انواع حساب های بروکر پاکت آپشن PocketOption

تاریخ ارسال : 1401/11/03

✨آموزش کنترل ضرر در بروکر پاکت آپشن💰 احتمالا شما نیز مانند بسیاری دیگر با فکر سودآوری هزاران دلاری در زمان کم شروع به معامله پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن کرده‌اید. امیدوار به یک تراکنش خوب هستید که برای شما به سرعت و آسانی سرمایه فراهم کند و سرمایه خود را به سرعت چند برابر کنید. خب اگر چنین تفکری دارید اشکالی ندارد اما در تله باز کردن تعداد زیادی تراکنش در پلتفرم پاکت آپشن به منظور جبران ضررها یا سودآوری بالا نیفتید. این از اشتباهاتی است که نه تنها تازه‌ کارها بلکه معامله گران حرفه‌ای نیز مرتکب می‌شوند. پشت تصمیماتی که می‌گیرید همیشه احساسات نیز وجود دارد و احساسات به شما می‌گوید که بارها و بارها وارد معامله شوید حتی اگر شرایط بازار معاملاتی پاکت آپشن به نفع شما نباشد. پس سوال بزرگ این است که چه زمانی معامله کردن را متوقف کرده و ضررمان را کنترل کنیم؟ برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.


 

✨عوامل کنترل کننده ضرر در معاملات عوامل اصلی ضرر در معاملات
🔥داشتن یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن عدم کنترل احساسات
📈تحلیل بازار قبل از معامله پاکت آپشن نداشتن استراتژی مدیریت ریسک
💱استفاده از حساب دمو پاکت آپشن معامله بیش از حد

روانشناسی معاملات بروکر پاکت آپشن

صرف ساعات طولانی در مقابل کامپیوتر می‌توانید بسیار خسته‌کننده باشد. نظارت بر حرکات قیمتی در سایت بروکر پاکت آپشن، صبر کردن برای سیگنال های مربوط به اندیکاتورهای پاکت آپشن و دنبال کردن معاملات به توجه بسیاری نیاز دارد.

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید.

روانشناسی معاملات در واقع یک اصطلاح گسترده محسوب می‌شود که شامل تمام احساساتی که یک معامله ‌گر با آن مواجه می‌شود،‌ است. برخی از این احساسات بازار پاکت آپشن مفید بوده و باید آنها را قبول کنید اما برخی دیگر مانند ترس، طمع، استرس و عصبانیت را باید کنترل کنید.

در واقعیت، بسیاری از معامله‌ گران بروکر پاکت آپشن اثرات منفی روانشناسی معاملات را بیشتر از اثرات مثبت آن تجربه می‌کنند. برای مثال بستن معامله متضرر بدون فکر از ترس ضرر بیش از حد و از آن طرف نگه داشتن بیش از حد معاملات متضرر با امید واهی تغییر مسیر بازار.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن💥 بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن💰 ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن💵

احساسات در معاملات بروکر پاکت آپشن PocketOption

زمانی که شما تنها بر روی کسب سودآوری زیاد در سایت بروکر PocketOption تمرکز می‌کنید اما پشت سر هم با معاملات ناموفق مواجه می‌شید، ممکن است احساس خستگی، ترس و اضطراب را تجربه کنید اما این احساسات اثر خوبی را بر روی شما ندارند.

به همین شکل احساس های طمع، اعتماد به نفس بیش از حد، یک دندگی یا هیجان نیز به عملکرد شما کمکی نمی‌کنند و شما را در مسیر ضرر در بروکر پاکت آپشن قرار می‌دهند.

شما باید آگاه باشید و ابتدا خود را بشناسید. عکس العمل های خود را بدانید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. به شما کمک خواهد کرد که از هر ضرری اجتناب کنید. فراموش نکنید که شما یک چوب دستی جادویی در اختیار ندارید بنابراین کسب سود پاکت آپشن آسان نخواهد بود.

مثالی بارز از تاثیر احساسات بر معاملات زمانی است که معامله ‌گران از حساب دمو یا تمرینی به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن و معامله با مبالغ واقعی می‌روند. اغلب معامله ‌گران در این مواقع متوجه می‌شوند که استراتژی آنها به طور ناگهانی به یک استراتژی بی ‌فایده تبدیل شده است.

دلیل اینکه یک استراتژی در پاکت آپشن یکسان در دو حساب دمو و واقعی نتایج متفاوتی دارند، روانشناسی معاملاتی بی ‌ثبات و حساسیت در مورد احساسات است. زمانی که معامله‌ گران از پولی که خودشان به سختی به دست آورده‌اند در معاملات استفاده می‌کنند، احساسات بسیاری بر روی معاملات تاثیر می‌گذارد.

این باعث می‌شود تصمیم ‌گیری متعادل در بازار معاملاتی سخت‌ تر شود. نتایج مثبت احساسات مثبت و نتایج منفی احساسات منفی به ارمغان می‌آورند. بنابراین باید تفاوت این دو را به طور جدی بدانید و قبل از ورود به معامله در پاکت آپشن از آن آگاه باشید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

ترس و طمع در معاملات پاکت آپشن PocketOption

ترس و طمع و به طور کلی احساسات بازار اغلب جزو اصلی ‌ترین عناصر گرداننده‌ بازارهای مالی هستند. درک اینکه چه زمانی باید این احساسات را در کنترل خود نگه‌دارید، می‌تواند سرنوشت شما به عنوان یک معامله‌ گر موفق یا ناموفق در سایت کارگزاری پاکت آپشن را مشخص کند.

ترس و طمع می‌تواند بین معامله‌ گران رایج باشد و اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، می‌تواند خسارت‌ های بسیاری برای شما ایجاد کند. ترس اغلب به عنوان یک بی‌میلی برای ورود به معامله PocketOption یا بستن یک معامله‌ موفق به طور مبتدیانه، در بازار خود را بروز می‌دهد.

از طرف دیگر، طمع زمانی که معامله ‌گران سرمایه‌ی بیشتری به معاملات سودآور اضافه می‌کنند یا از اهرم پاکت آپشن بیش از حد در معاملات بهره می‌گیرند، خود را نشان می‌دهد.

یکی از ساده ‌ترین راه‌ های کاهش تاثیر احساسات معاملات ‌پاکت آپشن، کاهش اندازه یا حجم معاملات‌ است. معامله‌ گران با انجام معامله بزرگ و دیدن نوسانات قیمتی بر روی آن، بدون شک دچار استرس می‌شوند و این استرس می‌تواند منجر به تصمیم‌ های بد شود.

خلق یک برنامه معاملاتی در بروکر پاکت آپشن

همانطور که مطمئنا خودتان می‌دانید، ثروت و سودآوری یک روزه به سراغ شما نخواهد آمد. شما باید یک برنامه معاملاتی قدرتمند در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن خلق کنید و با آن کارهای معاملاتی خود را انجام دهید.

شما باید طمع را کنار بگذارید و آماده پیشرفت آهسته در دنیای معاملات پلتفرم بروکر پاکت آپشن باشید. برنامه معاملاتی خود را در طول مسیر معاملاتی خود تغییر دهید و بدانید که امکان ندارد همیشه تراکنش های موفق و سودآور داشته باشید.

زمانی که یک تراکنش و معامله ضرر و زیان به بار می‌آورد، چه کاری باید انجام دهید؟ آیا مدام به اشتباه خود فکر می‌کنید و خودتان را آزار می‌دهید یا اینکه از آن درس می‌گیرید و بررسی می‌کنید که چه کاری را در هنگام معامله در کابین پاکت آپشن اشتباه انجام داده‌اید؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

تحلیل بازار در بروکر پاکت آپشن PocketOption

تصمیمات معاملاتی خوب نمی‌توانند بر اساس غریزه باشند بلکه این تصمیمات باید بر اساس ارزیابی مناسب از شرایط اقتصادی باشند. بنابراین نمی‌توانید بدون آمادگی و بررسی شرایط بازار به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید و معامله کنید.

یک رویکرد معاملاتی متعادل چیزی است که اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال را در نظر می‌گیرد و شامل انواع مختلفی از چارت‌ های ارزیابی قبل از تصمیم‌ گیری نهایی برای سرمایه ‌گذاری می‌شود.

بهبود روانشناسی معاملاتی خود به این معنا است که آماده‌ گذراندن زمان بر روی تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و تحلیل فاندامنتال و پیاده ‌سازی تکنیک‌ هایی که در حساب دمو پیدا کرده‌اید، باشید.

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن💥 بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن💰 ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن💵

معامله بیش از حد در بروکر پاکت آپشن

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، شما باید یک برنامه معاملاتی خوب را توسعه دهید. لازم نیست تمام روز در مقابل میز خود بنشینید. لازم نیست وارد معاملات زیادی پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شوید.

چیزی که مهمتر است، باز کردن یک پوزیشن در زمانی است که احتمال موفقیت معامله بیشتر است. با یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن خوب، تنها تعداد کمی از معاملات می‌تواند نتیجه بسیار بهتری نسبت به تعداد بالایی از معاملات برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند.

عادت به معامله در بروکر پاکت آپشن

عادت کردن و اعتیاد به معامله توسط احساسات ایجاد می‌شود. پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، شما معمولا می‌خواهید سرمایه تان در حساب معاملاتی بروکر پاکت آپشن رشد پیدا کند یا اینکه سریعا ضرر خود را جبران کنید.

هر دو راه می‌تواند باعث شود که کنترل معاملات پاکت آپشن خود را از دست دهید و خود را در معرض ریسک پاکت آپشن و غیرضروری برای خالی کردن حساب خود قرار دهید.

بنابراین زمانی که شما یک برنامه معاملاتی را در دست خود دارید و این نیازمند این است که تنها در روز 2 ساعت را در بازار معاملاتی حضور داشته باشید، به آن برنامه و استراتژی پاکت آپشن وفادار بمانید. زمانی معاملات را متوقف کنید که زمان به پایان رسیده است و بقیه معاملات را به نشست معاملاتی بعدی نگه دارید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

امکانات بروکر پاکت آپشن برای سودآوری

وقتی در مورد کسب و کار معامله در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن صحبت می‌کنیم، شناختن خودتان یکی از ضروری ترین مهارت ها است. شما می‌توانید از نقاط قوت و همینطور نقاط ضعف به نفع خود بهره بگیرید.

احساسات خود را تحت کنترل دربیاورید و زمانی که حس می‌کنید تمرکزتان از بین رفته است به معامله کردن نپردازید. یک برنامه معاملاتی ایجاد کرده و آن را دنبال کنید و همیشه به آن پایبند بمانید چه ضرر کنید و چه موفق شوید.

از امکانات ویژه بروکر پاکت آپشن نیز نهایت استفاده را بکنید. یکی از این امکانات در واقع یک حساب دمو پاکت آپشن است که به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورها در پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

آشنایی با روش های کاهش ضرر پاکت آپشن💥 بهترین ترفندهای مدیریت ضرر پاکت آپشن💰 ریسک های معاملاتی بروکر PocketOption✨ احساسات در معاملات پاکت آپشن💵

سوالات متداول کنترل ضرر در معاملات بروکر پاکت آپشن

چطور ضرر در معاملات پاکت آپشن را کنترل کنیم؟

زمانی که خسته هستید قادر به تفکر به صورت شفاف نخواهید بود. به همین دلیل است که شما باید مهارت اینکه خود را کنترل کنید و بگویید معامله کردن برای امروز بس است را تقویت کنید و به کنترل ضرر پاکت آپشن بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

معامله بیش از حد در پاکت آپشن چیست؟

تعداد معامله زیاد هیچگاه به معنای این نیست که سودآوری شما نیز بیشتر خواهد بود بلکه حتی می‌تواند ضررهای شما را تا حد زیادی افزایش دهد و شما را با یک حساب پاکت آپشن خالی از موجودی مواجه کند. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption همیشه با تعداد معاملات کم و سرمایه پایین شروع کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

حساب دمو پاکت آپشن چه فوایدی دارد؟

حساب دمو پاکت آپشن به عنوان یک قابلیت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید حساب دمو را با پول مجازی تا هر چند بار که می‌خواهید شارژ کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید. با حساب تمرینی پاکت آپشن یک رویکرد جدید را امتحان کنید، استراتژی پاکت آپشن خود را تست کنید و اندیکاتورهای پاکت آپشن را قبل از اینکه به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید، بشناسید.

چرا معاملات متضرر پاکت آپشن خود را بررسی کنیم؟

برای افزایش سطح توجه خود، نتایج معاملات خود را صرف نظر از اینکه چه هستند، بررسی کنید. به این فکر کنید که چرا نتایج به این صورت است و چه کاری می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید. سپس دوباره بر اساس نتایج کسب شده به معامله در پاکت آپشن بپردازید. این کمک می‌کند که دوباره اشتباهات خود را تکرار نکنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

چطور از معاملات ناموفق پاکت آپشن خود درس بگیریم؟

یک معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره می‌گیرد، برای هر کدام از آنها را تحلیل تکنیکال معاملات پاکت آپشن انجام می‌دهد و تاکتیک معاملاتی خود را برای آینده بهبود می‌بخشد. این حقیقت را قبول کنید که ضرر وجود دارد. باید با آن کنار بیایید و ادامه دهید و سعی کنید معاملات سودآور شما بیشتر از معاملات متضرر باشد.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

آموزش استفاده از لوریج یا اهرم در پاکت آپشن

تاریخ ارسال : 1401/11/03

🔥اهرم یا لوریج در معاملات بروکر پاکت آپشن💰 بروکر پاکت آپشن یک ابزار و قابلیت ویژه را به مشتریان خود ارائه می کند و معامله گران می توانند در هنگام معامله CFD ها پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن از قابلیتی مفید به نام اهرم یا لوریج بهره بگیرند. اهرم یا لوریج پاکت آپشن در واقع به گونه‌ای عمل می‌کند که انواع معامله گران بروکر پاکت‌ آپشن می‌توانند مبالغ بیشتری را از بروکر پاکت آپشن قرض بگیرند و از آن در معاملات خود استفاده کنند. در واقع به لطف اهرم پاکت آپشن معامله گران می‌توانند سرمایه گذاری با مبالغ بزرگتری انجام دهند و فراتر از سرمایه‌ای که در اختیار دارند را به معامله کردن اختصاص دهند. این یک فرصت استثنایی برای معامله گران محسوب می‌شود اما شامل ریسک معامله پاکت آپشن بسیاری نیز می‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوری بلکه احتمال ضرر کردن را نیز با استفاده از لوریج در پاکت آپشن افزایش می‌دهند

 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

بنابراین باید از اهرم در بروکر پاکت آپشن با نهایت احتیاط استفاده کنید و قبل از به کارگیری آن مهارت کافی را در استفاده از آن و همینطور تحلیل بازار و نمادهای معاملاتی داشته باشید تا احیانا دچار ضررهای هنگفت نشوید.

انواع اهرم و لوریج در بروکر پاکت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوریج در سایت pocketoption🔥 بهترین ترفندهای بروکر پاکت آپشن✨ ریسک معاملات بروکر پاکت آپشن💵

لوریج یا اهرم بروکر پاکت‌ آپشن چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل میزان لوریج یا اهرمی که بروکرها ارائه می‌کنند، به‌ بازارهای معاملاتی در سایت بروکر پاکت آپشن جذب می‌شوند. اهرم یا لوریج (Leverage) ابزار مالی مفیدی است که به معامله ‌گران اجازه می‌دهد با مبلغی بیشتر از سرمایه‌ خود به معامله بپردازند.

این یعنی یک معامله ‌گر می‌تواند به یک معامله به ارزش 10000 دلار با تنها 1000 دلار وارد شود و این یک اهرم ده به یک به شمار می‌آید. با این حال باید حتما آگاه باشید که سودآوری ‌ها و همینطور ضررها با استفاده از اهرم ‌ها در پاکت آپشن چند برابر می‌شوند.

در یک وضعیت نامطلوب، در صورت حرکت بازار خلاف خواسته‌ شما، شما ممکن است حتی بیشتر از مبلغ واریز شده به حساب بروکر پاکت آپشن‌ خود را ضرر کنید. اهرم ده به یک به این معنا است که معامله ‌گران می‌توانند به اندازه معاملاتی 10 برابر بیشتر از مبلغ اختصاص داده‌ خود برای معامله دسترسی داشته باشند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

ریسک استفاده از اهرم در پاکت آپشن

اهرم می‌تواند به نفع شما باشد یا اینکه به ضررتان تمام شود. پس از افتتاح حساب در بروکر PocketOption اگر شما معامله‌ای انجام دهید با یک مینی لات از 10 هزار دلار، هر پیپ ارزشی برابر یک دلار خواهد داشت.

اگر شما 5 پیپ به دست آورید، همه چیز عالی است، شما از 50 دلار استفاده کردید و 10 درصد به دست آورده‌اید. اما اگر 5 پیپ ضرر کنید، با همان سرعت 10 درصد از دست خواهید داد و می‌توانید وارد ضرر در پاکت آپشن شوید.

در حالی که فکر کردن در مورد میزان مبلغی که می‌توانید به استفاده از اهرم به دست آورید، خوشایند است اما اکثرا توجهی به میزان مبلغی که امکان از دست رفتن دارد، نمی‌شود و این می‌توانید شما را غافل گیر کرده و ضررهای هنگفتی به بار آورد.

اگر از اهرم به شکل درستی استفاده نشود، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بروکر معتبر PocketOption می‌توانند لوریج سنگینی ارائه دهند اما این دلیل نمی‌شود که شما حتما باید از استفاده کنید.

بسیاری از معامله‌ گران اغلب از اهرمی کمتر از 5 برابر استفاده می‌کنند. با اینکه در این شرایط میزان سودآوری کمتر است، اما زیان ‌آوری آن نیز بسیار کمتر است.

با این حال در هر شرایط بازار پاکت آپشن، وضعیت متفاوت است. اگر اطمینان کافی دارید که معامله‌ای سودآور خواهد بود و از ریسک آن مطلع هستید، می‌توانید سراغ اهرم های بزرگ بروید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

مثال به کارگیری اهرم در بروکر پاکت آپشن

به عنوان مثال شما می‌توانید فرض کنید که به عنوان یک معامله گر در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن یک تراکنش CFD را باز کرده‌اید و 100 دلار را به این معامله اختصاص داده‌اید. شما انتظار دارید که قیمت نماد معاملاتی مورد نظر افزایش پیدا کند.

اگر تصمیم بگیرید که از اهرم استفاده نکنید، این یعنی اهرم شما 1 به 1 است. اگر قیمت نماد معاملاتی پاکت آپشن 1 درصد افزایش پیدا کند، سودآوری شما نیز به اندازه 1 درصد افزایش پیدا می‌‌کند. با موفقیت در این معامله شما 1 دلار به دست خواهید آورد.

حالا فرض کنیم که شما همان معامله را باز کردید و 100 دلار به آن اختصاص داده‌اید. چیزی که متفاوت است این است که اهرم معامله پاکت آپشن در این معامله 1 به 10 است. این یعنی زمانی که قیمت نماد معاملاتی 1 درصد افزایش پیدا کند، سود شما 10 درصد افزایش پیدا می‌کند و به اندازه 10 دلار سودآوری می‌کنید.

نکته مهم این است که اگر قیمت طبق چیزی که انتظار داشتید و پیش بینی کرده بودید حرکت نکند چه می‌شود؟ خب این یعنی ضرر مربوطه نیز با توجه به اهرمی که استفاده کردید چند برابر می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

البته توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید بیش از سرمایه گذاری پاکت آپشن خود برای معامله ضرر کنید. در این مثال در واقع شما نمی‌توانید بیش از 100 دلار ضرر کنید و در صورت رسیدن ضررهای شما به این مبلغ، معامله شما بسته خواهد شد.

💵لوریج یا اهرم پاکت آپشن امکان سودآوری با 100 دلار تنها با 1 درصد افزایش قیمت
✨1:10 10 دلار
🔥1:100 100 دلار
💥1:1000 1000 دلار

آموزش استفاده از لوریج در سایت پاکت آپشن

یادگیری نحوه استفاده از لوریج یا اهرم در سایت رسمی بروکر PocketOption بسیار ساده است. در واقع گزینه اهرم در منوی سمت راست کابین معاملات پاکت آپشن به طور مشخصی قرار گرفته است.

به یاد داشته باشید که اهرم یا لوریج برای همه نمادهای پاکت آپشن یکسان نیست. همینطور اهرم می‌توان در زمان های مختلف از روز نیز متفاوت باشد. بنابراین قبل از استفاده از آن حتما توجه کنید که چه میزان اهرم را می‌توانید انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که اهرم یا لوریج یک ابزار بسیار قدرتمند محسوب می‌شود. با این حال باید آگاه باشید که هر چقدر می‌توانید از آن برای سودآوری در پاکت آپشن به صورت چندبرابری استفاده کنید، همینطور می‌توانید ضررهای خود را نیز چند برابر کنید.

بنابراین باید با احتیاط کامل از لوریج یا اهرم استفاده کنید و حتما قبل از شروع معامله و استفاده از استراتژی معاملاتی خود، در کنار دیگر ابزار و تکنیک های خود، باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن نیز در اختیار داشته باشید تا با ضررهای احتمالی مقابله کنید و کاملا آماده باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

انواع اهرم و لوریج در بروکر پاکت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوریج در سایت pocketoption🔥 بهترین ترفندهای بروکر پاکت آپشن✨ ریسک معاملات بروکر پاکت آپشن💵

نحوه تغییر لوریج در بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما به راحتی این امکان را دارید که لوریج یا اهرم را برای معاملات خود تغییر دهید. کافی است پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن گزینه حساب پاکت آپشن یا Account را در منوی سمت راست سایت بروکر انتخاب کنید.

حالا در منوی باز شده شما می‌توانید گزینه تغییر لوریج یا Change Leverage را پیدا کنید و میزان موردنظر خودتان که برای معامله و سودآوری پاکت آپشن شما مناسب است را انتخاب کنید.

اهرم ها می‌توانند در اندازه های مختلف برای شما در دسترس قرار گیرند مانند اهرم 1:1، 1:10، 1:100 یا حتی 1 به 1000 اما شما همیشه باید امن ترین گزینه را برای معامله خود انتخاب کنید و حتما از نحوه استفاده از آنها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن آگاهی داشته باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

مزایای استفاده از اهرم در بروکر پاکت آپشن

اهرم یا لوریج می‌توانید کمک بسیاری به مشتریان بکند تا همه سرمایه خود را در معاملات سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن صرف نکنند و از اهرم برای دریافت سرمایه و رسیدن به مبلغی معامله‌ای که می‌خواهد بهره بگیرند.

با استفاده از لوریج ها شما می‌توانید نسبت به شرایط عادی، در شرایط بهتری برای معامله قرار بگیرید. این به زبان ساده یعنی شما می‌توانید بیشترین میزان سرمایه گذاری پاکت آپشن را با توجه به سرمایه‌ای که دارید، انجام دهید.

اگر معامله شما موفقیت آمیز از آب دربیاید با سودآوری شگفت‌انگیزی روبه‌رو خواهید شد که می‌تواند تا چند ضرر قبلی شما را جبران کند. شما همینطور امکان تغییر اهرم را در هر زمانی دارید و می‌توانید با آن در حساب دمو پاکت آپشن نیز تمرین کنید.

کاهش ریسک لوریج در بروکر پاکت آپشن

برای کاهش دادن ریسک مربوط به استفاده از لوریج یا اهرم پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن، راه های بسیاری روبه‌روی شما قرار دارد اما یکی از بهترین راه ها استفاده از دستورهای توقف ضرر یا Stop Loss است.

توقف ضرر در پاکت آپشن انواع مختلفی دارد و به روش‌ های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده ‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر ارائه می‌شود تا ضررها در بازار های پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

این کار با ثبت یک دستور توقف ضرر، چند پیپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است. یک توقف ضرر می‌تواند به معاملات کوتاه یا بلند مدت متصل شود و آن را به یک ابزار بسیار مفید برای هر استراتژی پاکت آپشن تبدیل کند.

یکی از بهترین انواع دستورهای توقف ضرر در واقع توقف ضرر دنباله دار یا Trailing است که بیشترین کنترل ممکن را به معامله گران بروکر پاکت آپشن ارائه می‌کند تا ضرر معاملات خود را کنترل کنند.

این نوع توقف ضرر با تغییر و حرکت پیدا کردن قیمت جای خود را تغییر می‌دهد و قیمت را دنبال می‌کند تا شما بتوانید به راحتی به سودآوری های پاکت آپشن خود دست پیدا کنید و با نوسان های موقت و حرکات اصلاحی سودآوری های احتمالی شما از بین نرود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

انواع اهرم و لوریج در بروکر پاکت آپشن💥 آموزش جامع استفاده از لوریج در سایت pocketoption🔥 بهترین ترفندهای بروکر پاکت آپشن✨ ریسک معاملات بروکر پاکت آپشن💵

سوالات متداول اهرم یا لوریج در معاملات بروکر پاکت آپشن

اهرم در بروکر پاکت آپشن چیست؟

به لطف اهرم پاکت آپشن معامله گران می‌توانند سرمایه گذاری با مبالغ بزرگتری را با افتتاح حساب در پاکت آپشن انجام دهند و فراتر از سرمایه‌ای که در اختیار دارند را به معامله کردن اختصاص دهند. این یک فرصت استثنایی برای معامله گران محسوب می‌شود اما شامل ریسک معامله بسیاری نیز می‌شود چون شما نه تنها احتمال سودآوری بلکه احتمال ضرر کردن را نیز با استفاده از لوریج افزایش می‌دهند.

ریسک استفاده از لوریج در پاکت آپشن چقدر است؟

اگر از اهرم به شکل درستی استفاده نشود، می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بروکر معتبر PocketOption می‌توانند لوریج سنگینی ارائه دهند اما این دلیل نمی‌شود که شما حتما باید از استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

چطور از لوریج در پاکت آپشن استفاده کنیم؟

گزینه اهرم در منوی سمت راست کابین معاملات پاکت آپشن به طور مشخصی قرار گرفته است. به یاد داشته باشید که اهرم یا لوریج برای همه نمادهای پاکت آپشن یکسان نیست. همینطور اهرم می‌توان در زمان های مختلف از روز نیز متفاوت باشد. بنابراین قبل از استفاده از آن حتما توجه کنید که چه میزان اهرم را می‌توانید انتخاب کنید.

توقف ضرر در پاکت آپشن چیست؟

توقف ضرر در پاکت آپشن انواع مختلفی دارد و به روش‌ های متفاوتی می‌توان آنها را پیاده ‌سازی کرد. در واقع توقف ضرر دستوری معاملاتی است که توسط بروکر ارائه می‌شود تا ضررها در بازار های پرنوسان و جریان بازار خلاف پیش‌بینی، محدود شود.

چطور لوریج را در پاکت آپشن تغییر دهیم؟

کافی است پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن گزینه حساب پاکت آپشن یا Account را در منوی سمت راست سایت بروکر انتخاب کنید. حالا در منوی باز شده شما می‌توانید گزینه تغییر لوریج یا Change Leverage را پیدا کنید و میزان موردنظر خودتان که برای معامله و سودآوری پاکت آپشن شما مناسب است را انتخاب کنید.


 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

معامله با الگوهای چارتی پاکت آپشن PocketOption

تاریخ ارسال : 1401/11/03

💰الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption✨ معامله کردن به قابلیت خواندن بازار معاملاتی مربوط می شود. پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است. در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک پاکت آپشن بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید.

 

در این مطلب راهنما به جذاب ترین الگوهای معاملاتی می‌پردازیم و اینکه چگونه می‌توانیم از آنها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن استفاده کنیم و بیشترین سودآوری را داشته باشیم. شما باید مهارت بالایی در تشخیص الگوهای معاملاتی پیدا کنید و در زمان مناسب وارد معامله طبق آنها شوید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

🔥الگوهای پاکت آپشن PocketOption مشخصات
✨الگوهای ستاره شامگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت نزولی
💥الگوهای ستاره صبحگاهی الگوی سه کندلی تغییر جهت صعودی
📈الگوی Inside Bar الگوی دو کندلی تغییر جهت یا ادامه ترند
📊الگوی پین بار PinBar الگوی سه کندلی نزولی یا صعودی

الگوی ستاره شامگاهی Evening Star پاکت آپشن

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

شناسایی صحیح تغییر جهت ‌ها در هنگام معامله در بازارهای مالی ضروری است زیرا این به انواع معامله ‌گران پاکت آپشن اجازه می‌دهد که در ابتدای یک تغییر جهت ترند احتمالی، وارد معامله شوند.

الگوی ستاره شامگاهی (The Evening Star Pattern) در واقع یک الگوی تغییر جهت نزولی است که در قله‌ یک ترند صعودی ایجاد می‌شود. این الگو خبر از آهسته شدن اندازه حرکت صعودی در بازار می‌دهد و سپس یک حرکت نزولی شرایط را برای یک ترند نزولی جدید در بازار پاکت آپشن مهیا می‌کند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه استفاده از الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن

شناسایی ستاره شامگاهی در چارت ‌های فارکس پیچیده ‌تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن است و شما باید پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن به خوبی به این الگو مسلط باشید.

در واقع باید درک صحیحی از حرکت قیمتی قبل از شکل ‌گیری الگو داشته باشید و به طور کلی این موارد را دنبال کنید:

1 – وجود یک ترند صعودی پاکت آپشن در بازار: بازار باید حداکثر ها و حداقل ‌های بالاتر از خود نشان دهد.

2 – کندل صعودی بزرگ: کندل صعودی بزرگ نتیجه‌ فشار خرید زیاد در کابین پاکت آپشن است و ادامه ترند صعودی را نشان می‌دهد. در این نقطه معامله ‌گر تنها باید به دنبال معاملات خرید باشد چون مدرکی از یک تغییر جهت در بازار دیده نمی‌شود.

3 – کندل صعودی یا نزولی کوچک: کندل دوم یک کندل کوچک و در بعضی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از قدرت افتادن ترند صعودی است.

4 – کندل نزولی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار فروش در پاکت آپشن در این کندل نمایان می‌شود. در بازارهای غیر فارکس این کندل از بسته شدن کندل قبلی به سمت پایین شکاف پیدا می‌کند و از ترند نزولی جدید خبر می‌دهد.

5 – حرکت قیمتی بعدی: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله‌ گران حداکثر ها و حداقل ‌های پایین ‌تری را مشاهده می‌کنند اما همیشه باید مواظب باشند و از مدیریت ریسک پاکت آپشن بهره ببرند.

الگوی ستاره شامگاهی را در یک چارت قیمتی برای جفت ‌ارز EUR/GBP تصور کنید. زمانی که الگو کامل می‌شود، معامله ‌گران می‌توانند به دنبال ورود به بازار پاکت آپشن از زمان باز شدن کندل بعدی باشند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

معامله‌ گرانی که محافظه‌ کار تر هستند می‌توانند ورود خود را به تاخیر اندازه پس از حرکت نزولی بیشتر و قدرتمند تر شدن ترند نزولی، وارد معامله شوند. هدف کسب سود را می‌توانید در سطح قبلی حمایت یا سطح ثبات قیمتی قبلی اعمال کنید و توقف ضرر را بالاتر از سوئینگ بالای اخیر قرار دهید.

الگوی ستاره صبحگاهی Morning Star پاکت آپشن

کندل استیک ستاره صبحگاهی (Morning Star Candlestick) یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از یک تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و می‌تواند برای معامله در بازارهای مختلف در سایت رسمی بروکر PocketOption استفاده شود.

این الگوی سه کندلی، الگویی است که در انتهای ترندهای نزولی شکل می‌گیرد و سیگنال پاکت آپشن تغییر جهت صعودی از خود ارائه می‌کند. در واقع کندل استیک ستاره صبحگاهی قبل از یک حرکت صعودی بزرگ و آماده ‌سازی بازار برای یک ترند صعودی، خبر از آهسته شدن اندازه حرکت (Momentum) نزولی می‌دهد.

معامله‌ گران اغلب به دنبال نشانه‌ هایی از بلاتکلیفی در بازار هستند که در آن فشار فروش تقلیل پیدا کرده و بازار را در حالتی شبه ثابت قرار می‌دهد. اینجاست که با باز و بسته شدن بازار در یک سطح یکسان یا نزدیک به هم می‌توان شکل ‌گیری کندل ‌های پاکت آپشن دوجی را مشاهده کرد.

با ورود خریداران بیشتر به بازار، بلاتکلیفی در بازار راه را برای یک حرکت صعودی آماده می‌کند و ظاهر شدن یک کندل صعودی پس از دوجی، تاییدیه‌ای برای حرکت صعودی بازار است.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه تشخیص الگوی ستاره صبحگاهی

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر معتبر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:

1 – ترند نزولی موجود در بازار: بازار باید از خود حداکثر های کمتر و حداقل‌ های کمتر نشان دهد.

2 – کندل نزولی بزرگ: کندل نزولی بزرگ نتیجه‌ فشار فروش بالا و ادامه‌ای از ترند نزولی فعلی است. در این شرایط معامله‌ گران باید تنها به دنبال معامله ‌های فروش در کابین معاملات پاکت آپشن باشند چون هنوز شواهد و مدرکی از تغییر جهت بازار وجود ندارد.

3 – کندل نزولی یا صعودی کوچک: دومین کندل یک کندل کوچک و برخی مواقع یک کندل دوجی است که اولین نشانه‌ از بین رفتن قدرت ترند نزولی پاکت آپشن را ارائه می‌کند. مهم نیست که کندل نزولی یا صعودی است. نکته‌ مهم در این مرحله این است که بازار در حالت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

4 – کندل صعودی بزرگ: اولین نشانه‌ واقعی فشار خرید با ظاهر شدن این کندل مشخص می‌شود.

5 – حرکت قیمتی بعد از سه کندل: پس از یک تغییر جهت موفق، معامله ‌گران شاهد بالاتر رفتن حداکثر ها و حداقل ‌ها خواهند بود.

اما معامله ‌گران پاکت آپشن باید از ریسک اینکه حرکت ممکن است صرفا یک حرکت اصلاحی و عقب ‌نشینی بوده است آگاه باشند و از توقف ضرر در محل مناسب استفاده کنند.

الگوی Inside Bar بروکر پاکت آپشن PocketOption

الگوی معاملاتی Inside Bar به طور رایجی در بازارهای مالی دیده می‌شود. بهره ‌گیری از استراتژی پاکت آپشن Inside Bar در یک سیستم معاملاتی می‌تواند تکنیک تحلیل بازار معامله ‌گر را بهبود ببخشد.

در واقع Inside Bar یک الگوی کندل استیک محبوب در حیطه‌ تغییر جهت یا ادامه ترند در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن است که تنها شامل دو کندل می‌شود. این الگو ارتباط مستقیمی با احساسات کوتاه مدت بازار دارد که به ورود به معامله قبل از حرکات بزرگ بازار، مربوط می‌شود.

الگوی Inside Bar یک بی ‌میلی برای صعود یا نزول از حداکثر یا حداقل قبلی نشان می‌دهد که به عنوان بلاتکلیفی در بازار برداشت می‌شود. گام‌ های زیر در زمان شناسایی الگوی Inside Bar در چارت ‌های پاکت آپشن به کار گرفته می‌شوند:

1 – با اندیکاتور های پاکت آپشن تکنیکال و بررسی حرکات قیمتی، یک ترند غالب فعلی در بازار شناسایی کنید.

2 – الگوی Inside Bar را در مکانی شناسایی کنید که به طور کامل توسط کندل قبلی آن از نظر حداکثر و حداقل پوشش داده شده باشد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه معامله با الگوی Inside Bar پاکت آپشن

برخی معامله ‌گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن این الگو را یک الگوی ادامه‌ ترند تلقی می‌کنند با این حال به وجود آمدن یک نقطه شکست در جهت مخالف نیز ممکن است.

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله پاکت آپشن به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است.

بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت (یا معاملات سوئینگ) در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

با این حال یک راه دیگر وجود دارد و این به موردی مربوط می‌شود که الگوی کندل از آن خبر نمی‌دهد. زمانی که معامله ‌گران این الگو را می‌بینند، آن به عنوان عدم میل بازار برای صعود یا نزول قیمت در پاکت آپشن تفسیر می‌شود.

الگوی Inside Bar از این خبر نمی‌دهد که شرکت‌ کنندگان در بازار می‌خواهند قیمت را به سمت بالا یا پایین هدایت کنند بلکه اطلاع می‌دهد که بازار در حال صبر است تا حرکت بزرگ بعدی خود را ارائه کند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

الگوی پین بار Pinbar بروکر پاکت آپشن

این الگو پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلتر شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد.

از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.

قیمت بسته شدن و باز شدن بینی باید در یک چهارم انتهایی (یا یک چهارم بالایی در الگوی صعودی) میله قرار بگیرد. چشم راست جایی است که معامله در آن رخ می‌دهد.

یک شرایط اضافه دیگر برای الگوی چارتی پاکت آپشن مناسب وجود داشتن سطوح حمایت و مقاومت قدرتمند که در پشت چشم‌ ها یا نزدیک به بینی ایجاد شده است.

نحوه معامله با الگوی Pinbar پاکت آپشن

یک گزینه‌ ورود به معامله مهاجمانه، ورود به معامله در زمانی است که قیمت چشم راست به قبل از سطح بسته شدن چشم چپ در سایت بروکر پاکت آپشن عقب‌ نشینی می‌کند.

گزینه‌ ورود محافظه‌ کارانه نیز پایین‌تر (برای الگوی صعودی، بالاتر) از میله‌ بینی است. یک توقف ضرر پاکت آپشن محافظه‌ کارانه می‌تواند قبل از سطح حمایت و مقاومت تنظیم شود. یک رویکرد کمتر محافظه‌ کارانه تنظیم توقف ضرر قبل از میله بینی است.

یک دستور کسب سود محافظه‌ کارانه را نیز می‌توان دقیقا پس از حداقل چشم چپ (در الگوی صعودی حداکثر چشم چپ) تنظیم کرد. سطح کسب سود مهاجمانه‌ای را نیز می‌تواند نزدیک به سطح حمایت قدرتمند (مقاومت در الگوی صعودی) پیاده ‌سازی کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

سوالات متداول الگوهای معاملاتی بروکر پاکت آپشن

الگوهای معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

یکی از با ارزش ترین راه های تفسیر شرایط فعلی بازار بررسی کندل استیک ها در چارت معاملاتی PocketOption است. در حین معامله کردن، شما می‌توانید با الگوهای کندل استیک بسیاری مواجه شوید که می‌توانید از آنها به منظور مشخص کردن نقطه دقیق ورود و خروج از معامله بهره بگیرید و به سودآوری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

الگوی ستاره شامگاهی پاکت آپشن چیست؟

الگوی ستاره شامگاهی یک الگوی سه کندلی است که سیگنالی از تغییر جهت در بازار ارائه می‌کند و به طور رایجی برای معامله فارکس پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن به کار گرفته می‌شود.

از الگوی Inside Bar پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

پس از ترند صعودی یا نزولی در بازار معامله به مدت قابل توجه، قبل از تغییر جهت یک مکث در حرکت قیمتی که به وسیله‌ Inside Bar نشان داده می‌شود، کاملا محتمل است. بنابراین، از الگوی Inside Bar برای معامله کوتاه مدت در جهت مخالف ترند با هدف باز ماندن معامله برای کمتر از 10 کندل، بهره گرفته می‌شود.

الگوی ستاره صبحگاهی را در پاکت آپشن چطور استفاده کنیم؟

تشخیص این الگو پیچیده‌ تر از صرفا شناسایی سه کندل مربوط به آن در چارت های موجود در سایت بروکر پاکت آپشن است. برای این کار باید درک صحیحی از حرکات قیمتی و محل ظاهر شدن الگو داشته باشید و این مراحل را طی کنید:
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

الگوی پین بار در پاکت آپشن چیست؟

این الگو پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شامل سه میله می‌شود: چشم چپ، بینی و چشم راست. چشم چپ باید میله‌ای صعودی برای الگوی پین بار نزولی یا یک میله نزولی برای الگوی پین بار صعودی باشد. از طرف دیگر، قسمت بینی در چارت بروکر پاکت آپشن باید داخل میله چشم چپ باز و بسته شود اما حداکثر آن (یا حداقل آن در الگوی صعودی) باید بسیار بیشتر از حداکثر (یا حداقل) چشم چپ پیش برود.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

تحلیل پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن PocketOption

تاریخ ارسال : 1401/11/03

راه های مختلف بسیاری برای معامله در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن وجود دارد. معامله گران می‌توانند از تکنیک ها و استراتژی های مختلفی مانند دنبال کردن ترند، بررسی رنگ کندل استیک ها در چارت های پاکت آپشن یا روش پرایس اکشن، استفاده کنند. تحلیل تکنیکال پاکت آپشن با روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش های سودآوری محسوب می‌شود و معامله گران می‌توانند به سادگی و بدون نیاز به ابزار پیچیده از این روش بهره بگیرند. با اینکه روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی عمدتا همراه با معاملات ارزی پاکت آپشن استفاده می‌شود اما شما می‌توانید به راحتی آن را بر روی هر بازار معاملاتی دیگری نیز اعمال کنید. در این مطلب ما نگاهی ویژه به پرایس اکشن در پلتفرم پاکت آپشن می‌اندازیم و با هم روش و ترفندهای این کار را بررسی می‌کنیم.


 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن 🔥 چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن💰

پرایس اکشن در پاکت آپشن چیست؟

روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از مهمترین روش های تحلیل بازار محسوب می‌شود. جز اصلی این تکنیک در واقع قیمت نماد معاملاتی است. معامله گران پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، به بررسی چارت معاملاتی می‌پردازند و بر اساس قیمت فعلی آن در مورد معامله خود تصمیم گیری می‌کنند.

معامله گرانی که از این روش استفاده می‌کنند اعتقاد دارند که قیمت هر نماد در واقع ارزشمندترین اطلاعاتی است که در مورد نماد به آن دسترسی دارند و عمدتا با همین اطلاعات می‌توان معاملات سودآوری در پاکت آپشن انجام داد.

در واقع بسیاری از معامله گران پرایس اکشن نیازی به دیگر اطلاعات و اندیکاتورهای پاکت آپشن برای تحلیل تکنیکال و انجام معامله ندارند و تنها بر اساس قیمت نماد معاملاتی در مورد ورود به معامله و خارج شدن از آن تصمیم می‌گیرند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

مزایای پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بزرگترین مزیت در روش پرایس اکشن بروکر پاکت آپشن این است که شما نیازی ندارید وضعیت را با چارت ها و چندین اندیکاتور پیچیده کنید. شما نیاز دارید که صرفا بر روی قیمت نماد در وب سایت بروکر پاکت آپشن تمرکز کنید.

انواع معامله گران پاکت آپشن که از روش پرایس اکشن برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند بر این باور هستند که بازارها قابل پیش بینی هستند و هیچ چیزی در بازار نیست که از قبل وجود نداشته باشد. تاریخ خود را تکرار می‌کند.

بنابراین قیمت نمادها در پاکت آپشن در یک محدوده خاصی نوسان پیدا می‌کند. با در نظر گرفتن این اصل، معامله گران پرایس اکشن می‌توانند رفتار قیمت نمادهای معاملاتی را در یک بازه زمانی مشخص پیش بینی کنند.

از این رو، این نوع معامله گران به جستجوی الگوهای معاملاتی پاکت آپشن که خود را تکرار می‌کنند،‌ می‌پردازند و می‌خواهند بدانند که در یک نقطه خاص جهت قیمت در بازار صعودی خواهد بود یا نزولی. این نوع تحلیل می‌تواند دقیق باشد و به سودآوری های مناسبی ختم شود.

✨نکات مثبت تحلیل پرایس اکشن نکات منفی تحلیل پرایس اکشن
🔥سادگی و امکان ورود به معامله سریع چالش زیاد برای به دست آوردن مهارت
⚡عدم نیاز به اندیکاتورهای مختلف نیازمند یک استراتژی مدیریت ریسک قوی
💥امکان اعمال روی همه بازارهای معاملاتی نیازمند شناخت دقیق الگوهای قیمتی

آموزش معامله پرایس اکشن در پاکت آپشن

معامله گران دارای دیدگاه ها و نظرات خاص خود در مورد انتخاب نوع چارت های معاملاتی در سایت رسمی بروکر PocketOption هستند. چارت کندل استیک یکی از شفاف ترین چارت های معامله در بین معامله گران محسوب می‌شود اما چارت های میله‌ای نیز می‌توانند کافی باشند.

هر دو نوع چارت دارای اطلاعات یکسانی هستند که برای معامله موفقیت آمیز در پلتفرم بروکر پاکت آپشن لازم است. در این نوع چارت ها شما می‌توانید به قیمت های باز شدن، بسته شدن، قیمت حداکثر و قیمت حداقل نماد معاملاتی در یک بازه زمانی مشخص دسترسی پیدا کنید.

همانطور که گفتیم معامله گران پرایس اکشن پاکت آپشن به اندیکاتورهای اضافه بر روی چارت علاقه زیادی ندارند. دلیل این عدم علاقه عمدتا تاخیری است که اندیکاتورهای معاملاتی در پاکت آپشن دارند. با این حال، خطوط حمایت و مقاومت می‌تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن به چارت باشد.

این به دلیل آن است که رفتار قیمتی به طور رایجی پس از لحظه برخورد به سطوح مقاومت و حمایت قابل پیش بینی است. برای مثال اگر با یک الگوی Pinbar صعودی مواجه شدید، این یک سیگنال برای ورود به یک معامله خرید پاکت آپشن است.

همینطور یک الگوی کندل استیک پوششی صعودی نیز سیگنال برای خرید محسوب می‌شود. در واقع کافی است رفتار قیمتی در پاکت آپشن را به خوبی بخوانید و سطوح کلیدی حمایت و مقاومت را شناسایی کنید و بدانید که چطور به الگوهای قیمتی تکرارشونده مانند الگوهای کندل استیک واکنش نشان دهید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن 🔥 چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن💰

مراحل تحلیل پرایس اکشن در پاکت آپشن PocketOption

قبل از هر چیز پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، شما باید در مورد چارت های قیمتی اطلاع کسب کنید. شما باید با انواع چارت های پاکت آپشن آشنا شوید و بدانید که چطور سیگنال های معاملاتی را در آنها بخوانید و از آنها برای سودآوری بهره بگیرید.

در مرحله بعدی شما باید مهارت خود را برای شناسایی الگوهای قیمتی پاکت آپشن تقویت کنید. این یعنی شما همینطور باید در رسم کردن خطوط حمایت و مقاومت مهارت بالایی پیدا کنید.

با گذشت زمان کافی، آگاهی و مهارت شما در مورد رفتار قیمتی بیشتر خواهد شد و متوجه خواهید بود که وقتی قیمت به نقطه خاصی می‌رسد، چطور می‌تواند از آن برای کسب سود پاکت آپشن بهره بگیرید.

همینطور برای رسم خطوط ترند و شناسایی ترندها در پاکت آپشن به طور کلی اعتماد به نفس بیشتری خواهد داست. مشاهده خواهید کرد سطوحی که قبلا مقاومت برای حرکات قیمتی بودند پس از شکست به سطح حمایت تبدیل می‌شوند.

تحلیل دنباله‌ای از نقاط قیمتی حداکثر و حداقل به شما آگاهی بیشتری در مورد ساختار ترند می‌دهد. این به شما کمک می‌کند که به عنوان یک معامله گر پرایس اکشن تغییر جهت قیمتی بازار معامله پاکت آپشن را شناسایی کنید.

مدیریت ریسک پرایس اکشن پاکت آپشن PocketOption

پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن شما می‌توانید از پرایس اکشن بر روی هر بازه زمانی استفاده کنید. از بازه های بزرگتر برای دریافت دید کلی بازار و مهمترین سطوح قیمتی استفاده کنید. در ادامه می‌توانید از بازه های زمانی کوتاه تر با شناسایی دقیق نقاط ورود به معامله استفاده کنید.

در نهایت تنها چیزی که باقی می‌ماند معامله کردن و بررسی پرایس اکشن و نظارت به بازار توسط خودتان است. با این حال اگر در حال استفاده از پول واقعی و حساب واقعی پاکت آپشن هستید باید حداکثر دقت داشته باشید.

حتی اگر یک استراتژی پاکت آپشن قابل اعتماد و مفید دارید، معامله پرایس اکشن بدون ریسک نیست و همیشه باید آماده مواجه با ضررها باشید. بنابراین باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که کارایی بالایی دارد نیز داشته باشید تا جلوی ضررهای بسیار را بگیرید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

سطوح مقاومت و حمایت پرایس اکشن پاکت آپشن

برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت ار طریق نقاط حداکثر و حداقل در سایت کارگزاری پاکت آپشن PocketOption شما باید ابتدا چارت خود را آماده کنید. نماد معاملاتی را انتخاب کنید، بازه زمانی را مشخص کنید و به چارت خود نگاه کنید.

ابتدا دو نقطه بالاترین حداکثر و پایین ترین حداقل را علامت بزنید. در ادامه تمام نقاط حداکثر و حداقل را پیدا کنید. در یک ترند صعودی پاکت آپشن، به آنها حداقل های بالاتر (HL) و حداکثرهای بالاتر (HH) گفته می‌شود و در یک ترند نزولی به آنها حداقل های پایین (LL) و حداقل های بالا (LH) می‌گوییم.

هر خط افقی که حداقل ها یا حداکثرها را به هم متصل می‌کند به عنوان خط حمایت یا مقاومت شناخته می‌شود.

بازه های زمانی در پرایس اکشن پاکت آپشن

یک روش دیگر برای مشخص کردن سطوح حمایت و مقاومت پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن، استفاده از چندین بازه زمانی مختلف است.

برای مثال زمانی که بر روی بازه زمانی 15 دقیقه‌ای در حال معامله هستید، سطوح حمایت و مقاومت در بازه زمانی 1 ساعته را مشاهده کنید. این سطوح را علامت بزنید. سپس به بازه زمانی 4 ساعته بروید و آن سطوح را بر روی چارت 15 دقیقه‌ای خود اضافه کنید.

زمانی که سطوح مقاومت و حمایت از بازه های زمانی بالاتر با سطوح مربوط به بازه های زمانی کوتاه تر مطابقت دارند، به طور کلی با سطوح مقاومت و حمایت بزرگتری در کابین پاکت آپشن روبه‌رو هستیم.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

خطوط ترند در چارت پاکت آپشن PocketOption

زمانی که می‌خواهید یک خط ترند را پس از ورود به سایت بروکر PocketOption رسم کنید، ابتدا باید حداقل دو نقطه حداکثر یا حداقل را شناسایی کنید. هر چقدر این نقاط بیشتر باشد بهتر است.

با در اختیار داشتن چندین نقطه حداکثر و حداقل، به طور راحت تری می‌توانید خطوط ترند پاکت آپشن را تایید کنید و بنابراین این خطوط برای معاملات شما ارزش بیشتری خواهد داشت.

در حین یک ترند صعودی یک خط ترند در واقع به عنوان یک سطح حمایت عمل خواهد کرد و در حین یک ترند نزولی نیز خط ترند به عنوان یک مقاومت عمل می‌کند. عموما در بسیاری از مواقع قیمت از پس عبور از این خطوط بر نمی‌آید و شما از این طریق می‌توانید در پاکت آپشن سودآوری کنید.

در یک ترند افقی در بازارهای پاکت آپشن، خطوط ترند سطوح قدرتمندی از حمایت و مقاومت را ایجاد می‌کنند چون در این نوع بازار قیمت به طور متعددی این سطوح را تست می‌کند و اگر پس از چندین بار خطوط شکسته نشود پس با سطوح حمایت و مقاومت بسیار قدرتمندی روبه‌رو هستیم.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

حرکات قیمتی در بروکر پاکت آپشن 🔥 چارت های معاملاتی پاکت آپشن⚡ معامله با استراتزی پرایس اکشن در PocketOption✨ معرفی انواع استراتژی های بروکر پاکت آپشن💰

سوالات متداول تحلیل پرایس اکشن در بروکر پاکت آپشن

پرایس اکشن در پاکت آپشن چیست؟

روش پرایس اکشن یا حرکات قیمتی یکی از مهمترین روش های تحلیل بازار محسوب می‌شود. جز اصلی این تکنیک در واقع قیمت نماد معاملاتی است. معامله گران پس از افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن، به بررسی چارت معاملاتی می‌پردازند و بر اساس قیمت فعلی آن در مورد معامله خود تصمیم گیری می‌کنند.

بزرگترین مزیت معامله پرایس اکشن پاکت آپشن چیست؟

بزرگترین مزیت در روش پرایس اکشن بروکر پاکت آپشن این است که شما نیازی ندارید وضعیت را با چارت ها و چندین اندیکاتور پیچیده کنید. شما نیاز دارید که صرفا بر روی قیمت نماد در وب سایت بروکر پاکت آپشن تمرکز کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

چطور در معامله پرایس اکشن مدیریت ریسک انجام دهیم؟

حتی اگر یکی از استراتژی های پاکت آپشن قابل اعتماد و مفید دارید، معامله پرایس اکشن بدون ریسک نیست و همیشه باید آماده مواجه با ضررها باشید. بنابراین باید یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که کارایی بالایی دارد نیز داشته باشید تا جلوی ضررهای بسیار را بگیرید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

چرا در پرایس اکشن نیازی به اندیکاتورهای پاکت آپشن نیست؟

همانطور که گفتیم معامله گران پرایس اکشن پاکت آپشن به اندیکاتورهای اضافه بر روی چارت علاقه زیادی ندارند. دلیل این عدم علاقه عمدتا تاخیری است که اندیکاتورهای معاملاتی در پاکت آپشن دارند. با این حال، خطوط حمایت و مقاومت می‌تواند گزینه مناسبی برای اضافه کردن به چارت باشد.

چارت های معاملاتی در پاکت آپشن چه اهمیتی دارند؟

قبل از هر چیز پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن، شما باید در مورد چارت های قیمتی اطلاع کسب کنید. شما باید با انواع چارت های پاکت آپشن آشنا شوید و بدانید که چطور سیگنال های معاملاتی را در آنها بخوانید و از آنها برای سودآوری بهره بگیرید.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای

آموزش سودآوری بروکر پاکت آپشن PocketOption December

تاریخ ارسال : 1401/11/03

معامله در بروکر پاکت آپشن دارای ریسک های قابل توجهی است اما شما می‌توانید با به کارگیری ترفندهایی ریسک ها را به حداقل رسانده و امکان سودآوری در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن را تا حد زیادی افزایش دهید. بروکر معتبر پاکت آپشن امکانات بسیاری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا بتوانند به سبک خود معامله کنند و سود کسب کنند. بنابراین نیازی نیست خود را با شرایط خاصی وفق دهید و دقیقا همانگونه راحت هستید می‌توانید معامله کنید. در این مطلب به سوال بزرگ نحوه سودآوری در پاکت آپشن می‌پردازیم و تمام مواردی که لازم است برای کسب سود در پاکت آپشن بدانید را برایتان آورده‌ایم تا بدون مانع و تردیدی معاملات خود را ثبت کنید و سرمایه خود را گسترش دهید.


 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه سودآوری پایدار در بروکر پاکت آپشن

صبر و بردباری برای یک معامله گر پاکت آپشن می‌تواند عنصری کلیدی و مهم باشد. در بسیاری از مواقع بهتر است که تنها چند معامله را انجام دهید و به معاملات کم اما سودآور در سایت بروکر پاکت آپشن راضی باشید.

این به دلیل آن است که شما باید شرایط ایده‌آل بازار را قبل از ثبت یک معامله در پاکت آپشن مشخص کنید. در بسیاری از مواقع تنها زمانی می‌توانید حرکت بازار را شناسایی کنید که برای ساعت ها با صبر و تحمل چارت ها را مورد تجربه و تحلیل قرار دهید.

تحلیل باید شامل استراتژی معاملاتی پاکت آپشن شما باشد. شرایطی که شما به دنبال آن هستید باید به اندازه کافی به نفع شما باشد که از استراتژی خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما نمی‌توانید تنها به این دلیل که در حال حاضر نقطه ورود به معامله مناسبی وجود ندارد، به سراغ بازار دیگری بروید.

معامله کردن به صورت موفقیت آمیز مانند یک رقابت برای صبر کردن است. اگر برای شرایط مناسب بازار صبر کنیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که احتمال بیشتری برای معامله موفقیت آمیز در پلتفرم پاکت آپشن خواهیم داشت.

این کار مانند یک تک تیرانداز است که باید برای شرایط مناسب صبر کند تا بتواند یک شلیک عالی داشته باشد. بهترین معامله گران پاکت آپشن نیز مانند تک تیراندازها هستند. آنها صبر می‌کند تا به شرایط ایده‌آل بازار برسند و سپس شروع به معامله می‌کنند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

ساخت یک برنامه معاملاتی پاکت آپشن PocketOption

یکی از مفیدترین کارهایی که می‌توانید پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن انجام دهید، ایجاد یک برنامه معاملاتی شخصی سازی شده است. این برنامه باید مکمل اهداف معاملاتی شما باشد و شما را در این راه یاری کند.

برنامه معامله گرانی که هدف سودآوری آنها 100 دلار در روز است با برنامه معاملاتی معامله گرانی که برای سود 50 دلاری در روز در پلتفرم بروکر پاکت آپشن معامله می‌کنند، متفاوت است.

برای آماده سازی یک برنامه معاملاتی عالی، شما باید دو عنصر را در آن قرار دهید. یکی از این عنصرها به تراکنش های شخصی شما و دیگری در مورد مدیریت کلی حساب پاکت آپشن شما است.

بخش مربوط به تراکنش های شخصی شما در واقع در مورد شرایط بازار و ملزوماتی است که به آن برای ورود به معامله نیاز دارید مانند:

  • میزان سرمایه گذاری پاکت آپشن برای یک معامله
  • نماد مالی که می‌خواهید آن را ببینید
  • طول مدت معامله پاکت آپشن
  • برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن

برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • میزان مبلغی که می‌خواهید در یک روز کسب کنید.
  • تعداد تراکنش هایی که می‌خواهید در یک روز انجام دهید.
  • میزان مبلغی که می‌خواهید به عنوان سود پاکت آپشن از هر معامله به دست آورید.
  • میزان سرمایه‌ای که لازم دارید تا به یک هدف سودآوری روزانه دست پیدا کنید.
  • حداکثر میزان ضررها قبل از اینکه معامله کردن در آن روز را کنار بگذارید.

    برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
     

کاربرد برنامه معاملاتی در پاکت آپشن PocketOption

ساخت یک برنامه معاملاتی چندان سخت نیست. چیزی که در ادامه و پس از ورود به سایت پاکت آپشن به آن نیاز دارید اهمیت بیشتری دارد. اینکه از آن برنامه استفاده کنید، به آن وفادار باشید و مدام بر روی عناصر مختلف آن کار کنید، سخت است.

یک دفتر ثبت وقایع معاملاتی برای هر معامله‌ گری لازم است. این باعث می‌شود بتوانید معاملات خود را به خوبی دنبال کنید و دلیل هر کدام از معامله ها و تراکنش های پاکت آپشن را در آن ثبت کنید. این کمک می‌توانید تا عملکرد معاملاتی خود را در مواقع مختلف به خوبی تحلیل کنید.

داشتن یک دفتر ثبت وقایع به طور کلی ارزش بالایی دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای نتیجه گیری قابل توجه دانش خود را به کار بگیرید و از تمام ابزار استفاده کنید و همیشه به ثبت معاملات پاکت آپشن خود ادامه دهید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.|
 

درآمدزایی با بروکر پاکت آپشن PocketOption

شما می‌توانید به میزان زیادی از معامله گران حرفه‌ای یاد بگیرید. از اشتباهات و موفقیت های آنها به نفع خود استفاده کنید. این می‌توانید مسیر شما به سوی موفقیت به عنوان یک معامله گر در سایت رسمی بروکر PocketOption بسیار کوتاه تر کند.

با این حال فراموش نکنید که شما تنها می‌توانید با تمرین کردن مهارت های خود را بهبود ببخشید. هیچ فرمول جادویی برای موفقیت وجود ندارد. اینجاست که حساب دمو پاکت آپشن می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند.

قبل از اینکه به سراغ معامله در حساب واقعی پاکت آپشن بروید، سعی کنید بر روی یک حساب تمرینی در پاکت آپشن برای مدتی تمرین کنید و استراتژی های مختلف را آزمایش کنید. این موفقیت را برای شما تضمین نمی‌کند اما احتمال و شانس موفقیت شما را بدون شک افزایش می‌دهد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

راه های سودآوری در پاکت آپشن PocketOption

به طور کلی سه راه برای سودآوری در سایت کارگزاری پاکت آپشن وجود دارد. یکی از آنها این است که به صورت فردی و مستقل معامله کنید. در این راه شما تنها فرد مسئول موفقیت یا شکست و ضرر خود هستید. این به شما بستگی دارد که چطور برنامه معاملاتی خود را بسازید و آن را به کار بگیرید.

شما می‌توانید مانند بسیاری از انواع معامله گران پاکت آپشن با یک حساب تمرینی پاکت آپشن کار خود را شروع کنید. برای مدتی که معمولا یک ماه است با آن تمرین کنید و سپس زمانی که حس کردید آماده هستید به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید.

در ابتدا می‌توانید اهداف سودآوری پاکت آپشن خود را در حداقل نگه دارید. مثلا 30 دلار به واریز به حساب پاکت آپشن بپردازید و هدفتان این باشد که روزانه حداقل 2 دلار سودآوری داشته باشید.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، بنابراین تا پایان هفته حداقل 10 دلار سودآوری را تجربه خواهید کرد. می‌توانید در ابتدا از بازه زمانی 5 دقیقه‌ای برای معاملات در کابین بروکر پاکت آپشن استفاده کنید و سرمایه اولیه مربوط به هر معامله را بالاتر از 1 دلار نبرید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

✨روش های سودآوری در پاکت آپشن ویژگی ها
⚡معامله فردی و مستقل نیازمند زمان زیاد، مسئولیت و کنترل کامل معاملات
🔥معامله با سیگنال پاکت آپشن کمک از تحلیل های معامله گران حرفه‌ای
💥معامله با کمک مدیران سرمایه ریسک بالا و تقسیم سود با مدیر سرمایه

سیگنال های معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

مطمئنا حالا سوالتان این است که دو راه دیگر برای سودآوری در بروکر PocketOption چیست؟ یکی از این راه ها خرید سیگنال های معاملاتی پاکت آپشن است.

از این راه شما نیازی ندارید که ساعت ها وقت خود را صرف تحلیل بازار معاملاتی بکنید چون افرادی وجود دارد که پس از ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن می‌توانید از تحلیل ها و سیگنال های آنها بهره بگیرد و معاملات خود را طبق تحلیل آنها انجام دهید.

با این حال توجه داشته باشید که آنها مسئولیت ضرر و زیان شما را بر عهده نمی‌گیرند و شما باید با آگاهی کال از سیگنال های پاکت آپشن استفاده کنید و تصمیم گیری های مهمی را در این راستا انجام دهید.

مدیران سرمایه بروکر پاکت آپشن PocketOption

راه سوم برای سودآوری در پاکت آپشن استفاده از تجربه مدیران سرمایه یا Fund Managers است. این افراد به نام شما به معامله در وب سایت بروکر پاکت آپشن می‌پردازند و پس از آن سود را با شما تقسیم می‌کنند.

با این حال ریسک بسیاری در استفاده از این راه وجود دارد. مواردی وجود داشته است که در زمان کمی سرمایه های بسیاری از بین رفته است. علاوه بر این میزان زیادی از سرمایه پاکت آپشن نیاز است تا به معامله از این روش بپردازید.

به طور کلی ما پیشنهاد می‌کنیم که از روش اول استفاده کنید و خودتان مسئولیت کل سرمایه و معاملات خود را بر عهده بگیرید. تنها کافی است به طور مداوم چند ماه به معامله و تمرین بپردازید تا میزان سودآوری پاکت آپشن شما به حد جذابی برسد.

برای سودآوری عالی لازم است یک برنامه معاملاتی خوب داشته باشید و از استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن مناسبی بهره بگیرید. مطمئن باشید با انجام این موارد به نحوه صحیح سودآوری به سراغتان خواهد آمد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

میزان سرمایه گذاری در بروکر پاکت آپشن

میزان مبلغ سرمایه گذاری برای هر معامله در پاکت آپشن باید 5 درصد یا کمتر از کل موجودی حساب بروکر پاکت آپشن شما باشد. برخی معامله گران مبالغ بزرگی را در یک معامله سرمایه گذاری می‌کنند تا سودآوری بزرگی را تجربه کنند.

اما از آنجایی که پس از افتتاح حساب بروکر PocketOption هیچ تضمیمی در هنگام معامله برای موفق بودن وجود ندارد، این می‌تواند آخرین معامله‌ای باشد که آن معامله گر انجام می‌دهد و پس از ضرر ممکن است دیگر سرمایه‌ای برای معامله بیشتر باقی نماند.

علاوه بر این، سعی کنید تنها چند معامله در طول روز انجام دهید. به عنوان حداکثر سعی کنید بیش از 10 معامله در روز نداشته باشید. شاید فکر کنید که هر چه بیشتر معامله کنید سود در پاکت آپشن برای شما بیشتر خواهد بود.

اما لزوما به این صورت جوابگو نیست. در واقع این باعث می‌شود ریسک معامله پاکت آپشن برای شما بیشتر شود.

همینطور توجه داشته باشید که هر مواقع خواستید از استراتژی پاکت آپشن جدیدی بهره بگیرید ابتدا به سراغ حساب دمو پاکت آپشن بروید. به این شکل از چند ضرر جلوگیری خواهید کرد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

علاوه بر این بهره است بازه های زمانی را انتخاب کنید که بیش از 1 دقیقه است. به زبان ساده هر چقدر بازه زمانی بزرگتر باشد، چارت های پاکت آپشن را می‌توانید بهتر مورد تجربه و تحلیل قرار دهید.

اگر تحلیل شما صحیح از آب دربیاید، به احتمال زیاد سودآوری خواهید داشت در صورتی که در بازه های زمانی کوتاه ممکن است همه چیز به سرعت تغییر کند و قبل از ثبت معامله پاکت آپشن فرصت از دست برود.

سوالات متداول آموزش سودآوری در بروکر پاکت آپشن

چرا باید از برنامه معاملاتی پاکت آپشن بهره بگیریم؟

یکی از مفیدترین کارهایی که می‌توانید پس از ثبت نام بروکر پاکت آپشن انجام دهید، ایجاد یک برنامه معاملاتی شخصی سازی شده است. این برنامه باید مکمل اهداف معاملاتی شما باشد و شما را در این راه یاری کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

سیگنال معاملات پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

از این راه شما نیازی ندارید که ساعت ها وقت خود را صرف تحلیل بازار معاملاتی بکنید چون افرادی وجود دارد که پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن می‌توانید از تحلیل ها و سیگنال های آنها بهره بگیرد و معاملات خود را طبق تحلیل آنها انجام دهید.

برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن شامل چه مواردی می‌شود؟

برنامه مدیریت سرمایه پاکت آپشن شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • میزان مبلغی که می‌خواهید در یک روز کسب کنید.
  • تعداد تراکنش هایی که می‌خواهید در یک روز انجام دهید.
  • میزان مبلغی که می‌خواهید به عنوان سود پاکت آپشن از هر معامله به دست آورید.
  • میزان سرمایه‌ای که لازم دارید تا به یک هدف سودآوری روزانه دست پیدا کنید.
  • حداکثر میزان ضررها قبل از اینکه معامله کردن در آن روز را کنار بگذارید.

    برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
     

دفتر ثبت وقایع معاملاتی پاکت آپشن چه کاربردی دارد؟

یک دفتر ثبت وقایع معاملاتی برای هر معامله‌ گری لازم است. این باعث می‌شود بتوانید معاملات خود را به خوبی دنبال کنید و دلیل هر کدام از معامله ها و تراکنش در پاکت آپشن را در آن ثبت کنید. این کمک می‌توانید تا عملکرد معاملاتی خود را در مواقع مختلف به خوبی تحلیل کنید.

مدیران سرمایه در پاکت آپشن PocketOption چیست؟

یک راه برای سودآوری در پاکت آپشن استفاده از تجربه مدیران سرمایه یا Fund Managers است. این افراد به نام شما به معامله در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن می‌پردازند و پس از آن سود را با شما تقسیم می‌کنند.




 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


صفحه 8 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد