحلیل منطقی انجام بگیرد، می‌تواند احساسات از معاملات تصمیم‌ گیری را حذف کند و ریسک را کاهش دهد.

توجه داشته باشید که ثبت نقاط کسب سود الیمپ ترید نیازمند مهارت است و نباید بر اساس امید و شانس و به صورت تصادفی بر روی معاملات اعمال شود.

ممکن است قیمت به سطح کسب سود نرسد. قیمت می‌تواند به کسب سود نزدیک شود اما تغییر جهت داده و به سراغ سطح توقف ضرر الیمپ ترید برود. همانطور که گفتم این سطوح نیازمند مهارت هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستورهای در حال انتظار Pending الیمپ ترید

آیا از نشستن در مقابل چارت ها برای 10 تا 12 ساعت در روز خسته شده‌اید؟ با دستورهای در حال انتظار، نیازی نیست که برای معامله در پلتفرم الیمپ ترید، صبر کنید تا بازار حرکتی باب میل شما انجام دهد. بازار صرف نظر از حضور شما کار می‌کند و دستور شما به طور اتوماتیک اجرا می‌شود.

بنابراین تا زمانی که بازار به نقطه مشخص شده‌ای که توسط شما تعیین شده است نرسد، معامله انجام نخواهد شد. این نقطه مشخص می‌تواند یک زمان مشخص باشد یا اینکه قیمتی تعیین شده در بازار باشد.

در واقع می‌توان گفت دستورهای در حال انتظار تا حدودی وظیفه برخی ربات های معامله گر الیمپ ترید را می‌توانند انجام ‌دهند.

آموزش دستور در حال انتظار الیمپ ترید

پس از معرفی بروکر الیمپ ترید، بیایید فرض کنیم که ما پیش ‌بینی کرده‌ایم قیمت جفت ارز EUR/USD افزایش خواهد یافت و زمانی که به قیمت 1.1600 برسد، تغییر جهت خواهد داد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

سپس در منوی سمت راست کابین الیمپ ترید بر روی Order کلیک کنید. حالا لازم است که قیمت را در کادر Quote وارد کنید. شما همینطور می‌توانید یک حداقل بازده برای معامله Fixed Time Trades یا باینری آپشن الیمپ ترید تعیین کنید.

همینطور می‌توانید سطوح توقف ضرر و کسب سود را برای معامله خود تنظیم کنید. حالا مهمترین مورد یعنی زمان باقی می‌ماند. زمانی که معامله به طور اتوماتیک در آن باز می‌شود را انتخاب کنید. معاملات اتوماتیک الیمپ ترید از این جهت اهمیت دارند.

پس از این موارد تنها چیزی که باقی مانده است انتخاب گزینه سبز رنگ بالا یا خرید و گزینه قرمز رنگ پایین یا فروش است. این تصمیم به این بستگی دارد که فکر می‌کنید قیمت نماد پس از مدت زمان مشخص افزایش خواهد یافت یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

زمانی که معامله تنظیم شد، شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی بخش Trades پلتفرم الیمپ ترید در منوی سمت چپ و انتخاب Orders یا دستورها آن را مشاهده کنید.

روش های دستور در حال انتظار الیمپ ترید

دو روش اصلی برای استفاده از دستورهای در حال انتظار الیمپ ترید وجود دارد. همانطور که بالاتر گفتیم شما می‌توانید زمان باز شدن معامله را انتخاب کنید و معامله شما دقیقا در همان زمان باز خواهد شد.

اما مشکل این است به طور مشخصی پیش‌ بینی قطعی اینکه در یک زمان خاص روند بازار چطور خواهد بود، غیرممکن است. به همین دلیل شما بهتر است پیاده‌ سازی دستور در حال انتظار از طریق زمان را کنار بگذارید و به دنبال روش دوم بروید.

توجه داشته باشید که بسته به شرایط بازار کمیسیون الیمپ ترید می‌تواند برای معاملات متفاوت باشد چون اسپرد الیمپ ترید برای نمادها تغییر پیدا می‌کند.

در روش دوم ما به باز کردن دستور در حال انتظار از طریق قیمت نماد معاملاتی می‌پردازیم. به طور مشابهی در این روش نیز شما نماد و میزان سرمایه گذاری را مشخص می‌کنید، سطوح کسب سود و توقف ضرر را نیز ثبت می‌کنید.

اما در عوض مشخص کردن زمان باز شدن معامله، قیمت نماد را مشخص کنید و هر زمانی که نماد معاملاتی موردنظر به قیمت مشخص شده برسد،‌ معامله شما باز خواهد شد. فراموش نکنید که قبل از ثبت معامله به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازید.

این روش به شما پیشنهاد می‌شود چون شما می‌توانید از طریق تحلیل تکنیکال الیمپ ترید و همینطور تحلیل فاندامنتال پیش‌بینی کنید که قیمت یک نماد به چه سطحی خواهد رسید حتی اگر زمان دقیق آن را ندانید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

توجه داشته باشید که سطوح حمایت و مقاومت می‌توانند به عنوان سطوح قیمتی برای دستورهای در حال انتظار در حساب الیمپ ترید استفاده شوند. بنابراین زمانی که شما یک دستور در حال انتظار را ثبت می‌کند، معامله به طور اتوماتیک زمانی که قیمت به آن سطح برسد باز خواهد شد.

مزایای دستور در حال انتظار OlympTrade

🔥نکات مثبت دستور در حال انتظار نکات منفی دستور در حال انتظار
💥صرفه جویی در زمان معامله گر امکان ایجاد اسلیپیج در معامله
✨امکان ویرایش پارامترها قبل از باز شدن معامله امکان تداخل معاملات در صورت استفاده بسیار
💵امکان ترکیب با دستورهای توقف ضرر و کسب سود عدم امکان سودآوری سریع

 

به لطف دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید فارسی، در واقع معامله کردن می‌تواند به طور کاملا اتوماتیک و بدون حضور شما انجام شود. این به شما زمان آزاد بیشتری فراهم می‌کند که می‌توانید برای تحلیل دقیق‌تر بازار و پیش‌بینی از آن بهره بگیرید.

در معامله جفت ‌ارزها در سایت رسمی الیمپ ترید، نقاط ورود در واقع نقطه حال حاضر قیمتی نیست و قیمتی است که پایین‌تر یا بالاتر از قیمت فعلی است. استفاده از دستور در حال انتظار باعث می‌شود کمی فشار از روی دوش های شما برداشته شود.

شما لازم نیست که به دقت نوسان های قیمتی را دنبال کنید و تنها کافی است سطح قیمتی را مشخص کرده و معامله به طور اتوماتیک انجام خواهد شد. این باعث می‌شود احساسات بازار الیمپ ترید نیز تا حدی زیادی از روند معاملاتی شما حذف شود.

علاوه بر این، معامله حتی در صورت عدم حضور شما نیز ادامه پیدا می‌کند. با دستورهای در حال انتظار، حتی اگر شما روند بازار را دنبال نمی‌کنید، معامله به باز بودن خود ادامه می‌دهد.

امکانات دستورهای در حال انتظار در الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید ایران اطمینان حاصل کرده است که شما بتوانید در همه مواقع دستور در حال انتظار خود را لغو کنید. بنابراین اگر فکر می‌کنید که بهترین کار در شرایط فعلی بازار لغو کردن معامله است، می‌توانید به راحتی از دکمه لغو یا Cancel استفاده کنید.

یک ویژگی جذاب دیگر دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید این است که شما می‌توانید پس از ثبت دستور، سطوح توقف ضرر و کسب سود خود را ویرایش کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق صفحه Trades در سمت راست کابین الیمپ ترید انجام دهید.

در الیمپ ترید شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به دستورهای در حال انتظار را به وضوح مشاهده کنید. قیمت فعلی، قیمت باز شدن معامله، سطح توقف ضرر و سطح کسب سود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

به طور کلی با ویژگی‌ها و امکاناتی که بروکر OlympTrade برای مشتریان خود در این زمینه فراهم کرده است، در زمان شما صرفه جویی بسیاری خواهد شد و می‌توانید از این طریق سودآوری خود را در تمام زمینه ها از جمله معامله رمزارزها در الیمپ ترید به حداکثر برسانید.

سوالات متداول دستورهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

بهترین دستور الیمپ ترید کدام است؟

هر دستوری برای همه مواقع و همه معامله گران بهترین محسوب نمی‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید شما می‌توانید انواع دستورها را امتحان کنید. برخی دستورها در شرایط مختلف کارایی دارند. بنابراین بهتر است از هر کدام استفاده کنید و ببینید کدام برای شما سودآوری و راحتی بیشتری به همراه دارد.

چرا از توقف ضرر در الیمپ ترید استفاده می‌کنیم؟

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکرها ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

کسب سود الیمپ ترید چه فوایدی دارد؟

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند. یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور در حال انتظار چیست؟

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و بر اساس استراتژی های الیمپ ترید سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

چطور از دستور در حال انتظار استفاده کنیم؟

استفاده از دستور در حال انتظار از طریق دو روش در حساب های الیمپ ترید قابل انجام است. شما می‌توانید یک زمان مشخص را برای اجرای دستور در حال انتظار انتخاب کنید یا اینکه یک قیمت را مشخص کنید که با رسیدن نماد به آن قیمت معامله باز شود.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 

دستور توقف ضرر Stop Loss الیمپ ترید

حرکات بازار می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند و دستور توقف ضرر (Stop Loss) یکی از تنها مکانیزم ‌هایی است که معامله ‌گران برای حفاظت خود در مقابل ضرر فراوان در اختیار دارند. در هنگام معامله فارکس، باینری و CFD ها در بروکر الیمپ ترید می‌توان از این دستور استفاده کرد.

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر الیمپ ترید فارسی ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

این کار با ثبت یک دستور توقف ضرر، چند پیپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است.

یک توقف ضرر می‌تواند به معاملات کوتاه یا بلندمدت متصل شود و آن را به یک ابزار بسیار مفید برای هر استراتژی الیمپ ترید تبدیل کند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور توقف ضرر دنباله دار الیمپ ترید

برای معامله ‌گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ مناسبی برای انواع معامله گران الیمپ ترید است.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قیمت بازار را می‌توان به صورت یک مبلغ دلاری ثابت یا یک درصد مشخص کرد. اگر شرایط توقف ضرر ایجاد شود و قیمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا می‌شود.

توقف ضرر دنباله‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه در حساب های الیمپ ترید کاهش دهند.

برای مثال فرض کنید یک معامله ‌گر برای جفت‌ارز EUR/USD در قیمت 1.1720 وارد معامله شده و یک توقف ضرر 167 پیپی را در 1.1553 ثبت کرده است.

با افزایش قیمت به 1.1730، سطح توقف ضرر نیز از 1.1553 بالاتر رفته و به سطح 1.1563 تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید برای مدت بیشتری به سودآوری در الیمپ ترید بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستور کسب سود Take Profit الیمپ ترید

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در بروکر معتبر الیمپ ترید در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند.

یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت. این دستورها را بهتر است در حساب دمو الیمپ ترید استفاده کنید.

با ثبت یک دستور توقف ضرر و کسب سود، نسبت ریسک و پاداش معامله قبل از ثبت معامله مشخص می‌شود. بر اساس این اطلاعات شما می‌توانید تصمیم‌ بگیرید که وارد معامله شوید یا خیر.

اهداف کسب سود می‌توانند بر اساس داده ‌های واقعی شکل بگیرند مانند الگوهای الیمپ ترید رایج در چارت‌ های قیمتی و غیره. کسب سود اگر بر اساس تحلیل منطقی انجام بگیرد، می‌تواند احساسات از معاملات تصمیم‌ گیری را حذف کند و ریسک را کاهش دهد.

توجه داشته باشید که ثبت نقاط کسب سود الیمپ ترید نیازمند مهارت است و نباید بر اساس امید و شانس و به صورت تصادفی بر روی معاملات اعمال شود.

ممکن است قیمت به سطح کسب سود نرسد. قیمت می‌تواند به کسب سود نزدیک شود اما تغییر جهت داده و به سراغ سطح توقف ضرر الیمپ ترید برود. همانطور که گفتم این سطوح نیازمند مهارت هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستورهای در حال انتظار Pending الیمپ ترید

آیا از نشستن در مقابل چارت ها برای 10 تا 12 ساعت در روز خسته شده‌اید؟ با دستورهای در حال انتظار، نیازی نیست که برای معامله در پلتفرم الیمپ ترید، صبر کنید تا بازار حرکتی باب میل شما انجام دهد. بازار صرف نظر از حضور شما کار می‌کند و دستور شما به طور اتوماتیک اجرا می‌شود.

بنابراین تا زمانی که بازار به نقطه مشخص شده‌ای که توسط شما تعیین شده است نرسد، معامله انجام نخواهد شد. این نقطه مشخص می‌تواند یک زمان مشخص باشد یا اینکه قیمتی تعیین شده در بازار باشد.

در واقع می‌توان گفت دستورهای در حال انتظار تا حدودی وظیفه برخی ربات های معامله گر الیمپ ترید را می‌توانند انجام ‌دهند.

آموزش دستور در حال انتظار الیمپ ترید

پس از معرفی بروکر الیمپ ترید، بیایید فرض کنیم که ما پیش ‌بینی کرده‌ایم قیمت جفت ارز EUR/USD افزایش خواهد یافت و زمانی که به قیمت 1.1600 برسد، تغییر جهت خواهد داد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

سپس در منوی سمت راست کابین الیمپ ترید بر روی Order کلیک کنید. حالا لازم است که قیمت را در کادر Quote وارد کنید. شما همینطور می‌توانید یک حداقل بازده برای معامله Fixed Time Trades یا باینری آپشن الیمپ ترید تعیین کنید.

همینطور می‌توانید سطوح توقف ضرر و کسب سود را برای معامله خود تنظیم کنید. حالا مهمترین مورد یعنی زمان باقی می‌ماند. زمانی که معامله به طور اتوماتیک در آن باز می‌شود را انتخاب کنید. معاملات اتوماتیک الیمپ ترید از این جهت اهمیت دارند.

پس از این موارد تنها چیزی که باقی مانده است انتخاب گزینه سبز رنگ بالا یا خرید و گزینه قرمز رنگ پایین یا فروش است. این تصمیم به این بستگی دارد که فکر می‌کنید قیمت نماد پس از مدت زمان مشخص افزایش خواهد یافت یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

زمانی که معامله تنظیم شد، شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی بخش Trades پلتفرم الیمپ ترید در منوی سمت چپ و انتخاب Orders یا دستورها آن را مشاهده کنید.

روش های دستور در حال انتظار الیمپ ترید

دو روش اصلی برای استفاده از دستورهای در حال انتظار الیمپ ترید وجود دارد. همانطور که بالاتر گفتیم شما می‌توانید زمان باز شدن معامله را انتخاب کنید و معامله شما دقیقا در همان زمان باز خواهد شد.

اما مشکل این است به طور مشخصی پیش‌ بینی قطعی اینکه در یک زمان خاص روند بازار چطور خواهد بود، غیرممکن است. به همین دلیل شما بهتر است پیاده‌ سازی دستور در حال انتظار از طریق زمان را کنار بگذارید و به دنبال روش دوم بروید.

توجه داشته باشید که بسته به شرایط بازار کمیسیون الیمپ ترید می‌تواند برای معاملات متفاوت باشد چون اسپرد الیمپ ترید برای نمادها تغییر پیدا می‌کند.

در روش دوم ما به باز کردن دستور در حال انتظار از طریق قیمت نماد معاملاتی می‌پردازیم. به طور مشابهی در این روش نیز شما نماد و میزان سرمایه گذاری را مشخص می‌کنید، سطوح کسب سود و توقف ضرر را نیز ثبت می‌کنید.

اما در عوض مشخص کردن زمان باز شدن معامله، قیمت نماد را مشخص کنید و هر زمانی که نماد معاملاتی موردنظر به قیمت مشخص شده برسد،‌ معامله شما باز خواهد شد. فراموش نکنید که قبل از ثبت معامله به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازید.

این روش به شما پیشنهاد می‌شود چون شما می‌توانید از طریق تحلیل تکنیکال الیمپ ترید و همینطور تحلیل فاندامنتال پیش‌بینی کنید که قیمت یک نماد به چه سطحی خواهد رسید حتی اگر زمان دقیق آن را ندانید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

توجه داشته باشید که سطوح حمایت و مقاومت می‌توانند به عنوان سطوح قیمتی برای دستورهای در حال انتظار در حساب الیمپ ترید استفاده شوند. بنابراین زمانی که شما یک دستور در حال انتظار را ثبت می‌کند، معامله به طور اتوماتیک زمانی که قیمت به آن سطح برسد باز خواهد شد.

مزایای دستور در حال انتظار OlympTrade

🔥نکات مثبت دستور در حال انتظار نکات منفی دستور در حال انتظار
💥صرفه جویی در زمان معامله گر امکان ایجاد اسلیپیج در معامله
✨امکان ویرایش پارامترها قبل از باز شدن معامله امکان تداخل معاملات در صورت استفاده بسیار
💵امکان ترکیب با دستورهای توقف ضرر و کسب سود عدم امکان سودآوری سریع

 

به لطف دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید فارسی، در واقع معامله کردن می‌تواند به طور کاملا اتوماتیک و بدون حضور شما انجام شود. این به شما زمان آزاد بیشتری فراهم می‌کند که می‌توانید برای تحلیل دقیق‌تر بازار و پیش‌بینی از آن بهره بگیرید.

در معامله جفت ‌ارزها در سایت رسمی الیمپ ترید، نقاط ورود در واقع نقطه حال حاضر قیمتی نیست و قیمتی است که پایین‌تر یا بالاتر از قیمت فعلی است. استفاده از دستور در حال انتظار باعث می‌شود کمی فشار از روی دوش های شما برداشته شود.

شما لازم نیست که به دقت نوسان های قیمتی را دنبال کنید و تنها کافی است سطح قیمتی را مشخص کرده و معامله به طور اتوماتیک انجام خواهد شد. این باعث می‌شود احساسات بازار الیمپ ترید نیز تا حدی زیادی از روند معاملاتی شما حذف شود.

علاوه بر این، معامله حتی در صورت عدم حضور شما نیز ادامه پیدا می‌کند. با دستورهای در حال انتظار، حتی اگر شما روند بازار را دنبال نمی‌کنید، معامله به باز بودن خود ادامه می‌دهد.

امکانات دستورهای در حال انتظار در الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید ایران اطمینان حاصل کرده است که شما بتوانید در همه مواقع دستور در حال انتظار خود را لغو کنید. بنابراین اگر فکر می‌کنید که بهترین کار در شرایط فعلی بازار لغو کردن معامله است، می‌توانید به راحتی از دکمه لغو یا Cancel استفاده کنید.

یک ویژگی جذاب دیگر دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید این است که شما می‌توانید پس از ثبت دستور، سطوح توقف ضرر و کسب سود خود را ویرایش کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق صفحه Trades در سمت راست کابین الیمپ ترید انجام دهید.

در الیمپ ترید شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به دستورهای در حال انتظار را به وضوح مشاهده کنید. قیمت فعلی، قیمت باز شدن معامله، سطح توقف ضرر و سطح کسب سود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

به طور کلی با ویژگی‌ها و امکاناتی که بروکر OlympTrade برای مشتریان خود در این زمینه فراهم کرده است، در زمان شما صرفه جویی بسیاری خواهد شد و می‌توانید از این طریق سودآوری خود را در تمام زمینه ها از جمله معامله رمزارزها در الیمپ ترید به حداکثر برسانید.

سوالات متداول دستورهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

بهترین دستور الیمپ ترید کدام است؟

هر دستوری برای همه مواقع و همه معامله گران بهترین محسوب نمی‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید شما می‌توانید انواع دستورها را امتحان کنید. برخی دستورها در شرایط مختلف کارایی دارند. بنابراین بهتر است از هر کدام استفاده کنید و ببینید کدام برای شما سودآوری و راحتی بیشتری به همراه دارد.

چرا از توقف ضرر در الیمپ ترید استفاده می‌کنیم؟

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکرها ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

کسب سود الیمپ ترید چه فوایدی دارد؟

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند. یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور در حال انتظار چیست؟

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و بر اساس استراتژی های الیمپ ترید سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

چطور از دستور در حال انتظار استفاده کنیم؟

استفاده از دستور در حال انتظار از طریق دو روش در حساب های الیمپ ترید قابل انجام است. شما می‌توانید یک زمان مشخص را برای اجرای دستور در حال انتظار انتخاب کنید یا اینکه یک قیمت را مشخص کنید که با رسیدن نماد به آن قیمت معامله باز شود.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 

دستور توقف ضرر Stop Loss الیمپ ترید

حرکات بازار می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند و دستور توقف ضرر (Stop Loss) یکی از تنها مکانیزم ‌هایی است که معامله ‌گران برای حفاظت خود در مقابل ضرر فراوان در اختیار دارند. در هنگام معامله فارکس، باینری و CFD ها در بروکر الیمپ ترید می‌توان از این دستور استفاده کرد.

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر الیمپ ترید فارسی ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

این کار با ثبت یک دستور توقف ضرر، چند پیپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است.

یک توقف ضرر می‌تواند به معاملات کوتاه یا بلندمدت متصل شود و آن را به یک ابزار بسیار مفید برای هر استراتژی الیمپ ترید تبدیل کند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور توقف ضرر دنباله دار الیمپ ترید

برای معامله ‌گرانی که می‌خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، توقف ضررهای دنباله ‌دار گزینه‌ مناسبی برای انواع معامله گران الیمپ ترید است.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قیمت بازار را می‌توان به صورت یک مبلغ دلاری ثابت یا یک درصد مشخص کرد. اگر شرایط توقف ضرر ایجاد شود و قیمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا می‌شود.

توقف ضرر دنباله‌دار در واقع توقف ضررهایی هستند که با حرکت قیمت به نفع معامله‌ گر، تغییر پیدا کرده و قیمت را دنبال می‌کنند تا ریسک اشتباه کردن در پیش‌بینی روند بازار را بیشتر از همیشه در حساب های الیمپ ترید کاهش دهند.

برای مثال فرض کنید یک معامله ‌گر برای جفت‌ارز EUR/USD در قیمت 1.1720 وارد معامله شده و یک توقف ضرر 167 پیپی را در 1.1553 ثبت کرده است.

با افزایش قیمت به 1.1730، سطح توقف ضرر نیز از 1.1553 بالاتر رفته و به سطح 1.1563 تغییر پیدا می‌کند و می‌توانید برای مدت بیشتری به سودآوری در الیمپ ترید بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستور کسب سود Take Profit الیمپ ترید

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در بروکر معتبر الیمپ ترید در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند.

یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت. این دستورها را بهتر است در حساب دمو الیمپ ترید استفاده کنید.

با ثبت یک دستور توقف ضرر و کسب سود، نسبت ریسک و پاداش معامله قبل از ثبت معامله مشخص می‌شود. بر اساس این اطلاعات شما می‌توانید تصمیم‌ بگیرید که وارد معامله شوید یا خیر.

اهداف کسب سود می‌توانند بر اساس داده ‌های واقعی شکل بگیرند مانند الگوهای الیمپ ترید رایج در چارت‌ های قیمتی و غیره. کسب سود اگر بر اساس تحلیل منطقی انجام بگیرد، می‌تواند احساسات از معاملات تصمیم‌ گیری را حذف کند و ریسک را کاهش دهد.

توجه داشته باشید که ثبت نقاط کسب سود الیمپ ترید نیازمند مهارت است و نباید بر اساس امید و شانس و به صورت تصادفی بر روی معاملات اعمال شود.

ممکن است قیمت به سطح کسب سود نرسد. قیمت می‌تواند به کسب سود نزدیک شود اما تغییر جهت داده و به سراغ سطح توقف ضرر الیمپ ترید برود. همانطور که گفتم این سطوح نیازمند مهارت هستند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

دستورهای در حال انتظار Pending الیمپ ترید

آیا از نشستن در مقابل چارت ها برای 10 تا 12 ساعت در روز خسته شده‌اید؟ با دستورهای در حال انتظار، نیازی نیست که برای معامله در پلتفرم الیمپ ترید، صبر کنید تا بازار حرکتی باب میل شما انجام دهد. بازار صرف نظر از حضور شما کار می‌کند و دستور شما به طور اتوماتیک اجرا می‌شود.

بنابراین تا زمانی که بازار به نقطه مشخص شده‌ای که توسط شما تعیین شده است نرسد، معامله انجام نخواهد شد. این نقطه مشخص می‌تواند یک زمان مشخص باشد یا اینکه قیمتی تعیین شده در بازار باشد.

در واقع می‌توان گفت دستورهای در حال انتظار تا حدودی وظیفه برخی ربات های معامله گر الیمپ ترید را می‌توانند انجام ‌دهند.

آموزش دستور در حال انتظار الیمپ ترید

پس از معرفی بروکر الیمپ ترید، بیایید فرض کنیم که ما پیش ‌بینی کرده‌ایم قیمت جفت ارز EUR/USD افزایش خواهد یافت و زمانی که به قیمت 1.1600 برسد، تغییر جهت خواهد داد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

سپس در منوی سمت راست کابین الیمپ ترید بر روی Order کلیک کنید. حالا لازم است که قیمت را در کادر Quote وارد کنید. شما همینطور می‌توانید یک حداقل بازده برای معامله Fixed Time Trades یا باینری آپشن الیمپ ترید تعیین کنید.

همینطور می‌توانید سطوح توقف ضرر و کسب سود را برای معامله خود تنظیم کنید. حالا مهمترین مورد یعنی زمان باقی می‌ماند. زمانی که معامله به طور اتوماتیک در آن باز می‌شود را انتخاب کنید. معاملات اتوماتیک الیمپ ترید از این جهت اهمیت دارند.

پس از این موارد تنها چیزی که باقی مانده است انتخاب گزینه سبز رنگ بالا یا خرید و گزینه قرمز رنگ پایین یا فروش است. این تصمیم به این بستگی دارد که فکر می‌کنید قیمت نماد پس از مدت زمان مشخص افزایش خواهد یافت یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

زمانی که معامله تنظیم شد، شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی بخش Trades پلتفرم الیمپ ترید در منوی سمت چپ و انتخاب Orders یا دستورها آن را مشاهده کنید.

روش های دستور در حال انتظار الیمپ ترید

دو روش اصلی برای استفاده از دستورهای در حال انتظار الیمپ ترید وجود دارد. همانطور که بالاتر گفتیم شما می‌توانید زمان باز شدن معامله را انتخاب کنید و معامله شما دقیقا در همان زمان باز خواهد شد.

اما مشکل این است به طور مشخصی پیش‌ بینی قطعی اینکه در یک زمان خاص روند بازار چطور خواهد بود، غیرممکن است. به همین دلیل شما بهتر است پیاده‌ سازی دستور در حال انتظار از طریق زمان را کنار بگذارید و به دنبال روش دوم بروید.

توجه داشته باشید که بسته به شرایط بازار کمیسیون الیمپ ترید می‌تواند برای معاملات متفاوت باشد چون اسپرد الیمپ ترید برای نمادها تغییر پیدا می‌کند.

در روش دوم ما به باز کردن دستور در حال انتظار از طریق قیمت نماد معاملاتی می‌پردازیم. به طور مشابهی در این روش نیز شما نماد و میزان سرمایه گذاری را مشخص می‌کنید، سطوح کسب سود و توقف ضرر را نیز ثبت می‌کنید.

اما در عوض مشخص کردن زمان باز شدن معامله، قیمت نماد را مشخص کنید و هر زمانی که نماد معاملاتی موردنظر به قیمت مشخص شده برسد،‌ معامله شما باز خواهد شد. فراموش نکنید که قبل از ثبت معامله به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازید.

این روش به شما پیشنهاد می‌شود چون شما می‌توانید از طریق تحلیل تکنیکال الیمپ ترید و همینطور تحلیل فاندامنتال پیش‌بینی کنید که قیمت یک نماد به چه سطحی خواهد رسید حتی اگر زمان دقیق آن را ندانید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

توجه داشته باشید که سطوح حمایت و مقاومت می‌توانند به عنوان سطوح قیمتی برای دستورهای در حال انتظار در حساب الیمپ ترید استفاده شوند. بنابراین زمانی که شما یک دستور در حال انتظار را ثبت می‌کند، معامله به طور اتوماتیک زمانی که قیمت به آن سطح برسد باز خواهد شد.

مزایای دستور در حال انتظار OlympTrade

🔥نکات مثبت دستور در حال انتظار نکات منفی دستور در حال انتظار
💥صرفه جویی در زمان معامله گر امکان ایجاد اسلیپیج در معامله
✨امکان ویرایش پارامترها قبل از باز شدن معامله امکان تداخل معاملات در صورت استفاده بسیار
💵امکان ترکیب با دستورهای توقف ضرر و کسب سود عدم امکان سودآوری سریع

 

به لطف دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید فارسی، در واقع معامله کردن می‌تواند به طور کاملا اتوماتیک و بدون حضور شما انجام شود. این به شما زمان آزاد بیشتری فراهم می‌کند که می‌توانید برای تحلیل دقیق‌تر بازار و پیش‌بینی از آن بهره بگیرید.

در معامله جفت ‌ارزها در سایت رسمی الیمپ ترید، نقاط ورود در واقع نقطه حال حاضر قیمتی نیست و قیمتی است که پایین‌تر یا بالاتر از قیمت فعلی است. استفاده از دستور در حال انتظار باعث می‌شود کمی فشار از روی دوش های شما برداشته شود.

شما لازم نیست که به دقت نوسان های قیمتی را دنبال کنید و تنها کافی است سطح قیمتی را مشخص کرده و معامله به طور اتوماتیک انجام خواهد شد. این باعث می‌شود احساسات بازار الیمپ ترید نیز تا حدی زیادی از روند معاملاتی شما حذف شود.

علاوه بر این، معامله حتی در صورت عدم حضور شما نیز ادامه پیدا می‌کند. با دستورهای در حال انتظار، حتی اگر شما روند بازار را دنبال نمی‌کنید، معامله به باز بودن خود ادامه می‌دهد.

امکانات دستورهای در حال انتظار در الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید ایران اطمینان حاصل کرده است که شما بتوانید در همه مواقع دستور در حال انتظار خود را لغو کنید. بنابراین اگر فکر می‌کنید که بهترین کار در شرایط فعلی بازار لغو کردن معامله است، می‌توانید به راحتی از دکمه لغو یا Cancel استفاده کنید.

یک ویژگی جذاب دیگر دستورهای در حال انتظار در پلتفرم الیمپ ترید این است که شما می‌توانید پس از ثبت دستور، سطوح توقف ضرر و کسب سود خود را ویرایش کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق صفحه Trades در سمت راست کابین الیمپ ترید انجام دهید.

در الیمپ ترید شما می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به دستورهای در حال انتظار را به وضوح مشاهده کنید. قیمت فعلی، قیمت باز شدن معامله، سطح توقف ضرر و سطح کسب سود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

به طور کلی با ویژگی‌ها و امکاناتی که بروکر OlympTrade برای مشتریان خود در این زمینه فراهم کرده است، در زمان شما صرفه جویی بسیاری خواهد شد و می‌توانید از این طریق سودآوری خود را در تمام زمینه ها از جمله معامله رمزارزها در الیمپ ترید به حداکثر برسانید.

سوالات متداول دستورهای معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

بهترین دستور الیمپ ترید کدام است؟

هر دستوری برای همه مواقع و همه معامله گران بهترین محسوب نمی‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید شما می‌توانید انواع دستورها را امتحان کنید. برخی دستورها در شرایط مختلف کارایی دارند. بنابراین بهتر است از هر کدام استفاده کنید و ببینید کدام برای شما سودآوری و راحتی بیشتری به همراه دارد.

چرا از توقف ضرر در الیمپ ترید استفاده می‌کنیم؟

توقف ضررها در فارکس انواع مختلفی دارند و به روش ‌های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکرها ارائه می‌شود تا ضررها در بازارهای پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.

کسب سود الیمپ ترید چه فوایدی دارد؟

هر معامله‌ای نیازمند یک خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان است اما زمانی که از معامله خارج می‌شوید، سود یا ضرر شما را مشخص می‌کند. یک هدف سودآوری در واقع سطح قیمتی از قبل مشخص ‌شده‌ است که شما به بستن معامله و کسب سود تمایل خواهید داشت.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

دستور در حال انتظار چیست؟

در هنگام استفاده از یک دستور در حال انتظار یا Pending Order شما لازم نیست که در مقابل چارت بمانید و منتظر باز شدن معامله باشید. کافی است نماد معاملاتی موردنظر را انتخاب کرده و بر اساس استراتژی های الیمپ ترید سطح قیمتی که می‌خواهید معامله در آن انجام شود را تعیین کنید.

چطور از دستور در حال انتظار استفاده کنیم؟

استفاده از دستور در حال انتظار از طریق دو روش در حساب های الیمپ ترید قابل انجام است. شما می‌توانید یک زمان مشخص را برای اجرای دستور در حال انتظار انتخاب کنید یا اینکه یک قیمت را مشخص کنید که با رسیدن نماد به آن قیمت معامله باز شود.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

✨احساسات بازار در الیمپ ترید OlympTrade💰

تاریخ ارسال : 1401/07/19

یک نکته ضروری در مورد معامله در سایت رسمی بروکر الیمپ ترید، شناسایی نقاط ورود به معامله است. زمانی که شما بدانید چه زمانی باید وارد معامله شوید، نیمی از راه را طی کرده‌اید و پس از آن باید به دنبال نحوه ورود باشید. ممکن است شنیده باشید که “همراه با ترند معامله کنید”. این یعنی شما باید با ترند بازار معاملاتی الیمپ ترید همراه باشید و بر ضد آن معامله نکنید. زمانی که خریداران جایگاه برتری در بازار دارند، شما باید به دنبال خرید باشید و زمانی که کنترل بازار در دست فروشندگان است، باید به دنبال فروش باشید. اینجاست که نقش احساسات بازار الیمپ ترید پررنگ‌تر می‌شود و شما باید به عنوان معامله گر در پلتفرم الیمپ ترید، توجه ویژه‌ای به این عنصر کلیدی داشته باشید. ابزار و اندیکاتورهای الیمپ ترید فراوانی وجود دارد که به شما از احساسات بازار خبر می‌دهند و شما می‌توانید بر اساس آنها تصمیم‌گیری های مناسبی انجام دهید.


 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید امنیت حساب الیمپ ترید ترفندهای معامله با olymptrade معامله با ربات های الیمپ ترید بهترین روش حفاظت از سرمایه الیمپ ترید

احساسات بازار الیمپ ترید چیست؟

احساسات بازار در واقع حس سرمایه‌ گذاری و معامله‌ گران را نسبت به یک بازار یا نماد معاملاتی خاص، بازگو می‌کند. به عنوان معامله‌ گر در پلتفرم الیمپ ترید باید بدانید که احساسات بازار زمانی مثبت‌تر می‌شود که احساس عموم نسبت به بازار در حال مثبت‌تر شدن باشد.

به همین شکل، اگر شرکت‌ کنندگان در بازار رفتاری منفی از خود نشان دهند، احساسات بازار می‌تواند به منفی تبدیل شود. به همین شکل، معامله‌ گران از تحلیل احساسات بازار برای تعریف اینکه بازار صعودی یا نزولی است، استفاده می‌کنند و به بررسی بروکر الیمپ ترید می‌پردازند.

معامله‌ گران می‌توانند احساسات بازار را به وسیله‌ استفاده از طیف وسیعی از ابزار مانند اندیکاتورهای احساسات بازار و همینطور نظارت بر حرکات قیمتی در بازارها، اندازه‌ گیری کنند.

تحلیل احساسات در بازار فارکس الیمپ ترید در واقع فرایند شناسایی نظر و جایگاه دیگر معامله‌ گران و استفاده از آن در تصمیم‌ گیری ‌های معاملاتی خود در بازار فارکس است.

در حالی که تحلیل احساسات بازار را به راحتی می‌توان در بازار فارکس و الیمپ ترید ایران پیاده‌ سازی کرد، همینطور از آن در بازار سهام و دیگر انواع معاملات بهره گرفته می‌شود. سرمایه‌ گذاران معکوس به دنبال این هستند که گروهی از معامله‌ گران به خرید یا فروش جفت‌ ارز خاصی بپردازند و صبر می‌کنند تا در زمان مناسب خلاف جهت احساسات وارد بازار شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

محاسبه احساسات بازار الیمپ ترید

وقتی در مورد احساسات سرمایه‌ گذاران یا احساسات بازار صحبت می‌کنیم، به رفتار مجموع افراد در جامعه‌ سرمایه ‌گذاران اشاره داریم. در هنگام معرفی بروکر الیمپ ترید، اساسا احساسات سرمایه ‌گذاران یک اندازه ‌گیری تخمینی از رفتار شرکت‌ کنندگان در بازار در یک زمان مشخص است و این رفتار می‌تواند صعودی، نزولی یا بین این دو باشد.

این نوع از تحلیل معمولا توسط یک معامله ‌گر مبتنی بر حرکات قیمتی کوتاه مدت انجام می‌گیرد که می‌خواهد از تغییرات کوتاه مدت بازار با یک استراتژی الیمپ ترید سودآوری کند. برای مثال اگر یک معامله ‌گر کوتاه مدت ببینید قیمت ‌های نماد معاملاتی به طور کلی در حال افزایش است، این نشانه‌ مناسبی از اینکه احساسات بازار صعودی است، محسوب می‌شود.

به عبارتی دیگر، افراد بسیار بیشتری از انواع معامله گران الیمپ ترید وجود دارند که حاضر هستند نماد معاملاتی موردنظر را خرید کنند و قیمت‌ های بیشتری نسبت به قیمتی که فروشندگان ارائه کرده‌اند، پیشنهاد کنند.ل

برای محاسبه احساسات سرمایه‌ گذاران تا حد ممکن در حساب های الیمپ ترید، روش ‌های آماری خاصی توسعه داده شده است. با استفاده از این روش، شاخص ‌های احساسات بازار به صورت مداوم و منظم منتشر می‌شوند تا سرمایه‌ گذاران بتوانند تغییرات را در طول زمان دنبال کنند و از این اطلاعات برای پیش‌بینی نقاط تغییر جهت بازارهای صعودی و نزولی بهره بگیرند.

با دنبال کردن تغییرات در احساسات بازار،‌ سرمایه‌ گذاران سعی می‌کنند تا مشخص کنند که حس و حال بازار بیش از حد صعودی است یا نزولی یا اینکه نسبتا طبیعی می‌باشد. اگر سرمایه‌ گذاران بتوانند یک اندازه ‌گیری دقیقی از احساسات بازار بدست بیاورند، می‌توانند از آن به نفع خود درباره الیمپ ترید استفاده کنند.

اندیکاتور احساسات بازار الیمپ ترید

پس از اینکه ورود به حساب الیمپ ترید انجام دادید، شما باید نماد معاملاتی که می‌خواهید با آن معامله کنید را در سایت الیمپ ترید انتخاب کنید و همینطور نوع چارت معاملاتی را نیز مشخص کنید.

زمانی که این موارد را تنظیم کردید، باید بر روی ابزار گرافیکی کلیک کنید و گزینه احساسات یا Sentiment را پیدا کنید.

این اندیکاتور احساسات الیمپ ترید در سمت چپ رابط کاربری کابین الیمپ ترید ظاهر می‌شود. این اندیکاتور از دو بخش تشکیل شده است، بخش بالا قرمز رنگ بوده و بخش پایین سبز رنگ. علاوه بر این، در بالای قسمت بالایی و پایین قسمت پایینی یک مقدار درصد به نمایش درمی‌آید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

خواندن اندیکاتور احساسات بازار OlympTrade

اندیکاتور احساسات بازار یا Sentiment در واقع نسبت تمام تراکنش‌ های باز برای یک نماد مشخص را اندازه ‌گیری می‌کند. از این طریق شما یک دید کلی به اینکه معامله گران الیمپ ترید در حال حاضر در بازار چه سمت و سویی دارند، خواهید داشت.

دلیلش این است که این اندیکاتور به طور آنی نشان می‌دهد که معامله گران در حال خرید هستند یا اینکه به فروش می‌پردازند. شما می‌توانید ببینید که چه درصدی از معامله های بازار به معامله های خرید و چه درصدی به معامله فروش اختصاص دارند. این حتی در معامله رمزارزها در الیمپ ترید نیز صحت دارد.

در شرایطی که فروشندگان بیشتری در بازار وجود داشته باشید، شما متوجه خواهید شد که بخش قرمز رنگ بزرگتر می‌شود. در همین حین بخش سبز رنگ کوچک می‌شود. خب بالاخره این درصدها کاملا با هم هماهنگ بوده و مثلا در زمان افزایش خریداران، درصد فروشندگان کم خواهد شد.

🔥شرایط اندیکاتور احساسات بازار الیمپ ترید استراتژی معامله
📈بخش قرمز رنگ بزرگتر از بخش سبز رنگ ورود به معامله فروش
💲بخش سبز رنگ بزرگتر از بخش قرمز رنگ ورود به معامله خرید
📊بخش قرمز و سبز تقریبا یکسان بلاتکلیفی بازار و صبر برای تغییر شرایط بازار

آموزش اندیکاتور احساسات بازار OlympTrade

ما می‌توانیم معامله گرانی که با استفاده از اندیکاتور احساسات بازار الیمپ ترید به معامله می‌پردازند را به دو دسته تقسیم کنیم.

دسته اول معامله گرانی هستند که روند کلی بازار را دنبال می‌کنند. زمانی که اکثر افراد در حال خرید هستند، این معامله گران نیز به خرید می‌پردازند. این یعنی زمانی که قسمت سبز رنگ اندیکاتور بزرگتر از قسمت قرمز رنگ باشد، معامله گر به معامله خرید می‌پردازد یا از امکانات کپی معاملات الیمپ ترید استفاده می‌کند.

از طرف دیگر اگر قسمت قرمز رنگ بیشتر از 50 درصد از کل اندیکاتور را به خود اختصاص دهد، این یعنی اکثریت در حال فروش هستند و معامله گر تصمیم می‌گیرد به فروش بپردازد و همینطور از روش های مدیریت ریسک الیمپ ترید استفاده کند.

دسته دوم معامله گرانی هستند که عاشق تئوری های توطئه هستند! این نوع معامله گران باور دارند که بروکرها در حال اثرگذاری و فریب دادن بازار هستند بنابراین آنها به دنبال معامله برخلاف روند فعلی بازار خواهند بود.

این نوع معامله گران زمانی که بخش قرمز رنگ اندیکاتور بزرگتر است به خرید می‌پردازند و زمانی که بخش سبز رنگ بزرگتر است، می‌فروشند. در این شرایط همینطور باید در مورد کلاهبرداری در الیمپ ترید نیز احتیاط کنید.

صرف نظر از اینکه شما دوست دارید برخلاف بازار حرکت کنید یا همراه آن باشید، همیشه عاقلانه است که احساسات بازار را بررسی کنید. زمانی که اندیکاتور احساسات نشان می‌دهد خریداران در بازار کنترل را به دست گرفته‌اند و در همین حین یک ترند صعودی در چارت الیمپ ترید وجود دارد، توصیه می‌شود که همراه بازار معامله کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

با این حال زمانی که چارت چیزی خلاف اندیکاتور احساسات بازار بروکر OlympTrade را نشان می‌دهد، سعی کنید به معامله برخلاف اندیکاتور بپردازید.

به لطف اندیکاتور احساسات بازار بروکر الیمپ ترید ایران شما می‌توانید دیدی کلی به اینکه دیگر معامله گران در حال حاضر چه معامله‌ای انجام می‌دهند، داشته باشید.

سعی کنید در حین استفاده از حساب دمو الیمپ ترید،‌ این اندیکاتور را امتحان کنید و در استفاده از آن مهارت پیدا کنید و سپس وارد معامله با حساب واقعی الیمپ ترید شوید.

💱مدیریت سرمایه الیمپ ترید OlympTrade💵 مدیریت ریسک الیمپ ترید 💥بهترین تکنیک های معاملاتی بروکر الیمپ ترید✨ استراتژی های الیمپ ترید مارتینگل سودآوری olymptrade

مدیریت احساسات در الیمپ ترید

ترس و طمع و به طور کلی احساسات بازار اغلب جزو اصلی ‌ترین عناصر گرداننده‌ بازارهای مالی هستند. درک اینکه چه زمانی باید این احساسات را در کنترل خود نگه‌دارید و زمان مناسب برای معامله الیمپ ترید، می‌تواند سرنوشت شما به عنوان یک معامله ‌گر موفق یا یک حرفه‌ معاملاتی کوتاه ‌مدت و ناموفق را رقم بزند.

ترس و طمع می‌تواند بین معامله ‌گران رایج باشد و اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، می‌تواند خسارت ‌های بسیاری برای شما ایجاد کند. ترس اغلب به عنوان یک بی ‌میلی برای ورود به معامله یا بستن یک معامله‌ موفق به طور مبتدیانه، در بازار خود را بروز می‌دهد.

از طرف دیگر، طمع زمانی که معامله ‌گران سرمایه‌ بیشتری به معاملات سودآور اضافه می‌کنند یا از اهرم بیش از حد در معاملات بهره می‌گیرند، خود را نشان می‌دهد. در حساب تمرینی الیمپ ترید خبری از این احساسات نیست و با اطمینان بیشتری معامله خواهید کرد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

چندین راه برای کنترل احساسات و اطمینان حاصل کردن از اینکه ترس و طمع بر روی تصمیمات معاملاتی شما در الیمپ ترید فارسی تاثیری نمی‌گذارد، وجود دارد.

معامله ‌گران برای اجتناب از تصمیم‌ گیری بر اساس احساسات باید یک برنامه معاملاتی داشته باشند که مسیر را به آنها نشان می‌دهد. در غیر این صورت ممکن است دچار تصمیماتی مانند استفاده بیش از حد از لوریج، حذف کردن توقف ضررها و اختصاص سرمایه بیشتر به معاملات ناموفق برای سودآوری در الیمپ ترید می‌شوند.

یکی از ساده ‌ترین راه ‌های کاهش تاثیر احساسات معاملات ‌تان، کاهش اندازه یا حجم معاملات‌ است. معامله‌گران با انجام معامله بزرگ و دیدن نوسانات قیمتی بر روی آن، بدون شک دچار استرس می‌شوند و این استرس می‌تواند منجر به تصمیم ‌های بد شود.

مزایای اندیکاتور احساسات بازار الیمپ ترید

اندیکاتور احساسات می‌تواند توسط سرمایه‌ گذاران به عنوان یک سیگنال الیمپ ترید برای تحلیل و بررسی اینکه معامله گران چقدر به بازار و اقتصاد فعلی هستند، دید خوب یا بدی دارند، استفاده شود.

برای مثال اندیکاتور احساسات معامله گران می‌تواند نشان ‌دهد بدبینی ممکن است باعث شود شرکت‌ ها تمایل کمتری به افرایش موجودی در انبارهای خود داشته باشند زیرا آنها می‌ترسند که مصرف ‌کنندگان ممکن است خرج نکنند.

داده ‌ها مشمول تفسیر های مختلف می‌شوند و ممکن است باعث شود یک معامله گر به شارژ حساب الیمپ ترید خود بپردازد. یک داده‌ مثبت نشان می‌دهد که مصرف ‌کنندگان احساس خوبی دارند. با این حال برخی از این داده‌ مثبت نتیجه می‌گیرند که در طول زمان به احتمال زیاد وضعیت نزولی خواهد شد. یک داده‌ی منفی نشان می‌دهد که مصرف ‌کنندگان راضی نیستند اما احتمالا وضعیت از این به بعد بهتر خواهد شد.

اندیکاتورهای احساسات در اپلیکیشن الیمپ ترید تنها یک بخشی از داده هستند و بصورت مستقل نباید به عنوان سیگنالی برای معامله کردن در نظر گرفته شوند. برای مثال، اگر یک اندیکاتور احساسات مانند نسبت Put و Call دارای داده‌ های بسیار مثبتی باشد، این نشان می‌دهد که سرمایه ‌گذاران انتظار دارند قیمت‌ های بازار سهام کاهش پیدا کنند.

در حالت تضاد، سرمایه ‌گذاران انتظار دارند قیمت‌ ها بیشتر شوند زیرا افراد کمی در بازار مانده‌اند که قیمت را به سطوح کمتری بکشانند. چیزی که اندیکاتور به ما نمی‌گوید این است که این اتفاق در چه زمانی رخ خواهد داد. در عوض، معامله ‌گران پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید از داد‌ه‌ ها استفاده می‌کنند تا زمانی که سطوح احساسات به حداکثر و حداقل خود می‌رسد، منتظر تغییر جهت بازار باشند.

زمانی که احساسات بازار در سطوح حداقل یا حداکثر خود نیست، می‌توان از آن برای تایید ترند فعلی الیمپ ترید استفاده کرد.

انواع حساب الیمپ ترید OlympTrade 💵بهترین حساب الیمپ ترید 💥حساب رمزارز کریپتوکارنسی✔ الیمپ ترید حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتی زنده الیمپ ترید olymp trade

سوالات متداول احساسات بازار در الیمپ ترید

احساسات بازار الیمپ ترید چیست؟

احساسات بازار در واقع حس سرمایه‌ گذاری و معامله‌ گران را نسبت به یک بازار یا نماد معاملاتی خاص، بازگو می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق واتساپ و تلگرام  با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور از اندیکاتور احساسات بازار استفاده کنیم؟

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

پس از اینکه افتتاح حساب الیمپ ترید را انجام دادید، شما باید نماد معاملاتی که می‌خواهید با آن معامله کنید را در سایت الیمپ ترید انتخاب کنید و همینطور نوع چارت معاملاتی را نیز مشخص کنید. زمانی که این موارد را تنظیم کردید، باید بر روی ابزار گرافیکی کلیک کنید و گزینه احساسات یا Sentiment را پیدا کنید.

بهترین روش مقابله با ترس در معاملات چیست؟

معامله ‌گران برای اجتناب از تصمیم‌ گیری بر اساس ترس باید یک برنامه معاملاتی داشته باشند که مسیر را به آنها نشان می‌دهد. در غیر این صورت ممکن است دچار تصمیماتی مانند استفاده بیش از حد از لوریج، حذف کردن توقف ضررها و اختصاص سرمایه بیشتر به معاملات ناموفق، شوید.

چه زمانی بر اساس احساسات بازار معامله خرید کنیم؟

زمانی که اکثر افراد در حال خرید هستند، این معامله گران نیز به خرید می‌پردازند. این یعنی زمانی که قسمت سبز رنگ اندیکاتور بزرگتر از قسمت قرمز رنگ باشد، معامله گر به معامله خرید در حساب زنده الیمپ ترید می‌پردازد.

چه زمانی بر اساس احساسات بازار معامله فروش کنیم؟

اگر قسمت قرمز رنگ بیشتر از 50 درصد از کل اندیکاتور را به خود اختصاص دهد، این یعنی اکثریت در حال فروش هستند و معامله گر بهتر است تصمیم به فروش بگیرد.

 

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید

تاریخ ارسال : 1401/07/16

💥مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید✨ حتما می‌دانید که پول انواع مختلفی را به خود جذب می‌کند. برخی افراد می‌خواهند از روش صحیح به درآمد و سودآوری دست پیدا کنند اما برخی دیگر نیز وجود دارد که می‌خواهند از گروه اول سواستفاده کنند. به لطف اینترنت، درآمدزایی از طریق معامله در پلتفرمهایی مانند سایت رسمی الیمپ ترید،‌ قانونی و معتبر است. لازم به ذکر است که بروکر معتبر الیمپ ترید تلاش بسیاری کرده است تا یک پلتفرم امن را برای مشتریان خود فراهم کند.

 

از این رو هکرها هیچ دسترسی به سرورهای پلتفرم الیمپ ترید نخواهند داشت. با این حال شما باید مثل همیشه احتیاط کنید. کلاهبرداران اینترنتی همیشه منتظر اشتباه شما هستند و از تعلل شما برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

شما باید به حفظ سرمایه خود و همینطور مدیریت ریسک حساب الیمپ ترید بپردازید و یاد بگیرید که چگونه کلاهبرداری در الیمپ ترید را شناسایی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در این مطلب به ترفندها و روش های مقابله با کلاهبرداری الیمپ ترید می‌پردازیم تا شما بتوانید در کنار بروکر معتبر الیمپ ترید، فعالیت معاملاتی امنی را تجربه کنید و نگران از دست رفتن سرمایه خود نباشید.

✨اقدامات حفاظتی در مقابل کلاهبرداری میزان اهمیت
✔استفاده از تایید دو مرحله‌ای حساب بسیار مهم
💱استفاده از ربات هایی که خودتان ساخته‌اید متوسط
💥عدم خرید استراتژی از منابع نامعتبر متوسط
💵بررسی نام سایت رسمی الیمپ ترید بسیار مهم

کلاهبرداری در شبکه‌ های اجتماعی الیمپ ترید

شبکه های اجتماعی به طور گسترده‌ای برای متصل کردن افراد به یکدیگر استفاده می‌شود. این شبکه ها محل مناسبی برای جمع شدن افرادی که دارای ذهنیت مشابهی هستند، می‌باشد.

یک نفر گروهی تشکیل می‌دهد و بقیه به آن ملحق شده و تجربیات خود را در هر زمینه از جمله معامله در الیمپ ترید و واریز و برداشت الیمپ ترید به اشتراک می‌گذارند. متاسفانه همین گروه ها می‌تواند فرصتی برای کلاهبرداران باشد.

کلاهبردارها ممکن است گروهی برای معامله گران الیمپ ترید بسازند. علاوه بر این، آنها ممکن است در شبکه های اجتماعی به تبلیغات بپردازند تا افراد بیشتری را به دام بیندازند. از این رو ممکن است افراد بیشتر و بیشتری با امید آموزش معامله در الیمپ ترید یا بودن در بین مشتریان این بروکر، به این گروه ها ملحق شوند.

معمولا کلاهبردارها بسیار فعال هستند و اغلب مطالب جدیدی برای معرفی بروکر الیمپ ترید منتشر می‌کنند. ممکن است آنها تصاویری از تراکنش های موفق به شما نشان دهند و مبالغ این تصاویر معمولا بزرگ هستند تا حد چند هزار دلار در روز.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در بین این مطالب، شما ممکن است تصاویری از مکان های جذاب و افراد مشهور مشاهده کنید. کلاهبرداران از تصاویر افراد موفق استفاده می‌کنند که با سودآوری الیمپ ترید از طریق آنها، در حال سفر دور دنیا هستند. چنین چیزی باعث جذب افرادی می‌شود که ممکن است از این کلاهبرداری ‌ها اطلاع نداشته باشند.

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید امنیت حساب الیمپ ترید ترفندهای معامله با olymptrade معامله با ربات های الیمپ ترید بهترین روش حفاظت از سرمایه الیمپ ترید

ترفندهای کلاهبرداران در الیمپ ترید

قدم بعدی این است که کلاهبرداران ادعاهای بسیاری می‌کنند که تمام دانش موردنیاز شما را برای کسب سود بزرگ در اختیار دارند. سودآوری در الیمپ ترید به اندازه‌ای که به یک سبک زندگی مجلل و خیالی که کلاهبرداران به شما نشان می‌دهند، برسید.

در این گام است که کلاهبردار ممکن است از شما بخواهد به سرمایه گذاری الیمپ ترید با او بپردازید. او معمولا به شما قول می‌دهد که پس از انتقال مبلغ و شروع معامله، به سودآوری های بزرگی خواهید رسید.

راه دیگر این است که کلاهبردار به شما خدمات خود را پیشنهاد می‌کند و از شما می‌خواهد او را به عنوان مدیر حساب الیمپ ترید خود انتخاب کنید. طبیعتا او از شما می‌خواهد قبل از هر چیز به اون مبلغی ارائه کنید.

این جنبه منفی شبکه های اجتماعی است. این شبکه‌ ها می‌توانند کمک بزرگی به معامله گران باشند. اما اگر از آنها استفاده درستی نشود، می‌تواند باعث ضرر شما در معاملات الیمپ ترید ایران شود. ساخت یک حساب فیک، ویرایش کردن چند تصویر و نشان دادن خودتان به عنوان یک معامله گر موفق سخت نیست.

حتی در هنگام معامله رمزارزها در الیمپ ترید همیشه به یاد داشته باشید که وقتی کسی از شما درخواست واریز پول کرد، این یک سیگنال هشدار برای کلاهبرداری است. همیشه قبل از هر چیز بررسی کنید که طرف مقابل شما یک معامله گر واقعی و با حساب واقعی در الیمپ ترید باشد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

نمایندگان بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

توجه داشته باشید کلاهبرداران معمولا خود را به عنوان یک نماینده یا کارمند کارگزاری الیمپ ترید  معرفی می‌کند و ارتباط خود را با شما از طریق ایمیل یا تماس تلفنی برقرار می‌کند.

سپس متوجه خواهید شد که او با پلتفرم الیمپ ترید، ویژگی‌ های آن و ابزار در دسترس الیمپ ترید آشنایی بالایی دارد. او ممکن است به عنوان یک نماینده الیمپ ترید به شما بگوید که شرکت آنها بیشترین سودآوری را در الیمپ ترید دارد و تنها آنها می‌توانند به شما برای سودآوری کمک کنند.

این افراد ممکن است به شما مدارکی از واقعی و درستکار بودن ارائه کنند. این مدارک می‌توانند مواردی فوتوشاپ شده باشند که شما را فریب می‌دهد. آنها تنها منتظر این هستند که شما به آنها اعتماد کرده و در کنار آنها به سرمایه گذاری الیمپ ترید بپردازید.

همیشه توجه داشته باشید که کارمندان واقعی الیمپ ترید فارسی به هیچ وجه با شما تماس نمی‌گیرند. آنها هیچ بحثی را در مورد حساب یا اطلاعات مالی شما شروع نمی‌کنند.

کارمندان الیمپ ترید تنها زمانی با شما ارتباط برقرار می‌کنند که شما درخواست آن را کرده باشید. این یعنی تنها زمانی می‌توانید منتظر تماس از طرف بروکر الیمپ ترید باشید که خودتان ابتدا از تیم پشتیبانی الیمپ ترید درخواست برقراری ارتباط کرده باشید.

همینطور اگر کسی به شما اعلام کرد که نماینده الیمپ ترید است شما باید در ابتدا از طریق وب سایت بروکر الیمپ ترید صحت وجود آنها را از طریق لیست رسمی ارتباطات الیمپ ترید بررسی کنید.

سواستفاده از سایت رسمی الیمپ ترید

برخی مواقع افراد سودجو از نام الیمپ ترید برای وب سایت خود استفاده می‌کنند. در این سایت ها معمولا سیگنال های الیمپ ترید را برای خرید مشاهده می‌کنید.

این یعنی شما برای دریافت سیگنال های معامله که به شما اجازه می‌دهد در پلتفرم الیمپ ترید سودآوری کنید، باید مبالغی را پرداخت کنید. سیگنال هایی که حتی با بررسی بروکر الیمپ ترید هیچ راهی برای اثبات موثر بودن آنها وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

راه دیگر کلاهبرداران این است که یک وب سایت کاملا مشابه با پلتفرم الیمپ ترید اصلی ایجاد می‌کنند. به این سایت ها حتما توجه ویژه داشته باشید چون اگر برای معامله فارکس یا معامله CFD ها در الیمپ ترید اشتباهی وارد حسابتان در این سایت ها شوید و رمزعبور خود را در اختیار آنها قرار دهید، این افراد به اطلاعات حساب شما دسترسی خواهند داشت.

البته توجه داشته باشید که سایت های مفید آموزشی نیز وجود دارد که از اسم الیمپ ترید در نام دامین استفاده می‌کنند تا معامله گران علاقه‌مند به معامله در الیمپ ترید را جذب کنند و برای آنها منابع آموزشی مناسبی فراهم کنند.

روش های واریز و برداشت الیمپ ترید شارژ حساب olymp trade واریز و برداشت با رمزارزها کریپتوکارنسی های الیمپ ترید شارژ الیمپ ترید با وب مانی برداشت olymptrade

ربات های معامله گر الیمپ ترید OlympTrade

ربات های معاملاتی برای بسیاری جذابیت فراوانی دارند. چون نصب کردن این نوع نرم افزارها بر روی پلتفرم باعث می‌شود کارتان بسیار راحت تر شود و ربات های الیمپ ترید می‌توانند به جای شما معامله کنند.

شما کافی است که طبق اولویت های خودتان پارامترهایی را برای آنها تعیین کنید و در ادامه ربات های معامله گر الیمپ ترید به طور خودکار برای شما معامله می‌کنند. با این کار زمانی که خواب هستید نیز می‌توانید سودآوری کنید!

اما این بیش از حد رویایی به نظر می‌رسد که رایگان در اختیار شما باشد. در این شرایط استفاده از اندیکاتورهای الیمپ ترید مناسب تر به نظر می‌رسد. اگر رباتی را مشاهده کردید که به صورت ماه اول رایگان یا با تخفیف و قیمت کم به فروش می‌رسد، از آن دوری کنید. چون اگر از آن استفاده کنید و معامله کنید، ربات اطلاعات شخصی شما را ذخیره می‌کند.

زمانی که کلاهبرداران به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند، به راحتی می‌توانند وارد حساب شده و موجودی آن را برداشت کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم که به این نوع پیشنهادها اعتماد نکنید.

با ربات ها معامله نکنید مگر اینکه خودتان آن ربات را ساخته باشید یا از منبع معتبری مانند سایت الیمپ ترید آن را تهیه کرده باشید.

پول آسان همیشه وسوسه کننده است اما برخی مواقع بهتر است درباره الیمپ ترید به دنبال راه سخت باشید و معامله کردن را یاد بگیرید تا اینکه سرمایه به سختی جمع‌آوری شده خود را به راحتی از دست دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

فروش استراتژی های سودآور الیمپ ترید

استراتژی معاملاتی الیمپ ترید فراوانی وجود دارد و هیچ کدام از استراتژی ها نسبت به دیگری برتری ندارد. همه چیز به اینکه چطور از آن استراتژی الیمپ ترید استفاده می‌کنند و آن را پیاده‌سازی می‌کنید، بستگی دارد.

ممکن است افراد سودجویی را پیدا کنید که یک روش و استراتژی خاص را تحسین می‌کنند و به شما وعده سودهای بزرگ حتی برای معامله کریپتوکارنسی ها در الیمپ ترید می‌دهند. حالا آنها می‌خواهند این روش جادویی را با شما به اشتراک بگذارند و برای اینکار شما باید به گروه آنها ملحق شده و حق عضویت پرداخت کنید.

پس از اینکه این کار را انجام دادید، متوجه خواهید شد که آنها هیچ چیز جدیدی برای ارائه به شما ندارند. متوجه می‌شوید که آن استراتژی از قبل به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد.

همیشه به یاد داشته باشید که اغلب معامله گران موفق وقتی به یک استراتژی سودآور دست پیدا می‌کنند،‌ آن را از بقیه مخفی نگه می‌دارند و خود به برداشت از الیمپ ترید و بهره گیری از سودآوری ها از طریق آن استراتژی می‌پردازند. به فروش گذاشتن چنین استراتژی هایی عقلانی به نظر نمی‌رسد.

امنیت حساب الیمپ ترید OlympTrade

برای امن نگه داشتن حساب های الیمپ ترید یکی از اقدامات این است که در هنگام باز کردن حساب از ایمیل رسمی خود استفاده کنید. بهتر است به جای ورود با شبکه های اجتماعی، از ایمیل اصلی خود استفاده کنید.

همینطور بهتر است انواع معامله گران الیمپ ترید از تایید دو مرحله‌ای الیمپ ترید برای حساب خود استفاده کنند. این یعنی در هر بار ورود به حساب خود، یک کد برای شما به تلفن همراه ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. این در صورتی که رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت می‌کند.

همینطور همیشه مرورگر اینترنت خود را در هنگام استفاده از پلتفرم الیمپ ترید به روز نگه دارید. در هنگام استفاده از اپلیکیشن الیمپ ترید نیز باید از آخرین نسخه آن استفاده کنید. همینطور بهتر است آنتی ویروس هایی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید تا اطمینان بیشتری به امنیت سیستم خود داشته باشید.

اگر در هر لحظه‌ای حس کردید که حساب شما ممکن است در خطر باشد یا اطلاعات آن به سرقت رفته باشد، حتما آن را با پشتیبانی الیمپ ترید در میان بگذارید تا به آن رسیدگی کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید امنیت حساب الیمپ ترید ترفندهای معامله با olymptrade معامله با ربات های الیمپ ترید بهترین روش حفاظت از سرمایه الیمپ ترید

سوالات متداول مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید

آیا الیمپ ترید کلاهبردار است؟

الیمپ ترید یک بروکر معتبر و دارای مجوز در بازارهای معاملاتی فارکس است. بروکر معتبر الیمپ ترید تلاش بسیاری کرده است تا یک پلتفرم امن را برای مشتریان خود فراهم کند. بنابراین پس از افتتاح حساب در الیمپ ترید یک تجربه امن را خواهید داشت اما باید در مورد کلاهبردارانی که خود را در نقش معامله معتبر یا کارمند الیمپ ترید جا می‌زنند،‌ احتیاط کنید.

حساب الیمپ ترید را چگونه امن نگه داریم؟

بهتر است از تایید دو مرحله‌ای الیمپ ترید برای حساب خود استفاده کنید. این یعنی در هر بار ورود به حساب خود، یک کد برای شما به تلفن همراه ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. این در صورتی که رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی الیمپ ترید چه زمانی با شما تماس می‌گیرد؟

کارمندان الیمپ ترید تنها زمانی با شما ارتباط برقرار می‌کنند که شما درخواست آن را کرده باشید. این یعنی تنها زمانی می‌توانید منتظر تماس از طرف بروکر OlympTrade باشید که خودتان ابتدا از تیم پشتیبانی الیمپ ترید درخواست برقراری ارتباط کرده باشید.

بهترین روش استفاده از ربات های الیمپ ترید چیست؟

با ربات ها معامله نکنید مگر اینکه خودتان آن ربات را ساخته باشید یا از منبع معتبری مانند سایت الیمپ ترید آن را تهیه کرده باشید.

چطور با کلاهبرداری مقابله کنیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که وقتی کسی از شما درخواست واریز پول کرد، این یک سیگنال هشدار برای کلاهبرداری است. همیشه قبل از هر چیز بررسی کنید که طرف مقابل شما یک معامله گر واقعی و با حساب واقعی در الیمپ ترید باشد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.


 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade

تاریخ ارسال : 1401/07/16

💰انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade🔥 به راحتی می‌توان گفت که بازار معاملاتی فارکس یا FX بزرگترین و نقدینه ترین بازار معاملاتی در دنیا به شمار می‌آید. این بازار به طور مداوم معامله گران بیشتر و بیشتری را با سبک های معاملاتی متفاوت به خود جذب می‌کند. پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید شما باید سبک معاملاتی خود را تعیین کنید. برخی از معامله گران در کابین الیمپ ترید ترجیح می‌دهد که فقط به سراغ ارزهایی بروند که با آن آشنایی دارند. برخی دیگر نیز دوست دارند به آزمون و خطا با ارزهای جدید و همینطور بازه های زمانی مختلف بپردازند. این در هر زمینه‌ای صحت دارد و در اینجا نیز هیچ معامله گری با معامله گر دیگر به صورت یکسان معامله نمی‌کند و هر کسی روش و ترفندهای معاملاتی خود را در الیمپ ترید دارد.

 

با این حال برخی تکنیک ها و روش های معاملاتی در بازار فارکس محبوبیت بالاتری دارند و با بررسی بروکر الیمپ ترید می‌توانید مشاهده کنید که کدام یک از روش ها برای شما مناسب تر است.

البته فارکس دارای محدودیت های خود است و نمی‌توانید کاملا از هر جهتی آزادانه عمل کنید و در هر زمانی معامله کنید. در واقع بازار فارکس در 5 روز هفته به صورت 24 ساعته در دسترس است اما در نشست های معاملاتی مختلف و همینطور ساعات متفاوت، نقدینگی و نوسان در این بازارها تفاوت دارد و شما باید با هوشیاری تصمیم به معامله در بروکر الیمپ ترید ایران بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

علاوه بر اینکه نمی‌توانید در آخرهفته ها به باز کردن معامله بپردازید، همینطور باید به هزینه های شبانه و سواپ نیز توجه کنید. اگر معامله خود را قبل از بسته شدن بازار نبندید، مشمول هزینه شبانه یا سواپ الیمپ ترید خواهید شد.

در زیر به انواع معامله گران بروکر الیمپ ترید و روش های معاملاتی مختلف می‌پردازیم که در بروکر OlympTrade محبوبیت بالایی دارد و بهتر است در هنگام ورود به دنیای معاملات الیمپ ترید یکی از این موارد را دنبال کنید.

📊انواع سبک های معاملاتی خصوصیات معامله گران
💰معاملات روزانه Day Trading باز کردن و بستن معامله در همان روز
📈معاملات پوزیشن Position معامله بلندمدت از هفته‌ها تا سالها
⚡معاملات اسکالپینگ Scalping سودآوری از معاملات دقیقه‌ای و ثانیه‌ای
💥معاملات سوئینگ Swing معامله از چند روز تا چند هفته
💵معامله مبتنی بر اخبار اقتصادی معامله مبتنی بر عناصر فاندامنتال

معاملات روزانه بروکر الیمپ ترید

معامله‌ گران روزانه در بازه زمانی داخل یک روز، معامله‌ های مکرری انجام می‌دهند. در واقع معامله‌ گران روزانه تمام معاملات خود را قبل از پایان روز می‌بندند. این یعنی معامله‌ گران حتی در هنگام معامله رمزارزها در بروکر الیمپ ترید توسط اخبار منفی که در خارج از ساعات باز بودن بازار منتشر می‌شوند، تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

زمانی که یک معامله ‌گر روزانه معامله‌ای را برای سرمایه ‌گذاری و سودآوری از حرکات قیمتی در همان روز در حساب الیمپ ترید ثبت می‌کند و به دنبال نگه داشتن معامله برای روز بعد نیست،‌ به آن معامله روزانه گفته می‌شود.

اگر یک معامله ‌گر به خرید نماد معاملاتی EUR/USD در یک روز بپردازد، باید در همان روز معامله را ببندد تا یک معامله روزانه الیمپ ترید تلقی شود. درک این مفهوم مهم است زیرا طبق سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی، اگر شما بیش از 3 معامله روزانه در یک دوره‌ 5 روزه ثبت کنید، حساب‌ شما به عنوان یک معامله ‌گر روزانه الگو شناخته می‌شود.

بر این اساس و طبق قوانین، شما باید حداقل 25 هزار دلار را در حساب خود داشته باشید یا به واریز به حساب الیمپ ترید بپردازید تا قادر به ادامه معاملات باشید. معامله روزانه ذاتا ریسکی است و نیازمند این است که شما دارای مهارت ‌های عالی معاملاتی و مدیریت ریسک باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

اکثر معامله‌ گران روزانه از اهرم یا لوریج الیمپ ترید در حساب ‌های مارجین بهره می‌گیرند تا از معاملات بزرگتری که پتانسیل سودآوری بیشتری دارند، استفاده کنند. جنبه‌ منفی اهرم این است که شما همینطور ممکن است به مقدار بیشتری از حالت عادی ضرر کنید و در نتیجه به بروکر خود مبالغ بالایی را بدهکار شوید.

به همین دلیل است که به حداقل رساندن ریسک، مدیریت ریسک الیمپ ترید و درک کامل نحوه معامله قبل از به کار گرفتن اهرم و معاملات بزرگ، اهمیت زیادی دارد.

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade💥 سبک های معاملاتی الیمپ ترید🔥 اسکالپینگ در الیمپ ترید ⚡معامله پوزیشن در olymptrade💱 معامله سوئینگ الیمپ ترید

معامله گر پوزیشن الیمپ ترید OlympTrade

معامله‌ گران پوزیشن برای مدت زمان بیشتری از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه می‌دارند.

برای سبکی که دارای بلندترین دوره‌ معاملاتی در بین سبک‌ های معاملاتی است، معامله‌ گران پوزیشن علاقه‌ کمتری استراتژی های الیمپ ترید مبتنی بر تغییرات قیمتی کوتاه‌ مدت نماد دارند. در واقع معامله گران این سبک معمولا بسیاری از نوسان های قیمتی کوچک بازار را نادیده می‌گیرند.

به عنوان یک معامله‌ گر پوزیشن، باید صبر لازم را داشته باشید تا سرمایه‌ خود را برای مدت طولانی در معامله قرار دهید. بدین ترتیب معامله گران پوزیشن بیشتر از عناصر تحلیل تکنیکال الیمپ ترید به عناصر تحلیل فاندامنتال و اخبار اقتصادی توجه می‌کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مشکلی که ممکن است این نوع معامله گران با آن روبه‌رو شوند زمان بستن معامله است. معامله گران روزانه در پلتفرم الیمپ ترید می‌دانند که باید قبل از بسته شدن بازار در آن روز معامله خود را ببندند. اما معامله گران پوزیشن چنین محدودیتی ندارند و باید یک تصمیم مهم در این شرایط بگیرند.

برخلاف معامله گران روزانه، اخبار اقتصادی تاثیر بیشتری بر روی بازار و سوداوری در الیمپ ترید در این حالت خواهد داشت. معامله گران پوزیشن الیمپ ترید به تصویر کلی بازار توجه می‌کنند تا بتوانند حرکات قیمتی آینده را پیش‌ بینی کنند.

معامله گران و سرمایه گذاران پوزیشن از تحلیل تکنیکال و همینطور فاندامنتال در اپلیکیشن الیمپ ترید کمک می‌گیرند و الگوهای کندل چارتی را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتوانند تغییرات قیمتی را بهتر پیش بینی کنند.

معامله گر اسکالپ | اسکالپینگ الیمپ ترید

استراتژی الیمپ ترید اسکالپینگ Scalping یک سیستم معاملاتی ساده است که بر روی اهداف بسیار نزدیک، توقف ضرر به شدت کم و بسیاری از معاملات باز و بسته شده در یک مدت کوتاه، تمرکز دارد.

به طور کلی اسکالپینگ برای همه‌ معامله ‌گران مناسب نیست و باید شرایط آن را داشته باشید. با تغییر قیمت جفت ‌ارزها در بازار الیمپ ترید، اسکالپر های فارکس بر اساس تغییرات کوچک به خرید و فروش می‌پردازند.

اسکالپرها به دنبال سودآوری‌ های کوچک در تراکنش ‌های بسیار در طول روز و برداشت از حساب الیمپ ترید در انتهای روز هستند. تفاوت معامله‌ گران و اسکالپر ها این است که معامله ‌گران به دنبال سودآوری‌ های بزرگتر هستند و بیشتر در بازار حضور دارند.

این در حالی است که اسکالپر ها به سرعت یک معامله با سود جزئی انجام داده و سراغ معامله بعدی می‌روند. از آنجایی که این نوع تحلیل به معاملات کوتاه مدت مربوط می‌شود، بهترین و آسان‌ ترین نوع چارت می‌تواند چارت میله‌ای و کندل استیک‌ ها در الیمپ ترید فارسی باشد.

این به معامله‌ گران اجازه می‌دهد که از کندل‌ ها و میله‌ ها در بازه‌ های زمانی بسیار کوتاه بهره بگیرند. معامله‌ گران اسکالپر همینطور ممکن است از تحلیل تکنیکال در حساب واقعی الیمپ ترید استفاده کنند تا درک بهتری از اینکه بازار به چه سمتی در حال حرکت است، به دست آورند.

برای معامله ‌های کوتاه مدت اندیکاتورهای الیمپ ترید مانند میانگین متحرک ‌ها، RSI، پارابولیک SAR و اسیلاتور تصادفی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این اندیکاتورها این امکان را دارند که نقاط احتمالی ورودی و خروجی از معامله را در بازه‌ های زمانی مشخص پیدا کنید و همینطور از جهت ترند معاملاتی غالب در بازار اطلاع پیدا کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade💥 سبک های معاملاتی الیمپ ترید🔥 اسکالپینگ در الیمپ ترید ⚡معامله پوزیشن در olymptrade💱 معامله سوئینگ الیمپ ترید

معامله سوئینگ Swing در الیمپ ترید

معامله‌ گران سوئینگ Swing معمولا بیشتر از یک روز معاملات خود را باز نگه می‌دارند و این می‌تواند تا چند هفته به طول انجامد. در طول این بازه زمانی کوتاه، معامله‌ گران سوئینگ معمولا ترفندهای الیمپ ترید برای تحلیل تکنیکال را بیشتر از تحلیل فاندامنتال جدی می‌گیرند. با این حال آنها باید هنوز هم به اخبار و عناصر بنیادی توجه داشته باشند.

معاملات سوئینگ به طور کلی به عنوان روش معاملاتی کوتاه‌ مدتی که بیشتر از یک روز و کمتر از یک ماه به طول می‌انجامد، تعریف شده است. در حالی که معامله ‌گران روزانه معمولا سعی می‌کنند بخشی از یک حرکت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده کنند اما معامله ‌گران سوئینگ حتی در هنگام معامله CFD در الیمپ ترید سعی می‌کنند از کل حرکت صعودی یا نزولی، بهره بگیرند.

معاملات سوئینگ به چندین نوع مختلف اجرا می‌شود، برخی از الگو های چارتی کلاسیک مانند سر و شانه و دیگران از احساسات کوتاه مدت بازار و همینطور رویکرد کمی استفاده می‌کنند. امتحان کردن این موارد در حساب تمرینی الیمپ ترید پیشنهاد می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

نکته مثبت این نوع معامله این است که معامله ‌گران سوئیگ در الیمپ ترید می‌توانند در زمان کمتری، تقریبا همان سودآوری معامله ‌گران روزانه را به دست بیاورند. با بررسی بروکر الیمپ ترید و کسب اطلاعات درباره الیمپ ترید متوجه خواهید شد، از آنجایی که معاملات سوئینگ چندین روز به طول می‌انجامد، برخلاف معامله‌ گران روزانه، نیازی نیست که تمام مدت پشت صفحه نمایش باشید و وقت زیادی به آن اختصاص دهید.

همینطور در نتیجه‌ وقت‌گذرانی کمتر در بازارهای معاملاتی، معامله‌ گران سوئینگ الیمپ ترید احتمال کمتری دارند که در دام بیش از حد معامله کردن بیافتند.

با گذراندن گام های معرفی بروکر الیمپ ترید و آشنایی کامل با آن، آگاه خواهید بود که معامله ‌گران سوئینگ نسبت به معامله‌ گران روزانه همینطور هزینه‌ها، کمیسیون‌ها و Slippage کمتری پرداخت می‌کنند. همینطور این هزینه‌ ها تاثیر کمتری بر روی معاملات آنها دارد زیرا سودهای معامله ‌گران سوئینگ در هر معامله بسیار بیشتر از معامله ‌گران روزانه است.

معامله با اخبار اقتصادی فاندامنتال الیمپ ترید

معامله‌ گرانی که بر اساس اخبار و رویدادها معامله می‌کنند، به سیگنال های الیمپ ترید در تحلیل فاندامنتال بیشتر از تحلیل تکنیکال علاقه‌ مند هستند و بر اساس رویدادها و اخبار اقتصادی تصمیم ‌گیری می‌کنند. این نوع معامله‌ گران به دنبال شناسایی تغییرات قیمتی ایجاد شده به دلیل رویدادهای اقتصادی، انتشار داده‌ های خاص مانند GDP، آمار بیکاری و انتخابات، هستند.

مانند هر نوع دیگری از دارایی، معامله بر اساس اخبار الیمپ ترید می‌تواند قبل و بعد از انتشار اخبار بزرگ اقتصادی و رویدادها، به شدت فعال‌تر شود. با این حال، بین انواع اخبار تفاوت ‌های قابل توجهی وجود دارد که بر روی ارزها و نمادهای معاملاتی مختلف تاثیر می‌گذارد.

یکی از نکات مهم آموزش معامله گران تازه کار این است که بازارهای فارکس تمایل دارند که به اخبار بزرگ و کلان اقتصادی واکنش نشان دهند مانند تحولاتی که بر روی اقتصاد به صورت کلی تاثیر می‌گذارد. عموما معامله‌ گران فارکس به اخبار اقتصادی برای ارزیابی تاثیر آن بر روی نرخ بهره و سیاست‌های پولی، توجه می‌کنند.

اخباری که به مربوط به احساسات بازار است می‌تواند بر روی ارزها در سایت رسمی الیمپ ترید و مخصوصا آنهایی که در واقع به پوشش ریسک مشهور هستند، تاثیر دارد. مانند طلا، نقره، دلار آمریکا، ین ژاپن و فرانک سوئیس.

برای کسب درآمد از الیمپ ترید باید بدانید که این ارزها معمولا در زمان‌های آشفتگی و نوسان مبالغ بسیاری را به خود جذب می‌کنند و در زمان ثبات بازار، کاهش پیدا می‌کنند. اخباری که می‌تواند بر روی معاملات همراه با ریسک و بدون ریسک تاثیر بگذرند شامل بازده بازار سهام و نوسان، آشفتگی سیاسی، انتخابات، مذاکرات و قراردادهای مهم و غیره می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade💥 سبک های معاملاتی الیمپ ترید🔥 اسکالپینگ در الیمپ ترید ⚡معامله پوزیشن در olymptrade💱 معامله سوئینگ الیمپ ترید

سوالات متداول انواع معامله گران الیمپ ترید

بهترین سبک معاملاتی الیمپ ترید کدام است؟

به عنوان یک معامله گر که به تازگی به افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید پرداخته‌اید،‌ باید انواع سبک ها را در حساب دمو الیمپ ترید امتحان کنید تا به بهترین گزینه برای سودآوری در این بروکر دست پیدا کنید. در واقع هیچ سبکی برای همه بهترین نیست.

اسکالپینگ در الیمپ ترید چیست؟

استراتژی الیمپ ترید اسکالپینگ Scalping یک سیستم معاملاتی ساده است که بر روی اهداف بسیار نزدیک، توقف ضرر به شدت کم و بسیاری از معاملات باز و بسته شده در یک مدت کوتاه، تمرکز دارد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام  با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

اخبار اقتصادی چه تاثیری در معاملات الیمپ ترید دارند؟

بازارهای فارکس تمایل دارند که به اخبار بزرگ و کلان اقتصادی واکنش نشان دهند مانند تحولاتی که بر روی اقتصاد به صورت کلی تاثیر می‌گذارد. عموما معامله‌ گران فارکس به اخبار اقتصادی برای ارزیابی تاثیر آن بر روی نرخ بهره و سیاست ‌های پولی، توجه می‌کنند.

معامله به سبک پوزیشن چیست؟

معامله‌ گران پوزیشن برای مدت زمان بیشتری از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه می‌دارند. برای سبکی که دارای بلندترین دوره‌ معاملاتی در بین سبک‌ های معاملاتی است، معامله‌ گران پوزیشن علاقه‌ کمتری به تغییرات قیمتی کوتاه‌ مدت نماد دارند حتی در هنگام معامله کاریپتوکارنسی در الیمپ ترید.

تفاوت معامله سوئینگ و روزانه چیست؟

معاملات سوئینگ به طور کلی به عنوان روش معاملاتی کوتاه‌ مدتی که بیشتر از یک روز و کمتر از یک ماه به طول می‌انجامد، تعریف شده است. در حالی که معامله ‌گران روزانه معمولا سعی می‌کنند بخشی از یک حرکت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده کنند و بیشتر به مدیریت ریسک الیمپ ترید به صورت کوتاه مدت بپردازند، اما معامله ‌گران سوئینگ سعی می‌کنند از کل حرکت صعودی یا نزولی، بهره بگیرند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari

تاریخ ارسال : 1401/07/16

🔥کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari💰 اگر به دنبال راهی برای سرمایه گذاری و کسب سود از دانش دیگر معامله گران هستید، همیشه در سایت رسمی بروکر آلپاری امکان کپی معاملات در دسترس شما وجود دارد. کپی معاملات و تراکنش ها در بازار معاملاتی فارکس در واقع نوعی از همکاری است که به هر دو طرف سود می‌رساند. در هنگام کپی کردن معاملات در بروکر معتبر آلپاری، معامله گر یا سرمایه گذار سیگنال های معاملاتی قابل اطمینانی از طرف مدیر استراتژی یا در واقع معامله گری که از آن کپی صورت گرفته، دریافت می‌کند و در عوض مدیر استراتژی سهم خود را از سود دریافت کرده یا اینکه پرداختی خود را به صورت یک نرخ ثابت دریافت می‌کند. در صنعت معاملات فارکس، بسیاری از بروکرهای بزرگ و کوچک امکان کپی کردن معامله گران برتر را فراهم می‌کنند و بروکر آلپاری فارسی نیز از این قائده مستثنی نیست.


 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari 💵کپی تریدینگ آلپاری💱 مزایا و معایب کپی معامله در بروکر آلپاری💶مدیر استراتژی در بروکر Alpari💥آموزش کامل کپی معاملات آلپاری

کپی تریدینگ در آلپاری چیست؟

با بهره گیری از طرح کپی تریدینگ شما می‌توانید در کابین بروکر آلپاری مدیران استراتژی را انتخاب کرده، فعالیت های آنها را دنبال کرده و به طور اتوماتیک معاملات آنها را کپی کنید.

یک نکته مهم و بسیار جذاب در مورد معاملات کپی آلپاری این است که تنها وقتی با کپی کردن به معامله موفقیتی دست پیدا کنید نیازمند به پرداخت هزینه کمیسیون هستید.

قابلیت معاملاتی کپی Copy Trading در بروکر آلپاری که با نام سیگنال های معاملاتی Trading Signals در اختیار مشتریان قرار گرفته است، یکی از امکانات ویژه‌ای است که به بسیاری از سرمایه گذاران می‌تواند کمک کند به راحتی سودآوری کنند.

در واقع با استفاده از سیگنال های بروکر آلپاری که از طرف دیگر معامله گران که در اینجا به آنها فراهم کننده سیگنال گفته می‌شود ارائه می‌شود، سرمایه‌ گذاران می‌توانند معاملات را کپی کرده و از استراتژی دیگران بهره بگیرند.

در این برنامه معامله گرانی که سیگنال را برای دیگر معامله گران در دسترس قرار می‌دهند می‌توانند از سودآوری اضافه‌ای بهره مند شوند.

مقدمات کپی معامله آلپاری Alpari

کپی معامله در بروکر آلپاری به پیش نیازهایی وابسته است که قبل از آغاز کپی کردن باید آنها را انجام دهید. به منظور شروع به استفاده از قابلیت کپی معاملات در بروکر آلپاری، باید چند گام مهم را در وب سایت این بروکر دنبال کنید.

در ابتدا شما باید در یک حساب بروکر آلپاری ثبت نام کرده یا اینکه اگر قبلا اقدام کرده‌اید، صرفا به حساب معاملاتی خود وارد شوید.

در قدم بعدی، شما باید مدیر استراتژی مناسب را برای خود انتخاب کنید. انتخابی که باید طبق نیازها و اولویت های شما باشد و با سبک معاملاتی شما در آلپاری ایران مطابقت داشته باشد.

پس از این گام، نیاز دارید که حساب معاملاتی خود را تایید یا احراز هویت کنید تا بتوانید به طور امن به معامله بپردازید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

در نهایت آخرین گام به واریز حداقل 100 دلار وجه به حساب معاملاتی آلپاری مربوط می‌شود. پس از آن به راحتی می‌توانید به کپی معاملات پرداخته و صبر کنید تا مدیر استراتژی با سرمایه شما برایتان سودآوری کند.

در بروکر آلپاری به منظور استفاده از امکانات کپی تریدینگ آلپاری شما باید از پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 بهره بگیرید. حداکثر اهرم یا لوریجی که در بروکر آلپاری در دسترس مشتریان قرار دارد 1 به 1000 است و حداقل اهرم 1:25 است. بسته به جفت ارزهای معاملاتی و شرایط خود می‌تواند گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که با بررسی بروکر آلپاری متوجه خواهید شد که در بروکر معاملاتی آلپاری دو نوع حساب معاملاتی وجود دارد. حساب استاندارد و حساب Pro. هر دوی این حساب ها دارای نیازمندی ها و اهرم متفاوتی هستند.

در زمان کپی معاملات یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید اسپرد معامله است. اسپرد در واقع تفاوت بین قیمت Bid و Ask است و این تفاوت هر چقدر کمتر باشد، به نفع شماست.

در بروکر آلپاری چندین نوع اسپرد آلپاری مانند اسپرد ثابت، اسپرد شناور و اسپرد متغیر وجود دارد. اسپرد های ثابت همانطور که از نامش مشخص است، در شرایط مختلف ثابت می‌ماند. از طرف دیگر اسپرد شناور و اسپرد متغیر به شرایط بازار بستگی دارد.

🔥امکانات کپی ترید آلپاری جزئیات امکانات آلپاری
💲حداقل واریز کپی ترید آلپاری 100 دلار، 100 یورو یا 100 پوند
⚡زمان به روز رسانی حساب سرمایه گذاری به روز رسانی ‌های 1 دقیقه‌ای
✨دسترسی زمان و مکان از هر نقطه‌ای در دنیا و در هر زمانی
💻امنیت کپی ترید کاملا امن و قابلیت مشاهده حساب تنها برای شما

 

آموزش کپی معامله در آلپاری Alpari

نحوه کارکرد سیستم کپی معاملات بسیار ساده است. اگر شما تجربه کمی در معامله کردن دارید، می‌توانید به راحتی مدیران استراتژی را از طریق وب سایت بروکر آلپاری انتخاب کرده و به طور اتوماتیک شروع به کپی کردن معاملات بکنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

فراهم کنندگان سیگنال های معاملاتی آلپاری با اجازه دادن به سرمایه گذاران و معامله گران دیگر برای کپی معاملات آنها، این فرصت را به آنها می‌دهند که تجربه باارزشی در بازارهای فارکس به دست آورند.

برای مثال فرض کنید که شما دارای یک سرمایه اولیه 2 هزار دلاری هستید و یک مدیر استراتژی آلپاری را انتخاب می‌کنید که در معامله بعدی خود 500 دلار سودآوری می‌کند. با استفاده قابلیت کپی معامله، در این شرایط مدیر استراتژی 10 درصد یعنی 50 دلار دریافت کرده  و برای شما 450 دلار سود باقی می‌ماند که به سرمایه اولیه‌تان اضافه می‌شود.

توجه داشته باشید که به منظور شروع کپی کردن معاملات در بروکر Alpari، باید حداقل 100 دلار به حساب معاملاتی خود در این بروکر واریز کرده باشید. پلتفرم معاملاتی آلپاری از ظاهر و کارکرد کاربرپسند و ساده‌ای بهره مند است و به طور امنی می‌توانید از آن برای کپی معاملات از طریق دستگاه های دسکتاپ یا موبایل آلپاری خود بهره بگیرید.

در واقع در حالی که از طریق آموزش کامل بروکر آلپاری با بازارهای فارکس در حال آشنایی هستید و تکنیک های بسیاری را از حرفه‌ای ترین معامله گران می‌آموزید، در کنار آن به سودآوری قابل توجهی نیز می‌توانید دست پیدا کنید. روند استفاده از سیگنال های ارائه شده، بسیار ساده است:

برای اینکه بتوانید فراهم کننده سیگنال خود را بهتر انتخاب کنید، می‌توانید از بخش رتبه‌ بندی در پلتفرم های متاتریدر 4 آلپاری و متاتریدر 5 آلپاری بهره بگیرید. شما می‌توانید معامله گران برتر را بر اساس سودآوری آنها، اهرم، تعداد مشترکان و غیره مرتب کنید و بهترین گزینه را طبق شرایط و اولویت های خود برگزینید.

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari 💵کپی تریدینگ آلپاری💱 مزایا و معایب کپی معامله در بروکر آلپاری💶مدیر استراتژی در بروکر Alpari💥آموزش کامل کپی معاملات آلپاری

مزایای کپی معاملات در آلپاری

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین مزایا و نکات مثبت معاملات کپی، بالا بردن احتمال معاملات موفقیت آمیز و سودآوری بیشتر به کمک تخصص معامله گران دیگر است.

با بررسی و معرفی بروکر آلپاری به صورت کامل متوجه خواهید شد شما زمانی که معامله یک معامله گر با سابقه و دارای آمار خوب را کپی می‌کنید، احتمال اینکه سود مناسبی بتوانید کسب کنید به اندازه قابل توجهی بالا می‌رود.

همینطور در هنگام استفاده از قابلیت کپی معاملات، شما نیازی به تلف کردن وقت خود برای توسعه سیستم معاملاتی خود ندارید و همه چیز برای شما مهیا است تا از سرمایه خود سودآوری آلپاری کنید.

علاوه بر این دیگر نیازی نیست به طور مداوم شرایط بازار فارکس آلپاری و نمادهای مختلف را دنبال کنید. زمانی که از کپی معاملات بهره می‌گیرید، همه چیز به طور اتوماتیک انجام می‌شود.

یک مورد دیگر که ممکن است به آن کم توجهی شود،‌ فشار روانی است که به عنوان معامله گر باید تحمل کنید. بسیاری از معامله گران تازه کار آلپاری نمی‌توانند با احساسات خود در هنگام ضرر یا سودآوری کنار بیایند و از مسیر منطقی منحرف شده و سرمایه خود را به باد می‌دهند.

در هنگام کپی معاملات دیگر خبری از این فشار بر روی شما نیست و کنترل سرمایه‌تان در دست یک معامله با تجربه است که می‌داند چطور بر احساسات خود غلبه کند.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

نکات منفی و مشکلات کپی معامله آلپاری

مانند هر استراتژی و قابلیت دیگری در بازارهای معاملاتی، کپی تریندیگ آلپاری نیز دارای معایب و نکات منفی خود است. همانطور که معامله با ربات های فارکس آلپاری دارای نکات مثبت و منفی خود است.

یک موردی که باید با جدیت به آن توجه داشته باشید این است که هر چقدر یک مدیر استراتژی در گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده باشد، این تضمینی برای عملکرد موفق در آینده نیست. بنابراین هنوز هم ریسک آلپاری برای ضرر وجود دارد و اگر شما با کپی کردن معاملات این افراد ضرر کنید، مسئولیت آن بر عهده خود شما است.

مورد دیگر این است که در هنگام معاملات کپی خبری از یک درآمد ثابت نیست و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

همینطور یک مورد بسیار مهم این است که اگر به دنبال رشد و افزایش دانش معاملاتی خود هستید علاوه بر یادگیری نحوه کار با کابین شخصی آلپاری، کپی معاملات چندان کمکی به شما نمی‌کند و حتی پس از سالها نیز ممکن است برای سودآوری به دیگر معامله گران وابسته باشید.

آموزش سودآوری به عنوان مدیر استراتژی آلپاری

چیزی که باعث می‌شود سیستم کپی معاملات در بروکر آلپاری جذابیت بیشتری پیدا کند این است که شما نیز به راحتی می‌توانید به یک مدیر استراتژی تبدیل شده و با سرمایه دیگران درآمد کسب کنید.

اگر واقعا به اندازه کافی تجربه فعالیت در بازارهای معاملاتی را دارید و فکر می‌کنید می‌توانید در ازای دریافت مبلغی به دیگران در معاملات‌شان و کسب سود کمک کنید، می‌توانید به یک فراهم کننده سیگنال یا مدیر استراتژی تبدیل شوید.

گام های تبدیل شدن به یک مدیر استراتژی نیز به سادگی کپی کردن معاملات است:

  • افتتاح حساب در بروکر آلپاری
  • احراز هویت حساب خود در بخش کپی ترید آلپاری
  • فعال کردن قابلیت به اشتراک گذاری سیگنال ها از طریق حساب آلپاری
  • شروع به معامله
  • به اشتراک گذاری موفقیت خود در شبکه های اجتماعی

فراموش نکنید که به عنوان یک مدیر استراتژی در بروکر آلپاری شما به ابزار و برنامه های پیشرفته‌ای دسترسی خواهید داشت و به وسیله این ابزارها می‌توانید معامله گران و سرمایه گذاران بسیاری را در آلپاری به جمع دنبال کنندگان خود اضافه کنید.

این دنبال کنندگان به طور اتوماتیک معاملات و سیگنال های شما را کپی می‌کنند و به شما کمک می‌کنند از طریق کمیسیون های آلپاری دریافتی سودآوری کنید.

با تبدیل شدن به یک مدیر استراتژی در طرح کپی ترید آلپاری، شما می‌توانید از مهارت های معاملاتی خود نه تنها برای سودآوری در بازار فارکس آلپاری بلکه برای دریافت درصد کمیسیون تا 40 درصد از طریق سرمایه گذارانی که شما را دنبال می‌کنند، بهره بگیرید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

از جمله امکانات و مزایای مدیر استراتژی آلپاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک صفحه شخصی آلپاری که به شما اجازه می‌دهد سرمایه گذارانی که شما را دنبال می‌کنند را ببینید و مدیریت کنید.
  • استراتزی هایی که در حال سودآوری می‌توانند در حالت خصوصی باقی بمانند.
  • دسترسی به بیش از یک حساب معاملاتی آلپاری.
  • نظارت آنی بر روی عملکرد معاملاتی با به روز رسانی های یک دقیقه‌ای.
  • شهرت و جمع کردن دنبال کنندگان بیشتر از طریق صعود در جدول مدیران استراتژی برتر.

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari 💵کپی تریدینگ آلپاری💱 مزایا و معایب کپی معامله در بروکر آلپاری💶مدیر استراتژی در بروکر Alpari💥آموزش کامل کپی معاملات آلپاری

سوالات متداول کپی معاملات در بروکر آلپاری

کپی تریدینگ آلپاری چیست؟

در واقع با استفاده از قابلیت کپی معاملات بروکر آلپاری، سرمایه‌ گذاران می‌توانند معاملات را کپی کرده و از استراتژی دیگران بهره بگیرند. این کار باعث می‌شود سرمایه گذاران بتوانند بدون نیاز به تحلیل بازار، از تجربه معامله گران برتر آلپاری بهره بگیرند و از آن سودآوری کنند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

کپی معامله در آلپاری چطور انجام می‌شود؟

در ابتدا شما باید به افتتاح حساب بروکر آلپاری بپردازید یا اینکه اگر قبلا اقدام کرده‌اید، صرفا به حساب معاملاتی خود وارد شوید. سپس شما باید مدیر استراتژی مناسب را برای خود انتخاب کنید. انتخابی که باید طبق نیازها و اولویت های شما باشد و با سبک معاملاتی شما مطابقت داشته باشد و شروع به سودآوری کنید.

مدیر استراتژی در آلپاری چیست؟

شما به راحتی می‌توانید به یک مدیر استراتژی تبدیل شده و با سرمایه دیگران درآمد کسب کنید. اگر واقعا به اندازه کافی تجربه فعالیت در بازارهای معاملاتی را دارید و فکر می‌کنید می‌توانید در ازای دریافت مبلغی به دیگران در معاملات‌ آنها و کسب سود کمک کنید، می‌توانید به یک فراهم کننده سیگنال یا مدیر استراتژی تبدیل شوید و به راحتی به برداشت از بروکر آلپاری بپردازید.

مزایای کپی تریدینگ در آلپاری چیست؟

می‌دانید یکی از مهمترین مزایا و نکات مثبت معاملات کپی، بالا بردن احتمال معاملات موفقیت آمیز و سودآوری بیشتر به کمک تخصص معامله گران دیگر است. شما زمانی که معامله یک معامله گر با سابقه و دارای آمار خوب را کپی می‌کنید، احتمال اینکه سود مناسبی بتوانید کسب کنید به اندازه قابل توجهی بالا می‌رود. همینطور امکان استفاده از ربات معامله آلپاری در این زمینه وجود دارد.

ریسک کپی معامله آلپاری چقدر است؟

هر چقدر یک مدیر استراتژی در گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده باشد، این تضمینی برای عملکرد موفق در آینده نیست. بنابراین هنوز هم ریسک ضرر وجود دارد و اگر شما با کپی کردن معاملات این افراد ضرر کنید و مدیریت ریسک آلپاری مناسبی نداشته باشید، مسئولیت آن بر عهده خود شما است. همینطور در هنگام معاملات کپی خبری از یک درآمد ثابت نیست و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


صفحه 11 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد