معامله با ربات های فارکس آلپاری

تاریخ ارسال : 1401/07/03

🔥معامله با ربات های فارکس آلپاری✨ اساسا دو راه وجود دارد که معامله گران بروکر آلپاری می توانند به دنبال سودآوری از بازارهای فارکس باشند. پس از ثبت نام در بروکر آلپاری، شما می توانید به سراغ تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار رفته و خودتان معامله کنید. یا اینکه به سراغ ربات های آلپاری بروید که بسیاری از کارهای سخت را برای شما انجام می دهند و معاملات را به طور اتوماتیک برای شما انجام می‌دهند. اما سوال این است که آیا ربات ها واقعا می‌توانند به راحتی برای شما سودآوری کنند؟

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

ربات فارکس آلپاری چیست؟

یک ربات معاملاتی فارکس در واقع یک برنامه‌ کامپیوتری بر اساس مجموعه‌ای از سیگنال‌ های آلپاری فارکس است که به معامله‌ گران کمک می‌کند تا برای خرید یا فروش یک جفت ‌ارز تصمیم‌ بگیرند.

ربات ‌های فارکس طوری طراحی شده‌اند که عنصر روانشناسی در معاملات را از بین ببرند چون این عنصر می‌تواند تاثیر بسزا و مخربی روی نتیجه معامله بگذارد. پس از واریز به حساب آلپاری با اینکه می‌توان سیستم ‌های معاملاتی را به صورت آنلاین خریداری کرد، معامله‌ گران باید در خرید این سیستم ‌ها نهایت دقت را به خرج بدهند.

با نرم‌افزار معاملات اتوماتیک آلپاری شما می‌توانید تمام این قابلیت ‌ها و حتی بیشتر را در اختیار داشته باشید. نرم ‌افزار معاملاتی فارکس همینطور با نام ‌های معاملات الگوریتمی، معاملات رباتیک و معاملات جعبه ‌سیاه شناخته می‌شود.

این نرم‌افزار ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون حضور معامله‌ گر و با اسکن کردن بازار برای فرصت ‌های معاملاتی سودمند، عمل کنند. همینطور این نرم‌افزار ها با پارامتر های از قبل تنظیم‌ شده یا پارامتر هایی که توسط کاربر در سیستم برنامه ‌نویسی شده است، کار می‌کنند.

به عبارتی دیگر، با استفاده از نرم‌افزار آلپاری برای معاملات اتوماتیک، شما می‌توانید کامپیوتر خود را روشن کرده، برنامه را فعال کرده و سراغ کار خود بروید در حالی که نرم ‌افزار معاملات را برای شما انجام می‌دهد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

ساخت ربات فارکس آلپاری Alpari

معامله ‌گران فارکس آلپاری ممکن است تصمیم‌ بگیرند که خودشان سیستم‌ های معاملاتی اتوماتیک فارکس بسازند و از ریسک آلپاری استفاده از سیستم‌ های شرکت ‌های دیگر رهایی پیدا کنند.

بهترین راه برای شروع این است که یک حساب دمو آلپاری در یک بروکر معاملاتی فارکس بسازید که از متا‌تریدر پشتیبانی می‌کند و در ادامه شروع به آزمایش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نویسی MQL بکنید.

پس از توسعه‌ی یک سیستم که به خوبی عمل می‌کند و تست‌ ها عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهد، معامله ‌گران باید این برنامه و سیستم را در معاملات حساب واقعی آلپاری امتحان کنند. از این روش، معامله‌ گران می‌توانند در محیط واقعی تاثیرگذاری سیستم بروکر Alpari فارسی خود را بررسی کنند و می‌توان برنامه ‌های غیرموفق را از این طریق ویرایش نمود. همینطور می‌توان برنامه ‌های موفق را از این روش بیشتر بهبود داد تا مقادیر سود بیشتری بتوانید بدست آورید.

به طور کلی، بسیاری از معامله ‌گران تلاش می‌کنند تا سیستم ‌های معاملاتی اتوماتیک خود را بر اساس قوانین معاملاتی تکنیکال خود بسازند.

برخی از این سیستم ‌ها موفق‌تر از بقیه عمل می‌کنند و معامله ‌گران بایبد سیستم‌ های خود را به طور مداومی بررسی کنند تا تغییر در تاثیر و عملکرد سیستم خود را در طول زمان متوجه شده و تنظیمات و تغییرات لازم را انجام دهند. در این مورد حتما آموزش کامل بروکر آلپاری را مطالعه کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

مزایای ربات های فارکس آلپاری

🔥نکات مثبت ربات آلپاری نکات منفی ربات آلپاری
💥صرفه جویی در وقت معامله گر عدم بهره گیری از عناصر فاندامنتال
💵از بین بردن احساسات در معامله امکان پیاده‌سازی بر روی تنها یک نماد
⚡سرعت بالا در معاملات احتمال مشکلات تکنیکی و ضرر
💱عدم نیاز به تخصص در تحلیل بازار عدم امکان پیاده‌سازی همه استراتژی ها

 

ربات های معاملاتی یا اکسپرت های آلپاری فارکس گزینه‌ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاران بازار فارکس هستند. این به دلیل آن است که این اکسپرت ها معامله گران را از استرس و صرف زمان طولانی برای انجام معاملات رها می‌کند.

یک ربات معاملاتی فارکس در واقع به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد که به راحتی عقب بنشینند و بگذارند ربات فارکس کارش را انجام دهد.

احساسات در معاملات فارکس آلپاری اهمیت بالایی دارد. برخی مواقع به دلیل ترس از ضرر کردن، شما از انجام معاملاتی که دارای مشخصه‌ های خوبی است سر باز می‌زنید. یک ربات معاملاتی فارکس این ترس را در نظر نمی‌گیرد و تنها بر اساس دستورالعمل های شما به معامله می‌پردازد.

یک ربات معامله گر فارکس همینطور عاری از هر گونه طمع و تعصبی است. این باعث می‌شود تاخیری در انجام معامله و بستن معاملات در کار نباشد و شما بتوانید به یک تصمیم گیری هوشمندانه تر دست پیدا کنید. بنابراین نیازی نیست ترفندهای کار سریع با کابین شخصی آلپاری را یاد بگیرید تا معاملات سریع و روان را به صورت دستی انجام دهید.

سرعت ربات های معاملاتی بسیار از معاملات معمولی بیشتر است. یک ربات معاملاتی فارکس می‌تواند تنها در عرض چند ثانیه چندین معامله با احتمال سودآوری خوب را برای شما انجام دهد. این شامل بررسی و ارزیابی بازارهای معاملاتی،‌ تحلیل عناصر مختلف و محاسبه احتمال انجام یک معامله سودآور در حساب های آلپاری می‌شود.

این سرعت در انجام معامله به ربات معاملاتی اجازه می‌دهد که تا حدی که می‌تواند از فرصت های معاملاتی بهره بگیرد و به طور موثر تری نسبت به معامله گران کار کند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

ربات های معاملاتی می‌توانند همه روزه به طور 24 ساعته کار کنند. یک اکسپرت فارکس می‌تواند در تمام طول مدت روز فعال باقی مانده و به دنبال فرصت های معاملاتی آلپاری باشد. از طرف دیگر، انسان ها نیاز به استراحت، کار و انجام فعالیت های روزانه زندگی خود دارند.

انسان ها اغلب لازم دارند که کمی از معامله کردن دور شده و ذهن خود را آزاد کنند که باعث می‌شود فرصت هایی از دست برود. چنین سناریویی هیچ وقت برای ربات های معاملاتی رخ نمی‌دهد.

یک مزیت دیگر این است که سرعت بک تست گیری افزایش پیدا می‌کند. یک ربات معاملاتی در واقع فرایند تست کردن استراتژی های آلپاری را در هنگام تصمیم گیری افزایش می‌دهد.

یک ربات معاملاتی می‌تواند این کار را در چند ثانیه انجام دهد در حالی که اگر یک انسان این کار را انجام دهد، این کار سخت و زمانبر خواهد بود.

از آن جایی که ربات های معاملاتی می‌توانند اطلاعات بسیاری را ذخیره سازی کنند، آنها قابلیت این را دارند که چندین استراتژی و سیگنال آلپاری را تست کرده و بهترین گزینه را برای معامله انتخاب کنند.

همینطور فراموش نکنید که ربات معاملاتی نیاز به تخصص معاملاتی را از بین می‌برند. با یک ربات معاملاتی فارکس، معامله گرانی که به تازگی با بازارهای معاملاتی آشنا شده‌اند می‌توانند تنها پس از ورود به سایت رسمی آلپاری از بازار فارکس سودآوری کنند. در این حالت نیازی نیست که دانش تخصصی بالایی داشته باشید چون اکسپرت های فارکس به شما کمک فراوانی می‌کنند و از طرف شما وارد عمل می‌شوند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

معایب و مشکلات ربات های آلپاری

یکی از معایب ربات ها این است که ربات های معاملاتی به اطلاعات فاندامنتال بی تفاوت هستند. یک اکسپرت فارکس در واقع با استفاده از آمار، چارت های آلپاری و داده های تاریخی تصمیم گیری می‌کند. با این حال، ربات ها عناصر خارجی مانند ترندهای صنعت معاملات و عناصر سیاسی را نادیده می‌گیرند.

این عناصر می‌توانند نقش مهمی در مشخص کردن سودآوری یک معامله داشته باشند. در غیاب این دانش، نتیجه معاملات می‌تواند چندان جذاب نباشد. علاوه بر ضرر حاصل از معاملات باید کمیسیون آلپاری را نیز برای هر معامله در نظر بگیرید.

همینطور اکسپرت های فارکس ممکن است دچار مشکلات تکنیکی شوند. از آنجایی که ربات های معاملاتی از طریق یک کامپیوتر در خانه شما اجرا می‌شوند،‌ مشکلات تکنیکی ممکن است ایجاد شود.

این می‌تواند شامل قطع اتصال اینترنت، مشکلات سخت افزاری و قطعی برق شود. یک مشکل تکنیکی می‌تواند اجرای معامله را با مشکل مواجه کند و این باعث از بین رفتن فرصت های معاملاتی و تصمیمات اشتباه و همینطور از بین رفتن مزایای آلپاری در این زمینه شود.

توجه داشته باشید که ربات های معاملاتی تنها با یک نوع نماد معاملاتی کار می‌کند. ربات های معاملاتی نمی‌توانند استراتژی های معاملاتی که شامل چندین نوع نماد معاملاتی می‌شود را اجرایی کنند. این باعث کاهش تنوع بخشی به معاملات می‌شود و ریسک را افزایش می‌دهد.

این همینطور می‌تواند تعداد فرصت های معاملاتی در دسترس را کاهش دهد. بنابراین شاید بهتر است در کنار استفاده از ربات، نحوه کار با کابین آلپاری را نیز فرا بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

قوانین استفاده از ربات های آلپاری

زمانی که می‌خواهید از ربات های معاملاتی بهره بگیرید و سودآوری کنید، باید به اصول مهمی پایبند باشید تا متضرر نشوید و ریسک معاملات آلپاری را در حداقل خود نگه دارید.

1 – توجه ویژه به نتایج بک تست گیری ربات ها: شما باید از همان داده‌ای که در هنگام تست ربات های معاملاتی بهره گرفتید، در هنگام انجام معاملات واقعی استفاده کنید.

انجام بک تست گیری به صورت بهینه، تضمین نمی‌کند که کل این سیستم به خوبی کار می‌کند. این تنها به معنای آن است که داده‌ای که شما برای بک تست گیری استفاده کرده‌اید، مناسب بود. استفاده نکردن از آن داده می‌تواند نتایج منفی شدیدی برای شما داشته باشد.

2 – اتصال متاتریدر آلپاری خود را بررسی کنید: اگر اتصال شما قطع شود یا یک مشکل تکنیکی رخ دهد، ربات معاملاتی شما از کار خواهد افتاد.

بنابراین، شما باید به طور مداوم اتصال خود به متاتریدر را بررسی کنید. برای بهینه سازی اجرای معاملات توسط ربات معاملاتی،‌ بهتر است تعداد صفحه ‌های باز شده در فضای کاری متاتریدر 4 خود و همینطور سایت بروکر آلپاری را در حالت حداقل نگه دارید.

3 – در مورد شرایط بازار تحقیق مفصلی انجام دهید: یکی از احتمالات عدم کارکرد ربات های معاملاتی، قادر نبودن به دنبال کردن و سازگاری با شرایط بازار و در نتیجه مختل شدن کسب درآمد از آلپاری است.

این باعث می‌شود داشتن دانش کافی و کامل از شرایط بازار یک نکته کلیدی برای شما باشد. در واقع اگر در حال استفاده از رباتی هستید که تنها در بازارهای در حال ترند کارایی دارد، تغییر شرایط بازار به حالت ثبات و محدوده‌ای،‌ می‌تواند باعث ضرر قابل توجه شما شود.

4 – مواظب کلاهبرداری آلپاری در هنگام استفاده از ربات های معاملاتی باشید: از آنجایی که ربات ها معاملات فارکس شما را مدیریت می‌کنند،‌ تنها یک بار مواجه با کلاهبرداری و رباتی که معتبر نیست می‌تواند مشکلات مالی قابل توجهی برای شما ایجاد کند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که در هنگام دانلود ربات های آلپاری و انتخاب گزینه مناسب،‌ دچار کلاهبرداری نشوید و تنها از ربات هایی استفاده کنید که به آنها اطمینان دارید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

در واقع تحقیقات کامل در مورد ربات ها و اکسپرت های فارکس، به شما اجازه می‌دهد که با بهترین و معتبرترین ربات های معاملاتی در بازار فارکس آشنا شوید که بارها از آن استفاده شده است.

این می‌توانید به شما کمک کند که تصمیم بهتری بگیرید. به دنبال نقد و بررسی بروکر آلپاری به صروت معتبر و واقعی از مشتریانی باشید که از آن ربات ها استفاده کرده‌اند و طبق شواهد برای انتخاب ربات ها تصمیم بگیرید.

5 – از حساب تمرینی آلپاری یا دمو بیشترین بهره را بگیرید: همانطور که می‌دانید اغلب ربات های معاملاتی دارای یک نسخه تمرینی یا دمو هستند که شما می‌توانید آنها را بدون ریسک تست کنید.

با تست کردن ربات های معاملاتی قادر خواهید بود که قبل از اینکه خود را در معرض ریسک قرار دهید، متوجه شوید که ربات معاملاتی موردنظر با سبک معاملاتی شما و شرایطی از بازار که می‌خواهید در آن معامله کنید سازگار است یا خیر. معامله به صورت کپی ترید آلپاری نیز شامل این ریسک ها می‌شود.

سوالات متداول معامله با ربات های فارکس آلپاری

ربات آلپاری چیست؟

یک ربات معاملاتی فارکس آلپاری در واقع یک برنامه‌ کامپیوتری بر اساس مجموعه‌ای از سیگنال‌ های آلپاری فارکس است که به معامله‌ گران کمک می‌کند تا برای خرید یا فروش یک جفت ‌ارز تصمیم‌ بگیرند. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشید.

بهترین مزیت استفاده از ربات در معاملات چیست؟

در هنگام استفاده از ربات کافی است به افتتاح حساب در بروکر آلپاری بپردازید و بقیه موارد را به صورت اتوماتیک با ربات انجام دهید. برخی مواقع به دلیل ترس از ضرر کردن، شما از انجام معاملاتی که دارای مشخصه‌ های خوبی است سر باز می‌زنید. یک ربات معاملاتی فارکس این ترس را در نظر نمی‌گیرد و تنها بر اساس دستورالعمل های شما به معامله می‌پردازد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

چطور ربات معامله بسازیم؟

بهترین راه برای شروع این است که یک حساب دمو در آلپاری در یک بروکر معاملاتی فارکس بسازید که از متا‌تریدر پشتیبانی می‌کند و در ادامه شروع به آزمایش و تست در توسعه با زبان برنامه ‌نویسی MQL بکنید.

چرا استفاده از ربات ریسک به همراه دارد؟

از آنجایی که ربات های معاملاتی از طریق یک کامپیوتر در خانه شما اجرا می‌شوند،‌ مشکلات تکنیکی ممکن است ایجاد شود. این می‌تواند شامل قطع اتصال اینترنت، مشکلات سخت افزاری و قطعی برق شود. یک مشکل تکنیکی می‌تواند اجرای معامله را با مشکل مواجه کند و این باعث از بین رفتن فرصت های معاملاتی و تصمیمات اشتباه شود.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

اندیکاتورهای بروکر الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/03

🔥اندیکاتورهای بروکر الیمپ ترید OlympTrade💵 بروکر معاملاتی الیمپ ترید انواع ابزارهای تحلیل تکنیکال و اندیکاتورها را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا هر معامله گر بتواند طبق نیازهای خود و سبک معاملاتی خود، به تحلیل و سودآوری از طریق وب سایت بروکر الیمپ ترید بپردازد. کافی است پس از تکمیل اقدامات مربوط به واریز در بروکر الیمپ ترید، مراحل احراز هویت الیمپ ترید خود را تکمیل کرده و سپس به سراغ استفاده از اندیکاتورها و ابزارهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بروید.

 

البته قبل از هر چیز باید استراتژی های الیمپ ترید خود را در حساب دمو الیمپ ترید امتحان کنید تا در یک محیط بدون ریسک از کارایی آنها مطمئن شوید و سپس به سراغ حساب زنده الیمپ ترید بروید.

 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

اندیکاتورهای بروکر الیمپ ترید OlympTrade 💵 بهترین اندیکاتورها در بروکر الیمپ ترید ⚡اندیکاتورهای تاخیر دار الیمپ ترید 💥اندیکاتورهای پیشرو olymptrade✨

اندیکاتورهای پیشرو Leading در الیمپ ترید

یک اندیکاتور پیشرو در واقع اندیکاتوری تکنیکال است که از اطلاعات قیمتی گذشته برای پیش ‌بینی حرکات قیمتی آینده در بازار معاملاتی استفاده می‌کند.

همانطور که می‌دانید، هیچ اندیکاتوری وجود ندارد که بتواند با دقت 100 درصدی قیمت‌ های آینده را پیش‌بینی کند. با این حال معامله ‌گران پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید می‌توانند اطلاعات مفیدی از این اندیکاتور به دست آورده و با تحلیل بیشتر، نقاط مناسب ورود به معامله را پیدا کنند.

در نقطه‌ عکس یک اندیکاتور پیشرو، یک اندیکاتور تاخیردار قرار گرفته است. با اینکه هر دو از اطلاعات گذشته استفاده می‌کنند،‌ اندیکاتورهای پیشرو از آنها برای پیش‌بینی قیمت‌ های آینده استفاده می‌کنند.

این در حالی است که اندیکاتورهای تاخیردار برای تایید تغییرات قیمتی اخیر در بازار از داده ‌های قیمتی گذشته استفاده می‌کنند.

پس از معرفی بروکر الیمپ ترید، باید توجه داشته باشید اندیکاتورهای پیشرو و عموما رایج در بین معامله ‌گران شامل این موارد می‌شود:

  • سطوح اصلاحی فیبوناچی
  • کانال دونچیان
  • سطوح کلیدی مقاومت و حمایت الیمپ ترید

اندیکاتورهای تاخیردار Lagging الیمپ ترید

اندیکاتورهای تاخیردار اغلب به صورت اشتباهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال این نوع اندیکاتورها راهی عالی برای تحلیل بازارهای الیمپ ترید هستند.

یک اندیکاتور تاخیردار در واقع ابزاری است که توسط معامله ‌گران برای تحلیل بازارها با استفاده از یک میانگین از داده ‌های حرکات قیمتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین اندیکاتور تاخیردار وجود دارد که از همه‌ آنها برای بررسی ترند های بازار و نقاط ورود و خروج از معامله بهره گرفته می‌شود.

اندیکاتورهای تاخیردار در بازار به عنوان ابزاری که بیشترین تاثیر را در حین بازارهای در حال ترند الیمپ ترید دارند، شناخته می‌شوند. با این حال، بسیاری از سیگنال‌ های آنها پس از رخداد حرکات قیمتی قابل توجه در بازار ایجاد می‌شوند و فرصت چندانی برای معامله ‌گران برای سودآوری در الیمپ ترید باقی نمی‌ماند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

رایج ‌ترین اندیکاتور تاخیرداری که در بازارهای معاملاتی و در استراتژی های بروکر الیمپ ترید استفاده می‌شوند، مواردی هستند که به میانگین متحرک‌ ها مربوط می‌شوند. مانند میانگین متحرک ساده یا SMA، میانگین متحرک نمایی یا EMA، میانگین متحرک همگرا واگرا یا MACD و غیره.

همه‌ این اندیکاتورها از داده‌ های قبلی قیمت در کنار فرمول ‌های متفاوت برای خلق سیگنال ‌های الیمپ ترید منحصربفرد استفاده می‌کنند. علاوه بر این می‌توان پارامترهای این اندیکاتورها را به گونه‌‌ای ویرایش و شخصی‌ سازی کرد که با استراتژی و نحوه معاملات شما سازگارتر باشد.

چندین مزیت مختلف برای اندیکاتورهای تاخیردار وجود دارد که اغلب در آموزش معامله ‌گران تازه ‌کار نادیده گرفته می‌شوند.

در زیر لیستی از مهمترین مزایای الیمپ ترید آورده‌ایم که به معامله‌ گران کمک می‌کنند متوجه شوند که چه زمانی این اندیکاتورها را پیاده‌سازی کنند:

  • جنبه‌ تاخیردار این اندیکاتورها باعث می‌شود معامله ‌گران وارد معاملاتی شوند که تایید شده هستند و داده‌ های قابل اطمینان بیشتری در گذشته دارند.
  • به عبارت دیگر، این اندیکاتور معامله ‌گران را مجبور می‌کند تا قبل از ورود به معامله در پلتفرم الیمپ ترید کمی صبر کنند.
  • قابلیت شناسایی نقاط ورود و خروج از معامله توسط این اندیکاتورهای تاخیردار
  • اندیکاتورهای تاخیردار در بازارهایی که ترند قدرتمندی دارند، به شکل قابل توجهی کارایی بالایی دارند.
🔥بهترین اندیکاتورهای پیشرو الیمپ ترید بهترین اندیکاتورهای تاخیردار الیمپ ترید
📊کانال های دونچیان میانگین متحرک ساده SMA
📈سطوح کلیدی حمایت و مقاومت میانگین متحرک نمایی EMA
⚡سطوح اصلاحی فیبوناچی میانگین متحرک همگرا واگرا MACD
✨اسیلاتور Awesome شاخص قدرت نسبی RSI

مقایسه اندیکاتورهای پیشرو و تاخیردار الیمپ ترید

اندیکاتورهای تاخیردار از داده‌ های قیمتی گذشته برای ارائه‌ سیگنال ‌های ورود و خروج از معامله استفاده می‌کنند. این در حالی است که اندیکاتورهای پیشرو با استفاده از داده ‌های گذشته، نشانه‌ هایی از قیمت آینده ارائه می‌کنند.

زمانی که صحبت از مقایسه اندیکاتورهای پیشرو و تاخیردار می‌شود، پس از بررسی مزایا و محدودیت ‌های هر کدام، نهایتا انتخاب مذکور به اولویت ‌های شما برای معامله CFD در الیمپ ترید بستگی دارد. در هنگام استفاده از اندیکاتورهای تاخیردار معامله ‌گران می‌توانند یک حرکت در بازار را قبل از تایید اندیکاتور مشاهده کنند.

این به معنای آن است که معامله‌ گر می‌تواند در ابتدای حرکت بازار، فرصت سودآوری الیمپ ترید از چند پیپ را از دست بدهد. اما بسیاری این اتفاق را به منظور تایید حرکت بازار توسط اندیکاتور ضروری می‌دانند. برخی دیگر نیز این را یک فرصت از دست رفته می‌دانند چون از ابتدا وارد بازار نشده‌اند.

از طرف دیگر اندیکاتورهای پیشرو به معامله ‌گران اجازه می‌دهند که از حرکات قیمتی احتمالی در آینده مطلع شوند و در صورت پیش‌بینی صحیح در ابتدای حرکت بازار وارد معامله شوند.

نکته منفی اندیکاتور پیشرو این است که معامله ‌گران قبل از رخداد حرکت موردنظر انتظار آن را دارند و بر اساسش برنامه‌ریزی می‌کنند در حالی که ممکن است برخلاف پیش‌بینی بازار در خلاف جهت حرکت کند. این درباره الیمپ ترید و معامله در این بروکر صحت دارد.

در نتیجه در این شرایط مواجه با سطوح شکست اشتباه یا علائم یک تغییر جهت ترند که در نهایت به یک حرکت اصلاحی جزئی تبدیل می‌شود، چندان نادر نیست.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

در سایت رسمی الیمپ ترید ممکن است به دلیل ارائه‌ سیگنال‌ های سریع و در واقع پیش‌بینی قیمت آینده توسط اندیکاتورهای پیشرو، ممکن است فرض کنید که این اندیکاتورها نسبت به اندیکاتورهای تاخیردار برتر هستند. این در حالی است که هر دو نوع اندیکاتور کاربردهای خود را دارند و بهتر از هر دو مورد در شرایط مناسب خود بهره بگیرید.

اندیکاتورهای بروکر الیمپ ترید OlympTrade 💵 بهترین اندیکاتورها در بروکر الیمپ ترید ⚡اندیکاتورهای تاخیر دار الیمپ ترید 💥اندیکاتورهای پیشرو olymptrade✨

بهترین اندیکاتورهای بروکر الیمپ ترید

اندیکاتور MACD در الیمپ ترید

میانگین متحرک همگرا واگرا MACD در واقع یک اندیکاتور تکنیکال الیمپ ترید است که به زبان ساده رابطه‌ میانگین متحرک‌های نمایی EMA را اندازه‌گیری می‌کند. اندیکاتور MACD یک خط MACD (آبی رنگ)، یک خط سیگنال (قرمز رنگ) و یک هیستوگرام (سبز رنگ) را به نمایش گذاشته و تفاوت بین خط MACD و خط سیگنال را نشان می‌دهد.

اگر از ترفندهای الیمپ ترید خبر داشته باشید حتما می‌دانید که خط MACD تفاوت بین دو میانگین متحرک نمایی است که معمولا دارای دوره‌های 12 و 26 هستند و خط سیگنال نیز معمولا یک میانگین نمایی هموار شده از خط MACD با دوره‌ی 9 است.

این خطوط MACD حول خط صفر نوسان پیدا می‌کنند. این باعث می‌شود که MACD دارای ویژگی‌های یک اسیلاتور یا نوسانگر که سطوح اشباع از خرید و فروش را مشخص می‌کند، باشد. اندیکاتور MACD بهترین کارایی خود را در بازارهای در حال ترند دارد. محدودیت‌ های اندیکاتور به استراتژی ‌های معاملاتی الیمپ ترید برای هر معامله‌ گر بستگی دارد.

برای مثال بازارهای مبتنی بر محدوده و در حال ثبات، عموما سیگنال ‌های درستی در هنگام استفاده از MACD نمی‌دهند. معامله ‌گران باید کاملا درک درستی از MACD و همینطور زمان به کارگیری آن داشته باشند تا بازده بهینه‌ای از آن به دست آورند.

ممکن است استفاده از این اندیکاتور برای معامله ‌گران تازه‌ کار الیمپ ترید در ابتدا سخت باشد و به همین دلیل است که معامله‌ گران در ابتدا باید مقدمات میانگین متحرک ‌ها و میانگین متحرک ‌های نمایی را به خوبی درک کنند.

تنوع نحوه‌ پیاده‌سازی و استفاده از میانگین متحرک همگرا واگرا تقریبا بی‌نهایت است و این باعث می‌شود استفاده از این اندیکاتور به شدت به اولویت ‌های شخصی وابسته باشد.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی RSI الیمپ ترید

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

استفاده از اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI)، در صورتی که بدانید چگونه بازارها و شرایط اشباع از خرید و اشباع از فروش را تحلیل کنید، می‌تواند شما را به یک معامله‌ گر موفق حتی در بازار معامله رمزارزها در الیمپ ترید تبدیل کند.

این در اصل یک اندیکاتور اندازه حرکت (Momentum) است که توسط یک تحلیلگر تکنیکال مشهور یعنی آقای Walles Wilder توسعه یافته است. این اندیکاتور با مقایسه کردن اندازه سودها و ضررهای اخیر در یک دوره‌ زمانی خاص برای تحلیل سرعت و تغییرات قیمتی، عمل می‌کند.

در آموزش فارکس الیمپ ترید این اندیکاتور معمولا در زیر چارت قیمتی و با خطی آبی رنگ به نمایش درمی‌آید و سطوح اشباع از خرید و اشباع از فروش نیز در پیرامون آن با رنگ قرمز دیده می‌وند.

زمانی که به دنبال به دست آوردن ارزیابی نسبی قدرت مربوط به قیمت یک نماد معاملاتی هستید، اندیکاتور RSI مفید واقع می‌شود. این  باعث می‌شود این یک اندیکاتور اندازه حرکت باشد. این اندیکاتور از 0 تا 100 می‌تواند حرکت کند و بازه زمانی 14 به عنوان پیش‌فرض آن تنظیم شده است. 14 در اینجا به معنای 14 روز معاملاتی است.

اگر در بازار حرکات قیمتی ناگهانی و بزرگ ایجاد شود، ممکن است سیگنال ‌های خرید و فروش در الیمپ ترید اشتباهی به وجود بیاید. بنابراین این اهمیت دارد که در هنگام استفاده از این اندیکاتور، از دیگر ابزار برای تایید سیگنال ‌ها کمک بگیرید. همینطور می‌توانید این اندیکاتور را برای تایید دیگر اندیکاتورها به کار بگیرید.

برای اینکه با سیگنال اشتباه الیمپ ترید برای اندیکاتور قدرت نسبی فریب نخورید، معامله ‌گران از سطوح بیش از حد سیگنالی بهره می‌گیرند. این شامل سطوح بالای 80 که نشان‌دهنده‌ شرایط اشباع از خرید و سطوح زیر 20 که نشان ‌دهنده‌ شرایط اشباع از فروش است، می‌شود.

اسیلاتور تصادفی در بروکر الیمپ ترید

اسیلاتور تصادفی (Stochastic Oscillator) یک اندیکاتور مفید در هنگام ارزیابی اندازه حرکت بازار یا قدرت ترند به شمار می‌آید. اسیلاتور تصادفی و اسیلاتورهای به طور کلی، به نحوه‌ای ساده و قابل فهم ارائه شده‌اند و سیگنال ‌های خرید و فروش شفافی دارند و برای خروج از معامله و برداشت از الیمپ ترید نیز مناسب است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

با این حال، بدون دانش عمیق‌ از اسیلاتورهای تصادفی و عدم آموزش کسب درآمد از الیمپ ترید در این زمینه و تکیه‌ بیش از حد به این سیگنال‌ ها، احتمالا به مشکل برمی‌خورید.

برای اجتناب از چنین مشکلاتی، معامله ‌گران جدید الیمپ ترید باید درک کافی از مکانیزم‌های مربوط به اسیلاتور تصادفی نسبت به شرایط فعلی بازار داشته باشند. یک اسیلاتور تصادفی در واقع اندیکاتوری مبتنی بر اندازه حرکت است که شرایط اشباع از خرید و اشباع از فروش قیمت را نسبت به حرکات قیمتی در یک دوره‌ زمانی محاسبه می‌کند.

در معاملات فارکس و همینطور کریپتوکارنسی در الیمپ ترید این اسیلاتور اساسا سطح قیمتی اخیر را به عنوان درصدی از محدوده (بالاترین حداکثر و پایین‌ترین حداقل) در یک بازه زمانی مشخص شده، محاسبه می‌کند.

معامله ‌گران باید بدانند که نقاط قوت اسیلاتورهای تصادفی چیست و البته اینکه از چه لحاظ عیب دارند.

مزایا:

  • سیگنال‌ های شفاف ورود و خروج از معامله الیمپ ترید
  • ارائه‌ سیگنال به طور مکرر (به تنظیمات زمانی انتخاب شده بستگی دارد)
  • قابلیت درک آسان مفاهیم این اندیکاتور

معایب

  • امکان ایجاد سیگنال‌ های اشتباه در هنگام استفاده‌ نادرست
  • در هنگام معامله بر ضد ترند، قیمت ‌ها ممکن است برای طولانی مدت در حالت اشباع از خرید یا فروش باقی بمانند

به طور کلی معامله‌ گران ترجیح می‌دهند از اسیلاتور تصادفی در هنگام حرکت قیمت در یک محدوده‌ معین بهره بگیرند. زیرا خود قیمت در حال نوسان است و در صورت مدیریت ریسک الیمپ ترید و بهره‌گیری از این اسیلاتور در این شرایط سیگنال‌ های قابل اعتمادتری ارائه می‌کند.

اندیکاتورهای بروکر الیمپ ترید OlympTrade 💵 بهترین اندیکاتورها در بروکر الیمپ ترید ⚡اندیکاتورهای تاخیر دار الیمپ ترید 💥اندیکاتورهای پیشرو olymptrade✨

سوالات متداول اندیکاتورهای بروکر الیمپ ترید

بهترین اندیکاتور الیمپ ترید کدام است؟

تمام اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال مشهور و پرطرفدار بازارهای معاملاتی در بروکر الیمپ ترید ارائه می‌شوند و شما می‌توانید پس از افتتاح حساب الیمپ ترید از آنها استفاده کنید. با این حال بهترین اندیکاتور به سبک معاملاتی شما بستگی دارد و شما باید هر کدام را امتحان کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید. برای دریافت راهنمایی از مشاوران ما از طریق واتساپ و تلگرام  با ما همراه باشید.

بهترین اندیکاتورهای پیشرو الیمپ ترید کدام هستند؟

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

 

از جمله محبوب ترین و بهترین اندیکاتورهای پیشرو و در بین معامله ‌گران الیمپ ترید فارسی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • سطوح اصلاحی فیبوناچی
  • کانال دونچیان
  • سطوح کلیدی مقاومت و حمایت الیمپ ترید

برای اطلاعات بیشتر در مورد این اندیکاتورها از طریق شماره تلفن 00971588875100 با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

اسیلاتور تصادفی در الیمپ ترید چگونه عمل می‌کند؟

اسیلاتور تصادفی یک اندیکاتور مفید در هنگام ارزیابی اندازه حرکت بازار یا قدرت ترند به شمار می‌آید. اسیلاتور تصادفی و اسیلاتورهای به طور کلی، به نحوه‌ای ساده و قابل فهم ارائه شده‌اند و سیگنال ‌های خرید و فروش شفافی دارند.

اندیکاتور تاخیردار الیمپ ترید چیست؟

یک اندیکاتور تاخیردار در واقع ابزاری است که توسط معامله ‌گران برای تحلیل بازارها با استفاده از یک میانگین از داده ‌های حرکات قیمتی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با بررسی بروکر الیمپ ترید می‌توانید اندیکاتورهای تاخیردار مناسبی برای برای سودآوری خود پیدا کنید.

اندیکاتور قدرت نسبی الیمپ ترید چیست؟

اندیکاتور قدرت نسبی در واقع یک اندیکاتور اندازه حرکت است. این اندیکاتور با مقایسه کردن اندازه سودها و ضررهای اخیر در یک دوره‌ زمانی خاص برای تحلیل سرعت و تغییرات قیمتی، عمل می‌کند.


 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

شروع معامله در الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/03

ریسک معامله الیمپ ترید چیزی است که همیشه همراه معاملات است. این باعث می‌شود بسیاری از تازه واردان به بازارهای معاملاتی سرمایه خود را از دست بدهند. با این حال معامله کردن با وجود ریسک نیز ارزشش را دارد و می‌توانید سودآوری بسیاری برای شما ایجاد کند. پس از افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید، بسیاری از معامله گران تازه کار بدون راهنما معامله الیمپ ترید، شروع به معامله می‌کنند. شروع به معامله همیشه همراه است با ضرر کردن، پیشرفت آهسته و اختصاص زمان بسیار به یادگیری معاملات. این راه موفقیت در بازارهای معاملاتی است و نمی‌توانید میانبر بزنید.

 

با این حال این راهنمای شروع معامله در الیمپ ترید به شما کمک می‌کند شروع سریعتری داشته باشید. در این مطلب به مقدمات معامله در پلتفرم الیمپ ترید می‌پردازیم و شما را آماده سودآوری می‌کنیم.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

5 گام سودآوری در الیمپ ترید

استراتژی معاملاتی در الیمپ ترید

استراتژی های بسیاری در وب سایت بروکر الیمپ ترید برای شما در دسترس است. شما باید با همه آنها آشنایی پیدا کنید و گزینه‌ای که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید. قبل از پیاده ‌سازی استراتژی در حساب زنده، ابتدا به سراغ حساب دمو الیمپ ترید بروید و استراتژی موردنظر خود را امتحان کنید.

ما پیشنهاد می‌کنیم که معاملات خود را برای مدت زمان بیشتری باز نگه دارید چون نسبت به معاملاتی که 1 دقیقه باز می‌مانند،‌ احتمال سودآوری بیشتری خواهید داشت.

اصل 70 درصد در حساب دمو

حساب دمو رایگان الیمپ ترید یک قابلیت عالی محسوب می‌شود و شما باید از آن استفاده کنید. تا زمانی که به 70 درصد سودآوری برسید، به استفاده از حساب تمرینی الیمپ ترید ادامه دهید.

به عبارت دیگر، زمانی که از هر 10 معامله، توانستند 7 معامله سودآور و موفق داشته باشید، در واقع آماده خواهید بود که به گام بعدی بروید. از این راه شما می‌توانید احتمال ضرر خود را در معاملات واقعی الیمپ ترید کاهش دهید و با اطمینان بیشتری سودآوری کنید.

حساب زنده بروکر الیمپ ترید

با اینکه حساب دمو الیمپ ترید قابلیتی فوق العاده و بسیار مفید است اما شما را به سودآوری نمی‌رساند. بنابراین اهمیت بالایی دارد که پس از کمی تمرین، به سراغ حساب زنده الیمپ ترید بروید و معامله در شرایط واقعی را تجربه کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

در ابتدا بهتر است آهسته شروع کنید. یک مبلغ کم را به حساب واقعی الیمپ ترید خود واریز کنید. شاید 10 دلار، شاید 50 دلار و کم کم این مبلغ را با موفقیت خود در معاملات الیمپ ترید بیشتر کنید. هدف شما این است که تا جایی که می‌توانید سرمایه واریز شده خود را حفاظت کنید.

از استراتژی های مدیریت سرمایه الیمپ ترید استفاده کنید و پس از اینکه توانستید شروع موفقیت آمیزی داشته باشید، سرمایه اختصاص داده شده به معاملات خود را افزایش دهید و سودآوری در الیمپ ترید را به سطح جدیدی برسانید.

سودآوری در بروکر الیمپ ترید

حالا که می‌دانید چطور از سرمایه خود در مقابل ضررها محافظت کنید و سرمایه خود را در حساب خود نگه دارید،‌ باید به گام بعدی رفته و به دنبال سودآوری و گسترش سرمایه خود در الیمپ ترید  ایران باشید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

هدف سودآوری خود را برای یک روز یا یک هفته مشخص کنید. در ادامه محاسبه کنید که چه تعداد باید معامله سودآور انجام دهید تا بتوانید به هدف سودآوری خود برسید. همینطور به یاد داشته باشید که اجازه ندهید احساسات بر روی تصمیمات و قضاوت شما اثر بگذارد.

پس از اینکه به هدف سودآوری خود رسیدید، بهتر است برای مدتی معامله کردن را متوقف کنید و به برداشت از الیمپ ترید بپردازید. توجه داشته باشید که این می‌تواند یکی از سخت ترین گام های موفقیت در سودآوری از بازارهای الیمپ ترید باشد.

بازارهای معاملاتی دارای نیروها و عناصر مختلفی است و شما باید به موارد بسیاری برای سودآوری در الیمپ ترید توجه کنید. همیشه به یاد داشته باشید که در بروکر Olymp Trade احتمال زیادی دارد که در هنگام تلاش برای سودآوری،‌ با ضرر مواجه شوید؛ مخصوصا اگر به اندازه کافی تمرین نکرده باشید.

کیفیت معاملات در بروکر الیمپ ترید

یکی از مهمترین نکات معامله در الیمپ ترید این است که باید بر روی باز کردن معاملات خوب تمرکز کنید. کیفیت مهمتر از کمیت است. معاملات بیشتر ریسک بیشتری نیز به همراه دارد. هر چقدر معاملات کمتری انجام دهید که برای شما احتمال سودآوری بیشتری دارند، برای شما بهتر است.

حالا که از هر 5 گام معاملاتی مطلع شدید، همه چیز به میزان تمرین و سبک معاملاتی شما دارد تا بتوانید سودآوری کنید و به یک معامله گر باتجربه و ماهر تبدیل شوید. طی کردن همه این مراحل و بررسی بروکر الیمپ ترید باید حدود 3 ماه برای شما طول بکشد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

آموزش سودآوری در بروکر الیمپ ترید

موفقیت شما به عنوان یک معامله گر در الیمپ ترید فارسی به شدت به قابلیت شما در ترکیب برخی مهارت های مقدماتی بستگی دارد. اولین مهارت، دانش معاملاتی است. شما باید یاد بگیرید که چارت ها را بخوانید، از اندیکاتورها استفاده و فرصت های معاملاتی خوب را شناسایی کنید.

مهارت دوم، کنترل احساسات است. در حالت عادی، احساسات همیشه در معاملات شما حضور دارند و تاثیر خود را می‌گذارند. نکته منفی این است که احساسات می‌توانند تعادل شما را بر هم بزنند و هیچوقت نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. برای همین شما باید یاد بگیرید که پس از انتخاب استراتژی الیمپ ترید مناسب، مدیریت احساسات انجام دهید.

مهارت سوم استراتژی مدیریت ریسک الیمپ ترید است. با تاکید بسیار باید بگوییم که همیشه ریسک در معاملات وجود دارد. شما باید اولین اولویت خود را بر روی حفاظت از سرمایه فعلی خود بگذارید قبل از اینکه اصلا به سودآوری و گسترش سرمایه فکر کنید. تنها از این راه است که می‌توانید در بلند مدت سرمایه خود را گسترش دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

افزایش احتمال موفقیت خود در الیمپ ترید

دنبال کردن قانون “یک‌ها” شانس موفقیت در معاملات را برای شما افزایش می‌دهد. سوال این است که این قانون به چه چیزی اشاره دارد؟

در قانون یک ها شما تنها باید یک نماد معاملاتی را برای شروع معامله انتخاب کرده و بر روی آن تمرکز کنید و همینطور تنها از یک استراتژی از بین استراتژی های الیمپ ترید برای معاملات خود بهره بگیرید.

بازه زمانی و میزان سرمایه گذاری برای معاملات خود را مشخص کرده و به همان پایبند باشید. باز کردن چندین معامله همزمان ایده خوبی نیست و همینطور بهتر است از افزایش سرمایه مربوط به هر معامله تا کاملا مهارت پیدا کردن و آموزش ترید در الیمپ ترید، خودداری کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

علاوه بر این، اگر یک استراتژی برای شما جوابگو است و برایتان سودآوری دارد، صرفا برای پیدا کردن یک استراتژی بهتر، آن را تغییر ندهید. با این حال هیچ استراتژی برای همیشه سودآور باقی نمی‌ماند و بالاخره با تغییر شرایط بازار از کار می‌افتد. تنها در این زمان است که باید به دنبال تغییر استراتژی باشید.

همینطور شما باید مهارت صبر کردن را در خود تقویت کنید. پس از واریز به حساب الیمپ ترید و انتخاب نماد و مشخصات معامله، بیشتر زمان خود را به بررسی چارت و صبر کردن برای نقطه مناسب ورود به معامله سپری خواهید کرد.

اما خبر خوب این است که باید آگاه باشید صبر کردن شانس شما را برای رسیدن به 70 درصد موفقیت در معاملات، بالا می‌برد. باید متوجه شوید که بازار دشمن شما نیست. دشمن شما خودتان هستید. اگر خودتان را نتوانید کنترل کنید، معرفی بروکر الیمپ ترید و آشنایی با استراتژی ها و دیگر موارد تاثیر چندانی روی شما نخواهد داشت.

شما باید با طمع، عصبانیت و ترس خود مقابله کنید. با اختصاص زمان کافی و تمرین کافی، کنترل احساسات خود را بر عهده خواهید گرفت و سپس در مسیر مناسبی برای موفقیت قرار خواهید گرفت.

🔥عناصر مهم شروع به معامله الیمپ ترید مقادیر مناسب برای شروع به معامله
📊استراتژی معامله تمرکز بر روی 1 استراتژی
📈نمادهای معاملاتی انتخاب تنها یک نماد معاملاتی
💥تعداد معاملات همزمان تنها معامله باز در هر زمان
💵واریز به حساب برای اولین بار 10 دلار
💱سرمایه مناسب برای هر معامله 1 دلار

شروع معامله با واریز حداقل الیمپ ترید

حداقل واریز در الیمپ ترید برای حساب واقعی تنها 10 دلار یا یورو است. درست است که شما برای سودآوری حداکثر به معامله می‌پردازید اما اگر نتوانید سرمایه فعلی خود را حفظ کنید نمی‌توانید به گسترش سرمایه خود بپردازید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا با ارقام خیلی کم معاملات خود را آغاز کنید. تنها 10 دلار را به حساب الیمپ ترید واریز کنید و ببینید تا چه حد می‌توانید آن را افزایش دهید.

بیایید فرض کنیم که شما 10 دلار را در معامله کردن از دست دادید. در این شرایط احتمال چندان ضربه روحی خاصی دریافت نمی‌کنید. با این حال شما باید خود را طوری آموزش دهید که با از دست دادن این مبلغ در سایت رسمی الیمپ ترید نیز به دنبال تغییر استراتژی و روند معاملاتی خود باشید.

اگر به ضرر کردن اهمیت ندهید، چه بسا با از دست دادن 100 دلار یا حتی 1000 دلار نیز تغییری در روند خود ندهید و پس از مدتی تمام سرمایه خود را در حساب های الیمپ ترید خود از دست دهید.

بهترین عملکرد برای شروع این است که 10 دلار به حساب واقعی الیمپ ترید واریز کنید و برای هر معامله نیز 1 دلار اختصاص دهید. در پایان هفته موجودی خود را بررسی کنید. آیا مبلغ باقی مانده بزرگتر از 10 دلار است یا کمتر؟ اگر موجودی کمتر از 10 دلار نباشد، همه چیز خوب است.

اگر قابلیت این را دارید که 10 دلار اولیه خود را حفظ کنید، بنابراین می‌توانید شروع به افزایش موجودی کرده و مقادیر بیشتری را سرمایه گذاری کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

هدف و برنامه معاملاتی در الیمپ ترید

حالا که توانستید ثابت کنید می‌توانید موجودی حساب خود را حفظ کنید و در مقابل ضرر تدابیر مناسبی بیاندیشید و همینطور اگر می‌توانید سودآوری کنید، حالا باید به تبدیل کردن معامله به یک کسب و کار و منبع سودآوری ثابت در اپلیکیشن الیمپ ترید فکر کنید. این در معاملات CFD الیمپ ترید نیز اهمیت بالایی دارد.

این یعنی یک برنامه معاملاتی خلق کنید و اهداف خود را برای یک مدت زمان خاص مشخص کنید. این مدت زمان می‌توانید یک هفته یا یک ماه باشد.

تاریخچه معاملاتی به شما کمک خواهد کرد تا بهتر اهداف خود را مشخص کنید. بررسی کنید و ببینید که سودآوری هفتگی شما چقدر بوده است؟ فرض کنیم 500 دلار. شما می‌توانید هدف خود را برای 1000 دلار تنظیم کنید و میزان سرمایه اختصاص یافته به هر معامله را دو برابر کنید. در معامله کریپتوکارنسی ها در الیمپ ترید نیز می‌توانید این روند را دنبال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

فراموش نکنید که بیش از حد لازم معامله نکنید. شما باید سعی کنید با حداقل معاملات ممکن به هدف سودآوری خود برسید.

در نهایت شما باید یک برنامه داشته باشید که شما را برای رسیدن به اهداف سودآوری خود راهنمایی می‌کند. زمانی که این برنامه آماده است، کافی است آن را تا جایی که می‌توانید دنبال کرده و همیشه در ذهن داشته باشید که در هر شرایطی ممکن است با ضرر مواجه شوید و هیچوقت خبری از معامله بدون ریسک الیمپ ترید نخواهد بود.

سوالات متداول شروع معامله در الیمپ ترید

بهترین سرمایه شروع معامله در الیمپ ترید چقدر است؟

حداقل واریز برای حساب های واقعی الیمپ ترید تنها 10 دلار یا یورو است. درست است که شما برای سودآوری حداکثر به معامله می‌پردازید اما اگر نتوانید سرمایه فعلی خود را حفظ کنید نمی‌توانید به گسترش سرمایه خود بپردازید. بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا با ارقام خیلی کم معاملات خود را آغاز کنید. تنها 10 دلار را به حساب الیمپ ترید واریز کنید و ببینید تا چه حد می‌توانید آن را افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام  ما را دنبال کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

حفظ سرمایه در الیمپ ترید چگونه است؟

با تاکید بسیار باید بگوییم که همیشه ریسک در معاملات وجود دارد. پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید شما باید اولین اولویت خود را بر روی حفاظت از سرمایه فعلی خود بگذارید قبل از اینکه اصلا به سودآوری و گسترش سرمایه فکر کنید. تنها از این راه است که می‌توانید در بلند مدت سرمایه خود را گسترش دهید. در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

احساسات در معاملات الیمپ ترید چیست؟

احساسات همیشه در معاملات شما حضور دارند و تاثیر خود را می‌گذارند. نکته منفی این است که احساسات می‌توانند تعادل شما را بر هم بزنند و هیچوقت نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. برای همین شما باید یاد بگیرید که مدیریت احساسات انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

چطور برنامه معاملاتی الیمپ ترید خلق کنیم؟

یک برنامه معاملاتی الیمپ ترید خلق کنید و اهداف خود را برای یک مدت زمان خاص مشخص کنید. این مدت زمان می‌توانید یک هفته یا یک ماه باشد. شما باید یک برنامه داشته باشید که شما را برای رسیدن به اهداف سودآوری خود راهنمایی می‌کند. زمانی که این برنامه آماده است، کافی است آن را تا جایی که می‌توانید دنبال کرده و همیشه در ذهن داشته باشید که در هر شرایطی ممکن است با ضرر مواجه شوید و هیچوقت معامله کردن بدون ریسک نخواهد بود.

تغییر استراتژی الیمپ ترید در چه زمانی مناسب است؟

اگر یک استراتژی در الیمپ ترید برای شما جوابگو است و برایتان سودآوری دارد، صرفا برای پیدا کردن یک استراتژی بهتر، آن را تغییر ندهید. با این حال هیچ استراتژی برای همیشه سودآور باقی نمی‌ماند و بالاخره با تغییر شرایط بازار از کار می‌افتد. تنها در این زمان است که باید به دنبال تغییر استراتژی باشید.



 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای

معاملات CFD در بروکر الیمپ ترید

تاریخ ارسال : 1401/07/03

🔥معاملات CFD در بروکر الیمپ ترید✨ معاملات CFD در واقع به معنای قراردادهای مابه التفاوت هستند. این قراردادها برای این ایجاد شده‌اند که بدون نیاز به خرید نمادهای معاملاتی،‌ بتوان با پیش ‌بینی قیمت آنها به سودآوری پرداخت. پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید شما می‌توانید با سرمایه گذاری بر روی CFDها به سودآوری مناسبی دست پیدا کنید. در صورتی که پیش بینی شما درست از آب دربیاید، شما سود حاصل شده از تفاوت قیمت بسته شدن و قیمت باز شدن نماد معاملاتی را در پلتفرم الیمپ ترید دریافت خواهید کرد. در صورتی که پیش بینی شما اشتباه باشد، به همان اندازه تفاوت قیمت باز و بسته شدن، ضرر خواهید کرد.

 

در سایت بروکر الیمپ ترید تمام  CFDهای موجود در بخش جفت ارزهای معاملاتی قابل دسترسی هستند. یکی از نکاتی که باید به یاد داشته باشید ریسک معامله الیمپ ترید است.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

CFD ها فرصت مناسبی به معامله گران می‌دهند تا در مدت زمان کوتاه بتوانند سودآوری مناسبی داشته باشند اما همینطور در صورت عدم مدیریت ریسک الیمپ ترید، می‌توانند برای شما ضرر بزرگی به همراه داشته باشند.

به همین دلیل بهتر است همیشه یک استراتژی الیمپ ترید مناسب داشته باشید و دقیقا مانند معامله دیگر انواع نمادها، بتوانید خود را در مقابل ریسک محافظت کنید و سرمایه خود را از دست ندهید.
معامله با اهرم در الیمپ ترید OlympTrade

یکی از مهمترین مزایای معامله الیمپ ترید به صورت CFD، ابزاری به نام ضرب کننده یا Multiplier است. این ابزار قدرتمند به شما اجازه می‌دهد به مبالغ بزرگتر از چیزی که خودتان در اختیار دارید دسترسی داشته باشید. این نوع معامله به نام معامله با اهرم یا لوریج الیمپ ترید نیز شناخته می‌شود.

برای درک بهتر بیایید فرض کنیم شما دارای 500 دلار سرمایه معاملاتی هستید. با انتخاب ضرب کننده یا اهرم 2:1 یا 2 به 1، شما در واقع می‌توانید 1000 دلار در معاملات الیمپ ترید سرمایه گذاری کنید. در این شرایط بروکر الیمپ ترید فارسی 500 دلار بقیه را برای شما فراهم می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

البته ریسک بزرگی با استفاده از ضرب کننده ها همراه است. درست است که استفاده از این ابزار وسوسه‌کننده است و می‌توانید سودآوری های بزرگی با آن تجربه کنید اما از طرف دیگر ضررها نیز چند برابر می‌شوند و ممکن است تمام سرمایه خود را در این شرایط با یک معامله از دست بدهید.

از این رو معامله گران حرفه‌ای همیشه پیشنهاد می‌کنند که از یک استراتژی معاملاتی الیمپ ترید استفاده کنید تا کمتر با ضرر مواجه شوید. اگر تصمیم گرفتید که از ضرب کننده استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که در بخش تنظیمات Multiplier را انتخاب کرده باشید.
اسکالپینگ در بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

برخی معامله گران ترجیح می‌دهند که زمان زیادی را به معامله و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بازار های معاملاتی کارگزاری الیمپ ترید اختصاص ندهند. یا اینکه آنها زمان کافی را در طول هفته ندارند تا ساعت ها بازار را نظارت کنند.

برای این افراد، معامله CFDها می‌تواند یک گزینه عالی باشد. روش اسکالپ در الیمپ ترید نیازمند زمان زیادی نیست و تنها در چند دقیقه امکان سودآوری وجود دارد.

برای معامله CFD ها شما می‌توانید تنها 15 دقیقه را به صورت روزانه در پلتفرم الیمپ ترید سپری کنید و به معامله بپردازید. اما اکثر معامله گران با تجربه نظرشان این است که به دست آوردن سودآوری منظم از این راه نیازمند تمرین بسیار است و باید همه چیز درباره الیمپ ترید را بدانید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

انواع CFD ها در الیمپ ترید OlympTrade

ارزهای فیات در الیمپ ترید: شما احتمالا شنیده‌اید که ارزها در حال حاضر بزرگترین و نقدینه ترین بازار معاملاتی دنیا را شکل می‌دهند. به منظور معامله جفت ارزها، پس از واریز به حساب الیمپ ترید شما باید جفت ارز را در هنگامی که فکر می‌کنید قیمت افزایش خواهید یافت با قیمت کم خریده یا اینکه آن را در آستانه سقوط قیمت بفروشید.

پس از مدتی وقتی پیش بینی شما صحیح از آب درآمد،‌ معامله را می‌بندید و سود خود را کسب می‌کنید. با CFD ها نیز تقریبا همین روند وجود دارد. اما CFDها قرارداد هستند بنابراین شما در واقع به خرید یا فروش ارزها نمی‌پردازید و تنها بر روی تغییرات قیمت آنها پیش بینی می‌کنید.

کریپتوکارنسی های الیمپ ترید: محبوبیت رمزارزها یا کریپتوکارنسی ها به اندازه زیادی در سالهای اخیر افزایش پیدا کرده است. برخی ادعاد می‌کنند رمزارزها سیستم مالی دنیا را به طور کل دچار دگرگونی خواهد کرد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

شما به راحتی می‌توانید در وب سایت بروکر الیمپ ترید به معامله رمزارزها در الیمپ ترید بپردازید بدون اینکه در مورد سیستم های کامپیوتری پیشرفته نگرانی داشته باشید. یکی از محبوب ترین ارزهای الکترونیکی این روزها، بیت کوین Bitcoin است.

فلزات در بروکر الیمپ ترید: با انتخاب کردن بروکر Olymp Trade برای معاملات خود، شما می‌توانید بر روی قیمت فلزات گرانبها به تحلیل، پیش بینی و معامله بپردازید. طلا و نقره از طریق CFD های الیمپ ترید در دسترس معامله گران قرار گرفته است.
ETF ها در بروکر الیمپ ترید Olymp Trade

امروزه شما شانس این را دارید که نه تنها بدون نیاز به خرید و فروش ارزها از آنها سودآوری کنید، بلکه می‌توانید از معامله شاخص ها از طریق ETF ها یا صندوق قابل معامله الیمپ ترید، درآمدزایی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

از این روز شما باید اخبار روز را در دنیای اقتصاد و شرکت ها دنبال کنید تا بتوانید جهت بازار را پیش بینی نمایید. پس از تحلیل داده ها شما می‌توانید با استفاده از الگوهای بازار الیمپ ترید از جهت بازار سودآوری کنید.

ETF ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به تنوع بخشی پرتفوی خود با کمترین ورودی ممکن بپردازید. خرید صندوق های قابل معامله به این معنا است که شما بخشی از مجموعه سهام الیمپ ترید مشخص را خریداری می‌کنید. علاوه بر این، یک ETF هزینه نسبتا کمی دارد و با مبلغ کمی می‌توان آن را معامله کرد.
انواع ETF در بروکر الیمپ ترید

در هنگام خرید صندوق های قابل معامله الیمپ ترید، هیچ حداقل میزان سرمایه گذاری وجود ندارد. شما می‌توانید حتی فقط یک سهم را خریداری کنید. خرید و فروش ETF ها بسیار آسان است.

در سایت رسمی الیمپ ترید شما می‌توانید به خریداری 4 نوع صندوق قابل معامله بپردازید:

ETF MSCI Brazil: این صندوق قابل معامله شامل سهام از شرکت های اقتصادی در بزریل می‌شود مانند شرکت های IT، شرکت های نفت، بانک های بزرگ و تولیدکننده مواد غذایی.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

ETF S&P 500: این صندوق قابل معامله بر اساس ترس از سقوط شاخص مشهور S&P 500 بنا شده است. سرمایه گذاران از نمادهای خاصی استفاده می‌کنند تا سرمایه گذاری های خود را حفظ کنند و این شاخص S&P 500 روند این نمادها را دنبال می‌کند.

ETF NASDAQ: صندوق قابل معامله NASDAQ شامل سهامی از شرکت های پیشرو IT در ایالات متحده آمریکا می‌شود. سهام شرکت های IBM، Apple و Meta را می‌توان در این صندوق قابل معامله مشاهده کرد. با بررسی بروکر الیمپ ترید به راحتی می‌توانید معامله این ETF را انجام دهید.

ETF U.S. Real Estate: این صندوق قابل معامله بر اساس شرکت هایی است که به بخش املاک ایالات متحده آمریکا مرتبط هستند و به فروش و اجازه مسکن، هتل ها و ساختمان های صنعتی و فعالیت های دیگر می‌پردازند.

سهام بیش از 110 سازمان در این صندوق قابل معامله وجود دارد بنابراین امنیت و ارزش این ETF نسبتا بالا است و از طریق کابین الیمپ ترید می‌توانید این ETF را معامله کنید.

در نمودار الیمپ ترید زیر به طور خلاصه مشخصات هر صندوق قابل معامله در بروکر الیمپ ترید را مشخص کرده‌ایم:
💵صندوق های قابل معامله الیمپ ترید     سهام شرکت های مشمول
💰ETF MSCI Brazil     شرکت های IT، نفت، بانک و غیره در بزریل
✨ETF S&P 500     سهام شرکت های دنبال شده توسط شاخص S&P 500
🔥ETF NASDAQ     شرکت های Apple، Meta و IBM
💥ETF U.S. Real Estate     سهام شرکت های خرید و فروش املاک آمریکا
آموزش معامله CFD ها در الیمپ ترید

برای انجام اولین معامله CFD خود،‌ شما باید اطلاعات لازم را در بخش مدیریت معامله در پلتفرم الیمپ ترید ارائه کنید. در گام اول، شما باید یک حجم معامله مشخص کنید و سپس در صورت نیاز میزان اهرم یا ضرب کننده را انتخاب کنید.

پس از آن می‌توانید دستورهای کسب سود و توقف ضرر الیمپ ترید را وارد کنید تا بتوانید خود را از ضررهای بیش از حد محافظت کنید. این موارد ضروری نیستند اما بهتر است در هر معامله از آن بهره بگیرید تا مدیریت ریسک الیمپ ترید را به خوبی اجرا کرده باشید.

این دستورها معامله شما را در صورت رسیدن به حد نصاب مشخصی می‌بندد تا بتوانید جلوی ضرر اضافه را گرفته و سودهای خود را قبل از ناپدید شدن، کسب کنید و به حساب الیمپ ترید خود اضافه کنید.

بخش بعدی که باید به آن توجه کنید و در بخش اطلاعات معامله به نمایش درمی‌آید کمیسیون معامله است. کمیسیون الیمپ ترید را همیشه باید به عنوان هزینه معامله در نظر گرفته و در محاسبات خود از آن غافل نشوید چون بخشی از سود شما مطمئنا به آن اختصاص پیدا می‌کند.

در نهایت گزینه پایانی انتخاب بین دکمه سبز رنگ خرید یا دکمه قرمز فروش است که سرنوشت سودآوری یا ضرر شما را مشخص می‌کند و مطمئنا قبل از زدن این دکمه ها باید تحلیل فاندامنتال و تکنیکال مناسبی انجام داده باشید و از استراتژی های الیمپ ترید مناسبی بهره گرفته باشید.

برای بستن معامله به صورت دستی شما می‌توانید به راحتی موس خود را بر روی مستطیل معامله بیاورید و در این لحظه شاهد عبارت Close The Trade خواهید بود که میزان سود یا ضرر نهایی شما را نشان می‌دهد. زمانی که بر روی آن کلیک کنید، معامله بسته خواهد شد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

تفاوت CFD ها و ابزار مشتقه الیمپ ترید

مهمترین تفاوت بین CFD ها و ابزار مشتقه معاملاتی، حد ضرر و سود این معاملات است. در مورد CFD ها، شما می‌توانید به اندازه تفاوت بین قیمت باز شدن و بسته شدن نماد معاملاتی به سودآوری بپردازید یا این متضرر شوید.

از طرف دیگر در ابزار مشتقه دیجیتال، مارجین ضرر یا سود ثابت است و به قیمت بستگی ندارد. برای موفقیت در بروکر الیمپ ترید باید به این نکات مهم توجه داشته باشید.

تفاوت بزرگ دیگر به نحوه بستن تراکنش ها مربوط می‌شود. در هنگام معامله CFD ها شما می‌توانید از یک معامله در هر زمانی خارج شوید. در ابزار مشتقه دیجیتال الیمپ ترید با اینکه می‌توانید قبل از دوره مشخص شده معامله را ببندید اما این باعث کاهش قابل توجه سود می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به بخش معرفی بروکر الیمپ ترید مراجعه کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

سوالات متداول معاملات CFD در الیمپ ترید
چطور در الیمپ ترید CFD معامله کنیم؟

پس از افتتاح حساب الیمپ ترید، برای انجام معامله CFD،‌ شما باید اطلاعات لازم را در بخش مدیریت معامله در پلتفرم الیمپ ترید ارائه کنید. باید یک حجم معامله مشخص کنید و سپس در صورت نیاز میزان اهرم یا ضرب کننده را انتخاب کنید و بخش های توقف ضرر و کسب سود را تکمیل کرده و گزینه خرید یا فروش را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشید.
ETF یا صندوق قابل معامله در الیمپ ترید چیست؟

ETF ها می‌توانند به شما کمک کنند تا به تنوع بخشی پرتفوی خود با کمترین ورودی ممکن بپردازید. خرید صندوق های قابل معامله به این معنا است که شما بخشی از مجموعه سهام مشخص را خریداری می‌کنید. علاوه بر این، یک ETF هزینه نسبتا کمی دارد و با مبلغ کمی می‌توان آن را معامله کرد. با تماس با شماره 00971588875100 از مشاوران ما در این زمینه راهنمایی بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

آیا معامله با لوریج در الیمپ ترید امکان پذیر است؟

یکی از مهمترین مزایای معاملات CFD در بروکر الیمپ ترید ایران، ابزاری به نام ضرب کننده یا Multiplier است. این ابزار قدرتمند به شما اجازه می‌دهد به مبالغ بزرگتر از چیزی که خودتان در اختیار دارید دسترسی داشته باشید. این نوع معامله به نام معامله با اهرم یا لوریج الیمپ ترید نیز شناخته می‌شود.
توقت ضرر و کسب سود در الیمپ ترید چیست؟

این دستورها معامله شما را در صورت رسیدن به حد نصاب مشخصی می‌بندد تا بتوانید جلوی ضرر اضافه را گرفته و سودهای خود را قبل از از بین رفتن، کسب کنید و به حساب های الیمپ ترید خود اضافه کنید.
اسکالپ در الیمپ ترید چیست؟

روش اسکالپ در الیمپ ترید نیازمند زمان زیادی نیست و تنها در چند دقیقه امکان سودآوری وجود دارد. برای معامله CFD ها شما می‌توانید تنها 15 دقیقه را به صورت روزانه در پلتفرم الیمپ ترید برای ویندوز سپری کنید و به معامله بپردازید. اما اکثر معامله گران با تجربه نظرشان این است که به دست آوردن سودآوری منظم از این راه نیازمند تمرین بسیار است.

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید

فارکس حرفه ای

 

مدیریت سرمایه الیمپ ترید OlympTrade

تاریخ ارسال : 1401/07/02

💵مدیریت سرمایه الیمپ ترید OlympTrade🔥 معامله در بازارهای مالی و کسب درآمد از الیمپ ترید می‌تواند منجر به سودآوری و بازده های بزرگ شود یا اینکه ضرر به همراه داشته باشد. شما وارد معامله می‌شود و فرض کنیم که 50 درصد شانس حرکت صعودی نماد معاملاتی و 50 درصد شانس نزول وجود دارد. در این شرایط شما باید ریسک را در نظر بگیرید. پس از ثبت نام در بروکر الیمپ ترید شما می‌توانید در معاملات خود، قبل از پایان تاریخ انقضای معامله، آن را ببندید و با این کار نیز ضرر کنید. با افزایش تجربه معاملاتی خود در پلتفرم الیمپ ترید، یاد خواهید گرفت که چه مواردی بهترین شرایط ورود به معامله محسوب می‌شوند. برای حفظ موجودی حساب خود و مدیریت ریسک الیمپ ترید شما باید اطلاعات کافی از استراتژی های مدیریت سرمایه داشته باشید.

 

در این مطلب با هم به استراتژی های مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه الیمپ ترید می‌پردازیم و با بررسی بروکر الیمپ ترید، از بهترین اقدامات لازم برای به حداکثر رساندن سودآوری در این بروکر مطلع می‌شویم.
 

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.

اهمیت مدیریت ریسک در الیمپ ترید

یک معامله گر همیشه باید به دنبال محافظت از سرمایه خود باشد. درست است که هدف اصلی گسترش سرمایه است اما شما همینطور باید به پیش بینی ضررها و راه های مقابله با آن نیز بپردازید. به همین دلیل داشتن یک استراتژی مناسب مدیریت پول الیمپ ترید می‌تواند بسیار ضروری باشد.

در هر بار معامله شما باید مقدار معامله را مشخص کنید. علاوه بر این، شما باید در نظر بگیرید که چه تعداد تراکنش های متضرر را می‌توانید تحمل کنید قبل از اینکه معامله کردن در آن روز را کنار بگذارید.

یکی از موارد مهم این است که در داخل استراتژی الیمپ ترید برای مدیریت ریسک، باید زمان معامله کردن و زمانی که نباید معامله کنید را برای خودتان مشخص کنید.

در هنگام معامله بر روی سایت بروکر الیمپ ترید می‌توان از انواع مختلفی از استراتژی های الیمپ ترید برای مدیریت سرمایه استفاده کرد. در این مطلب به تعدادی از مهمترین آنها اشاره می‌کنیم.

اما باید به یاد داشته باشید که شما می‌توانید استراتژی مدیریت ریسک خودتان را خلق کنید که دقیقا طبق نیازها و اهداف شما باشد. همینطور فراموش نکنید که همیشه در هنگام معامله جفت ارزها یا معامله کریپتوکارنسی در الیمپ ترید، ریسک وجود دارد.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

اما اگر شما به خوبی قوانین معامله را بدانید و یک استراتژی قوی داشته باشید و آماده یادگیری و تمرین باشد، پس برای سودآوری در الیمپ ترید، چیزی جلودار شما نیست.

لازم به ذکر است که هیچ تضمینی برای سودآوری در معامله با حساب های الیمپ ترید وجود ندارد و احتمالات نقش مهمی در معاملات الیمپ ترید دارند. با این حال با یک استراتژی مدیریت سرمایه مناسب، می‌توانید اطمینان کافی برای سودآوری با الیمپ ترید را داشته باشید.

⚡استراتژی مدیریت سرمایه الیمپ ترید میزان ریسک استراتژِی
🔥استراتژی حجم ثابت ریسک کم
💥استراتژی معامله به علاوه سود ریسک متوسط
📈استراتژی مارتینگل ریسک بالا

معامله با حجم ثابت در الیمپ ترید OlympTrade

طبیعتا شما به دنبال این هستید که سرمایه خود را افزایش دهید اما برخی مواقع ضرر گریبانگیر شما می‌شود. کاری که برخی معامله گران در این مواقع انجام می‌دهند، افزایش حجم سرمایه گذاری در معامله بعد برای جبران سریعتر ضرر طبق قوانین سایت الیمپ ترید است.

اما همیشه چنین کاری جوابگو نیست. معامله ممکن است دوباره با شکست مواجه شود و در این شرایط موجودی حساب الیمپ ترید شما بیشتر از قبل از بین می‌رود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

کاری که معامله گران موفق اغلب انجام می‌دهد،‌ به سادگی معامله به همان اندازه قبل است. برای مثال اگر 10 معامله انجام دهید که هر کدام با 10 دلار انجام می‌شود و تنها 6 معامله سودآور باشد و 4 معامله متضرر، با احتساب بازده 82 درصد الیمپ ترید در معاملات موفق، در نهایت شما 9.20 دلار سودآوری خواهید داشت.

استراتژی سودآوری بروکر الیمپ ترید

در این استراتزی مدیریت سرمایه، معامله گران یک میزان ثابت از حجم معاملاتی را به علاوه میزان سود حاصل شده از معامله قبلی، وارد معامله جدید می‌کنند. پس از ورود به سایت رسمی الیمپ ترید در واقع اگر معامله اول موفقیت آمیز بود، شما مبلغ کلی که در اختیار دارید را به معامله بعدی اختصاص می‌دهید.

برای مثال فرض کنید که با بازده 82 در الیمپ ترید ایران یک معامله با حجم 10 دلار انجام می‌دهد. در صورت پیش بینی صحیح، 8.20 دلار سود به دست می‌آورید. اما در معامله بعد 18.20 دلار را با اپلیکیشن الیمپ ترید وارد معامله می‌کنید و به همین شکل پیش می‌روید.

با این وضعیت در معامله بعدی می‌توانید 33.12 دلار سرمایه‌ گذاری کنید چون معامله قبلی موفقیت آمیز بود. اگر بتوانید زنجیره موفقیت آمیزی از سه معامله به دست آورید، می‌توانید سودآوری نهایی 60.29 دلار را تجربه کنید.

این استراتزی مخصوصا یک روش قدرتمند برای افزایش سریع سودآوری ها محسوب می‌شود چون شما نه تنها مبلغ ابتدایی را دوباره وارد معامله می‌کنید، بلکه سودآوری ها را نیز در معامله به کار می‌گیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

البته توجه داشته باشید که این روش ریسک بالایی دارد و پس از واریز به الیمپ ترید اگر معامله بر خلاف شما حرکت کند، همیشه به اندازه 10 دلار ضرر خواهید کرد (چون این مبلغ اولین معامله بود)، و پس از ضرر باید دوباره تلاش کنید تا سری معاملات موفق جدیدی انجام دهید.

اگر این استراتژی را با استراتژی حجم ثابت الیمپ ترید در ایران که بالاتر توضیح دادیم مقایسه کنیم،‌ به وضوح می‌توان فواید آن را مشاهده کرد. در استراتژی اندازه ثابت زمانی که سه معامله موفق پشت سر هم انجام دهید، با فرض 10 دلار بودن مبلغ سرمایه گذاری اولیه، سودآوری شما 24.6 دلار خواهد بود در حالی که با این استراتژی می‌توانید 50.29 دلار سودآوری داشته باشید.

استراتژی مدیریت سرمایه مارتینگل الیمپ ترید

استراتژی مدیریت ریسک مارتینگل Martingale یکی ار ریسکی ترین استراتژی های الیمپ ترید محسوب می‌شود. این استراتژی شامل افزایش حجم معامله اول تا زمانی که معامله سودآوری کند،‌ می‌شود.

شما در ابتدا باید از معایب این روش در الیمپ ترید باینری آپشن آگاه باشید. اولین نکته این است که استفاده بدون آگاهی از این متد می‌تواند تمام سرمایه شما را از بین ببرد. در واقع اگر معاملات شما به طور زنجیروار منتهی به ضرر شود و هر بار حجم معامله الیمپ ترید را افزایش دهید، ممکن است حساب شما خالی شود.

یک نکته منفی دیگر این است که معاملات جدید باید ضرر معاملات قبلی را جبران کنند و در نهایت در صورت موفقیت و بازگرداندن ضررها،‌ ممکن است سود کمی برای شما باقی بماند.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

این سبک مدیریت سرمایه می‌توانید با هر سیگنال الیمپ ترید عمل کند. همه چیز به این بستگی دارد که موجودی شما چه تعداد ضرر پشت سر هم را می‌تواند تحمل کند. اگر استراتژی معاملاتی شما عموما ضررهای زنجیرواری ایجاد نمی‌کند، پس با احتیاط می‌توانید از این روش استفاده کنید و سپس برداشت پول از الیمپ ترید انجام دهید.

به طور کلی ما زمانی استفاده از استراتژی مارتینگل را به شما پیشنهاد می‌کنیم که کاملا با نحوه استفاده از آن و نقاط قوت و همینطور ریسک های آن اگاه باشید. برخی مواقع بهتر است سودآوری کمتری داشته باشید تا اینکه کل سرمایه خود را با معاملات اشتباه پشت سر هم از دست دهید.

تست استراتژی مدیریت سرمایه الیمپ ترید

بهترین راه اطمینان از اینکه استراتژی مدیریت سرمایه شما جواب می‌دهد و شما را از ضررها حفظ می‌کند، امتحان آن در حساب دمو الیمپ ترید است. تمام مشتریانی که از طریق وب سایت در بروکر الیمپ ترید ثبت نام می‌کنند، به یک حساب تمرینی در بروکر الیمپ ترید دسترسی خواهند داشت.

اگر مطلب معرفی بروکر الیمپ ترید Olymp Trade را مطالعه کرده باشید، در واقع این یک حساب تمرینی است که دنیای واقعی معاملات را شبیه‌ سازی می‌کند و در آن می‌توانید بدون اینکه سرمایه خود را در معرض ریسک قرار دهید، با پول مجازی به معامله بپردازید و با بازارهای معاملاتی آشنایی پیدا کنید.

نکته مهم این است که استفاده از این دموی شبیه ساز محدودیت زمانی ندارد و تا هر زمانی که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کرده و استراتژی های مختلف خود را تست کنید و مهارت های معاملاتی خود را در پلتفرم Olymp Trade بهبود ببخشید.

در ابتدای معامله با حساب دمو شما 10000 واحد پول مجازی دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن به معامله بپردازید. اگر پس از مدتی معامله کردن موجودی پول مجازی شما کمتر از 5000 دلار شود، به راحتی می‌توانید با دو کلیک ساده و بدون پرداخت هیچ مبلغی، آن را به میزان 10000 بازگردانید.

تجربه معامله در حساب دمو تا جایی که ممکن است به حساب واقعی و دنیای واقعی معاملات نزدیک است و حتی در هنگام معامله در حساب واقعی الیمپ ترید نیز می‌توانید برای تست استراتژی های جدید خود از حساب دمو بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

اما توجه داشته باشید که حساب دمو یکی از شاخصه‌ های اصلی بازارهای معاملاتی یعنی احساسات بازار را منعکس نمی‌کند و در واقع زمانی که با پول مجازی معامله می‌کنید آن فشار روانی بر روی شما قرار ندارد. بنابراین در هنگام معامله در حساب دمو باید این نکته را در ذهن داشته باشید.

احساسات بازار الیمپ ترید OlympTrade

معامله با احساسات و چیزی که به آن باور دارید و اینکه حس کنید معامله به همان صورتی که می‌خواهید عمل خواهد کرد، شامل ریسک بالایی می‌شود اما اگر اطمینانتان بر اساس دانش و تجربه و مطالعه پکیج آموزش الیمپ ترید باشد، می‌تواند منجر به سودآوری بالایی شود.

اگر شما می‌توانید ترند را شناسایی کنید، احتمال موفقیت معاملات شما بالا می‌رود. شما می‌توانید مبالغ بیشتری در هر معامله سرمایه گذاری کنید. از طرف دیگر اگر اطمینان ندارید که بازار به کدام سمت حرکت خواهد کرد، بهتر است مبلغ کمی به معاملات اختصاص دهید.

در یک روش ادراکی برای مدیریت سرمایه، احساسات می‌توانند برای شما مشکلات بسیاری ایجاد کنند. زمانی که از ترفندهای الیمپ ترید استفاده می‌کنید، معاملات کوچک برای شما سودآوری می‌کنند، ممکن است اعتماد به نفس بیش از حدی کسب کنید و بخواهید به سراغ مبالغ بزرگ تر بروید.

اما زمانی که سرمایه بزرگی وارد معامله می‌کنید و ضرر می‌کنید، ممکن است احساس بدی پیدا کنید و دیگر برای سرمایه گذاری مبالغ بزرگ در آینده حس ترس داشته باشید و درباره الیمپ ترید و معامله در آن شک داشته باشید. ترس و طمع دو احساس بزرگ و مخرب در زمینه معاملات محسوب می‌شوند.

به طور کلی معامله بر اساس احساسات اصلا پیشنهاد نمی‌شود اما اگر تصمیمات شما دارای یک استراتژی مشخصی نیست اما بر اساس شواهد بازار و پیدا کردن ترندها و دیگر نشانه‌ ها انجام می‌شود، این می‌تواند در کنار تجربه معاملاتی، منجر به سودآوری در الیمپ ترید شود.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

سوالات متداول مدیریت سرمایه الیمپ ترید

بهترین استراتژی مدیریت ریسک الیمپ ترید چیست؟

استراتژی های مدیریت ریسک به میزان ریسکی که شما می‌توانید تحمل کنید و همینطور میزان سرمایه شما مرتبط هستند. بنابراین شما باید پس از افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید، هر کدام از استراتژی های مدیریت ریسک را بررسی کنید و موردی که برای شما مناسب تر بود را برای معاملات خود انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 00971588875100 با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

چطور با ریسک معاملات الیمپ ترید مقابله کنیم؟

یک معامله گر همیشه باید به دنبال محافظت از سرمایه خود باشد. درست است که هدف اصلی گسترش سرمایه است اما شما همینطور باید به پیش بینی ضررها و راه های مقابله با آن نیز بپردازید. به همین دلیل داشتن یک استراتژی مناسب مدیریت پول الیمپ ترید می‌تواند بسیار ضروری باشد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

آیا معامله بدون ریسک الیمپ ترید وجود دارد؟

همه معاملات دارای ریسک هستند و شما همیشه باید از استراتژی های مدیریت ریسک و سرمایه بهره گیرید. با این حال بروکر OlympTrade به عنوان بونوس به برخی از معامله گران فعال امکان معامله بدون ریسک را فراهم می‌کند. به این شکل که برای یک یا چند معامله ضرر معاملات شما به حسابتان منظور نمی‌شود. با این حال چنین قابلیتی تنها در شرایط ویژه به شما تعلق می‌گیرد.

نحوه امتحان کردن استراتژی ها چگونه است؟

بهترین راه اطمینان از اینکه استراتژی مدیریت سرمایه شما جواب می‌دهد و شما را از ضررها حفظ می‌کند، امتحان آن در حساب دمو الیمپ ترید است. تمام مشتریانی که از طریق وب سایت در بروکر الیمپ ترید ثبت نام می‌کنند، به یک حساب معاملاتی دمو یا تمرینی دسترسی خواهند داشت.

برای افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.
 

استراتژی مارتینگل الیمپ ترید چیست؟

استراتژی مدیریت ریسک مارتینگل Martingale یکی ار ریسکی ترین استراتژی های الیمپ ترید محسوب می‌شود. این استراتژی شامل افزایش حجم معامله اول تا زمانی که معامله سودآوری کند،‌ می‌شود.

 

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/
 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


صفحه 16 از 18

فارکس حرفه ای

فارکس حرفه ای نماینده بروکرهای معتبر و منتخب در زمینه فارکس و باینری آپشن با بیش از 17 سال سابقه خدمات

روزبه افشاری

نویسنده

89

مقاله

1401/07/02

تاریخ ایجاد