💥نحوه کار با کابین شخصی بروکر آلپاری💵

تاریخ ارسال : 1401/07/05

بروکر آلپاری Alpari یکی از مشهورترین و معتبرترین بروکرهای معاملاتی در سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. بدین منظور معامله گران بسیاری از داخل ایران و دیگر کشورهای دنیا علاقه‌مند هستند تا به طور کامل از امکانات آلپاری بهره مند شده و از آن استفاده کنند. به منظور استفاده از قابلیت های معاملاتی گسترده بروکر آلپاری که هر سال در حال پیشرفت و بهینه‌سازی است، باید در ابتدا به ثبت نام در بروکر آلپاری اقدام کنید. برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

ثبت نام آلپاری | ورود به بروکر آلپاری Alpari

ثبت نام و شروع به معامله در بروکر آلپاری آسان تر از چیزی است که تصور می‌کنید. تنها با دنبال کردن گام های زیر می‌توانید در بروکر آلپاری ثبت نام کرده و شروع به معامله کنید.

بهتر است قبل از شروع ثبت نام از فیلترشکن استفاده کنید. با این حال امکان ثبت نام بدون فیلترشکن نیز وجود دارد.

در ابتدا روی لینک ثبت نام Alpari کلیک کنید تا به صفحه اول ثبت نام بروکر آلپاری منتقل شوید. در این صفحه کافی است اطلاعات اولیه و ساده از خودتان مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن را وارد کنید. یادتان باشد این اطلاعات را اشتباه وارد نکنید چون ارتباط بروکر با شما از این طریق خواهد بود.

در ادامه باید محل سکونت خود را معین کنید و کشور خود را انتخاب کنید. پس از آن نیاز است اطلاعاتی که وارد کرده‌اید را از طریق ایمیل یا پیامک به شماره همراه، تایید کنید. این تایید از طریق ارسال ایمیل یا یک پیامک به شماره همراه شما انجام می‌شود و شما با وارد کردن شماره ارسالی در صفحه مربوطه به تایید ایمیل یا شماره می‌پردازید.

حالا دیگر به راحتی می‌توانید به کابین شخصی آلپاری خود دسترسی داشته باشید و به ویرایش کابین آلپاری خود بپردازید و اطلاعات جانبی را تکمیل کنید یا اینکه به سراغ احراز هویت بروید و حساب خود را برای معامله کردن آماده کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

ورود به کابین شخصی آلپاری | شماره کابین آلپاری چیست؟

پس از این برای هر بار ورود به حساب آلپاری نیاز به شماره کابین در آلپاری دارید. برای جواب سوال اینکه شماره کابین شخصی آلپاری کجاست، باید به سراغ ایمیل خود بروید. در هنگام ثبت نام این شماره کابین به ایمیل شما ارسال می‌شود و از این طریق می‌توانید به شماره کابین در آلپاری دسترسی پیدا کنید.

پس از ورود شماره کابین کافی است رمز عبور خود را که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده‌اید وارد کنید تا به راحتی در آلپاری ورود به کابین کنید و به سراغ اهداف معاملاتی خود بروید.

کابین شخصی آلپاری دارای بخش های مختلفی است که می‌توانید از آن برای تکمیل اطلاعات خود، تنظیمات حساب کاربری خود در آلپاری و دیگر مسائل مانند احراز هویت و ارتباط با پشتیبانی بهره بگیرید.

احراز هویت بروکر آلپاری | ورود کارگزاری آلپاری

همانطور که می‌دانید برای ادامه فعالیت در بروکر آلپاری مانند هر بروکر معتبر دیگری نیاز به احراز هویت دارید تا از سو استفاده های احتمالی، کلاهبرداری آلپاری و دیگر مسائل مانند پولشویی در امان باشید.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

احراز هویت در اکثر بروکرها روند مشابهی دارد و در احراز هویت بروکر آلپاری نیز شما باید اطلاعات و مدارک لازم را برای تایید هویت خود در اختیار بروکر آلپاری قرار دهید.

این مدارک معمولا شامل تصویر کارت شناسایی یا گواهینامه، پاسپورت و همینطور مدرکی برای اثبات سکونت شما در محلی که در فرم ثبت نام ارائه می‌کنید،‌ می‌شود.

این مدارک باید به صورت فایل اسکن شده از طریق کابین آلپاری ارسال شود. شما می‌توانید در کنار این موارد، در صورت ناقص بودن اطلاعات شناسایی خود، آنها را از طریق الپاری کابین شخصی ویرایش کنید.

معمولا چند روز طول می‌کشد تا بروکر آلپاری مدارک شما را بررسی کرده و آنها را تایید کند. پس از تایید مدارک شما آماده هستید که به واریز به بروکر آلپاری بپردازید و از حساب های متنوع آن برای معامله استفاده کنید.

حساب دمو بروکر آلپاری Alpari

بروکر پر طرفدار و معتبر آلپاری Alpari یک حساب دمو یا تمرینی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بدون استرس و ریسک، به معامله با سرمایه مجازی بپردازند و مهارت های معاملاتی خود را بهبود ببخشند.

در واقع معامله بر روی یک حساب دمو Demo آلپاری راهی آسان برای یادگیری نحوه معامله موثر بدون در معرض ریسک قرار دادن هیچ سرمایه شخصی، محسوب می شود.

با اینکه حساب رایگان دمو در بروکر آلپاری به طور اختصاصی برای معامله گران تازه کار طراحی شده است، اما معامله گران با تجربه نیز می‌توانند از امکانات آن بهره‌ مند شوند.

به این شکل که بسیاری از معامله گران حرفه‌ای و با تجربه معمولا در ابتدا استراتژی های معاملاتی و تکنیک های جدید خود را بدون ریسک بر روی حساب دمو امتحان می‌کنند و پس از اینکه نتیجه مثبتی از آن دریافت کردند، آن را به حساب زنده و واقعی منتقل می‌کنند.

حساب معاملاتی دمو یا تمرینی برای بسیاری از معامله گران ابزاری بسیار کاربردی و آموزنده محسوب می‌شود. از مزایای اصلی این نوع حساب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.

  • یک رویکرد کاربری برای یادگیری مباحث مقدماتی معامله در بازارهای معاملاتی
  • معامله کردن بدون در معرض ریسک قرار دادن سرمایه شخصی خودتان
  • یک راه آسان برای آشنا شدن با پلتفرم های معاملاتی محبوب متاتریدر 4 و متاتریدر 5

حساب میکرو Micro در بروکر آلپاری

اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نیستید و پس از فعالیت با حساب دمو می‌خواهید طعم واقعی معاملات را با سرمایه اندکی بچشید، حساب میکرو آلپاری برای شما طراحی شده است.

در واقع با حداقل واریز بسیار کم و ارائه بسیاری از امکانات حساب استاندارد، می‌توانید استراتژی خود را ریسک محدود به سرمایه اندک، امتحان کنید و سپس سراغ معاملات بزرگتر بروید.

بنابراین این نوع حساب برای افرادی که می‌خواهند با سرمایه کمی وارد معاملات شوند و ریسک کمتری را متحمل شوند مناسب است.

حداقل واریز در حساب میکرو تنها 5 دلار است. اهرم در این حساب نیز تا 1 به 400 در دسترس قرار داده شده است. این نوع حساب نیز بدون کمیسیون بوده و سقف حداکثر واریز ندارد. با اجرای آنی معاملاتی این حساب می‌توانید اسپردی از 1.7 در معاملات دریافت کنید.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.
 

سطح مارجین کال این حساب بر روی 50 درصد تنظیم شده است و استاپ اوت (Stop Out) نیز بر روی 30 درصد قرار گرفته است. برای معامله در این حساب باید حداقل حجم معاملاتی 0.01 لات و حداکثر 1 لات را در هر معامله رعایت کنید.

حداکثر تعداد دستورهای معاملاتی در این حساب 1000 دستور بوده و حجم حداکثر آنها باید تا 5 لات باشد. همینطور می‌توانید تا 100 دستور در حال انتظار داشته باشید.

حساب استاندارد Standard در آلپاری

حساب استاندارد آلپاری به افرادی پیشنهاد می‌شود که دارای حداقل کمی تجربه هستند و می‌توانند ریسک را تحمل کنند.

این نوع حساب انعطاف پذیری بیشتری نسبت به حساب میکرو دارد و بین معامله گران نیز محبوبیت زیادی دارد.

در این نوع حساب تنها نیاز به واریز 100 دلار یا بیشتر است و لوریج معاملات 1 به 1000 است. ارزهای پشتیبانی شده در حساب استاندارد شامل USD، EUR، GBP و NGN می‌شود. این نوع حساب بدون کمیسیون بوده و معاملات در آن معمولا به صورت آنی اجرا می‌شوند.

اسپرد در حساب استاندارد از 1.2 شروع می‌شود و سطح مارجین کال بر روی 60 درصد و سطح استاپ اوت بر روی 40 درصد تنظیم شده است.

حداقل حجم در هر معامله 0.01 لات و حداکثر حجم نیز 30 لات تعیین شده است. با این حال شما می‌توانید به تعداد نامحدودی دستور معاملاتی داشته باشید که حجم کل آنها به 100 لات می‌رسد.

حساب ECN بروکر آلپاری Alpari

برای افرادی که تجربه‌ای حرفه‌ای از معاملات فارکس می‌خواهند، بهره‌گیری از حساب‌ های ECN که مجهز به شبکه ارتباطی الکترونیک (Electronic Communication Network) است، پیشنهاد می‌شود.

با این سیستم اتوماتیک به طور مستقیم با بانک‌ ها، بروکرها و دیگر فراهم‌ کنندگان نقدینگی ارتباط خواهید داشت و به بهترین قیمت Ask و Bid و کمترین اسپرد دسترسی پیدا خواهید کرد.

به دلیل امکانات این حساب،‌ حداقل واریز آن 500 دلار تعیین شده است و لوریج ارائه شده تا 1 به 1000 است. کمیسیون این نوع 1.5 به ازای هر لات بوده و سقفی برای حداکثر واریز آن تعیین نشده است.

اسپرد در این نوع حساب تنها از 0.4 شروع می‌شود و مارجین کال حساب ECN بر روی 100 درصد تنظیم شده است و سطح استاپ اوت نیز 80 درصد است.

حداقل حجم معاملاتی 0.01 لات و حداکثر حجم نیز 50 لات است. تعداد و حجم حداکثر دستورهای معاملاتی در این حساب نامحدود است.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.
 

حساب ECN Pro بروکر آلپاری Alpari

اگر حتی امکانات حساب ECN معمولی برای نیازهای معاملاتی شما کافی نیست، می‌توانید به باشگاه حرفه‌ای‌ها بپیوندید و از قابلیت‌های ویژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتی MT4 بهره بگیرید.

با این حساب اسپردهای بهتری برای معاملاتی خود دریافت می‌کنید و دسترسی بهتر و سریعتری به نقدینگی بدون واسطه با فراهم کنندگان نقدینگی خواهید داشت.

البته برای استفاده از این حساب باید سرمایه حداقل موردنیاز آن را دارا باشید. حداقل واریز در این نوع حساب مبلغ بالای 25 هزار دلار است که به دلیل قابلیت‌ های ویژه حساب ECN Pro تعیین شده است.

اهرم حداکثر در این نوع حساب 1 به 300 است و معاملات در این نوع حساب بدون کمیسیون و بدون سقف برای حداکثر واریز انجام می‌شود. اسپرد نیز مانند حساب ECN از 0.4 شروع می‌شود.

مارجین کال این نوع حساب 120 درصد بوده و سطح استاپ اوت نیز بر روی 100 درصد تنظیم شده است. حداقل و حداکثر حجم معاملاتی نیز به ترتیب 0.01 لات و 250 لات است. تعداد و حجم حداکثر دستورهای معاملاتی نیز نامحدود است.

فراموش نکنید که اسپردها شناور هستند و ممکن است در دوره های زمانی خاص و تغییر شرایط بازار، افزایش پیدا کنند.

حساب PAMM در بروکر آلپاری Alpari

اگر به سرمایه گذاری در بازارهای معاملاتی علاقه‌مند هستید و سرمایه کوچک مناسبی در اختیار دارید اما هنوز تجربه کافی برای معامله به طور مستقل ندارید، سرمایه گذاری در یک یا چند حساب PAMM و استفاده از تجربیات دیگران برای درآمدزایی ایده بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

پتانسیل سودآوری از این روش به هیچ روشی محدود نشده است و اگر انتخاب درستی داشته باشید می‌توانید به سودآوری بسیار خوبی برسید و امکان برداشت در هر زمانی برای شما مهیا خواهد بود.

به منظور بررسی عملکرد مدیران حساب مختلف و همکاران احتمالی خود در این زمینه، بررسی رتبه بندی مدیران حساب و میزان سودآوری آنها در گذشته می‌تواند کمک بسیاری به شما بکند.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.
 

بروکر معتبر آلپاری به معامله گران باتجربه‌ای که نتایج مثبت و تحسین برانگیزی در معاملات نشان می‌دهند پیشنهاد می‌کند که به یک مدیر حساب PAMM تبدیل شوند تا با سرمایه بیشتری بتوانند سودآوری کنند.

سرمایه گذاران همینطور می‌توانند یک پرتفوی PAMM را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. پرتفوی PAMM در واقع مجموعه‌ای از چندین حساب پم محسوب می‌شود که به وسیله‌ی آن سرمایه گذاران می‌توانند تنوع بخشی کرده و ریسک خود را کمتر نگه دارند و در واقع تمام سرمایه خود را تنها به یک حساب اختصاص ندهند.

در هنگام بررسی رتبه‌ بندی حساب های PAMM بهتر است مدیران تازه کاری که دارای سطح بالایی از سودآوری هستند را انتخاب نکنید بلکه به سراغ مدیران حسابی بروید که در بلند مدت یا حداقل یک سال نتایج مثبتی از خود نشان داده‌اند.

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

⚡کابین شخصی آلپاری Alpari💰

تاریخ ارسال : 1401/07/05

بروکر معاملاتی آلپاری با 24 سال سابقه فعالیت در بازارهای معاملاتی، یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین بروکر های دنیا محسوب می‌شود. معمولا بسیاری از معامله گران دنیای فارکس و باینری آپشن یکی از اولین بروکرهایی که برای انتخاب کردن بررسی می‌کنند،‌ آلپاری است. آلپاری با دلیل داشتن مجوزهای معتبر از رگولاتورها بزرگ و همینطور گسترده بودن امکانات معاملاتی‌اش مجبوبیت بالایی پیدا کرده است. از این رو تقاضای بسیاری برای آموزش آلپاری و نحوه ورود به کابین شخصی آلپاری و همینطور ثبت نام آلپاری وجود دارد. در این مطلب ما سعی خواهیم کرد ابهامات شما را در مورد کابین آلپاری و نحوه استفاده از خدمات این بروکر معتبر برطرف کنیم. برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

ورود به کابین شخصی آلپاری Alpari

ورود به آلپاری و استفاده از امکانات این بروکر از چیزی که فکر می‌کنید ساده‌تر است و تنها نیاز است چند نکته را در ذهن داشته باشید و مواردی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم را دنبال کنید.

در ابتدا لازم است از طریق لینک زیر وارد وبسایت بروکر آلپاری شوید:

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

سایت رسمی بروکر آلپاری

پس از منتقل شدن به صفحه اصلی بروکر آلپاری برای ثبت نام، لازم است که اطلاعات اولیه خود را وارد کنید. این اطلاعات تنها شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و اطلاعات جزئی دیگر می‌شود. این اطلاعات مهم هستند و شما باید دقت کنید که درست آنها را وارد می‌کنید.

پس از آن باید اطلاعات کشور و محل سکونت خود را وارد کنید. حالا لازم به تایید ایمیل یا شماره تلفن شما است. این تایید کردن به وسیله ارسال یک ایمیل یا یک پیامک به شماره تلفنی که وارد کرده‌اید،‌ انجام می‌شود. کافی است کد ارسالی را در کادر مربوط به آن وارد کنید و گزینه ادامه را انتخاب کنید.

پس از این کار به راحتی به کابین شخصی آلپاری دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از امکانات وب سایت آلپاری استفاده کنید. حالا چند راه پیش روی شما است. شما می‌توانید به سراغ انتخاب حساب معاملاتی بروید یا اینکه مراحل احراز هویت را دنبال کنید و به شارژ حساب خود بپردازید.

شماره کابین آلپاری چیست؟

یکی از سوالات پرتکرار در زمینه ورود به کابین شخصی آلپاری این است که چگونه شماره کابین شخصی آلپاری کجاست و چطور از آن استفاده کنیم. باید توجه داشته باشید که شماره کابین در آلپاری در هنگام ثبت نام به ایمیل شما ارسال می‌شود.

بنابراین با مراجعه به ایمیل خود می‌توانید شماره کابین آلپاری خود را پیدا کنید. سپس از کادر مربوطه این شماره کابین آلپاری را برای ورود به کابین وارد کنید. تنها کار دیگری که لازم است انجام دهید، وارد کردن رمز عبوری است که در هنگام ثبت نام انتخاب کرده‌اید. با وارد کردن رمز عبور و انتخاب گزینه ادامه به راحتی وارد کابین بروکر آلپاری خواهید شد.

در کابین شخصی آلپاری شما می‌توانید انواع اطلاعات مختلفی که در هنگام ثبت نام و پس از آن وارد کرده‌اید را به طور کامل تکمیل کرده و ویرایش کنید. در این مرحله نیازی نیازی به تایید یا احراز هویت وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

نحوه ی کار با کابین شخصی بروکر آلپاری

نحوه کار با کابین شخصی بروکر آلپاری ابدا سخت و پیچیده نیست و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید در همان کابین شخصی به شما داده می‌شود.

در واقع پس از ورود به کابین آلپاری،‌ روند معاملاتی که شما را به سمت سودآوری هدایت می‌کند، شروع می‌شود. کافی است انتخاب های درستی انجام دهید و در هنگام معامله از اطلاعات کافی و تکنیک های معاملاتی تست شده بهره مند باشید.

از طریق کابین شخصی بروکر آلپاری شما می‌توانید حساب های معاملاتی مختلف بروکر آلپاری که شامل حساب میکرو، حساب استاندارد و حساب ECN آلپاری می‌شود را انتخاب کنید. هر کدام از حساب های بروکر آلپاری دارای مشخصات و نقاط قوت خود است.

بنابراین شما باید طبق اولویت های خود، نوع و سبک معاملاتی خود و همینطور میزان سرمایه‌ای که دارید بهترین حساب را برای خود انتخاب کنید تا بعد از انجام معاملات، بهترین خروجی و سودآوری را داشته باشید و در زنجیره ضرر گرفتار نشوید.

از طرف دیگر بهتر است قبل از هر انتخابی، قوانین بروکر آلپاری را به طور کامل مطالعه کنید تا بعد از شروع فعالیت درگیر مشکلی نشود. بروکرهای مختلف معمولا قوانین متفاوتی دارند که در صورت عدم پیروی از انها ممکن است حساب شما مسدود شده و سرمایه‌تان از بین برود.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

احراز هویت بروکر آلپاری Alpari

به منظور احراز هویت بروکر آلپاری، شما باید مدارک موردنیاز را در اختیار بروکر آلپاری قرار دهید تا آنها بتوانند تشخیص دهند که خود شما حساب را در بروکر آلپاری افتتاح کرده‌اید و وارد کابین شخصی آلپاری شده‌اید.

احراز هویت در بروکرهای معاملاتی قدمی بزرگ و ضروری است که شما را در مقابل کلاهبرداری ها و سود استفاده های احتمالی حفاظت می‌کند و برای مثال در صورت احراز هویت، احتمال اینکه فرد دیگری بتواند وارد حساب شما شده و بدون احراز سرمایه و اطلاعات شما را بدزدد کمتر می‌شود.

البته احراز هویت قدم بزرگی در مقابل پولشویی نیز به شمار می‌آید که مقابله با آن می‌تواند به نفع همه مخصوصا معامله گرانی باشد که سرمایه کمی دارند.

مدارم لازم برای احراز هویت در بروکر آلپاری معمولا شامل مدرک اثبات محل سکونت و همینطور کارت شناسایی مانند کارت ملی، گواهینامه یا پاسپورت می‌شود. شما باید تصویر این مدارک را به صورت اسکن شده از طریق کابین آلپاری به این بروکر ارسال کنید.

بررسی مدارک موردنظر در بروکر آلپاری معمولا چند روز به طول می‌انجامد و پس از آن شما آماده هستید که به راحتی به فعالیت در بروکر آلپاری پرداخته و از تمام امکانات این بروکر برای سودآوری استفاده کنید.

حساب میکرو Micro در بروکر آلپاری Alpari

این نوع حساب برای افرادی که می‌خواهند با سرمایه کمی وارد معاملات شوند و ریسک کمتری را متحمل شوند مناسب است.

با این حساب می‌توانید از بیشتر امکانات ارائه شده توسط بروکر آلپاری با کمترین ریسک بهره مند شوید. جزئیات این حساب در جدول زیر آمده است:
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.
 

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4
نحوه اجرای معاملات اجرای آنی Instant Execution
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 100 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:500
حداکثر معاملات باز همزمان 50
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 10 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون
ارز پایه حساب سنت دلار آمریکا، سنت یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 0 دلار

حساب استاندارد در بروکر آلپاری Alpari

این نوع حساب انعطاف پذیری بیشتری نسبت به حساب نانو دارد و بین معامله گران نیز محبوبیت زیادی دارد.

برای استفاده از حساب استاندارد Standard آلپاری بهتر است تجربه کافی معاملاتی و آمادگی کافی برای ریسک کردن را داشته باشید. جزئیات این حساب به شکل زیر است:

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4 و متاتریدر 5
نحوه اجرای معاملات اجرای آنی Instant Execution
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 50 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:1000
حداکثر معاملات باز همزمان 050
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 20 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون
ارز پایه حساب دلار آمریکا، یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 20 دلار در متاتریدر 4

100 دلار در متاتریدر 5

حساب معاملاتی ECN در بروکر آلپاری

اگر می‌خواهید اسپردهای بهتری برای معاملاتی خود دریافت کنید و دسترسی بهتر و سریعتری به نقدینگی بدون واسطه با فراهم کنندگان نقدینگی داشته باشید، حساب معاملاتی ECN مناسب شما است.

جزئیات این حساب به شکل زیر است:

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4 و متاتریدر 5
نحوه اجرای معاملات اجرای بازار Market Execution بدون تغییر قیمت پس از ثبت معامله
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 100 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:3000
حداکثر معاملات باز همزمان 10000
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز بدون محدودیت
سطح استاپ اوت Stop Out 60 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون در متاتریدر 4

کمیسیون 16 دلار به ازای هر 1 میلیون دلار معامله

ارز پایه حساب دلار آمریکا، یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 300 دلار در متاتریدر 4

500 دلار در متاتریدر 5

حساب معاملاتی Pro ECN در بروکر آلپاری Alpari

اگر دارای سرمایه اولیه کافی هستید و به دنبال بهترین شرایط برای معامله هستید، بهترین گزینه شما حساب معاملاتی Pro ECN است که اسپردهای بسیار کم و تجربه معاملاتی پرسرعتی را برای شما فراهم می‌کند.

جزئیات این حساب ویژه به صورت زیر است:

پلتفرم معاملاتی در دسترس متاتریدر 4
نحوه اجرای معاملات اجرای بازار Market Execution بدون تغییر قیمت پس از ثبت معامله
مارجین پوششی 50 درصد از مارجین پوششی
حجم حداکثر هر معامله 250 لات
حداکثر اهرم یا لوریج 1:300
حداکثر معاملات باز همزمان بدون محدودیت
حداکثر حجم معاملاتی بین تمام معاملات باز بدون محدودیت
سطح استاپ اوت Stop Out 100 درصد
کمیسیون بدون کمیسیون
ارز پایه حساب دلار آمریکا، یورو اروپا
حداقل واریز به حساب 25 هزار دلار

 

حساب پم PAMM بروکر آلپاری Alpari

سرمایه گذاری موفق در حساب های پم نه تنها به شما کمک می‌کند که ارزش سرمایه خود را حفظ کنید بلکه آن را به مراتب افزایش دهید. اغلب دیده می‌شود که سودآوری مدیران حساب PAMM به 100 درصد در ماه یا حتی بیشتر می‌رسد.

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

سرمایه گذارانی که استراتژی بهینه‌ای برای همکاری با مدیران حساب پم پیدا کرده‌اند، حداقل 30 تا 50 درصد سود به طور سالانه در بازار فارکس کسب می‌کنند. این مقدار سودآوری برای مشتریان بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری بسیار رویایی به شمار می‌آید.

می‌توان گفت تنها مشکل جدی حساب های پم این است که هیچ تضمینی برای سودآوری در سرمایه گذاری وجود ندارد. به همین دلیل انتخاب مدیر حساب مناسب اهمیت بالایی دارد.

وظیفه اصلی یک معامله گر یا سرمایه گذار در هنگام معامله در واقع قابلیت سودآوری نیست و به قابلیت ارزیابی ریسک ها و مدیریت آنها مربوط می‌شود.

زمانی که در حساب های پم آلپاری سرمایه گذاری می‌کنید یک نکته مهم این است که توجه ویژه‌ای به مدیران حسابی داشته باشید که از توقف ضرر استفاده می‌کنند. حتی در هنگام سرمایه در حساب های پم نیز اگر توقف ضرری بر روی معامله وجود نداشته باشد، امکان از دست رفتن تمام سرمایه تنها با یک معامله وجود دارد.

همینطور بهتر است کاملا استفاده از مارتینگل را کنار بگذارید. در واقع در هنگام استفاده از مارتینگل، به ازای ضرر کردن، به حجم معامله اضافه می‌شود تا پوششی محسوب شود برای ضرر قبلی اما به طور کلی این متد برای سرمایه‌گذاری بدون توقف ضرر بسیار خطرناک است.

بهترین راه برای سودآوری در حساب های پم این است که یک پرتفوی تشکیل دهید که سرمایه شما بین چندین مدیر حساب پم تقسیم می‌شود.

با این استراتژی محافظه‌ کارانه حتی اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید و یکی از سرمایه گذاری‌ ها به شدت با ضرر مواجه شود، به طور کل سرمایه شما آسیب بسیاری نمی‌بیند و ریسک کلی شما کاهش یافته و درآمدزایی شما ثبات بیشتری خواهد داشت.

البته قابل درک است که در این روش، احتمال سودآوری 100 درصد در یک ماه کاهش پیدا می‌کند اما کاهش ریسک و عدم مواجهه با ریسک از دست دادن بخش بزرگی از سرمایه، ارزشش را دارد.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

طرح کش بک Cashback بروکر آلپاری

با طرح کش بک بروکر معتبر آلپاری، برای واریزهای حساب،‌ معامله کردن و دیگر عملیات های معاملاتی روزانه خود، بونوسی به صورت امتیازهای ALP دریافت کنید.

این امتیازهای ALP را می‌توانید برای تخفیف ها، بازپرداخت ها یا دریافت مبلغی معادل، استفاده کنید. میزان دریافت بونوس در این طرح کش بک در واقع به میزان موجودی مجموع شما در بین تمام حساب هایی که دارید، بستگی دارد.

داشتن سطح بالاتری در طرح کش بک آلپاری برای شما فرصت های معاملاتی و بونوس های بیشتری فراهم می‌کند. این سطح‌ ها شامل موارد زیر می‌شود:

طلا: داشتن موجودی 1000 دلار یا بیشتر در حساب های خود و دریافت 15 درصد امتیاز بونوس بیشتر.

پلاتینیوم: داشتن موجودی 5000 دلار یا بیشتر در حساب های خود و دریافت 20 درصد امتیاز بونوس کش بک بیشتر.
 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari اینجا را کلیک کنید.
 

الماس: داشتن موجودی 10 هزار دلار یا بیشتر در حساب های خود و دریافت 25 درصد امتیاز بونوس کش بک بیشتر.

VIP: داشتن موجودی 40 هزار دلار یا بیشتر در حساب های معاملاتی خود و دریافت 30 درصد امتیاز بونوس کش بک بیشتر.

اگر به سطح VIP دست پیدا کنید،‌ به مدیر شخصی حساب، بازپرداخت کمیسیون واریز به صورت 100 درصدی، 10 درصد تخفیف اسپرد و 10 درصد تخفیف در کمیسیون بروکر دست پیدا خواهید کرد.

همینطور قادر خواهید بود به میزان نامحدودی معامله ثبت کنید و به واریز پیشرفته تا 10 هزار دلار دسترسی داشته باشید.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

 

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید

تاریخ ارسال : 1401/07/03

💥مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید✨ حتما می‌دانید که پول انواع مختلفی را به خود جذب می‌کند. برخی افراد می‌خواهند از روش صحیح به درآمد و سودآوری دست پیدا کنند اما برخی دیگر نیز وجود دارد که می‌خواهند از گروه اول سواستفاده کنند. به لطف اینترنت، درآمدزایی از طریق معامله در پلتفرمهایی مانند سایت رسمی الیمپ ترید،‌ قانونی و معتبر است. لازم به ذکر است که بروکر معتبر الیمپ ترید تلاش بسیاری کرده است تا یک پلتفرم امن را برای مشتریان خود فراهم کند. از این رو هکرها هیچ دسترسی به سرورهای پلتفرم الیمپ ترید نخواهند داشت. با این حال شما باید مثل همیشه احتیاط کنید. کلاهبرداران اینترنتی همیشه منتظر اشتباه شما هستند و از تعلل شما برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

 

شما باید به حفظ سرمایه خود و همینطور مدیریت ریسک حساب الیمپ ترید بپردازید و یاد بگیرید که چگونه کلاهبرداری در الیمپ ترید را شناسایی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در این مطلب به ترفندها و روش های مقابله با کلاهبرداری الیمپ ترید می‌پردازیم تا شما بتوانید در کنار بروکر معتبر الیمپ ترید، فعالیت معاملاتی امنی را تجربه کنید و نگران از دست رفتن سرمایه خود نباشید.

✨اقدامات حفاظتی در مقابل کلاهبرداری میزان اهمیت
✔استفاده از تایید دو مرحله‌ای حساب بسیار مهم
💱استفاده از ربات هایی که خودتان ساخته‌اید متوسط
💥عدم خرید استراتژی از منابع نامعتبر متوسط
💵بررسی نام سایت رسمی الیمپ ترید بسیار مهم

کلاهبرداری در شبکه‌ های اجتماعی الیمپ ترید

شبکه های اجتماعی به طور گسترده‌ای برای متصل کردن افراد به یکدیگر استفاده می‌شود. این شبکه ها محل مناسبی برای جمع شدن افرادی که دارای ذهنیت مشابهی هستند، می‌باشد.

یک نفر گروهی تشکیل می‌دهد و بقیه به آن ملحق شده و تجربیات خود را در هر زمینه از جمله معامله در الیمپ ترید و واریز و برداشت الیمپ ترید به اشتراک می‌گذارند. متاسفانه همین گروه ها می‌تواند فرصتی برای کلاهبرداران باشد.

کلاهبردارها ممکن است گروهی برای معامله گران الیمپ ترید بسازند. علاوه بر این، آنها ممکن است در شبکه های اجتماعی به تبلیغات بپردازند تا افراد بیشتری را به دام بیندازند. از این رو ممکن است افراد بیشتر و بیشتری با امید آموزش معامله در الیمپ ترید یا بودن در بین مشتریان این بروکر، به این گروه ها ملحق شوند.

معمولا کلاهبردارها بسیار فعال هستند و اغلب مطالب جدیدی برای معرفی بروکر الیمپ ترید منتشر می‌کنند. ممکن است آنها تصاویری از تراکنش های موفق به شما نشان دهند و مبالغ این تصاویر معمولا بزرگ هستند تا حد چند هزار دلار در روز.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در بین این مطالب، شما ممکن است تصاویری از مکان های جذاب و افراد مشهور مشاهده کنید. کلاهبرداران از تصاویر افراد موفق استفاده می‌کنند که با سودآوری الیمپ ترید از طریق آنها، در حال سفر دور دنیا هستند. چنین چیزی باعث جذب افرادی می‌شود که ممکن است از این کلاهبرداری ‌ها اطلاع نداشته باشند.

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید امنیت حساب الیمپ ترید ترفندهای معامله با olymptrade معامله با ربات های الیمپ ترید بهترین روش حفاظت از سرمایه الیمپ ترید

ترفندهای کلاهبرداران در الیمپ ترید

قدم بعدی این است که کلاهبرداران ادعاهای بسیاری می‌کنند که تمام دانش موردنیاز شما را برای کسب سود بزرگ در اختیار دارند. سودآوری در الیمپ ترید به اندازه‌ای که به یک سبک زندگی مجلل و خیالی که کلاهبرداران به شما نشان می‌دهند، برسید.

در این گام است که کلاهبردار ممکن است از شما بخواهد به سرمایه گذاری الیمپ ترید با او بپردازید. او معمولا به شما قول می‌دهد که پس از انتقال مبلغ و شروع معامله، به سودآوری های بزرگی خواهید رسید.

راه دیگر این است که کلاهبردار به شما خدمات خود را پیشنهاد می‌کند و از شما می‌خواهد او را به عنوان مدیر حساب الیمپ ترید خود انتخاب کنید. طبیعتا او از شما می‌خواهد قبل از هر چیز به اون مبلغی ارائه کنید.

این جنبه منفی شبکه های اجتماعی است. این شبکه‌ ها می‌توانند کمک بزرگی به معامله گران باشند. اما اگر از آنها استفاده درستی نشود، می‌تواند باعث ضرر شما در معاملات الیمپ ترید ایران شود. ساخت یک حساب فیک، ویرایش کردن چند تصویر و نشان دادن خودتان به عنوان یک معامله گر موفق سخت نیست.

حتی در هنگام معامله رمزارزها در الیمپ ترید همیشه به یاد داشته باشید که وقتی کسی از شما درخواست واریز پول کرد، این یک سیگنال هشدار برای کلاهبرداری است. همیشه قبل از هر چیز بررسی کنید که طرف مقابل شما یک معامله گر واقعی و با حساب واقعی در الیمپ ترید باشد.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

نمایندگان بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

توجه داشته باشید کلاهبرداران معمولا خود را به عنوان یک نماینده یا کارمند کارگزاری الیمپ ترید  معرفی می‌کند و ارتباط خود را با شما از طریق ایمیل یا تماس تلفنی برقرار می‌کند.

سپس متوجه خواهید شد که او با پلتفرم الیمپ ترید، ویژگی‌ های آن و ابزار در دسترس الیمپ ترید آشنایی بالایی دارد. او ممکن است به عنوان یک نماینده الیمپ ترید به شما بگوید که شرکت آنها بیشترین سودآوری را در الیمپ ترید دارد و تنها آنها می‌توانند به شما برای سودآوری کمک کنند.

این افراد ممکن است به شما مدارکی از واقعی و درستکار بودن ارائه کنند. این مدارک می‌توانند مواردی فوتوشاپ شده باشند که شما را فریب می‌دهد. آنها تنها منتظر این هستند که شما به آنها اعتماد کرده و در کنار آنها به سرمایه گذاری الیمپ ترید بپردازید.

همیشه توجه داشته باشید که کارمندان واقعی الیمپ ترید فارسی به هیچ وجه با شما تماس نمی‌گیرند. آنها هیچ بحثی را در مورد حساب یا اطلاعات مالی شما شروع نمی‌کنند.

کارمندان الیمپ ترید تنها زمانی با شما ارتباط برقرار می‌کنند که شما درخواست آن را کرده باشید. این یعنی تنها زمانی می‌توانید منتظر تماس از طرف بروکر الیمپ ترید باشید که خودتان ابتدا از تیم پشتیبانی الیمپ ترید درخواست برقراری ارتباط کرده باشید.

همینطور اگر کسی به شما اعلام کرد که نماینده الیمپ ترید است شما باید در ابتدا از طریق وب سایت بروکر الیمپ ترید صحت وجود آنها را از طریق لیست رسمی ارتباطات الیمپ ترید بررسی کنید.

سواستفاده از سایت رسمی الیمپ ترید

برخی مواقع افراد سودجو از نام الیمپ ترید برای وب سایت خود استفاده می‌کنند. در این سایت ها معمولا سیگنال های الیمپ ترید را برای خرید مشاهده می‌کنید.

این یعنی شما برای دریافت سیگنال های معامله که به شما اجازه می‌دهد در پلتفرم الیمپ ترید سودآوری کنید، باید مبالغی را پرداخت کنید. سیگنال هایی که حتی با بررسی بروکر الیمپ ترید هیچ راهی برای اثبات موثر بودن آنها وجود ندارد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

راه دیگر کلاهبرداران این است که یک وب سایت کاملا مشابه با پلتفرم الیمپ ترید اصلی ایجاد می‌کنند. به این سایت ها حتما توجه ویژه داشته باشید چون اگر برای معامله فارکس یا معامله CFD ها در الیمپ ترید اشتباهی وارد حسابتان در این سایت ها شوید و رمزعبور خود را در اختیار آنها قرار دهید، این افراد به اطلاعات حساب شما دسترسی خواهند داشت.

البته توجه داشته باشید که سایت های مفید آموزشی نیز وجود دارد که از اسم الیمپ ترید در نام دامین استفاده می‌کنند تا معامله گران علاقه‌مند به معامله در الیمپ ترید را جذب کنند و برای آنها منابع آموزشی مناسبی فراهم کنند.

روش های واریز و برداشت الیمپ ترید شارژ حساب olymp trade واریز و برداشت با رمزارزها کریپتوکارنسی های الیمپ ترید شارژ الیمپ ترید با وب مانی برداشت olymptrade

ربات های معامله گر الیمپ ترید OlympTrade

ربات های معاملاتی برای بسیاری جذابیت فراوانی دارند. چون نصب کردن این نوع نرم افزارها بر روی پلتفرم باعث می‌شود کارتان بسیار راحت تر شود و ربات های الیمپ ترید می‌توانند به جای شما معامله کنند.

شما کافی است که طبق اولویت های خودتان پارامترهایی را برای آنها تعیین کنید و در ادامه ربات های معامله گر الیمپ ترید به طور خودکار برای شما معامله می‌کنند. با این کار زمانی که خواب هستید نیز می‌توانید سودآوری کنید!

اما این بیش از حد رویایی به نظر می‌رسد که رایگان در اختیار شما باشد. در این شرایط استفاده از اندیکاتورهای الیمپ ترید مناسب تر به نظر می‌رسد. اگر رباتی را مشاهده کردید که به صورت ماه اول رایگان یا با تخفیف و قیمت کم به فروش می‌رسد، از آن دوری کنید. چون اگر از آن استفاده کنید و معامله کنید، ربات اطلاعات شخصی شما را ذخیره می‌کند.

زمانی که کلاهبرداران به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند، به راحتی می‌توانند وارد حساب شده و موجودی آن را برداشت کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم که به این نوع پیشنهادها اعتماد نکنید.

با ربات ها معامله نکنید مگر اینکه خودتان آن ربات را ساخته باشید یا از منبع معتبری مانند سایت الیمپ ترید آن را تهیه کرده باشید.

پول آسان همیشه وسوسه کننده است اما برخی مواقع بهتر است درباره الیمپ ترید به دنبال راه سخت باشید و معامله کردن را یاد بگیرید تا اینکه سرمایه به سختی جمع‌آوری شده خود را به راحتی از دست دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

فروش استراتژی های سودآور الیمپ ترید

استراتژی معاملاتی الیمپ ترید فراوانی وجود دارد و هیچ کدام از استراتژی ها نسبت به دیگری برتری ندارد. همه چیز به اینکه چطور از آن استراتژی الیمپ ترید استفاده می‌کنند و آن را پیاده‌سازی می‌کنید، بستگی دارد.

ممکن است افراد سودجویی را پیدا کنید که یک روش و استراتژی خاص را تحسین می‌کنند و به شما وعده سودهای بزرگ حتی برای معامله کریپتوکارنسی ها در الیمپ ترید می‌دهند. حالا آنها می‌خواهند این روش جادویی را با شما به اشتراک بگذارند و برای اینکار شما باید به گروه آنها ملحق شده و حق عضویت پرداخت کنید.

پس از اینکه این کار را انجام دادید، متوجه خواهید شد که آنها هیچ چیز جدیدی برای ارائه به شما ندارند. متوجه می‌شوید که آن استراتژی از قبل به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد.

همیشه به یاد داشته باشید که اغلب معامله گران موفق وقتی به یک استراتژی سودآور دست پیدا می‌کنند،‌ آن را از بقیه مخفی نگه می‌دارند و خود به برداشت از الیمپ ترید و بهره گیری از سودآوری ها از طریق آن استراتژی می‌پردازند. به فروش گذاشتن چنین استراتژی هایی عقلانی به نظر نمی‌رسد.

امنیت حساب الیمپ ترید OlympTrade

برای امن نگه داشتن حساب های الیمپ ترید یکی از اقدامات این است که در هنگام باز کردن حساب از ایمیل رسمی خود استفاده کنید. بهتر است به جای ورود با شبکه های اجتماعی، از ایمیل اصلی خود استفاده کنید.

همینطور بهتر است انواع معامله گران الیمپ ترید از تایید دو مرحله‌ای الیمپ ترید برای حساب خود استفاده کنند. این یعنی در هر بار ورود به حساب خود، یک کد برای شما به تلفن همراه ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. این در صورتی که رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت می‌کند.

همینطور همیشه مرورگر اینترنت خود را در هنگام استفاده از پلتفرم الیمپ ترید به روز نگه دارید. در هنگام استفاده از اپلیکیشن الیمپ ترید نیز باید از آخرین نسخه آن استفاده کنید. همینطور بهتر است آنتی ویروس هایی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید تا اطمینان بیشتری به امنیت سیستم خود داشته باشید.

اگر در هر لحظه‌ای حس کردید که حساب شما ممکن است در خطر باشد یا اطلاعات آن به سرقت رفته باشد، حتما آن را با پشتیبانی الیمپ ترید در میان بگذارید تا به آن رسیدگی کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید امنیت حساب الیمپ ترید ترفندهای معامله با olymptrade معامله با ربات های الیمپ ترید بهترین روش حفاظت از سرمایه الیمپ ترید

سوالات متداول مقابله با کلاهبرداری در الیمپ ترید

آیا الیمپ ترید کلاهبردار است؟

الیمپ ترید یک بروکر معتبر و دارای مجوز در بازارهای معاملاتی فارکس است. بروکر معتبر الیمپ ترید تلاش بسیاری کرده است تا یک پلتفرم امن را برای مشتریان خود فراهم کند. بنابراین پس از افتتاح حساب در الیمپ ترید یک تجربه امن را خواهید داشت اما باید در مورد کلاهبردارانی که خود را در نقش معامله معتبر یا کارمند الیمپ ترید جا می‌زنند،‌ احتیاط کنید.

حساب الیمپ ترید را چگونه امن نگه داریم؟

بهتر است از تایید دو مرحله‌ای الیمپ ترید برای حساب خود استفاده کنید. این یعنی در هر بار ورود به حساب خود، یک کد برای شما به تلفن همراه ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. این در صورتی که رمز عبور شما لو برود، از حساب شما محافظت می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی الیمپ ترید چه زمانی با شما تماس می‌گیرد؟

کارمندان الیمپ ترید تنها زمانی با شما ارتباط برقرار می‌کنند که شما درخواست آن را کرده باشید. این یعنی تنها زمانی می‌توانید منتظر تماس از طرف بروکر OlympTrade باشید که خودتان ابتدا از تیم پشتیبانی الیمپ ترید درخواست برقراری ارتباط کرده باشید.

بهترین روش استفاده از ربات های الیمپ ترید چیست؟

با ربات ها معامله نکنید مگر اینکه خودتان آن ربات را ساخته باشید یا از منبع معتبری مانند سایت الیمپ ترید آن را تهیه کرده باشید.

چطور با کلاهبرداری مقابله کنیم؟

همیشه به یاد داشته باشید که وقتی کسی از شما درخواست واریز پول کرد، این یک سیگنال هشدار برای کلاهبرداری است. همیشه قبل از هر چیز بررسی کنید که طرف مقابل شما یک معامله گر واقعی و با حساب واقعی در الیمپ ترید باشد.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.


 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade

تاریخ ارسال : 1401/07/03

💰انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade🔥 به راحتی می‌توان گفت که بازار معاملاتی فارکس یا FX بزرگترین و نقدینه ترین بازار معاملاتی در دنیا به شمار می‌آید. این بازار به طور مداوم معامله گران بیشتر و بیشتری را با سبک های معاملاتی متفاوت به خود جذب می‌کند. پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید شما باید سبک معاملاتی خود را تعیین کنید. برخی از معامله گران در کابین الیمپ ترید ترجیح می‌دهد که فقط به سراغ ارزهایی بروند که با آن آشنایی دارند. برخی دیگر نیز دوست دارند به آزمون و خطا با ارزهای جدید و همینطور بازه های زمانی مختلف بپردازند. این در هر زمینه‌ای صحت دارد و در اینجا نیز هیچ معامله گری با معامله گر دیگر به صورت یکسان معامله نمی‌کند و هر کسی روش و ترفندهای معاملاتی خود را در الیمپ ترید دارد. با این حال برخی تکنیک ها و روش های معاملاتی در بازار فارکس محبوبیت بالاتری دارند و با بررسی بروکر الیمپ ترید می‌توانید مشاهده کنید که کدام یک از روش ها برای شما مناسب تر است. البته فارکس دارای محدودیت های خود است و نمی‌توانید کاملا از هر جهتی آزادانه عمل کنید و در هر زمانی معامله کنید. در واقع بازار فارکس در 5 روز هفته به صورت 24 ساعته در دسترس است اما در نشست های معاملاتی مختلف و همینطور ساعات متفاوت، نقدینگی و نوسان در این بازارها تفاوت دارد و شما باید با هوشیاری تصمیم به معامله در بروکر الیمپ ترید ایران بگیرید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

علاوه بر اینکه نمی‌توانید در آخرهفته ها به باز کردن معامله بپردازید، همینطور باید به هزینه های شبانه و سواپ نیز توجه کنید. اگر معامله خود را قبل از بسته شدن بازار نبندید، مشمول هزینه شبانه یا سواپ الیمپ ترید خواهید شد.

در زیر به انواع معامله گران بروکر الیمپ ترید و روش های معاملاتی مختلف می‌پردازیم که در بروکر OlympTrade محبوبیت بالایی دارد و بهتر است در هنگام ورود به دنیای معاملات الیمپ ترید یکی از این موارد را دنبال کنید.

📊انواع سبک های معاملاتی خصوصیات معامله گران
💰معاملات روزانه Day Trading باز کردن و بستن معامله در همان روز
📈معاملات پوزیشن Position معامله بلندمدت از هفته‌ها تا سالها
⚡معاملات اسکالپینگ Scalping سودآوری از معاملات دقیقه‌ای و ثانیه‌ای
💥معاملات سوئینگ Swing معامله از چند روز تا چند هفته
💵معامله مبتنی بر اخبار اقتصادی معامله مبتنی بر عناصر فاندامنتال

معاملات روزانه بروکر الیمپ ترید

معامله‌ گران روزانه در بازه زمانی داخل یک روز، معامله‌ های مکرری انجام می‌دهند. در واقع معامله‌ گران روزانه تمام معاملات خود را قبل از پایان روز می‌بندند. این یعنی معامله‌ گران حتی در هنگام معامله رمزارزها در بروکر الیمپ ترید توسط اخبار منفی که در خارج از ساعات باز بودن بازار منتشر می‌شوند، تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.

زمانی که یک معامله ‌گر روزانه معامله‌ای را برای سرمایه ‌گذاری و سودآوری از حرکات قیمتی در همان روز در حساب الیمپ ترید ثبت می‌کند و به دنبال نگه داشتن معامله برای روز بعد نیست،‌ به آن معامله روزانه گفته می‌شود.

اگر یک معامله ‌گر به خرید نماد معاملاتی EUR/USD در یک روز بپردازد، باید در همان روز معامله را ببندد تا یک معامله روزانه الیمپ ترید تلقی شود. درک این مفهوم مهم است زیرا طبق سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی، اگر شما بیش از 3 معامله روزانه در یک دوره‌ 5 روزه ثبت کنید، حساب‌ شما به عنوان یک معامله ‌گر روزانه الگو شناخته می‌شود.

بر این اساس و طبق قوانین، شما باید حداقل 25 هزار دلار را در حساب خود داشته باشید یا به واریز به حساب الیمپ ترید بپردازید تا قادر به ادامه معاملات باشید. معامله روزانه ذاتا ریسکی است و نیازمند این است که شما دارای مهارت ‌های عالی معاملاتی و مدیریت ریسک باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

اکثر معامله‌ گران روزانه از اهرم یا لوریج الیمپ ترید در حساب ‌های مارجین بهره می‌گیرند تا از معاملات بزرگتری که پتانسیل سودآوری بیشتری دارند، استفاده کنند. جنبه‌ منفی اهرم این است که شما همینطور ممکن است به مقدار بیشتری از حالت عادی ضرر کنید و در نتیجه به بروکر خود مبالغ بالایی را بدهکار شوید.

به همین دلیل است که به حداقل رساندن ریسک، مدیریت ریسک الیمپ ترید و درک کامل نحوه معامله قبل از به کار گرفتن اهرم و معاملات بزرگ، اهمیت زیادی دارد.

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade💥 سبک های معاملاتی الیمپ ترید🔥 اسکالپینگ در الیمپ ترید ⚡معامله پوزیشن در olymptrade💱 معامله سوئینگ الیمپ ترید

معامله گر پوزیشن الیمپ ترید OlympTrade

معامله‌ گران پوزیشن برای مدت زمان بیشتری از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه می‌دارند.

برای سبکی که دارای بلندترین دوره‌ معاملاتی در بین سبک‌ های معاملاتی است، معامله‌ گران پوزیشن علاقه‌ کمتری استراتژی های الیمپ ترید مبتنی بر تغییرات قیمتی کوتاه‌ مدت نماد دارند. در واقع معامله گران این سبک معمولا بسیاری از نوسان های قیمتی کوچک بازار را نادیده می‌گیرند.

به عنوان یک معامله‌ گر پوزیشن، باید صبر لازم را داشته باشید تا سرمایه‌ خود را برای مدت طولانی در معامله قرار دهید. بدین ترتیب معامله گران پوزیشن بیشتر از عناصر تحلیل تکنیکال الیمپ ترید به عناصر تحلیل فاندامنتال و اخبار اقتصادی توجه می‌کنند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

مشکلی که ممکن است این نوع معامله گران با آن روبه‌رو شوند زمان بستن معامله است. معامله گران روزانه در پلتفرم الیمپ ترید می‌دانند که باید قبل از بسته شدن بازار در آن روز معامله خود را ببندند. اما معامله گران پوزیشن چنین محدودیتی ندارند و باید یک تصمیم مهم در این شرایط بگیرند.

برخلاف معامله گران روزانه، اخبار اقتصادی تاثیر بیشتری بر روی بازار و سوداوری در الیمپ ترید در این حالت خواهد داشت. معامله گران پوزیشن الیمپ ترید به تصویر کلی بازار توجه می‌کنند تا بتوانند حرکات قیمتی آینده را پیش‌ بینی کنند.

معامله گران و سرمایه گذاران پوزیشن از تحلیل تکنیکال و همینطور فاندامنتال در اپلیکیشن الیمپ ترید کمک می‌گیرند و الگوهای کندل چارتی را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتوانند تغییرات قیمتی را بهتر پیش بینی کنند.

معامله گر اسکالپ | اسکالپینگ الیمپ ترید

استراتژی الیمپ ترید اسکالپینگ Scalping یک سیستم معاملاتی ساده است که بر روی اهداف بسیار نزدیک، توقف ضرر به شدت کم و بسیاری از معاملات باز و بسته شده در یک مدت کوتاه، تمرکز دارد.

به طور کلی اسکالپینگ برای همه‌ معامله ‌گران مناسب نیست و باید شرایط آن را داشته باشید. با تغییر قیمت جفت ‌ارزها در بازار الیمپ ترید، اسکالپر های فارکس بر اساس تغییرات کوچک به خرید و فروش می‌پردازند.

اسکالپرها به دنبال سودآوری‌ های کوچک در تراکنش ‌های بسیار در طول روز و برداشت از حساب الیمپ ترید در انتهای روز هستند. تفاوت معامله‌ گران و اسکالپر ها این است که معامله ‌گران به دنبال سودآوری‌ های بزرگتر هستند و بیشتر در بازار حضور دارند.

این در حالی است که اسکالپر ها به سرعت یک معامله با سود جزئی انجام داده و سراغ معامله بعدی می‌روند. از آنجایی که این نوع تحلیل به معاملات کوتاه مدت مربوط می‌شود، بهترین و آسان‌ ترین نوع چارت می‌تواند چارت میله‌ای و کندل استیک‌ ها در الیمپ ترید فارسی باشد.

این به معامله‌ گران اجازه می‌دهد که از کندل‌ ها و میله‌ ها در بازه‌ های زمانی بسیار کوتاه بهره بگیرند. معامله‌ گران اسکالپر همینطور ممکن است از تحلیل تکنیکال در حساب واقعی الیمپ ترید استفاده کنند تا درک بهتری از اینکه بازار به چه سمتی در حال حرکت است، به دست آورند.

برای معامله ‌های کوتاه مدت اندیکاتورهای الیمپ ترید مانند میانگین متحرک ‌ها، RSI، پارابولیک SAR و اسیلاتور تصادفی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این اندیکاتورها این امکان را دارند که نقاط احتمالی ورودی و خروجی از معامله را در بازه‌ های زمانی مشخص پیدا کنید و همینطور از جهت ترند معاملاتی غالب در بازار اطلاع پیدا کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade💥 سبک های معاملاتی الیمپ ترید🔥 اسکالپینگ در الیمپ ترید ⚡معامله پوزیشن در olymptrade💱 معامله سوئینگ الیمپ ترید

معامله سوئینگ Swing در الیمپ ترید

معامله‌ گران سوئینگ Swing معمولا بیشتر از یک روز معاملات خود را باز نگه می‌دارند و این می‌تواند تا چند هفته به طول انجامد. در طول این بازه زمانی کوتاه، معامله‌ گران سوئینگ معمولا ترفندهای الیمپ ترید برای تحلیل تکنیکال را بیشتر از تحلیل فاندامنتال جدی می‌گیرند. با این حال آنها باید هنوز هم به اخبار و عناصر بنیادی توجه داشته باشند.

معاملات سوئینگ به طور کلی به عنوان روش معاملاتی کوتاه‌ مدتی که بیشتر از یک روز و کمتر از یک ماه به طول می‌انجامد، تعریف شده است. در حالی که معامله ‌گران روزانه معمولا سعی می‌کنند بخشی از یک حرکت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده کنند اما معامله ‌گران سوئینگ حتی در هنگام معامله CFD در الیمپ ترید سعی می‌کنند از کل حرکت صعودی یا نزولی، بهره بگیرند.

معاملات سوئینگ به چندین نوع مختلف اجرا می‌شود، برخی از الگو های چارتی کلاسیک مانند سر و شانه و دیگران از احساسات کوتاه مدت بازار و همینطور رویکرد کمی استفاده می‌کنند. امتحان کردن این موارد در حساب تمرینی الیمپ ترید پیشنهاد می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

نکته مثبت این نوع معامله این است که معامله ‌گران سوئیگ در الیمپ ترید می‌توانند در زمان کمتری، تقریبا همان سودآوری معامله ‌گران روزانه را به دست بیاورند. با بررسی بروکر الیمپ ترید و کسب اطلاعات درباره الیمپ ترید متوجه خواهید شد، از آنجایی که معاملات سوئینگ چندین روز به طول می‌انجامد، برخلاف معامله‌ گران روزانه، نیازی نیست که تمام مدت پشت صفحه نمایش باشید و وقت زیادی به آن اختصاص دهید.

همینطور در نتیجه‌ وقت‌گذرانی کمتر در بازارهای معاملاتی، معامله‌ گران سوئینگ الیمپ ترید احتمال کمتری دارند که در دام بیش از حد معامله کردن بیافتند.

با گذراندن گام های معرفی بروکر الیمپ ترید و آشنایی کامل با آن، آگاه خواهید بود که معامله ‌گران سوئینگ نسبت به معامله‌ گران روزانه همینطور هزینه‌ها، کمیسیون‌ها و Slippage کمتری پرداخت می‌کنند. همینطور این هزینه‌ ها تاثیر کمتری بر روی معاملات آنها دارد زیرا سودهای معامله ‌گران سوئینگ در هر معامله بسیار بیشتر از معامله ‌گران روزانه است.

معامله با اخبار اقتصادی فاندامنتال الیمپ ترید

معامله‌ گرانی که بر اساس اخبار و رویدادها معامله می‌کنند، به سیگنال های الیمپ ترید در تحلیل فاندامنتال بیشتر از تحلیل تکنیکال علاقه‌ مند هستند و بر اساس رویدادها و اخبار اقتصادی تصمیم ‌گیری می‌کنند. این نوع معامله‌ گران به دنبال شناسایی تغییرات قیمتی ایجاد شده به دلیل رویدادهای اقتصادی، انتشار داده‌ های خاص مانند GDP، آمار بیکاری و انتخابات، هستند.

مانند هر نوع دیگری از دارایی، معامله بر اساس اخبار الیمپ ترید می‌تواند قبل و بعد از انتشار اخبار بزرگ اقتصادی و رویدادها، به شدت فعال‌تر شود. با این حال، بین انواع اخبار تفاوت ‌های قابل توجهی وجود دارد که بر روی ارزها و نمادهای معاملاتی مختلف تاثیر می‌گذارد.

یکی از نکات مهم آموزش معامله گران تازه کار این است که بازارهای فارکس تمایل دارند که به اخبار بزرگ و کلان اقتصادی واکنش نشان دهند مانند تحولاتی که بر روی اقتصاد به صورت کلی تاثیر می‌گذارد. عموما معامله‌ گران فارکس به اخبار اقتصادی برای ارزیابی تاثیر آن بر روی نرخ بهره و سیاست‌های پولی، توجه می‌کنند.

اخباری که به مربوط به احساسات بازار است می‌تواند بر روی ارزها در سایت رسمی الیمپ ترید و مخصوصا آنهایی که در واقع به پوشش ریسک مشهور هستند، تاثیر دارد. مانند طلا، نقره، دلار آمریکا، ین ژاپن و فرانک سوئیس.

برای کسب درآمد از الیمپ ترید باید بدانید که این ارزها معمولا در زمان‌های آشفتگی و نوسان مبالغ بسیاری را به خود جذب می‌کنند و در زمان ثبات بازار، کاهش پیدا می‌کنند. اخباری که می‌تواند بر روی معاملات همراه با ریسک و بدون ریسک تاثیر بگذرند شامل بازده بازار سهام و نوسان، آشفتگی سیاسی، انتخابات، مذاکرات و قراردادهای مهم و غیره می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

انواع معامله گران الیمپ ترید Olymp Trade💥 سبک های معاملاتی الیمپ ترید🔥 اسکالپینگ در الیمپ ترید ⚡معامله پوزیشن در olymptrade💱 معامله سوئینگ الیمپ ترید

سوالات متداول انواع معامله گران الیمپ ترید

بهترین سبک معاملاتی الیمپ ترید کدام است؟

به عنوان یک معامله گر که به تازگی به افتتاح حساب بروکر الیمپ ترید پرداخته‌اید،‌ باید انواع سبک ها را در حساب دمو الیمپ ترید امتحان کنید تا به بهترین گزینه برای سودآوری در این بروکر دست پیدا کنید. در واقع هیچ سبکی برای همه بهترین نیست.

اسکالپینگ در الیمپ ترید چیست؟

استراتژی الیمپ ترید اسکالپینگ Scalping یک سیستم معاملاتی ساده است که بر روی اهداف بسیار نزدیک، توقف ضرر به شدت کم و بسیاری از معاملات باز و بسته شده در یک مدت کوتاه، تمرکز دارد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام  با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

اخبار اقتصادی چه تاثیری در معاملات الیمپ ترید دارند؟

بازارهای فارکس تمایل دارند که به اخبار بزرگ و کلان اقتصادی واکنش نشان دهند مانند تحولاتی که بر روی اقتصاد به صورت کلی تاثیر می‌گذارد. عموما معامله‌ گران فارکس به اخبار اقتصادی برای ارزیابی تاثیر آن بر روی نرخ بهره و سیاست ‌های پولی، توجه می‌کنند.

معامله به سبک پوزیشن چیست؟

معامله‌ گران پوزیشن برای مدت زمان بیشتری از چند هفته تا چند سال، معاملات خود را باز نگه می‌دارند. برای سبکی که دارای بلندترین دوره‌ معاملاتی در بین سبک‌ های معاملاتی است، معامله‌ گران پوزیشن علاقه‌ کمتری به تغییرات قیمتی کوتاه‌ مدت نماد دارند حتی در هنگام معامله کاریپتوکارنسی در الیمپ ترید.

تفاوت معامله سوئینگ و روزانه چیست؟

معاملات سوئینگ به طور کلی به عنوان روش معاملاتی کوتاه‌ مدتی که بیشتر از یک روز و کمتر از یک ماه به طول می‌انجامد، تعریف شده است. در حالی که معامله ‌گران روزانه معمولا سعی می‌کنند بخشی از یک حرکت بزرگ در بازار را به نفع خود استفاده کنند و بیشتر به مدیریت ریسک الیمپ ترید به صورت کوتاه مدت بپردازند، اما معامله ‌گران سوئینگ سعی می‌کنند از کل حرکت صعودی یا نزولی، بهره بگیرند.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari

تاریخ ارسال : 1401/07/03

🔥کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari💰 اگر به دنبال راهی برای سرمایه گذاری و کسب سود از دانش دیگر معامله گران هستید، همیشه در سایت رسمی بروکر آلپاری امکان کپی معاملات در دسترس شما وجود دارد. کپی معاملات و تراکنش ها در بازار معاملاتی فارکس در واقع نوعی از همکاری است که به هر دو طرف سود می‌رساند. در هنگام کپی کردن معاملات در بروکر معتبر آلپاری، معامله گر یا سرمایه گذار سیگنال های معاملاتی قابل اطمینانی از طرف مدیر استراتژی یا در واقع معامله گری که از آن کپی صورت گرفته، دریافت می‌کند و در عوض مدیر استراتژی سهم خود را از سود دریافت کرده یا اینکه پرداختی خود را به صورت یک نرخ ثابت دریافت می‌کند. در صنعت معاملات فارکس، بسیاری از بروکرهای بزرگ و کوچک امکان کپی کردن معامله گران برتر را فراهم می‌کنند و بروکر آلپاری فارسی نیز از این قائده مستثنی نیست.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari 💵کپی تریدینگ آلپاری💱 مزایا و معایب کپی معامله در بروکر آلپاری💶مدیر استراتژی در بروکر Alpari💥آموزش کامل کپی معاملات آلپاری

کپی تریدینگ در آلپاری چیست؟

با بهره گیری از طرح کپی تریدینگ شما می‌توانید در کابین بروکر آلپاری مدیران استراتژی را انتخاب کرده، فعالیت های آنها را دنبال کرده و به طور اتوماتیک معاملات آنها را کپی کنید.

یک نکته مهم و بسیار جذاب در مورد معاملات کپی آلپاری این است که تنها وقتی با کپی کردن به معامله موفقیتی دست پیدا کنید نیازمند به پرداخت هزینه کمیسیون هستید.

قابلیت معاملاتی کپی Copy Trading در بروکر آلپاری که با نام سیگنال های معاملاتی Trading Signals در اختیار مشتریان قرار گرفته است، یکی از امکانات ویژه‌ای است که به بسیاری از سرمایه گذاران می‌تواند کمک کند به راحتی سودآوری کنند.

در واقع با استفاده از سیگنال های بروکر آلپاری که از طرف دیگر معامله گران که در اینجا به آنها فراهم کننده سیگنال گفته می‌شود ارائه می‌شود، سرمایه‌ گذاران می‌توانند معاملات را کپی کرده و از استراتژی دیگران بهره بگیرند.

در این برنامه معامله گرانی که سیگنال را برای دیگر معامله گران در دسترس قرار می‌دهند می‌توانند از سودآوری اضافه‌ای بهره مند شوند.

مقدمات کپی معامله آلپاری Alpari

کپی معامله در بروکر آلپاری به پیش نیازهایی وابسته است که قبل از آغاز کپی کردن باید آنها را انجام دهید. به منظور شروع به استفاده از قابلیت کپی معاملات در بروکر آلپاری، باید چند گام مهم را در وب سایت این بروکر دنبال کنید.

در ابتدا شما باید در یک حساب بروکر آلپاری ثبت نام کرده یا اینکه اگر قبلا اقدام کرده‌اید، صرفا به حساب معاملاتی خود وارد شوید.

در قدم بعدی، شما باید مدیر استراتژی مناسب را برای خود انتخاب کنید. انتخابی که باید طبق نیازها و اولویت های شما باشد و با سبک معاملاتی شما در آلپاری ایران مطابقت داشته باشد.

پس از این گام، نیاز دارید که حساب معاملاتی خود را تایید یا احراز هویت کنید تا بتوانید به طور امن به معامله بپردازید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

در نهایت آخرین گام به واریز حداقل 100 دلار وجه به حساب معاملاتی آلپاری مربوط می‌شود. پس از آن به راحتی می‌توانید به کپی معاملات پرداخته و صبر کنید تا مدیر استراتژی با سرمایه شما برایتان سودآوری کند.

در بروکر آلپاری به منظور استفاده از امکانات کپی تریدینگ آلپاری شما باید از پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 بهره بگیرید. حداکثر اهرم یا لوریجی که در بروکر آلپاری در دسترس مشتریان قرار دارد 1 به 1000 است و حداقل اهرم 1:25 است. بسته به جفت ارزهای معاملاتی و شرایط خود می‌تواند گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که با بررسی بروکر آلپاری متوجه خواهید شد که در بروکر معاملاتی آلپاری دو نوع حساب معاملاتی وجود دارد. حساب استاندارد و حساب Pro. هر دوی این حساب ها دارای نیازمندی ها و اهرم متفاوتی هستند.

در زمان کپی معاملات یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید اسپرد معامله است. اسپرد در واقع تفاوت بین قیمت Bid و Ask است و این تفاوت هر چقدر کمتر باشد، به نفع شماست.

در بروکر آلپاری چندین نوع اسپرد آلپاری مانند اسپرد ثابت، اسپرد شناور و اسپرد متغیر وجود دارد. اسپرد های ثابت همانطور که از نامش مشخص است، در شرایط مختلف ثابت می‌ماند. از طرف دیگر اسپرد شناور و اسپرد متغیر به شرایط بازار بستگی دارد.

🔥امکانات کپی ترید آلپاری جزئیات امکانات آلپاری
💲حداقل واریز کپی ترید آلپاری 100 دلار، 100 یورو یا 100 پوند
⚡زمان به روز رسانی حساب سرمایه گذاری به روز رسانی ‌های 1 دقیقه‌ای
✨دسترسی زمان و مکان از هر نقطه‌ای در دنیا و در هر زمانی
💻امنیت کپی ترید کاملا امن و قابلیت مشاهده حساب تنها برای شما

 

آموزش کپی معامله در آلپاری Alpari

نحوه کارکرد سیستم کپی معاملات بسیار ساده است. اگر شما تجربه کمی در معامله کردن دارید، می‌توانید به راحتی مدیران استراتژی را از طریق وب سایت بروکر آلپاری انتخاب کرده و به طور اتوماتیک شروع به کپی کردن معاملات بکنید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

فراهم کنندگان سیگنال های معاملاتی آلپاری با اجازه دادن به سرمایه گذاران و معامله گران دیگر برای کپی معاملات آنها، این فرصت را به آنها می‌دهند که تجربه باارزشی در بازارهای فارکس به دست آورند.

برای مثال فرض کنید که شما دارای یک سرمایه اولیه 2 هزار دلاری هستید و یک مدیر استراتژی آلپاری را انتخاب می‌کنید که در معامله بعدی خود 500 دلار سودآوری می‌کند. با استفاده قابلیت کپی معامله، در این شرایط مدیر استراتژی 10 درصد یعنی 50 دلار دریافت کرده  و برای شما 450 دلار سود باقی می‌ماند که به سرمایه اولیه‌تان اضافه می‌شود.

توجه داشته باشید که به منظور شروع کپی کردن معاملات در بروکر Alpari، باید حداقل 100 دلار به حساب معاملاتی خود در این بروکر واریز کرده باشید. پلتفرم معاملاتی آلپاری از ظاهر و کارکرد کاربرپسند و ساده‌ای بهره مند است و به طور امنی می‌توانید از آن برای کپی معاملات از طریق دستگاه های دسکتاپ یا موبایل آلپاری خود بهره بگیرید.

در واقع در حالی که از طریق آموزش کامل بروکر آلپاری با بازارهای فارکس در حال آشنایی هستید و تکنیک های بسیاری را از حرفه‌ای ترین معامله گران می‌آموزید، در کنار آن به سودآوری قابل توجهی نیز می‌توانید دست پیدا کنید. روند استفاده از سیگنال های ارائه شده، بسیار ساده است:

برای اینکه بتوانید فراهم کننده سیگنال خود را بهتر انتخاب کنید، می‌توانید از بخش رتبه‌ بندی در پلتفرم های متاتریدر 4 آلپاری و متاتریدر 5 آلپاری بهره بگیرید. شما می‌توانید معامله گران برتر را بر اساس سودآوری آنها، اهرم، تعداد مشترکان و غیره مرتب کنید و بهترین گزینه را طبق شرایط و اولویت های خود برگزینید.

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari 💵کپی تریدینگ آلپاری💱 مزایا و معایب کپی معامله در بروکر آلپاری💶مدیر استراتژی در بروکر Alpari💥آموزش کامل کپی معاملات آلپاری

مزایای کپی معاملات در آلپاری

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین مزایا و نکات مثبت معاملات کپی، بالا بردن احتمال معاملات موفقیت آمیز و سودآوری بیشتر به کمک تخصص معامله گران دیگر است.

با بررسی و معرفی بروکر آلپاری به صورت کامل متوجه خواهید شد شما زمانی که معامله یک معامله گر با سابقه و دارای آمار خوب را کپی می‌کنید، احتمال اینکه سود مناسبی بتوانید کسب کنید به اندازه قابل توجهی بالا می‌رود.

همینطور در هنگام استفاده از قابلیت کپی معاملات، شما نیازی به تلف کردن وقت خود برای توسعه سیستم معاملاتی خود ندارید و همه چیز برای شما مهیا است تا از سرمایه خود سودآوری آلپاری کنید.

علاوه بر این دیگر نیازی نیست به طور مداوم شرایط بازار فارکس آلپاری و نمادهای مختلف را دنبال کنید. زمانی که از کپی معاملات بهره می‌گیرید، همه چیز به طور اتوماتیک انجام می‌شود.

یک مورد دیگر که ممکن است به آن کم توجهی شود،‌ فشار روانی است که به عنوان معامله گر باید تحمل کنید. بسیاری از معامله گران تازه کار آلپاری نمی‌توانند با احساسات خود در هنگام ضرر یا سودآوری کنار بیایند و از مسیر منطقی منحرف شده و سرمایه خود را به باد می‌دهند.

در هنگام کپی معاملات دیگر خبری از این فشار بر روی شما نیست و کنترل سرمایه‌تان در دست یک معامله با تجربه است که می‌داند چطور بر احساسات خود غلبه کند.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

نکات منفی و مشکلات کپی معامله آلپاری

مانند هر استراتژی و قابلیت دیگری در بازارهای معاملاتی، کپی تریندیگ آلپاری نیز دارای معایب و نکات منفی خود است. همانطور که معامله با ربات های فارکس آلپاری دارای نکات مثبت و منفی خود است.

یک موردی که باید با جدیت به آن توجه داشته باشید این است که هر چقدر یک مدیر استراتژی در گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده باشد، این تضمینی برای عملکرد موفق در آینده نیست. بنابراین هنوز هم ریسک آلپاری برای ضرر وجود دارد و اگر شما با کپی کردن معاملات این افراد ضرر کنید، مسئولیت آن بر عهده خود شما است.

مورد دیگر این است که در هنگام معاملات کپی خبری از یک درآمد ثابت نیست و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

همینطور یک مورد بسیار مهم این است که اگر به دنبال رشد و افزایش دانش معاملاتی خود هستید علاوه بر یادگیری نحوه کار با کابین شخصی آلپاری، کپی معاملات چندان کمکی به شما نمی‌کند و حتی پس از سالها نیز ممکن است برای سودآوری به دیگر معامله گران وابسته باشید.

آموزش سودآوری به عنوان مدیر استراتژی آلپاری

چیزی که باعث می‌شود سیستم کپی معاملات در بروکر آلپاری جذابیت بیشتری پیدا کند این است که شما نیز به راحتی می‌توانید به یک مدیر استراتژی تبدیل شده و با سرمایه دیگران درآمد کسب کنید.

اگر واقعا به اندازه کافی تجربه فعالیت در بازارهای معاملاتی را دارید و فکر می‌کنید می‌توانید در ازای دریافت مبلغی به دیگران در معاملات‌شان و کسب سود کمک کنید، می‌توانید به یک فراهم کننده سیگنال یا مدیر استراتژی تبدیل شوید.

گام های تبدیل شدن به یک مدیر استراتژی نیز به سادگی کپی کردن معاملات است:

  • افتتاح حساب در بروکر آلپاری
  • احراز هویت حساب خود در بخش کپی ترید آلپاری
  • فعال کردن قابلیت به اشتراک گذاری سیگنال ها از طریق حساب آلپاری
  • شروع به معامله
  • به اشتراک گذاری موفقیت خود در شبکه های اجتماعی

فراموش نکنید که به عنوان یک مدیر استراتژی در بروکر آلپاری شما به ابزار و برنامه های پیشرفته‌ای دسترسی خواهید داشت و به وسیله این ابزارها می‌توانید معامله گران و سرمایه گذاران بسیاری را در آلپاری به جمع دنبال کنندگان خود اضافه کنید.

این دنبال کنندگان به طور اتوماتیک معاملات و سیگنال های شما را کپی می‌کنند و به شما کمک می‌کنند از طریق کمیسیون های آلپاری دریافتی سودآوری کنید.

با تبدیل شدن به یک مدیر استراتژی در طرح کپی ترید آلپاری، شما می‌توانید از مهارت های معاملاتی خود نه تنها برای سودآوری در بازار فارکس آلپاری بلکه برای دریافت درصد کمیسیون تا 40 درصد از طریق سرمایه گذارانی که شما را دنبال می‌کنند، بهره بگیرید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

از جمله امکانات و مزایای مدیر استراتژی آلپاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک صفحه شخصی آلپاری که به شما اجازه می‌دهد سرمایه گذارانی که شما را دنبال می‌کنند را ببینید و مدیریت کنید.
  • استراتزی هایی که در حال سودآوری می‌توانند در حالت خصوصی باقی بمانند.
  • دسترسی به بیش از یک حساب معاملاتی آلپاری.
  • نظارت آنی بر روی عملکرد معاملاتی با به روز رسانی های یک دقیقه‌ای.
  • شهرت و جمع کردن دنبال کنندگان بیشتر از طریق صعود در جدول مدیران استراتژی برتر.

کپی معاملات در بروکر آلپاری Alpari 💵کپی تریدینگ آلپاری💱 مزایا و معایب کپی معامله در بروکر آلپاری💶مدیر استراتژی در بروکر Alpari💥آموزش کامل کپی معاملات آلپاری

سوالات متداول کپی معاملات در بروکر آلپاری

کپی تریدینگ آلپاری چیست؟

در واقع با استفاده از قابلیت کپی معاملات بروکر آلپاری، سرمایه‌ گذاران می‌توانند معاملات را کپی کرده و از استراتژی دیگران بهره بگیرند. این کار باعث می‌شود سرمایه گذاران بتوانند بدون نیاز به تحلیل بازار، از تجربه معامله گران برتر آلپاری بهره بگیرند و از آن سودآوری کنند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

کپی معامله در آلپاری چطور انجام می‌شود؟

در ابتدا شما باید به افتتاح حساب بروکر آلپاری بپردازید یا اینکه اگر قبلا اقدام کرده‌اید، صرفا به حساب معاملاتی خود وارد شوید. سپس شما باید مدیر استراتژی مناسب را برای خود انتخاب کنید. انتخابی که باید طبق نیازها و اولویت های شما باشد و با سبک معاملاتی شما مطابقت داشته باشد و شروع به سودآوری کنید.

مدیر استراتژی در آلپاری چیست؟

شما به راحتی می‌توانید به یک مدیر استراتژی تبدیل شده و با سرمایه دیگران درآمد کسب کنید. اگر واقعا به اندازه کافی تجربه فعالیت در بازارهای معاملاتی را دارید و فکر می‌کنید می‌توانید در ازای دریافت مبلغی به دیگران در معاملات‌ آنها و کسب سود کمک کنید، می‌توانید به یک فراهم کننده سیگنال یا مدیر استراتژی تبدیل شوید و به راحتی به برداشت از بروکر آلپاری بپردازید.

مزایای کپی تریدینگ در آلپاری چیست؟

می‌دانید یکی از مهمترین مزایا و نکات مثبت معاملات کپی، بالا بردن احتمال معاملات موفقیت آمیز و سودآوری بیشتر به کمک تخصص معامله گران دیگر است. شما زمانی که معامله یک معامله گر با سابقه و دارای آمار خوب را کپی می‌کنید، احتمال اینکه سود مناسبی بتوانید کسب کنید به اندازه قابل توجهی بالا می‌رود. همینطور امکان استفاده از ربات معامله آلپاری در این زمینه وجود دارد.

ریسک کپی معامله آلپاری چقدر است؟

هر چقدر یک مدیر استراتژی در گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده باشد، این تضمینی برای عملکرد موفق در آینده نیست. بنابراین هنوز هم ریسک ضرر وجود دارد و اگر شما با کپی کردن معاملات این افراد ضرر کنید و مدیریت ریسک آلپاری مناسبی نداشته باشید، مسئولیت آن بر عهده خود شما است. همینطور در هنگام معاملات کپی خبری از یک درآمد ثابت نیست و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


صفحه 15 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد