معامله با اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن

تاریخ ارسال : 1401/10/24

📱اپلیکیشن موبایل بروکر پاکت آپشن PocketOption🔥 با اینکه پلتفرم اصلی بروکر پاکت آپشن یا وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن بر روی وب و از طریق مرورگر در دسترس است اما پاکت آپشن اپلیکیشن هایی برای استفاده بر روی کامپیوتر و همینطور دستگاه های موبایل نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است. اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن هم بر روی سیستم عامل iOS و هم اندروید در دسترس مشتریان بروکر پاکت آپشن است و صرف نظر از گوشی هوشمندی که دارید به راحتی می توانید به اخبار معاملاتی دسترسی داشته باشید و معاملات خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن های موبایل بروکر پاکت آپشن شامل همه امکاناتی می‌شوند که نسخه آنلاین بروکر پاکت آپشن در اختیار دارد. فرایند نیز یکسان است و نحوه معامله تفاوتی ندارد. همینطور رابط کاربری اپلیکیشن ها نیز بسیار ساده و کاربرپسند است.


 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

اپلیکشن بروکر پاکت آپشن به راحتی قابل نصب و استفاده است و از آنجایی که این اپلیکیشن ها به صورت رایگان ارائه می‌شوند، نیازی نیست که نگران هزینه های اضافی باشید و می‌توانید به طور کامل بر روی معامله و سرمایه گذاری پاکت آپشن خود تمرکز داشته باشید.

💱راه های معامله با پلتفرم پاکت آپشن امکان دسترسی
✨وب سایت رسمی PocketOption همه مرورگرهای مدرن
📱اپلیکیشن موبایل اندروید Andriod گوشی هوشمند با اندروید نسخه 4.4 یا بالاتر
💥اپلیکیشن موبایل iOS آی او اس گوشی هوشمند با iOS نسخه 11.0 یا بالاتر
💻اپلیکیشن دسکتاپ ویندوز Desktop قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز

اپلیکیشن iOS بروکر پاکت آپشن PocketOption

نسخه موبایل پلتفرم معاملاتی پاکت آپشن دقیقا دارای امکانات سایت بروکر پاکت آپشن است. متعاقبا هیچ مشکلی برای معامله و انتقال مبالغ و همینطور واریز و برداشت حساب پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن وجود ندارد.

علاوه بر این اپلیکیشن معاملاتی پاکت آپشن برای iOS به عنوانی یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملات آنلاین در نظر گرفته شده است. از این رو دارای امتیاز بالایی در فروشگاه اپل استور است. شما به راحتی می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق فروشگاه اپل دانلود کنید و آن را با راهنمای زیر نصب کنید.

ابتدا صبر کنید که نصب اپلیکیشن تکمیل شود. در ادامه شما می‌توانید به ثبت نام در بروکر پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن بپردازید یا اینکه اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، صرفا با ارائه اطلاعات ورود، وارد حساب پاکت آپشن خود شوید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

آموزش ثبت نام با اپلیکیشن iOS پاکت آپشن

باز کردن حساب در پاکت آپشن از طریق اپلیکیشن PocketOption در سیستم عامل iOS بسیار ساده است و کافی است در صفحه اول اپلیکیشن بر روی گزینه باز کردن حساب یا Open Account کلیک کنید و این گام های ساده را دنبال کنید:

1 – وارد کردن یک آدرس ایمیل صحیح

2 – ایجاد یک رمز عبور قدرتمند

3 – زدن تیک مربوط به خواندن و قبول کردن قوانین و مقررات پاکت آپشن

4 – کلیک بر روی گزینه ثبت نام یا Sign Up

تبریک می‌گوییم! به همین راحتی ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن پاکت آپشن تکمیل کردید و حالا به امکانات حساب بروکر پاکت آپشن دسترسی دارید. می‌توانید بر روی گزینه ادامه به حساب دمو یا Continue Demo کلیک کنید تا وارد حساب دمو پاکت آپشن شوید و با آن معامله کنید.

در حساب دمو پاکت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازی دسترسی خواهید داشت. یک حساب دمو در واقع ابزاری مفید برای این است که شما با پلتفرم پاکت آپشن بر روی iOS به خوبی آشنا شوید، مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و قابلیت های جدید را بدون ریسک بر روی نمادهای معاملاتی مختلف امتحان کنید.

همانطور که گفتیم اگر از قبل در حساب در بروکر پاکت آپشن ثبت نام کرده باشید، به راحتی می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور خود در iOS وارد حساب خود شده و روند معاملاتی و تحلیلی خود را ادامه دهید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

اپلیکیشن اندروید بروکر پاکت آپشن PocketOption

اپلیکیشن موبایل اندروید پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملاتی شناخته می‌شود و همینطور دارای امتیاز بالایی در فروشگاه گوگل می‌باشد و به راحتی می‌توانید به افتتاح حساب پاکت آپشن از این طریق بپردازید.

امکان شارژ حساب پاکت آپشن و همینطور برداشت از حساب از طریق اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن به راحتی وجود دارد و شما می‌توایند بدون مشکل به انتقال پول و معامله از طریق این اپلیکیشن بپردازید.

دانلود اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن به سادگی از طریق گوگل پلی امکان پذیر است و کافی است نام Pocket Option Broker را در این فروشگاه جستجو کنید تا به سادگی بتوانید به آن اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

بر روی گزینه نصب یا Install کلیک کنید تا این اپلیکشن بر روی گوشی هوشمند شما نصب شود و آماده استفاده از آن و معامله و سودآوری در بروکر پاکت آپشن باشید.

آموزش ثبت نام با اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن

ثبت نام در بروکر PocketOption از طریق اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن بسیار ساده است. کافی است قدم های زیر را دنبال کنید تا با استفاده از اپلیکیشن Android پاکت آپشن بتوانید روند معاملاتی خود در پاکت آپشن را آغاز کنید.

پس از اینکه وارد اولین صفحه اپلیکیشن شدید کافی است در اولین کادر در دسترس یک ایمیل صحیح وارد کنید. سپس یک رمز عبور مناسب و قوی برای حساب پاکت آپشن خود برگزینید. در ادامه تیک مربوط به موافقت نامه قوانین پاکت آپشن را بزنید و سپس با زدن روی گزینه ثبت نام یا Sign Up مراحل را تکمیل کنید.

به همین راحتی شما به ثبت نام اولیه در بروکر پاکت آپشن پرداختید و حالا بدون مشکل می‌توانید وارد حساب تمرینی پاکت آپشن شوید و از امکانات آن بهره بگیرید.

همانطور که می‌دانید شما به یک مبلغ مجازی هزار دلاری در حساب دمو در پاکت آپشن دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از آن بدون ریسک برای معامله و امتحان استراتژی های پاکت آپشن مختلف بهره بگیرید.

فراموشن نکنید که شما به راحتی می‌توانید مبلغ مجازی مربوط به حساب دمو پاکت آپشن را هر چند بار که بخواهید دوباره دریافت کنید و صرف معامله و آزمون و خطا کنید. استفاده از حساب آزمایشی پاکت آپشن هیچ محدودیتی ندارد و حتی پس از باز کردن حساب واقعی پاکت آپشن نیز می‌توانید از آن بهره بگیرید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

پلتفرم پاکت آپشن بر روی گوشی هوشمند

خبر خوب این است که برای امکان استفاده از اپلیکیشن معاملاتی پاکت آپشن بر روی سیستم عامل iOS شما تنها کافی است نسخه 11.0 یا جدیدتر iOS را بر روی دستگاه خود داشته باشید و سپس به ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بپردازید.

بنابراین این امکان برای شما وجود دارد که از این اپلیکیشن کاربردی و مفید حتی بر روی دستگاه های iPad یا iPod Touch نیز بدون مشکل بهره بگیرید و به راحتی بتوانید معاملات خود و همچنین تحلیل تکنیکال پاکت آپشن خود را از طریق این دستگاه ها انجام دهید.

از طرف دیگر اگر شما دارای گوشی های اندرویدی هستید، تنها کافی است گوشی هوشمند شما دارای نسخه 4.4 یا جدیدتر اندروید باشید تا بتوانید از تمام امکانات اپلیکیشن اندروید Pocket Option بهره مند شوید.

بنابراین بروکر پاکت آپشن فارسی برای شما انتخاب های بسیاری فراهم کرده است تا بدون اینکه نگران زمان و مکان معامله باشید و صرف نظر از اینکه چه دستگاهی را همراه خود دارید به روند معاملاتی خود بپردازید و سودآوری های شگفت‌انگیزی را از هر جای دنیا تجربه کنید.

نمادهای معاملاتی در اپلیکیشن پاکت آپشن

همانطور که گفتیم تمام امکانات معاملاتی نسخه وب پاکت آپشن در اپلیکیشن ها نیز بدون محدودیت در دسترس معامله گران و سرمایه گذاران پاکت آپشن است. از این رو تمام بیش از 130 نماد معاملاتی از طریق اپلیکیشن های اندروید، iOS و دسکتاپ پاکت آپشن نیز در دسترس است.

این نمادها شامل موارد زیر می‌شود:

  • جفت ارزهای معاملاتی فارکس
  • شاخص های معاملاتی
  • سهام شرکت های بزرگ
  • رمزارزها یا کریپتوکارنسی های پاکت آپشن
  • نماد کالاها

به عنوان یک بروکر نسبتا تازه تاسیس بروکر پاکت آپشن از همان ابتدا با قدرت و نمادهای معاملاتی جدید و پرطرفدار وارد بازار معاملاتی شده است که شما بیت کوین پاکت آپشن و اتریوم می‌شود. بسیاری از بروکرهای قدیمی تر از این نمادها عاری هستند که جزو نقطه ضعف آنها محسوب می‌شود.

از طریق اپلیکیشن های معاملاتی پاکت آپشن شما به راحتی می‌توانید زمانبندی مربوط به نمادهای معاملاتی مختلف و همینطور درصد پرداخت و سودآوری مربوط به هر کدام در معاملات باینری آپشن پاکت آپشن را مشاهده کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

واریز و برداشت با اپلیکیشن های پاکت آپشن

واریز به حساب و برداشت از آن به سادگی از طریق اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن در دسترس است. بنابراین حتما لازم نیست به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید تا قابلیت شارژ و برداشت داشته باشید.

زمانی که ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن ها تکمیل کردید، می‌توانید برای انتقال به حساب زنده پاکت آپشن و معامله با پول واقعی، به شارژ حساب در پاکت آپشن بپردازید. تمام راه های واریز و برداشت که در سایت پاکت آپشن وجود دارد از طریق اپلیکیشن نیز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

روش های واریز و برداشت از حساب پاکت آپشن در اپلیکیشن های موبایل شامل این موارد می‌شود:

  • کارت های اعتباری Visa و Mastercard و غیره
  • رمزارزهایی مانند بیت کوین،‌لایت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل و زی‌کش
  • کیف پول دیجیتال اسکریل Skrill
  • کیف پول دیجیتال نتلر Neteller

توجه داشته باشید که میزان حداقل واریز به حساب های پاکت آپشن 50 دلار است و برای برداشت نیز شما به راحتی می‌توانید حداقل 10 دلار را از حساب معاملاتی خود برداشت کنید. برخلاف برخی بروکرها هیچ کمیسیون و هزینه‌ای برای برداشت و واریز وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

سوال های متداول اپلیکیشن موبایل بروکر پاکت آپشن

امکانات اپلیکیشن موبایل پاکت آپشن چیست؟

اپلیکیشن های موبایل بروکر پاکت آپشن شامل همه امکاناتی می‌شوند که نسخه آنلاین بروکر پاکت آپشن در اختیار دارد. فرایند نیز یکسان است و نحوه معامله تفاوتی ندارد. همینطور رابط کاربری اپلیکیشن ها نیز بسیار ساده و کاربرپسند است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن چیست؟

اپلیکیشن موبایل اندروید پاکت آپشن به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های معاملاتی شناخته می‌شود و همینطور دارای امتیاز بالایی در فروشگاه گوگل می‌باشد و به راحتی می‌توانید به افتتاح حساب در پاکت آپشن از این طریق بپردازید.

حساب دمو پاکت آپشن چیست؟

در حساب دمو پاکت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازی دسترسی خواهید داشت. یک حساب دمو در واقع ابزاری مفید برای این است که شما با پلتفرم پاکت آپشن بر روی iOS به خوبی آشنا شوید، مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشید و قابلیت های جدید را بدون ریسک بر روی نمادهای معاملاتی مختلف امتحان کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

اپلیکیشن پاکت آپشن بر روی چه گوشی هایی قابل نصب است؟

برای امکان استفاده از اپلیکیشن معامله پاکت آپشن بر روی سیستم عامل iOS شما تنها کافی است نسخه 11.0 یا جدیدتر iOS را بر روی دستگاه خود داشته باشید. از طرف دیگر اگر شما دارای گوشی های اندرویدی هستید، تنها کافی است گوشی هوشمند شما دارای نسخه 4.4 یا جدیدتر اندروید باشید تا بتوانید از تمام امکانات اپلیکیشن اندروید پاکت آپشن بهره مند شوید.

نحوه شارژ حساب با اپلیکیشن پاکت آپشن چگونه است؟

زمانی که ثبت نام خود را از طریق اپلیکیشن ها تکمیل کردید، می‌توانید برای انتقال به حساب زنده پاکت آپشن و معامله با پول واقعی، به شارژ حساب در پاکت آپشن بپردازید. تمام راه های واریز و برداشت که در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن وجود دارد از طریق اپلیکیشن نیز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 

سبک های معاملاتی بروکر پاکت آپشن PocketOption

تاریخ ارسال : 1401/10/24

💥انواع سبک های معاملاتی در بروکر پاکت آپشن PocketOption💰 هر نوع معامله گری امکان استفاده از خدمات بروکر پاکت آپشن را دارد. با ثبت نام در بروکر پاکت آپشن چه یک معامله گر علاقه مند به باینری آپشن باشید، چه بر روی فارکس تمرکز داشته باشید و چه به دیگر بازارها از جمله سهام و CFD ها علاقه‌مند باشید، به راحتی می‌توانید در پلتفرم پاکت آپشن به معامله بپردازید. از طرف دیگر هر سبک معاملاتی متفاوتی که داشته باشید می‌توانید آن را در بروکر پاکت آپشن به کار بگیرید. در واقع امکان استفاده از انواع استراتژی های پاکت آپشن وجود دارد و چه معامله گر مهاجمانه و چه معامله گر محافظه کار باشید، می‌توانید از امکانات بروکر پاکت آپشن بهره بگیرید.

 

برخی معامله گران ترجیح می‌دهند به معامله با مبالغ کم اما تعداد بالا در یک بازه زمانی کوتاه بپردازید و برخی دیگر نیز معاملات طولانی مدت با مبالغ بالا انجام می‌دهند. همه نوع معامله گران تا جایی که قوانین پاکت آپشن اجازه دهد امکان فعالیت و سودآوری در پاکت آپشن را دارند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

در این مطلب به انواع معامله گران در بروکر پاکت آپشن می‌پردازیم و با خواندن این مطلب می‌توانید تشخیص دهید که چه نوع سبک معاملاتی برای معامله در سایت رسمی بروکر پاکت آپشن برای شما مناسب تر است.

انتخاب سبک معاملاتی در پاکت آپشن PocketOption

برای تعیین سبک معاملاتی پاکت آپشن خود شما باید به موارد زیر توجه ویژه‌ای داشته باشید:

1 – زمان معاملاتی: در مورد اینکه چه زمانی را می‌توانید به معامله کردن اختصاص دهید فکر کنید و اینکه چه زمانی انتظار دارید معامله شما در پلتفرم بروکر پاکت آپشن به سرانجام برسد.

بسیاری از استراتژی های پاکت آپشن نیازمند این است که به طور مرتب بر بازار نظارت کنید بنابراین مهم است که یک سبک مطابق با شرایط زندگی و کار خود انتخاب کنید.

2 – امکان شما برای ریسک کردن را اندازه گیری کنید: در دنظر بگیرید که چقدر می‌توانید به انجام معاملاتی ریسکی بپردازید. برخی روش ها شامل سطح بالایی از ریسک معاملات پاکت آپشن می‌شود.

بنابراین انتخاب یک روش که با آن راحت هستید بسیار مهم است و شما باید همینطور امکان توسعه یک استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن را داشته باشید که احتمال ضرر کردن را به حداقل برسانید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

3 – تجربه خود را مدام بررسی کنید: ببینید که چقدر در هنگام تمرین معاملاتی در وب سایت رسمی پاکت آپشن راحت هستید. برخی روش های معاملاتی نیازمند دانش و تحلیل تکنیکال بیشتری نسبت به دیگر روش ها هستند. پس باید روشی را انتخاب کنید که دانش کافی را برای آن دارید.

4 – روش سودآوری خود را انتخاب کنید: فکر کنید که بیشتر علاقه مند به سودآوری در کوتاه مدت هستید یا به سودآوری های بزرگتر در بازه های زمانی بلندتر علاقه دارید. معمولا معامله گران از این دو را ترجیح می‌دهند. بنابراین برای سودآوری در پاکت آپشن به صورت دلخواه باید این مورد را در نظر بگیرید.

💥عناصر انتخاب سبک معاملاتی توضیحات
✨زمان معاملاتی زمانی که می‌خواهید به معامله اختصاص دهید
💰میزان تحمل ریسک چقدر می‌توانید به انجام معاملاتی ریسکی بپردازید
🔥بررسی معاملات قبلی عملکرد خود در تمرین معاملات را بررسی کنید
📈روش سودآوری کوتاه مدت یا بلند مدت

مهارت های معاملاتی در بروکر پاکت آپشن PocketOption

برای اینکه به یک معامله گر خوب در بازارهای معاملاتی و در سایت رسمی بروکر PocketOption تبدیل شوید نیازمند تعدادی مهارت مهم است که باید از آنها آگاه باشید و سعی کنید در آنها به تبحر برسید.

یکی از این مهارت ها سازگاری است. این یعنی قابلیت این را داشته باشید که روش ها و استراتژی های پاکت آپشن خود را به راحتی و با توجه به شرایط بازار معاملاتی تغییر دهید. بسیاری مهم است که معامله گران بتوانند خود را با شرایط بازار وفق دهند.

ذهنیت تحلیل نیز یکی دیگر از مهارت ها محسوب می‌شود که باعث می‌شود بتوانید اطلاعات را به خوبی ارزیابی کنید و تصمیم گیری معاملاتی انجام دهید. این می‌توانید شامل تحلیل بازار برای تشخیص ترندهای بازار پاکت آپشن و فعالیت های قبلی خودتان شود.

مهارت های تصمیم گیری شما نیز باید در سطح قابل قبولی باشد تا بتوانید روش های مناسب را انتخاب کنید و بدانید چه موقع معامله انجام دهید. مهم است که معامله گران پاکت آپشن اعتماد به نفس داشته باشند و بدانند که چه معاملاتی برای آنها می‌توانید سودآور باشد.

مهارت های ریاضی نیز بسیار می‌تواند شما را در راه تبدیل شدن به یک معامله گر ماهر کمک کند. همینطور می‌توانید از این طریق به راحتی بتوانید چارت های پاکت آپشن و استراتژی های پیچیده را به کار بگیرید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

یک مهارت دیگر مدیریت ریسک در پاکت آپشن است که بسیار مهم است و به توانایی شما در کاهش دادن ریسک ها مربوط می‌شود. این بسیار ضروری است که معامله گران از انجام معاملات متضرر و تجربه ضررهای مالی خودداری کنند.

اجتناب از اشتباهات معاملاتی پاکت آپشن

برای موفقیت در معاملات یکی از مهمترین عناصر در واقع کنترل کردن احساسات خود و آگاه بودن است. اولین نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید، عملکرد قاطعانه پس از تصمیم‌گیری نهایی در هنگام معامله در سایت بدون فیلتر پاکت آپشن است.

همینطور باید به یاد داشته باشید که همیشه خونسرد بمانید مخصوصا در زمانی که با یک وضعیت متضرر روبه‌رو هستید. بدین ترتیب بدترین سناریوهای ممکن را در ذهن خود تکرار کنید تا زمانی که آن اتفاق رخ داد برای آن آماده باشید.

فراموش نکنید که وقتی با اهرم یا لوریج پاکت آپشن در حال معامله هستید، ضرر شما می‌تواند از مقداری که برای معامله اختصاص داده‌اید، فراتر برود. همینطور اجازه ندهید نظر دیگران بر روی استراتژی معاملاتی شما تاثیر بگذارد. برخی مواقع دیگر معامله ‌گران دیدگاه‌ هایی را ارائه می‌کنند که بر اساس تحقیق و شناخت کافی نیست.

اگر به دنبال کمک و نصیحت هستید، بهتر است با متخصص‌ های حرفه‌ای مشاوره کنید تا بر اساس سبک معاملاتی شما، به شما نکاتی ارائه کنند. همینطور باید بر روی اهمیت صبر داشتن تاکید بسیاری کنیم. اگر نمی‌توانید فرصت معاملاتی پاکت آپشن مناسبی پیدا کنید، صرفا برای اینکه فعال باشید معامله نکنید.

معاملات می‌تواند استرس‌زا باشد زیرا نیاز به توجه و انگیزه‌ مداوم است. شما می‌توانید با تفکر در مورد اولویت‌ های معاملاتی خود، با استرس مبارزه کنید. علاوه بر این، داشتن رویکرد انعطاف‌ پذیر بسیار اهمیت دارد. شرایط بازار می‌تواند به طور پرسرعتی تغییر پیدا کند بنابراین شما باید برای هر شرایطی آماده باشید و انعطاف داشته باشید.

با این حال وفادار بودن به بازاری که انتخاب کرده‌اید و همینطور بازه زمانی که با آن راحت هستید، ضروری است. یکی از تکنیک ‌های معاملاتی پاکت آپشن، نوشتن جزئیات دقیق معامله و دلایل شما برای ورود و خروج از معامله و نگه‌داشتن آن است.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

این به شما در آینده کمک می‌کند تا بتوایند معاملات قبلی خود را ارزیابی کرده و از اشتباهات خود درس بگیرید و فرصت ‌های معاملاتی مناسب و آشنا در بازار PocketOption را به آسانی شناسایی کنید.

در نهایت هیچ‌ وقت از بستن معامله سودآور خودتان و کسب سود ترسی نداشته باشید. اگر متوجه شوید که پس از خروج از یک معامله سودآور پاکت آپشن، ترند به حرکت خود ادامه می‌دهد، از تصمیم خود پشیمان نشوید.

معاملات روزانه در بروکر پاکت آپشن PocketOption

معاملات روزانه در واقع یک استراتژی معاملاتی کوتاه ‌مدت و محبوب است که شامل خرید و فروش نمادهای معاملاتی با هدف بستن معامله قبل از پایان روز معاملاتی در سایت کارگزاری PocketOption و سودآوری از حرکات قیمتی کوچک، می‌شود.

معامله گران روزانه معمولا ترجیح می‌دهند که از نمادهای نقدینه استفاده کنند چون این نمادها به آنها اجازه می‌دهد که به سرعت وارد معامله شده و از آن خارج شوند. این نوع معامله گران اغلب محدوده‌ای از استراتژی های بروکر پاکت آپشن را برای تکمیل معاملات خود به کار می‌گیرند.

با اینکه معمولا معاملات روزانه نیازمند سرمایه اولیه بالایی است اما این نوع معامله می‌تواند بسیار برای سودآوری در کوتاه مدت در سایت رسمی کارگزاری پاکت آپشن مفید باشد.

اسکالپینگ در بروکر پاکت آپشن PocketOption

هدف یک معامله‌ گر اسکالپر پاکت آپشن این است که یک نتیجه‌ مثبت را با چندین معامله کوتاه مدت با سود کوچک به دست آورند و ریسک ‌های مربوطه را مدیریت کنند.

در نتیجه طول باز بودن معاملات بسیار کوتاه است. بسته به بازار معاملاتی و رویکرد معامله ‌گر، یک معامله اسکالپینگ می‌تواند از چند ثانیه تا چندین ساعت طول بکشد. اسکالپرها ممکن است یک معامله را به سرعت ببندند تا به سراغ معامله بعدی بروند و از مجموعه‌ای از معامله ‌های کوچک سود ببرند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

از آنجایی که این نوع تحلیل به معاملات کوتاه مدت با ورود به سایت پاکت آپشن مربوط می‌شود، بهترین و آسان ‌ترین نوع چارت می‌تواند چارت میله‌ای و کندل استیک ‌ها باشد. این به معامله ‌گران اجازه می‌دهد که از کندل‌ ها و میله ‌ها در بازه‌ های زمانی بسیار کوتاه بهره بگیرند.

معامله گران الگوریتمیک پاکت آپشن PocketOption

معامله گران الگوریتمیک Algorithmic در واقع از برنامه های کامپیوتری استفاده می‌کنند تا در بهترین مواقع معاملات خود را پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن ثبت کنند.

این معامله گران ممکن است دستورالعمل های خاصی را برای معاملات خود تعریف کنند یا اینکه به سراغ استفاده از الگوریتم های پر سرعت با تعداد معامله بالا برای حداکثر سودآوری در پلتفرم پاکت آپشن بروند.

با اینکه این نوع معامله نیازمند درک عالی از چارت های پاکت آپشن و تکنولوژی است اما به طور کلی اگر بتوانید دانش آن را به دست آورید، بسیار می‌تواند برای شما در هر شرایطی سودآور باشد و با اختصاص کمترین زمان سودآوری کنید.

سوالات متداول انواع سبک های معاملاتی بروکر پاکت آپشن

چطور سبک معاملاتی در پاکت آپشن انتخاب کنیم؟

در مورد اینکه چه زمانی را می‌توانید به معامله کردن پس از افتتاح حساب پاکت آپشن اختصاص دهید فکر کنید و اینکه چه زمانی انتظار دارید معامله شما در پلتفرم بروکر پاکت آپشن به سرانجام برسد. بسیاری از استراتژی های پاکت آپشن نیازمند این است که به طور مرتب بر بازار نظارت کنید بنابراین مهم است که یک سبک مطابق با شرایط زندگی و کار خود انتخاب کنید.

مدیریت ریسک در پاکت آپشن چگونه انجام می‌شود؟

مدیریت ریسک در پاکت آپشن بسیار مهم است و به توانایی شما در کاهش دادن ریسک ها مربوط می‌شود. این بسیار ضروری است که معامله گران از انجام معاملات متضرر و تجربه ضررهای مالی خودداری کنند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

مهارت تصمیم گیری در معامله پاکت آپشن چقدر مهم است؟

مهارت های تصمیم گیری شما نیز باید در سطح قابل قبولی باشد تا بتوانید روش های مناسب را انتخاب کنید و بدانید چه موقع معامله انجام دهید. مهم است که معامله گران پاکت آپشن اعتماد به نفس داشته باشند و بدانند که چه معاملاتی برای آنها می‌توانید سودآور باشد.

اسکالپینگ در پاکت آپشن چطور انجام می‌شود؟

هدف یک معامله‌ گر اسکالپر این است که یک نتیجه‌ مثبت را با چندین معامله کوتاه مدت با سود کوچک به دست آورند و ریسک ‌های مربوطه را مدیریت کنند. در نتیجه طول باز بودن معاملات بسیار کوتاه است. بسته به بازار معاملاتی و رویکرد معامله ‌گر، یک معامله اسکالپینگ پاکت آپشن می‌تواند از چند ثانیه تا چندین ساعت طول بکشد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

چه سبک های معاملاتی را می‌توانید در پاکت آپشن به کار گرفت؟

دیگر هر سبک معاملاتی متفاوتی که داشته باشید می‌توانید آن را در بروکر پاکت آپشن به کار بگیرید. در واقع امکان استفاده از انواع استراتژی معامله پاکت آپشن وجود دارد و چه معامله گر مهاجمانه و چه معامله گر محافظه کار باشید، می‌توانید از امکانات بروکر پاکت آپشن بهره بگیرید.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

آموزش معامله ارزها در پاکت آپشن PocketOption

تاریخ ارسال : 1401/10/24

💰معامله جفت ارزها در بروکر پاکت آپشن✨ یکی از بهترین روش های معامله در پلتفرم پاکت آپشن، معامله ارزها محسوب می شود که پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. این شامل معامله دو ارز است که با نام جفت ارزها شناخته می‌شوند. به زبان ساده در هنگام معامله جفت ارزهای پاکت آپشن شما به خرید یک ارز در ازای فروش یک ارز دیگر، می‌پردازید. بخش ارزها در پلتفرم بروکر پاکت آپشن شامل 12 شاخص، 28 ارز، 2 فلز، 5 سهام و 9 رمزارز پاکت آپشن می‌شود. به لطف چنین تنوعی شما می‌توانید به صورت 24 ساعته در 5 روز هفته به معامله بپردازید.


 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

در این مطلب افراد تازه کار می‌توانند در مورد نحوه معامله ارزها در پاکت آپشن و سودآوری در بروکر پاکت آپشن اطلاعات مفیدی کسب کنند و روند معاملاتی خود را طبق این اطلاعات شروع کنند.

بازار ارزها در بروکر پاکت آپشن PocketOption

بازار تبادل جهانی ارزها در واقع به خرید یک ارز در مقابل ارز دیگر مربوط می‌شود. بنابراین ارزها به صورت جفتی برای معامله ارائه می‌شوند. ارزش یک ارز در مقابل ارز دیگر همیشه در حال تغییر است و در هنگام ورود به سایت پاکت آپشن برای معامله باید این مورد را به یاد داشته باشید.

این تغییرات ارزش ارزها به عرضه و تقاضای آنها بستگی دارد. عرضه و تقاضا نیز توسط معاملات جهانی دچار تغییر و تحول می‌شوند و همیشه باید به عناصر تکنیکال و فاندامنتال در هنگام معامله در بروکر پاکت آپشن PocketOption توجه داشته باشید.

قبل از اینکه سراغ معامله در پاکت آپشن برویم، برای مثال فرض کنید که یک وارد کننده از کشور استرالیا می‌خواهد که تعدادی کالا از ژاپن خریداری کنید که ارز مربوط به آن ین یا JPY است. بنابراین فرد استرالیایی باید دلار استرالیا یا AUD خود را به JPY تبدیل کند تا بتواند به معامله بپردازد.

هر چقدر وارد کنندگان بیشتری از استرالیا به خرید ین ژاپن بپردازند و این افراد بیشتر از خریداران دلار استرالیا از طرف ژاپن باشند، تقاضا برای ین ژاپن بالاتر خواهد رفت. بنابراین با همین قانون ساده عرضه و تقاضا، ارزش ین ژاپن در مقابل دلار استرالیا در بازارهای معاملاتی پاکت آپشن افزایش خواهد یافت.

جفت ارزهای بروکر پاکت آپشن PocketOption

حالا اگر می‌خواهید یک معامله گر در این بازار باشید، وظیفه شما این است که نوسانات قیمت در پاکت آپشن را که به دلیل عرضه و تقاضای دو ارز مربوط به جفت ارز ایجاد شده است را مورد تحلیل و نظارت قرار دهید.

به عبارت دیگر در وب سایت رسمی بروکر پاکت آپشن شما باید مشخص کنید که ارزش یک ارز در مقابل یک ارز دیگر در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت یا اینکه دچار کاهش می‌شود.

مثلا وقتی که می‌بینید جفت ارز AUDJPY ارزشی برابر 78.62550 دارد یعنی شما می‌توانید 1 دلار استرالیا را در ازای 78.62550 ین ژاپن خریداری کنید. وظیفه شما این است که پیش بینی کنید که این مقدار افزایش خواهد یافت یا اینکه کاهش پیدا می‌کند.

در ادامه کافی است بر روی دکمه صحیح در کابین بروکر پاکت آپشن کلیک کنید تا ارزی که فکر می‌کنید ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد را خریداری کرده و در صورتی که فکر می‌کنید قیمت ارز کاهش خواهد یافت، به معامله فروش بپردازید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

برخلاف بازار معاملات باینری آپشن پاکت آپشن، زمان انقضای معامله مشخص نیست و شما معامله را باز می‌کنید و تا زمانی که قیمت به محل مشخص شده برسد یا اینکه خودتان معامله را ببندید، معامله باز می‌ماند.

سودآوری با معاملات ارزی پاکت آپشن

معامله جفت ارزها در سایت بروکر PocketOption روش بسیار مناسبی برای سودآوری محسوب می‌شود. اما شما باید از ریسک ها آگاه باشید و تنها یک ضرر بزرگ می‌تواند موجودی حساب پاکت آپشن شما را خالی کند.

بنابراین شما باید همیشه ابتدا بازار معاملاتی پاکت آپشن را تحلیل کنید، یک جفت ارز مناسب را انتخاب کنید، استراتژی پاکت آپشن مناسب را اعمال کنید و در نهایت نیز از روش های مدیریت سرمایه و ریسک بهره بگیرید تا ضرر را به حداقل برسانید.

خبر خوب این است که قیمت های پاکت آپشن به طور کلی دقت بالایی در بازار فارکس دارد. شما می‌توانید به اندیکاتورهای پاکت آپشن مختلفی دسترسی پیدا کنید و از چارت های متعددی که برای کمک به شما در تحلیل بازار ایجاد شده‌اند، بهره بگیرید.

علاوه بر این، کارگزاری پاکت آپشن رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی ارائه می‌کند و باعث می‌شود تجربه معاملاتی مناسب و ساده‌ای داشته باشید و به راحتی تمرکز خود را روی سودآوری در این پلتفرم بگذارید.

آموزش شروع معامله ارزها در پاکت آپشن

اولین کاری که شما باید انجام دهید افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن است. افتتاح حساب در این بروکر رایگان است و شما با این کار 10 هزار ارز مجازی برای تمرین در حساب دمو پاکت آپشن دریافت می‌کنید.

شما می‌توانید از حساب دمو پاکت آپشن در هر زمانی و برای هر مدت زمانی استفاده کنید تا اندیکاتورهای جدید را امتحان و استراتژی های خود را محک بزنید و راه های مختلفی برای سودآوری پیدا کنید.

ثبت نام بسیار آسان است. شما تنها کافی است یک فرم ثبت نام کارگزاری پاکت آپشن را در سایت این بروکر تکمیل کنید. در ادامه یک ایمیل از طرف بروکر پاکت آپشن دریافت می‌کنید تا ثبت نام خود را تایید کنید.

زمانی که وارد سایت شدید، در گوشه سمت راست بالا در کنار نام نماد معاملاتی که در حال حاضر نمایش داده می‌شود، یک پیکان کوچک پیدا می‌کنید. با کلیک بر روی آن یک منوی از لیست نمادهای معاملاتی پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

شما باید جفت ارز موردنیاز خود را انتخاب کنید. در ادامه می‌توانید یک ارز را انتخاب کنید و در نهایت یک جفت ارز را برگزینید تا بتوانید در بازار جفت ارز پاکت آپشن معامله کرده و سودآوری کنید.

فراموش نکنید که پلتفرم بروکر پاکت آپشن همینطور از طریق اپلیکیشن های دسکتاپ و اپلیکیشن های موبایل پاکت آپشن در دسترس مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی این اپ ها را دانلود کنید و از طریق آنها به معامله در پاکت آپشن بپردازید.

گام های معامله ارزها در پاکت آپشن

برای اینکه دقیقا بدانید در سایت رسمی بروکر PocketOption چگونه معامله جفت ارزها را انجام دهید باید موارد زیر را به صورت دقیق دنبال کنید.

1 – گام اول این است که تصمیم بگیرید چه جفت ارزی را پس از ورود به سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن انتخاب کنید.

2 – نوع چارت ها و اندیکاتورها را انتخاب کنید: بسیاری از معامله گران از کندل استیک های ژاپنی پاکت آپشن با فاصله کندل های 5 دقیقه استفاده می‌کنند. به یاد داشته باشید که نیازی نیست همیشه از اندیکاتورها استفاده کنید. شما همینطور می‌توانید تنها با کندل ها معامله کنید.

3 – میزان سرمایه گذاری را تنظیم کنید، یک ضرب کننده یا اهرم پاکت آپشن انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که توقف ضرر و کسب سود را در کدام نقطه‌ای اعمال کنید. میزانی که می‌خواهید سرمایه گذاری کنید به شدت به استراتژی مدیریت ریسک پاکت آپشن که استفاده می‌کنید بستگی دارد.

همیشه به یاد داشته باشید که مبلغ زیادی را تنها به یک معامله اختصاص ندهید. با 1 تا 5 درصد از میزان موجودی خود شروع کنید. این قانون را همینطور در هنگام معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن پیاده سازی کنید. از این نظر که حساب دمو باید شما را برای معاملات واقعی آماده کند.

ضرب کننده یا لوریج پاکت آپشن نیز یک ابزار عالی است که می‌تواند میزان سودآوری شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال شما باید در هنگام استفاده از لوریج بسیار دقت به خرج دهید چون لوریج می‌تواند میزان ضرر شما را نیز چند برابر کند.

یک نکته مهم این است که در هنگام معامله جفت ارزها، به خوبی از دستورهای توقف ضرر پاکت آپشن و کسب سود بهره بگیرید. از این راه می‌توانید حساب خود را در مقابل ضررهای بیش از حد محافظت کنید. زمانی که قیمت به سطح توقف ضرر یا کسب سود می‌رسد، معامله به طور اتوماتیک بسته خواهد شد.

4 – به خرید یا فروش بپردازید: حالا زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید بازار در چه جهتی حرکت خواهد کرد و دکمه خرید یا فروش را در سایت بروکر PocketOption طبق پیش‌بینی خود انتخاب کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

شما می‌توانید در هر زمانی معامله خرید یا فروش خود را ببندید. می‌توانید ماوس خود را بر روی معامله باز شده بر روی چارت پاکت آپشن قرار داهید تا ببینید با چه وضعیتی می‌توانید در حال حاضر معامله خود را ببندید.

🔥گام های معامله ارزی در پاکت آپشن توضیحات
✨انتخاب جفت ارز پاکت آپشن از بین بیش از 100 نماد پاکت آپشن
💥انتخاب نوع چارت و اندیکاتورها برای مثال انتخاب کندل استیک ژاپنی با اندیکاتور شاخص قدرت نسبی
💵تعیین میزان معامله و اهرم اختصاص 1 تا 5 درصد از کل سرمایه برای هر معامله
📈تصمیم گیری در مورد معامله خرید یا فروش تحلیل تکنیکال بازار و جهت حرکت نماد معاملاتی

تغییر حساب دمو به حساب زنده پاکت آپشن

حساب دمو در پاکت آپشن برای کمک به شما برای بهبود تکنیک، استراتژی های پاکت آپشن و تمرین در اختیارتان قرار می‌گیرد. هر چقدر که دوست دارید از آن استفاده کنید اما در یک نقطه باید به سراغ حساب زنده پاکت آپشن بروید.

شما بالاخره باید به سراغ حساب واقعی پاکت آپشن بروید چون نمی‌توانید در حساب دمو به سودآوری بپردازید.

در ابتدا لازم است که به ورود به سایت بدون فیلتر پاکت آپشن بپردازید و به سراغ حساب واقعی بروید. در ادامه دکمه واریز به حساب پاکت آپشن را انتخاب کنید و روش واریز را برگزینید.

پس از آن شما به سادگی باید دستورالعمل های موجود بر روی صفحه را دنبال کنید و جزئیات لازم را تکمیل کنید.

سوالات متداول آموزش معامله ارزها در پاکت آپشن

چگونه به ثبت نام در پاکت آپشن بپردازیم؟

ثبت نام بسیار آسان است. شما تنها کافی است یک فرم افتتاح حساب بروکر PocketOption را در سایت این بروکر تکمیل کنید. در ادامه یک ایمیل از طرف بروکر پاکت آپشن دریافت می‌کنید تا ثبت نام خود را تایید کنید.

چطور از اهرم یا لوریج در پاکت آپشن استفاده کنیم؟

ضرب کننده یا لوریج پاکت آپشن نیز یک ابزار عالی است که می‌تواند میزان سودآوری شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال شما باید در هنگام استفاده از لوریج بسیار دقت به خرج دهید چون لوریج می‌تواند میزان ضرر شما را نیز چند برابر کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

نحوه انتخاب جفت ارز در پاکت آپشن چگونه است؟

زمانی که وارد سایت شدید، در گوشه سمت راست بالا در کنار نام نماد معاملاتی که در حال حاضر نمایش داده می‌شود، یک پیکان کوچک پیدا می‌کنید. با کلیک بر روی آن یک منوی از لیست نمادهای معامله پاکت آپشن به نمایش درمی‌آید. شما باید جفت ارز موردنیاز خود را انتخاب کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

چه میزان سرمایه را به هر معامله در پاکت آپشن اختصاص دهیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که مبلغ زیادی را تنها به یک معامله اختصاص ندهید. با 1 تا 5 درصد از میزان موجودی خود شروع کنید. این قانون را همینطور در هنگام معامله در حساب تمرینی پاکت آپشن پیاده سازی کنید. از این نظر که حساب دمو باید شما را برای معاملات واقعی آماده کند.

چطور به تغییر حساب دمو به واقعی پاکت آپشن بپردازیم؟

در ابتدا لازم است که به ورود به سایت رسمی پاکت آپشن بپردازید و به سراغ حساب واقعی بروید. در ادامه دکمه واریز به حساب پاکت آپشن را انتخاب کنید و روش واریز را برگزینید. پس از آن شما به سادگی باید دستورالعمل های موجود بر روی صفحه را دنبال کنید و جزئیات لازم را تکمیل کنید.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

احساسات بازار پاکت آپشن PocketOption

تاریخ ارسال : 1401/10/24

تمام معامله گران در بازارهای معاملاتی فارکس و باینری آپشن پاکت آپشن دارای دیدگاه ها و نظرات خود هستند. علاوه بر این همه دارای دیدگاهی هستند که چرا بازار معاملاتی در سایت بروکر پاکت آپشن در یک جهت خاص در حال حرکت است. این دیدگاه ها و احساسات نسبت به بازار مخصوصا در هنگام معامله تاثیر بزرگ خود را نشان می دهد و باعث می‌شود بازار دچار تغییر و تحول شود و این تغییرات در پلتفرم پاکت آپشن قابل مشاهده باشد. یک معامله گر فارکس باید آگاه باشد که بازار معاملاتی در واقع ترکیبی از دیدگاه های مختلف، ایده ها و نظرات است. تحلیل این تفاوت ها می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات کلی بازار را تشخیص داده و در جهت آن به سودآوری در بروکر پاکت آپشن بپردازید.

 

در این مطلب به احساسات بازار پاکت آپشن و تاثیر آن بر روی بازار معاملاتی و نحوه شناسایی آن می‌پردازیم. اینکه چگونه از احساسات بازار به نفع خود استفاده کنید. همینطور به معرفی انواع مختلف اندیکاتورهای احساسات بازار در دسترس در بازار معاملاتی نیز می‌پردازیم.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

انواع راه های اندازه گیری احساسات بازار پاکت آپشن 🔥 اندیکاتورهای احساسات بازار PocketOption 💰احساسات معامله گران پاکت آپشن💥 شاخص نوسان ضمنی پاکت آپشن⚡

احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

تحلیل احساسات نوعی از تحلیل بازار پاکت آپشن است که بر روی مشخص کردن و اندازه گیری مداوم وضعیت احساسی و روانشناسی تمام شرکت کنندگان در بازار معاملات سایت رسمی پاکت آپشن تمرکز دارد.

این نوع از تحلیل بازار سعی می‌کند که درصد شرکت کنندگان بازار و معامله گرانی که دیدگاه صعودی یا نزولی به بازار معاملاتی دارند را مشخص کند. به عبارت دیگر این نوع تحلیل مشخص می‌کند که معامله گران به وضعیت بازار پاکت آپشن ایران خوش‌بین هستند یا بدبین.

زمانی که اکثریت احساسات بازار شناسایی می‌شود، معامله گران می‌توانند از آن استفاده کنند تا وارد معامله سودآور پاکت آپشن شوند و جهت بازار در آینده و وضعیت فعلی بازار را مشخص کنند.

معامله تنها بر اساس احساسات بازار در پاکت آپشن یک تکنیک نامناسب تلقی می‌شود و شما باید همواره در هنگام استفاده از احساسات بازار، به تحلیل تکنیکال پاکت آپشن و همینطور تحلیل فاندامنتال بپردازید تا عمق بیشتری به درک‌تان از بازار معاملاتی اضافه کنید.

شما باید سعی کنید از هر سه نوع تحلیل به طور همزمان بهره بگیرید و با اینکه این کار ممکن است برای بسیاری سخت و طاقت فرسا به نظر برسد اما مطمئنا ارزش تلاش را دارد و باعث می‌شود به وضعیت مناسبی از سودآوری در پاکت آپشن دست پیدا کنید.

روش های اطلاع از احساسات بازار PocketOption

احساسات بازار در واقع محاسبه‌ای است که نظر مختصصان، تحلیلگران و استراتژیست‌‌ها را در مورد احساس کلی بازار جویا می‌شود تا بتوان پس از ثبت نام در بروکر پاکت آپشن، آگاهی کافی از وضعیت شرکت کنندگان آن داشته باشیم.

در واقع هدف این تحلیل این است که وقتی به احساسات بازار معاملاتی نگاه کنیم، ببینیم که سرمایه گذاران چه نظری در مورد بازار معامله فارکس پاکت آپشن دارند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

بدون شک یکی از قدیمی ترین نظرسنجی های احساسات بازار در واقع به انجمن سرمایه گذاران انفرادی آمریکا یا American Association of Individual Investors مربوط می‌شود. این نظرسنجی همینطور با نام AAII شناخته می‌شود. این نظرسنجی به صورت آنلاین و هر پنجشنبه انجام می‌شود.

کسب و کارهای مشخصی داده های معاملاتی مانند تعداد معامله های بزرگ یا علاقه مندی به فروش را در نظر می‌گیرند. همینطور ترندها در مطالبی که توسط خبرگذاری های مالی منتشر می‌شود نیز داده های مهم برای معامله در کارگزاری پاکت آپشن محسوب می‌شود.

همینطور چیزی به نام خط کاهش و پیشروی ده روزه برای شاخص مشهور S&P 500 وجود دارد که در واقع معیاری است که تعداد سهام صعودی در مقابل سهام نزولی را به صورت جدول نشان می‌دهد و اگر این مقدار برای بیش از 10 روز منفی باشد، یعنی وضعیت بازار پاکت آپشن بیشتر به سمت اشباع از فروش قرار دارد.

نحوه بهره‌گیری از احساسات بازار پاکت آپشن

یک تضاد مشخص در مورد احساسات بازار برای معامله در وب سایت بروکر PocketOption وجود دارد. این نظرسنجی ها و تفسیرها تنها نشان می‌دهند که بازار در چه وضعیتی قرار دارد نه اینکه در آینده در چه وضعیتی خواهد بود.

در اکثر مواقع پیش بینی مربوط به این نظرسنجی ها باعث این می‌شود که بازار برخلاف نظرسنجی و به طور کلی نظر اکثریت پیش برود و بتوان یک رابطه معکوس برای معامله و تحلیل بازار پاکت آپشن متصور شد.

این یعنی آن دوره های صعودی شدید نهایتا به یک دوره نزولی و فروش منتهی خواهد شد و همینطور از طرف دیگر دید کاهشی به بازار نهایتا می‌تواند یک سیگنال پاکت آپشن برای یک ترند صعودی در بازار باشد.

اگر همه در مورد وضعیت بازار به طور همزمان احساس صعودی داشته باشند، بنابراین افراد کمتری وجود دارد که نیاز به متقاعد کردن برای ورود به سایت پاکت آپشن و ورود به بازار دارند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تقاضای کمتری در آینده وجود خواهد داشت.

از طرف دیگر، زمانی که اکثریت معامله گران احساس نزولی به بازار دارند، آنها به تدریج به حالت صعودی روی می‌آورند تا در صورت صعودی شدن بازار بتوانند به سودآوری پاکت آپشن بپردازند. در نتیجه چنین روندی باعث ایجاد تقاضای بیشتر برای آن نماد معاملاتی خواهد شد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

انواع اندیکاتورهای احساسات بازار پاکت آپشن

سوال این است که اندیکاتور احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟ این نوع اندیکاتورها در واقع یک اندیکاتور گرافیکی یا عددی است که برای نشان دادن وضعیت احساس گروهی خاص در مورد بازار یا محیط یک کسب و کار یا دیگر عناصر، ساخته شده است.

اندیکاتورهای احساسات بازار این هدف را دنبال می‌کنند که احساس و وضعیت بازار را اندازه گیری کنند. شما می‌توانید تعداد زیادی از اندیکاتورهای پاکت آپشن را در اینترنت پیدا کنید.

بنابراین شما به عنوان مشتریان بروکر معتبر پاکت آپشن این امکان را دارید که از انواع متفاوتی از ابزار تکنیکال و فاندامنتال برای اندازه گیری و تشخیص احساسات بازار استفاده کنید و سپس با ترکیب کردن آن با انواع دیگر تحلیل، برای سودآوری در این بازار پر از پتانسیل استفاده کنید.

در این مطلب ما به سه مورد از مهمترین و دقیق‌ترین موارد می‌پردازیم:

💥اندیکاتور احساسات بازار پاکت آپشن کاربرد اندیکاتور
💵روش معکوس اندیکاتورهای احساسات استفاده متضاد از احساسات بازار
⚡گزارش تعهد معامله گران داده های ساده در مورد موضع‌گیری معامله‌ گران
🔥شاخص نوسان VIX مشخص کردن نوسان ضمنی بازار

ترفند معکوس اندیکاتورهای احساسات پاکت آپشن

رفتار اکثریت اساس و پایه سرمایه گذاری معکوس است. این یعنی زمانی که اکثریت به روند صعودی خوش بین هستند، به معامله فروش بپردازیم و در زمانی که بازار بدبین است، به معامله خرید پاکت آپشن بپردازید.

این رویکرد تنها به این دلیل وجود دارد که قیمت های پاکت آپشن توسط احساسات بازار تعیین می‌شوند. این رفتار اکثریت در واقع ترکیبی از تعداد بالایی از ذهنیت ها و فرایندهای جانبدارانه است و به این دلیل غیر ممکن است که آن را اندازه گیری کرد.

ابزارهایی وجود دارد که در طبقه بندی اندیکاتورهای احساسات بازار قرار می‌گیرند و ما می‌توانیم از آنها برای پیدا کردن احساسات بازار صعودی یا نزولی در هنگام تحلیل بازار در وب سایت کارگزاری پاکت آپشن استفاده کنیم.

تعداد زیادی از این اندیکاتورها در پاکت آپشن وجود دارد و به روش های متعددی می‌توان آنها را تفسیر کرد. اندیکاتورهای احساسات باید با دیگر اندیکاتورهای تکنیکال و همینطور تحلیل فاندامنتال ترکیب شوند. اندیکاتورهای احساسات شفاف هستند و به راحتی قابل دسترسی هستند.

انواع راه های اندازه گیری احساسات بازار پاکت آپشن 🔥 اندیکاتورهای احساسات بازار PocketOption 💰احساسات معامله گران پاکت آپشن💥 شاخص نوسان ضمنی پاکت آپشن⚡

گزارش تعهد معامله گران پاکت آپشن PocketOption

گزارش تعهد معامله گران یا Commitment of Traders Report که به طور مختصر با نماد COT شناخته می‌شود می‌تواند اطلاعات به روزی در مورد ترندها و قدرت تعهدی که معامله گران پاکت آپشن به ترندها دارند را با مشخص کردن جزئیات احساس و موضع‌ گیری معامله گران ارائه می‌کند.

همینطور کمیسیون معاملات قراردادهای آتی کالا یا Commodity Futures Trading Commission یا به طور مختصر CFTC یک گزارش تعهد معامله گران جدید را در هر روز جمعه منتشر می‌کند. شما می‌توانید از آن برای تشخیص احساسات بازار در یک بازه زمانی مشخص در پاکت آپشن فارسی استفاده کنید.

گزارش COT در واقع شامل اطلاعات مفید بسیاری می‌شود. با این حال اساس این گزارش ارائه داده هایی است که پوزیشن های خرید و فروش خالص برای هر قرارداد آتی پاکت آپشن را برای معامله گران به نمایش بگذارد.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

شاخص نوسان VIX پاکت آپشن PocketOption

شاخص نوسان VIX دارای محبوبیت قابل توجهی در جامعه معامله گران فارکس پاکت آپشن دارد. این عموما به دلیل آن است که VIX در واقع اندیکاتور احساسات بازاری است که برای اندازه گیری نوسان ضمنی استفاده می‌شود.

همانطور که می‌دانید نوسان در واقع مقداری است که قیمت از قیمت میانگین در یک بازه زمانی خاص منحرف می‌شود. علاوه بر این اندیکاتور پاکت آپشن VIX نرخ نوسان ضمنی را محاسبه می‌کند تا اینکه نوسان تاریخی آپشن های خریداری و فروخته شده طبق شاخص S&P 500 را نشان دهد.

این خصوصیت بارز این اندیکاتور احساسات بازار محسوب می‌شود که کاربرد آن را نیز در هنگام معامله پس از ورود به سایت بروکر پاکت آپشن تغییر می‌دهد.

در صورتی که ما آپشن های پاکت آپشن را به عنوان روشی محافظت کننده در مقابل یک حرکت اصلاحی بازار در مقابل یک ترند بزرگ در نظر بگیریم، پس ما به وضوح این اصل را باور داریم:

هر چقدر نوسان ضمنی بزرگتر باشد، ترس بین معامله گران خاصی که ترند پاکت آپشن را دنبال می‌کنند بیشتر خواهد بود چون آنها بیشتر باور می‌کنند که بازار معاملاتی در حال رسیدن به یک نقطه بیش از حد است.

انواع راه های اندازه گیری احساسات بازار پاکت آپشن 🔥 اندیکاتورهای احساسات بازار PocketOption 💰احساسات معامله گران پاکت آپشن💥 شاخص نوسان ضمنی پاکت آپشن⚡

سوالات متداول احساسات معامله در بروکر پاکت آپشن

احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

این نوع از تحلیل بازار سعی می‌کند که درصد شرکت کنندگان بازار و معامله گرانی که دیدگاه صعودی یا نزولی به بازار معاملاتی دارند را مشخص کند. به عبارت دیگر این نوع تحلیل مشخص می‌کند که معامله گران به وضعیت بازار پاکت آپشن ایران خوش‌بین هستند یا بدبین. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 

کاربرد احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

یک معامله گر باید آگاه باشد که بازار معاملاتی در واقع ترکیبی از دیدگاه های مختلف، ایده ها و نظرات است. تحلیل این تفاوت ها می‌تواند به شما کمک کند تا احساسات کلی بازار را تشخیص داده و در جهت آن به سودآوری پس از افتتاح حساب بروکر پاکت آپشن بپردازید.

اندیکاتور احساسات بازار پاکت آپشن چیست؟

این نوع اندیکاتورها در واقع یک اندیکاتور گرافیکی یا عددی است که برای نشان دادن وضعیت احساس گروهی خاص در مورد بازار یا محیط یک کسب و کار یا دیگر عناصر، ساخته شده است. اندیکاتورهای احساسات بازار این هدف را دنبال می‌کنند که احساس و وضعیت بازار را اندازه گیری کنند.

از احساست بازار صعودی پاکت آپشن چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟

اگر همه در مورد وضعیت بازار به طور همزمان احساس صعودی داشته باشند، بنابراین افراد کمتری وجود دارد که نیاز به متقاعد کردن برای ورود به سایت پاکت آپشن و ورود به بازار دارند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که تقاضای کمتری در آینده وجود خواهد داشت.

چطور نوسان ضمنی بازار پاکت آپشن را مشخص کنیم؟

شاخص نوسان VIX دارای محبوبیت قابل توجهی در انواع معامله گران پاکت آپشن دارد. این عموما به دلیل آن است که VIX در واقع اندیکاتور احساسات بازاری است که برای اندازه گیری نوسان ضمنی استفاده می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.
 


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 

برنامه معاملاتی در بروکر الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/20

🔥برنامه معاملاتی در بروکر الیمپ ترید OlympTrade💵 داشتن یک برنامه معاملاتی اهمیت بسیار بالایی برای معامله در پلتفرم الیمپ ترید دارد. با این حال این کار ساده‌ای نیست و پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید، بسیاری از معامله گران سردرگم می‌شوند. برخی معامله معامله گران الیمپ ترید بدون داشتن بهترین روند معامله، موارد مختلفی را امتحان می‌کنند که ممکن است باعث ضرر آنها شود و رویکرد مناسبی نیست. در این مطلب ما سعی می‌کنیم روند ساخت یک برنامه معاملاتی و مواردی که باعث می‌شود با برنامه معامله کنید و راه روشنی پیش روی خود داشته باشید را برای انواع معامله گران الیمپ ترید شرح دهیم. برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

📊اجزای یک برنامه معاملاتی توضیحات
🔥استراتژی معاملاتی استراتژی متناسب با شرایط معامله‌گر
✨نمادهای معاملاتی تمرکز بر روی یک نوع نماد
💥حساب معاملاتی بهترین حساب برای هدف سودآوری
📉استراتژی مدیریت ریسک حفاظت از موجودی حساب

بازه زمانی برنامه معاملاتی الیمپ ترید

یک مورد مقدماتی و ساده که باید در ابتدای راه خود در مورد آن تصمیم بگیرید این است که شما تا چه مدتی از آن برنامه معاملاتی الیمپ ترید استفاده خواهید کرد. شما می‌توانید برنامه را برای یک روز، یک هفته یا حتی یک ماه طراحی کنید.

کاری که ما پیشنهاد می‌دهیم این است که یک برنامه معاملاتی برای یک هفته ایجاد کنید. در حین این هفته آن برنامه و عملکرد آن و سودآوری الیمپ ترید را بررسی کنید. اگر همه چیز همانگونه که می‌خواهید کار کند، از همان برنامه برای یک ماه استفاده کنید.

در هر زمانی باید یک برنامه معاملاتی داشته باشید، معاملات خود را دنبال کرده و اطلاعات آن را ثبت کنید. این به شما کمک می‌کند که در آینده تشخیص دهید چه رویکردی جوابگو بوده است و چه رویکردی بازده نداشته است.

در وب سایت رسمی بروکر الیمپ ترید یک قابلیت با نام تاریخچه معاملاتی وجود دارد که شما می‌توانید برای دنبال کردن و دیدن اطلاعات معاملات گذشته خود از آن بهره بگیرید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

برنامه معاملاتی در بروکر الیمپ ترید OlympTrade ⚡روند معامله در بروکر الیمپ ترید 🔥 بهترین استراتژی های معاملاتی Olymp Trade 💥 ترفندهای معامله الیمپ ترید 💵

انتخاب استراتژی معاملاتی الیمپ ترید

تعداد بسیاری از استراتژی معاملاتی مختلف وجود دارد اما شما باید روی پیدا کردن یک استراتژی برای برنامه معاملاتی خود تمرکز داشته باشید. استراتژی الیمپ ترید شما می‌تواند بر اساس تحلیل تکنیکال کلاسیک مثلا تمرکز بر روی الگوهای سر و شانه و الگوهای مثلثی باشد.

یا اینکه می‌توانید از الگوهای شکل گیری کندل استیک ها بهره بگیرید و آنها را با یکی از اندیکاتورهای الیمپ ترید مانند شاخص قدرت نسبی یا RSI ترکیب کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که هر استراتژی معاملاتی که انتخاب می‌کنید باید قوانین و رویکرد برنامه معاملاتی شما که در ابتدا تعیین کرده‌اید را دنبال کند و بر ضد آن نباشد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

نمادهای معاملاتی در بروکر الیمپ ترید OlympTrade

مورد دیگری که باید برای برنامه معاملاتی الیمپ ترید خود تعریف کنید، نمادها و بازارهایی است که می‌خواهید در آنها معامله کنید. در پلتفرم الیمپ ترید شما می‌توانید انواع مختلف معاملات از جمله CFD های الیمپ ترید را انجام دهید.

بازارهای معاملاتی در الیمپ ترید شامل بازار سهام، جفت ارزهای الیمپ ترید، شاخص ها، کالاها، فلزات گرانبها و همینطور رمزارزها در الیمپ ترید می‌شود.

پیشنهاد ما این است که حداقل در ابتدا تمرکز خود را بر روی یک نوع نماد معاملاتی قرار دهید. اگر تنها به یک نماد معاملاتی توجه کنید، کنترل عملکرد خودتان و ارزیابی استراتژی و برنامه معاملاتی شما آسان تر خواهد بود.

زمانی که این را تصمیم گرفتید، حالا زمان آن است که زمان معامله خود را انتخاب کنید. بهترین زمان برای معامله الیمپ ترید فارسی را تشخیص دهید و به منطقه زمانی خود و نشست های معاملاتی در ساعات مختلف شبانه روز دقت ویژه‌ای داشته باشید.

انواع حساب معاملاتی الیمپ ترید OlympTrade

برای هر دو حالت دمو و زنده (Live)، دو نوع حساب با نام های استاندارد و ECN وجود دارد. با بهره گیری از حساب ECN، شما می‌توانید با اسپرد صفر و یک کمیسیون ثابت به معامله بپردازید. از طرف دیگر اگر به سراغ حساب استاندارد بروید، باید اسپرد که از 1.1 پیپ شروع می‌شود را پرداخت کنید اما دیگر نیازی به پرداخت کمیسیون الیمپ ترید برای باز کردن معامله ندارید.

انتخاب یک حساب مناسب از بین حساب های الیمپ ترید یک گام مهم برای برنامه معاملاتی الیمپ ترید شما محسوب می‌شود. شما باید جزئیات هر حساب را در برنامه معاملاتی خودتان در نظر بگیرید و بدانید هر حساب چه امکانات و یا محدودیت هایی دارد.

برای اینکه متوجه شوید هر کدام چطور عمل می‌کنند و با جزئیات حساب های استاندارد و ECN آشنا شوید،‌ برای هر دو مورد حساب دمو الیمپ ترید باز کنید و به معامله با آنها بپردازید تا گزینه‌ای که با شرایط شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

همینطور به یاد داشته باشید که گزینه معامله بدون سوآپ را نیز امتحان کنید که هزینه باز ماندن معامله تا روز بعد را حذف می‌کند. برای باز کردن این نوع حساب مشتریان تنها لازم است به واریز 10 دلار بپردازند. معامله گران می‌توانند با حداقل یک دلار تا حداکثر 2 هزار دلار برای هر معامله، فعالیت کنند.

در این نوع حداقل مقدار برداشت از حساب الیمپ ترید تنها 10 دلار است و هیچ محدودیتی برای حداکثر برداشت در نظر گرفته نشده است. حساب استاندارد در الیمپ ترید اسپردهایی در محدوده 1.1 پیپ به مشتریان ارائه می‌کند.

از طرف دیگر اینکه برای استفاده از حساب VIP واجد شرایط باشید، باید حداقل 2000 دلار واریز انجام دهید. دارندگان حساب VIP در بروکر OlympTrade اجازه دارند که تا حداکثر 5000 دلار به هر معامله اختصاص دهند و همینطور به یک مشاور VIP نیز دسترسی خواهند داشت.

این مشاوران در واقع تحلیل گران مالی باتجربه‌ای هستند که می‌توانند به شما راهنمایی کنند که چه معامله‌ای را در چه زمانی انجام دهید.

دارندگان حساب VIP در الیمپ ترید همینطور می‌توانند به ابزار معاملاتی اضافه که برای دارندگان حساب استاندارد در دسترس نیست، دسترسی داشته باشند.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

برنامه معاملاتی در بروکر الیمپ ترید OlympTrade ⚡روند معامله در بروکر الیمپ ترید 🔥 بهترین استراتژی های معاملاتی Olymp Trade 💥 ترفندهای معامله الیمپ ترید 💵

نحوه معامله در بروکر الیمپ ترید OlympTrade

در مورد نحوه معامله الیمپ ترید باید به سه جنبه مهم اشاره کنیم که اولین آن موجودی حساب است. این مقدار پولی است که برای واریز به حساب الیمپ ترید در طول استفاده از برنامه معاملاتی خود در نظر می‌گیرید.

پس از شارژ حساب الیمپ ترید خود، به سادگی می‌توانید دوباره موجودی حساب خود را افزایش دهید. با این حال اگر موجودی حساب شما به پایان رسیده است پیشنهاد نمی‌شود که دوباره به واریز بپردازید مگر اینکه یک برنامه معاملاتی و جوابگوی دیگر ایجاد کرده باشید.

مورد دوم میزان مبلغی است که شما حاضر هستید در هر معامله الیمپ ترید ایران استفاده کنید. شما همینطور می‌توانید تنها مبالغ سودآوری شده قبلی خود را وارد معامله کنید و به موجودی اصلی خود تا جایی که لازم نباشد،‌ کاری نداشته باشید.

برای مثال شما می‌توانید یک مبلغ 20 دلار ثابت را برای هر معامله در نظر بگیرید یا اینکه اگر از معامله قبل 10 دلار سود کرده باشید، 10 دلار را به معامله جدید اختصاص دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

مورد سوم یک هدف سودآوری در الیمپ ترید است. شما باید اهداف سودآوری خود را مشخص کنید. تنها در این زمان است که می‌توانید تخمین بزنید که به چه میزان سود از هر معامله نیاز دارید و چند معامله نیاز دارید.

البته هدف سودآوری شما برای یک معامله و برای یک زمان مشخص باید قابل اطمینان باشد. یعنی این هدف باید بر اساس انتظاراتی که از عملکرد گذشته استراتژی خود به دست آورید، تعیین شده باشد.

مواجهه با ضرر در الیمپ ترید OlympTrade

معلوم است که همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام نمی‌شود و برخی مواقع ممکن است با ضررهای غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شوید که موجودی حساب الیمپ ترید شما را خالی می‌کند.

در این مواقع باید چه کار کنید؟ آیا باید معامله را ادامه دهید یا اینکه معامله کردن را متوقف کنید؟ شما باید در این شرایط تصمیم خودتان را بگیرید و به بررسی بروکر الیمپ ترید فقط حتما مطمئن شوید که در مورد آن به خوبی فکر کرده باشید.

دو مورد را باید حتما در نظر داشته باشید: 1 – از پول خود محافظت کنید 2 – احساسات را از معاملات حذف کنید. در زیر به هر کدام از این موارد بسیار مهم می‌پردازیم:

حفاظت از سرمایه در الیمپ ترید OlympTrade

یک برنامه معاملاتی موثر نیازمند برنامه ریزی مناسب از همان ابتدا است و داشتن یک استراتژی مدیریت ریسک قبل از اینکه شروع به معامله کنید، می‌تواند به طور قابل توجهی به نفع شما تمام شود.

به دلیل نوسان بالای بازار فارکس، اهمیت بالایی دارد که قبل از باز کردن معامله در مورد نقاط ورود و خروج معامله تصمیم‌گیری کرده باشید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از انواع مختلف دستورهای حد و توقف ضرر انجام دهید.

همینطور شما باید توجه ویژه‌ای به ریسک استفاده از اهرم یا لوریج الیمپ ترید داشته باشید. این ریسک به بزرگتر شدن ضررها در هنگام استفاده از اهرم یا لوریج مربوط می‌شود. از آنجایی که مبلغ ابتدایی در هنگام انجام این نوع معامله کمتر از ارزش معامله‌ای است که انجام می‌دهید،‌ فراموش کردن ریسکی که به جان می‌خرید آسان است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

کنترل احساسات در معاملات الیمپ ترید

ترس و طمع و به طور کلی احساسات بازار الیمپ ترید اغلب جزو اصلی ‌ترین عناصر گرداننده‌ بازارهای مالی هستند. درک اینکه چه زمانی باید این احساسات را در کنترل خود نگه‌دارید، می‌تواند سرنوشت شما به عنوان یک معامله ‌گر موفق یا یک حرفه‌ معاملاتی کوتاه ‌مدت و ناموفق را رقم بزند.

پس از معرفی بروکر الیمپ ترید، اگر احساسات را به خوبی مدیریت نکنید، می‌تواند خسارت ‌های بسیاری برای شما ایجاد کند. ترس اغلب به عنوان یک بی ‌میلی برای ورود به معامله یا بستن یک معامله‌ موفق به طور مبتدیانه، در بازار خود را بروز می‌دهد.

از طرف دیگر، طمع زمانی که معامله ‌گران سرمایه‌ بیشتری به معاملات سودآور اضافه می‌کنند یا از اهرم الیمپ ترید بیش از حد در معاملات بهره می‌گیرند، خود را نشان می‌دهد.

معامله ‌گران برای اجتناب از تصمیم‌ گیری بر اساس احساسات باید یک برنامه معاملاتی داشته باشند که مسیر را به آنها نشان می‌دهد. در غیر این صورت ممکن است دچار تصمیماتی مانند استفاده بیش از حد از لوریج، حذف کردن توقف ضررها و اختصاص سرمایه بیشتر به معاملات ناموفق، شوند.

یکی از ساده ‌ترین راه ‌های کاهش تاثیر احساسات معاملات ‌تان، کاهش اندازه یا حجم معاملات‌ است. معامله ‌گران با انجام معامله بزرگ و دیدن نوسان در بازار الیمپ ترید، بدون شک دچار استرس می‌شوند و این استرس می‌تواند منجر به تصمیم ‌های بد شود.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

برنامه معاملاتی در بروکر الیمپ ترید OlympTrade ⚡روند معامله در بروکر الیمپ ترید 🔥 بهترین استراتژی های معاملاتی Olymp Trade 💥 ترفندهای معامله الیمپ ترید 💵

سوالات متداول برنامه معاملاتی در بروکر الیمپ ترید

بهترین استراتژی الیمپ ترید کدام است؟

در واقع بهترین استراتژی در بین استراتژی های الیمپ ترید گزینه‌ای است که با شرایط معاملاتی، سبک معاملاتی و همینطور سرمایه شما تناسب داشته باشد. اگر جزو معامله گرانی هستید که به طور کوتاه مدت معامله می‌کنید، بهتر است به سراغ استراتژی هایی بروید که سودآوری های کوچک و سریعتری ارائه می‌کنند. در این مورد با مشاوران ما از طریق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

الیمپ ترید دارای چه نوع نمادهای معامله است؟

پس از افتتاح حساب در الیمپ ترید شما به بازارهای معاملاتی در الیمپ ترید که شامل بازار سهام، جفت ارزهای الیمپ ترید، شاخص ها، کالاها، فلزات گرانبها و همینطور رمزارزها در الیمپ ترید دسترسی پیدا خواهید کرد.

چطور از سرمایه الیمپ ترید خود محافظت کنیم؟

یک برنامه معاملاتی موثر نیازمند برنامه ریزی مناسب از همان ابتدا است و داشتن یک استراتژی مدیریت ریسک قبل از اینکه شروع به معامله کنید، می‌تواند به طور قابل توجهی به نفع شما تمام شود.

تا چه موقع باید از یک برنامه معاملاتی استفاده کنیم؟

رویکردی که ما پیشنهاد می‌دهیم این است که یک برنامه معاملاتی برای یک هفته ایجاد کنید. در حین این هفته آن برنامه و عملکرد آن و سودآوری الیمپ ترید را بررسی کنید. اگر همه چیز همانگونه که می‌خواهید کار کند، از همان برنامه برای یک ماه استفاده کنید و همینطور پیش بروید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

چرا باید هدف سودآوری در الیمپ ترید را مشخص کنیم؟

شما باید اهداف سودآوری خود را مشخص کنید. تنها در این زمان است که می‌توانید تخمین بزنید که به چه میزان سود از هر معامله نیاز دارید و چند معامله نیاز دارید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

 

فارکس حرفه ای


صفحه 9 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد